abonnement Unibet Coolblue
pi_102451490
Ok, ik snap écht niks meer van de Windows Media Center op de Xbox 360.

Op de WMC op m'n laptop zie ik netjes alle films, muziek etc..maar op de Xbox dus gewoon niks! Ja, in video's ziet hij wel de mappen waar de films instaan, maar de daadwerkelijke bestanden? No way, helemaal nada. Lege mappen overal.

Muziek en afbeeldingen ziet de Xbox dan weer wel, mits op de juiste plek neergezet op m'n laptop.

Ik heb netjes alle stappen gevolgd, netjes al 3x.. geinstalleerd, en toch werkt het echt belachelijk slecht.

De Xbox is netjes geupdate, niks geks mee gedaan..niks. Ik weet dat bepaalde extensies niet afgespeeld kunnen worden, maar .avi zou gewoon af moeten spelen..maar uiteraard ziet de Xbox het bestand gewoon niet.

Dus bij deze.. help! Voordat ik die verdomde Xbox het raam uit gooi :(!

[ Bericht 4% gewijzigd door GotC op 27-09-2011 20:15:24 (Muziek nu ineens wel!) ]
pi_102453179
zijn de film in wmv. bestand? dat moet helaas:(
pi_102453234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef rickgame het volgende:
zijn de film in wmv. bestand? dat moet helaas:(
Maar bij een vriend van me werkt .avi wel? Ik zal effe een bestand omzetten naar .wmv..
pi_102457142
Zelfs .wmv vindt m'n Xbox beneden z'n stand :{.

Net TVersity gedownload, maar word er niet echt wijzer van. Schijnt dat die in principe de Windows Media Center moet overnemen?

Ha, uitgevogeld hoe en wat! En nu kan ik .avi afspelen, alles. Maar dan via de gewone folders, niks met Windows Media Center..

Nog effe finetunen, dan kan je ook gewoon .vob afspelen enzo.

[ Bericht 29% gewijzigd door GotC op 27-09-2011 22:04:47 ]
pi_102462051
Ok, alles opgelost!

Windows Media Center -> out of the window.
Kan nu alles afspelen, .vob, .ifo, .avi..alles!

En dat allemaal dankzij TVersity en VOB2MPG O+
pi_102558638
Streamen kon ook als je WMP insteld voor te streamen ;)
http://support.xbox.com/n(...)s-media-player/media


Kreeg het in eerste instantie ook niet aan de gang maar heb 't uiteindelijk heel simpel aan de gang gekregen op deze manier.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_102559842
ik kan gewoon Avi afspelen via een usb stick.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_102559938
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef Koopsie het volgende:
ik kan gewoon Avi afspelen via een usb stick.
En dat wil ik precies niet :P Wil het gewoon direct af kunnen spelen, zoals nu :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Streamen kon ook als je WMP insteld voor te streamen ;)
http://support.xbox.com/n(...)s-media-player/media


Kreeg het in eerste instantie ook niet aan de gang maar heb 't uiteindelijk heel simpel aan de gang gekregen op deze manier.
Oh :') Had ik dat maar even wat eerder geweten. Maargoed, kan nu alles afspelen op een relatief simpele manier :)
pi_103049845
Met een aantal extra toevoegingen (Media Browser) werkt de extender wel een stuk fijner dan TVersity. Ziet er erg mooi uit op de TV. Dus misschien toch de moeite om nog eens te bekijken.

Avi/WMV maakt niet uit trouwens, avi moet gewoon werken. (mkv werkt niet en dat is wel bijzonder irritant!)
pi_103050972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef JedaiNait het volgende:
Met een aantal extra toevoegingen (Media Browser) werkt de extender wel een stuk fijner dan TVersity. Ziet er erg mooi uit op de TV. Dus misschien toch de moeite om nog eens te bekijken.

Avi/WMV maakt niet uit trouwens, avi moet gewoon werken. (mkv werkt niet en dat is wel bijzonder irritant!)
Thanks, goeie tip ^O^

Enne, voor het omzetten van mkv kan je het beste 'Any video converter' gebruiken. Echt ideaal+snel!
pi_103051115
Dat ga ik dan maar eens proberen. Ik gebruik nu XviD4PSP, die zet een MKV bestand zo om dat ie specifiek op de xbox 360 afgespeeld kan worden (want slechts een specifiek MP4 bestand gaat goed), maar dat gaat wel heel sloom...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')