bron, link etc.quote:Op maandag 26 september 2011 20:38 schreef zerokil het volgende:
MORGEN KAN JE BIJ BARTSMIT FIFA 12 KOPEN!!!
Betrouwbaarquote:Op maandag 26 september 2011 20:40 schreef zerokil het volgende:
http://inthegame.nl/forum(...)ewfull=1#post1111379
Vervolg:quote:ik ga nu even mn belrondje maken
---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:05 ----------
Wow ik heb bijna resultaat...
Free record shop is hard die zegt resoluut nee
Ik bel bart smit die is al wat twijfeliger die zeggen we hebben ze net binnen maar mgoen ze nog niet verkopen dus ik zeg wnnr verkopen jullie ze hij zegt wss morgen of overmorgen..
Ik bel futurezone in rotterdam en ik verzin dat bart smit hem volgens mij al verkoopt in den haag en in amsterdam osdorp ook verzon ik dat iemand in mijn psn list hem nu al speelde dus dat ik me afvroeg of hun hem ook al verkochten omdat ik niet naar den haag of amsterdam wou rijden ( terwijl ik in den haag woon maar dat weet zei niet :p ) Zij gaat nu overleggen en over uur moet ik terugbellen Wie weet vanavond fifa
quote:haha morgen word die verkocht kubisme..
Bart smit heeft al aangegeven aan de telefoon vandaag dat ze hem morgen gaan verkopen
ho-ly shitquote:Ik bel futurezone in rotterdam en ik verzin dat bart smit hem volgens mij al verkoopt in den haag en in amsterdam osdorp ook verzon ik dat iemand in mijn psn list hem nu al speelde dus dat ik me afvroeg of hun hem ook al verkochten omdat ik niet naar den haag of amsterdam wou rijden ( terwijl ik in den haag woon maar dat weet zei niet :p ) Zij gaat nu overleggen en over uur moet ik terugbellen Wie weet vanavond fifa
Is ieder jaar zo.quote:Op maandag 26 september 2011 20:42 schreef Leanishibe het volgende:
MENSEN DIE GAAN BELLEN OM TE VRAGEN OF ZE HET SPELLETJE EERDER MOGEN HEBBEN.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk, ze kunnen dat spel een heel jaar spelen straks en ze doen zoveel moeite om deze game 1 dagje eerder te spelen.quote:
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.quote:
dat zou je niet zeggen als ik het zo het topic doorlees.quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.
Jij wilde geen pics van zerokil's zusje?quote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik net alles wat niet over FIFA gaat heb verwijderd.
Of gewoon vrij hebben en Fifa is een van de weinige games die ze nog echt spelen , waardoor de behoefte om Fifa 12 eerder te hebben groot isquote:
verkeerde topic, normale fifatalk is ergens andersquote:Op maandag 26 september 2011 20:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of gewoon vrij hebben en Fifa is een van de weinige games die ze nog echt spelen , waardoor de behoefte om Fifa 12 eerder te hebben groot is
Jij bent 39 en speelt FIFA?quote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ben dit jaar trouwens ook weer van de partij met FUT; RJacobs72 (PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |