abonnement Unibet Coolblue
pi_5172346
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 19:29 schreef bigbird het volgende:

[..]

da's wel mooi eigenlijk


Die -n- mag volgens de Nederlandse spelling in zijn geheel achterwege gelaten worden.
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:45:23 #227
28560 toska
Let's All Chant
pi_5172786
Ha Blaatschaap .

Met die tutorials liep ik ook vaak vast , heb op aanraden van iemand hier Photoshop voor dummies aangeschaft

Dat boek begint ongeveer met : Zet je pc aan ......
Ik heb er veel aan , t wordt gewoon stap voor stap uitgelegt, misschien ook iets voor jou?

groetjes toska

Normaal zing ik de sterren van de hemel
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:49:28 #228
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5172821
Bedankt voor je reactie, maar het probleem is dus dat ik niet genoeg geld heb voor zo'n boek, ja, als ik 3 maanden spaar heb ik het ongeveer, ik moet namelijk veel dingen de laatste tijd zelf gaan betalen waardoor mijn zakgeld drastisch omlaag gaat. En dan nog, ik denk niet dat ik 3 maanden sparen daar voor over heb, maar ik zal iig kijken wat ik kan doen (bij-baantje gesolliciteerd), want dit is wel een van die dingen die ik graag nog wil leren
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:50:55 #229
28560 toska
Let's All Chant
pi_5172832
Ik denk dat je het ook wel in de bieb kan vinden.
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:52:26 #230
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5172850
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 22:50 schreef toska het volgende:
Ik denk dat je het ook wel in de bieb kan vinden.
Ik ben niet meer geregistreerd bij de bieb ivm een boek dat ik zogenaamd zou hebben (wat dus niet zo is), en opnieuw registreren is dus uitgesloten (dan moet ik 140 euro neerleggen voor dat boek )
  zaterdag 27 juli 2002 @ 22:58:25 #231
28560 toska
Let's All Chant
pi_5172901
Vraag heeeeeeeel lief of een ander het voor je wilt lenen
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_5174006
Mijn tip voor jullie beginnende photoshop mensen:

1. Kijk eerst wat elke filter doet gewoon uitproberen op een foto.. dan heb je een beetje een idee wat er aan filters beschikbaar is om een bepaald resultaat te krijgen.

2. Doe een paar (vooral niet te veel) tutorials om het layer gebeuren en het layer effect gebeuren onder de knie te krijgen. Het probleem met teveel tutorials doen is dat je straks geen methode hebt om zelf een bepaald effect te bereiken maar altijd de methodes gaat gebruiken die in tutorials te vinden zijn, wat op zijn beurt weer leid tot voorgebakken graphics. En dat is nou net wat we niet willen ,althans als je je wil onderscheiden van de rest.

3. Pak daarna iets erbij (photo reference) wat je na wilt maken, begin niet te moeilijk, probeer dit op een zo makkelijke manier na te maken (dus niet exact elke pixel natekenen) maar met behulp van de voorafgaande punten.

4. Probeer op de voorgaande manier het resultaat steeds echter te laten lijken. De kunst is dat je het op zo'n manier doet dat je niet duidelijk in een oogopslag kan zien welke filters en layer effecten er gebruikt zijn (dat is in de realiteit namelijk ook niet zo...).

5. Als je de voorgaande punten onder de knie hebt dan kun je denk ik wel een eigen stijl ontwikkelen of te wel een origneel iets maken met behulp van bovenstaande punten.

Nah dit is eigelijk alles wat ik zo te zeggen heb, je kunt het in de wind slaan of het eens uitproberen... It worked for me.

pi_5174148

Ik vind deze erg mooi gemaakt! Heb je nog meer van dit soort pics?

pi_5175448
check infamouz.deviantart.com

staat wat photoshop/flash/3dmax stuff van mij ;p

ook wat op die laatste lijkt (hij heet urban decay final)

Knahmsayin?
pi_5178108
XPlosion

das mijn laatst gemaakte...

  zondag 28 juli 2002 @ 15:43:44 #236
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_5178115
Mooi! maar wel wat leeg, ik zou nog iets linksboven maken..
pi_5178243
quote:
Op zondag 28 juli 2002 15:42 schreef Phreak het volgende:
XPlosion

das mijn laatst gemaakte...


leuk effectje, maar die letters passen er totaal niet bij ;p
Knahmsayin?
pi_5178689
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 14:01 schreef Late het volgende:
Kan iemand niet helpen ofzo??¿¿ Ben aan het proberen, maar het lukt niet al te best!!

Ik word d'r helemaal crimineel van


gewoon een paar tutorials doen op verschillende sites zoals www.fotosoep.nl of http://www.phong.com/tutorials/

en zo zijn er nog wel genoeg sites...

  woensdag 31 juli 2002 @ 13:31:51 #239
30096 -empyrian-
GODKANKER APENOTEN!
pi_5214803


ik ben mn inspiratie kwijt...probeer van alles maar de laatste tijd wil het niet echt lukken..we zien het wel =]

over die tutorials: ik heb gezien dat veel mensen hier ernaar vragen, maar er zijn echt heel veel sites met goede tutorials voor photoshop...

www.eyeball-design.com
www.phong.com
www.photoshopcafe.com
www.wastedyouth.org
www.robouk.com
www.absolutecross.com

enz enz enz

welcome to the real world...
  woensdag 31 juli 2002 @ 16:23:55 #240
26891 killingcupid
are you loathsome tonight?
pi_5217444
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:36 schreef tec het volgende:
Mijn tip voor jullie beginnende photoshop mensen:

1. Kijk eerst wat elke filter doet gewoon uitproberen op een foto.. dan heb je een beetje een idee wat er aan filters beschikbaar is om een bepaald resultaat te krijgen.

2. Doe een paar (vooral niet te veel) tutorials om het layer gebeuren en het layer effect gebeuren onder de knie te krijgen. Het probleem met teveel tutorials doen is dat je straks geen methode hebt om zelf een bepaald effect te bereiken maar altijd de methodes gaat gebruiken die in tutorials te vinden zijn, wat op zijn beurt weer leid tot voorgebakken graphics. En dat is nou net wat we niet willen ,althans als je je wil onderscheiden van de rest.

3. Pak daarna iets erbij (photo reference) wat je na wilt maken, begin niet te moeilijk, probeer dit op een zo makkelijke manier na te maken (dus niet exact elke pixel natekenen) maar met behulp van de voorafgaande punten.

4. Probeer op de voorgaande manier het resultaat steeds echter te laten lijken. De kunst is dat je het op zo'n manier doet dat je niet duidelijk in een oogopslag kan zien welke filters en layer effecten er gebruikt zijn (dat is in de realiteit namelijk ook niet zo...).

5. Als je de voorgaande punten onder de knie hebt dan kun je denk ik wel een eigen stijl ontwikkelen of te wel een origneel iets maken met behulp van bovenstaande punten.

Nah dit is eigelijk alles wat ik zo te zeggen heb, je kunt het in de wind slaan of het eens uitproberen... It worked for me.


Mijn tip: VERGEET filters!!! Gebruik die troep alsjeblieft niet en probeer bepaalde effecten gewoon te bereiken met brushes, levels, etc. etc. etc. Maar geen filters. Bah!
we will become silhouettes.
pi_5217773
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:23 schreef killingcupid het volgende:

[..]

Mijn tip: VERGEET filters!!! Gebruik die troep alsjeblieft niet en probeer bepaalde effecten gewoon te bereiken met brushes, levels, etc. etc. etc. Maar geen filters. Bah!


gedeeltelijk mee eens ja.
vaak worden de standaard photoshop filters door "newbies" en mensen die er geen reet van snappen, verkeerd gebruikt zodat het geheel er alleen maar goedkoper en lelijker uit komt te zien, hetgeen ik hier op dit topic haast alleen maar zie
  woensdag 31 juli 2002 @ 19:51:47 #242
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_5219840
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:47 schreef Trauma_Chirurg het volgende:

[..]

gedeeltelijk mee eens ja.
vaak worden de standaard photoshop filters door "newbies" en mensen die er geen reet van snappen, verkeerd gebruikt zodat het geheel er alleen maar goedkoper en lelijker uit komt te zien, hetgeen ik hier op dit topic haast alleen maar zie


maar ze proberen het tenminste...
dus een goed begin is al het halve werk.
je moet gewoon veel oefenen...
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_5231842
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:02 schreef infamous het volgende:

[..]

leuk effectje, maar die letters passen er totaal niet bij ;p


bij nader inzien heb je gelijk.. zit er ook steeds vaker tegen aan te kijken.. denk dat ik het nog maar ga aanpassen..
pi_5414944
Zo... hehe. Na 3 weekjes Italie weer terug Ik zie dat er aardig wat gepost is. Als ik alle shit heb opgeruimd en alles een beetje op orde heb zal ik Photoshop even opnieuw gaan leren en weer aan de slag gaan
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 11:26:03 #245
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5415338

Ik ga naar huis.
pi_5417668
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 11:26 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke in de bovenste foto, heb je daar zelf ook die kleine vierkantjes rondjes cirkeltjes kleine text en puntjes gemaakt of komen die van een wallpaper cq website af? Als je ze zelf gemaakt hebt dan vind ik dat je ze TE veel in de achtergrond hebt zitten.. zoniet dan kun je ze net zo goed weglaten want erg veel voegen ze op deze manier niet toe aan het totaal beeld.
pi_5417858
Hmmz ik dacht ik zal eens iets posten, had dit topic eigenlijk nog nooit gezien

Eyes...
Ja wat zal ik ervan zeggen Ogen zijn gemaakt met 3d studio max de rest (welke rest :p) met photoshop...

BlueLight
Deze is compleet gemaakt in photoshop hele tijd geleden ooit eens gedaan...

Life
JA ik verveel me weleens :p

pi_5429768
quote:
Op zondag 28 juli 2002 00:49 schreef flat_erik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind deze erg mooi gemaakt! Heb je nog meer van dit soort pics?


Dank Nah, eigenlijk heb ik deze 2 een tijdje geleden gemaakt en zijn die 2 ook de enigen die er ongeveer zo uitzien.. Maar ik heb het op het moment een beetje druk, binnenkort begin ik wel weer
  zondag 18 augustus 2002 @ 23:50:28 #249
17782 choser
"for we are many"
pi_5432243
Moari mix blackwork stijl tatoeage , digitaal ingevoerd(wacom tablet) en gemixt in ps (eigelijk 1378x408)
"Assasination is the extreme form of censorship."
  maandag 19 augustus 2002 @ 10:35:34 #250
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5436018
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:09 schreef tec het volgende:

[..]

Oke in de bovenste foto, heb je daar zelf ook die kleine vierkantjes rondjes cirkeltjes kleine text en puntjes gemaakt of komen die van een wallpaper cq website af? Als je ze zelf gemaakt hebt dan vind ik dat je ze TE veel in de achtergrond hebt zitten.. zoniet dan kun je ze net zo goed weglaten want erg veel voegen ze op deze manier niet toe aan het totaal beeld.


Kwestie van een layertje uitzetten:

Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')