abonnement Unibet Coolblue
pi_103113500
Hoi,

Sinds enige tijd (nog niet super lang) praat ik heel erg veel, zowel via WhatsApp als in het echt (in het echt wel minder dan via WhatsApp en MSN), met een meisje uit hetzelfde leerjaar als ik. We kunnen erg goed praten en hebben het gezellig en leuk. Alleen ik ben bang dat ik een beetje in de 'friendzone' ben geraakt. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze me gewoon als vriend beschouwd i.p.v een potentieel vriendje (klinkt raar, ik weet het). Ik heb dus totaal geen idee of ik er nou al ben in geraakt of niet. Maar het beangstigd me wel. De gesprekken komen wel vaak van haar kant en ze toont interesse in me. Maar heb nooit het idee dat ze echt lief tegen me doet. Ze geeft bijvoorbeeld nooit complimentjes en ze maakt ook nooit verwijzingen naar de onderwerpen liefde en seks.

Daarom is mijn vraag: hoe kan ik precies weten of ik in de friendzone zit of niet? En als ik erin zit nog een betere vraag: hoe kan ik er in godsnaam uitkomen? Ik zal niet zeggen zeggen dat ik verliefd ben maar ik voel wel meer voor der dan 'gewoon' vrienden. En ik weet bijna wel zeker dat ik nog wel wat voor haar kan voelen.

Ik heb al een topic geopend in PUB maar daar kreeg ik weinig reacties en de reacties die er zijn, zijn niet al te goed te gebruiken. En misschien voor in het algemeen (dat ook andere Fok!kers er wat aan hebben); wie weet nog een paar goede trucs om iemand mee uit te vragen naar de bios of een restaurantje? Of andere goede onderwerpen voor een gesprek, versiertrucs en etc.
Zoon van Tolmai.
pi_103113519
Zonder OP te lezen.

Ja.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:10:24 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103113525
Ja, en je kunt er niet uitkomen.
pi_103113553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ja, en je kunt er niet uitkomen.
Dit,

Of spreek met haar af,
Wanneer ze bij je huis is --> doe open in boxer
Laat haar binnen komen en begin met knuffelen.
Dan weet zij wel waar jij aan toe bent.
pi_103113584
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ja, en je kunt er niet uitkomen.
Oh jawel hoor. Je wat dominanter en mannelijker opstellen kan af en toe wonderen doen.
pi_103113596
Vraag haar uit?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:13:46 #7
302853 themole
graaft totaal door.
pi_103113613
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:10 schreef kwiwi het volgende:
Ja, en je kunt er niet uitkomen.
Sommige vrouwen parkeren je standaard in de friendzone en gaan dan na een maand pas verder. :P
Niet altijd serieus
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:15:07 #8
358242 xRaven
GOTTA GO GOTTA GO
pi_103113649
Ja, your fucked :)
pi_103113650
Gedraag je als een onafhankelijke vent.

EDIT:

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Je wat dominanter en mannelijker opstellen kan af en toe wonderen doen.
What he said.
pi_103113669
Is een beetje hard to get en heel ongeïnteresseerd doen misschien goed?
Zoon van Tolmai.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:17:11 #11
357491 Foxxwood.
S-s-super lemon gang!
pi_103113700
Daarom moet jij duidelijk maken dat je dr wilt hebben, misschien weet ze dat niet. Zeg gewoon dat je dr leuk vindt en een keer iets wilt gaan doen? Geen interesse? skip haar en regel een lekkere vriendin van dr ofso
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:17:29 #12
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_103113711
Je moet ook wel grapjes met een knipoog erin maken.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_103113894
Gewoon kijken of je haar in de kond kan neucken..
pi_103113919
"Ik ben mijn telefoon kwijt, volgens mij hoor ik 'em trillen, mag ik even daar beneden in je kijken?"
pi_103113990
gewoon vragen of zeggen wat je gevoelens zijn

kan niet misgaan en weet je meteen waar je aan toe bent
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_103113994
Vraagbaak
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_103114027


  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:31:18 #18
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103114031
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben. :')
This isn't even my final form.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:35:11 #19
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_103114117
TS is verre van kansloos, friendzone kun je prima uit komen hoor. Moet je echter wel een baas zijn, en je moet ballen hebben. Veel ballen.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_103114147
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben. :')
Dat is alleen maar omdat je lang haar hebt en die domme blondjes nog niet door hebben dat jij van het mannelijk geslacht bent.
pi_103114201
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.

Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.

Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
pi_103114265
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.

Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.

Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Logica van vrouwen :?
pi_103114733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben. :')
Dat heeft ze dan, in het begin, toen ze contact met me zocht, wel weer gevraagd.
Zoon van Tolmai.
pi_103114759
Kus haar spontaan! Of ga met haar kaarten voer haar dronken en kijk of ze wilt strip pokeren. Of doe een friends with benefits propositie.
pi_103114780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.

Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.

Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.

Bijkomend probleem is ook dat ik bang ben dat ze nee zegt en dat ze niet meer met me wil praten omdat het mij alleen om een relatie ging.
Zoon van Tolmai.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')