abonnement Unibet Coolblue
pi_102315097
Ja hier is eten ook een goede manier geweest om het vertrouwen te winnen, het zijn lekkerbekjes :9
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 september 2011 @ 22:06:05 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102315295
Pol _O- Ondernemend beestje 8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102315928
Dit verhaal is niets zonder foto's PB! :p
pi_102317569
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik at wat, liet wat vallen en sindsdien heeft Puma haar motor niet meer uit gezet _O- Eten! O+ Pol heb ik al uit de lampenkap mogen vissen die in de slaapkamer staat. Maw.. het gaat best ok :Y
Ondernemende vreetzakjes O+
pi_102318043
Ik mis foto´s. :(


De prrrr is weer in de Puma. *O* En de Pol in de lampekap. _O- Ja, ze zijn thuis. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102318222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
PB, veel plezier met je duo *O* O+

[..]

Jaaaaa, Manooltje moet dus gewoon blijven he?
Da's voorbestemd....net alsYoko :Y
Catsit2 is inmiddels ook al akkoord. :')
Maar hij blijft echt wel op de site staan en als zich een baasje meldt gaat hij verhuizen. :Y
Al hoorden PB en ik vandaag in het asiel van een Redcat gastgezin dat zij al kittens heeft van een paar maanden oud waar nog niemand op gereageerd heeft. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102319148
Dan zal de tijd wel uitwijzen of Manolo voor jou bestemd is :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102320158
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Catsit2 is inmiddels ook al akkoord. :')
Maar hij blijft echt wel op de site staan en als zich een baasje meldt gaat hij verhuizen. :Y
Al hoorden PB en ik vandaag in het asiel van een Redcat gastgezin dat zij al kittens heeft van een paar maanden oud waar nog niemand op gereageerd heeft. :D
Dat vind ik best wel sneu voor die kittens :@
pi_102325045
100 mandjes (bij wijze van) en Puma ligt het liefst voor één mandje op de grond... }:| De Kong Kickeroo is haar grote favoriet, ze trappelt er ook echt tegenaan als in de filmpjes.

Pol vindt me maar indrukwekkend en moet een beetje blazen als ik langs kom lopen. Als ik ga zitten oid dan is het ok en komt ze rondhangen en speelt ze er op los. De krabpaal die tot aan het plafond reikt is ook tot aan het plafond uitgeprobeerd :') _O-

Ze hebben beide vannacht op bed geslapen. Puma is een beetje onrustig en heeft een beetje lopen prrrr-en op zoek naar wat dan ook. Ze wil Pol in ieder geval wel in het oog houden momenteel.. O+

Foto's maak ik straks als het niet meer donker is (dat was het al toen ik thuis kwam). Ik heb een hele donkere vloer en daar zie je dus geen kat op :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 september 2011 @ 08:32:18 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102325386
Het is nu licht. Kom op met die foto's! o|O

Fijn dat het al zo goed gaat O+ Dat Puma een beetje onrustig is, is niet zo gek, alles is nieuw voor haar bij jou. Zo te lezen komt het helemaal goed met die twee :D

Maak je een eigen topic voor P&P? O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102325563
Puma is zelfs haar prrrrrr kwijt :o

Filmpje van een spelende Pol dan maar...

http://s1222.photobucket.(...)current=e18eb9e8.mp4
pi_102328137
O dat komt best goed :* , Pol ziet er relaxed uit en Puma moet je gewoon iets lekkers te eten geven en veel aaitjes dan komt het wel goed. O+
Hier heeft de hengel heel erg geholpen om hun angst voor ons weg te nemen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102328621
Puma is erg gestressed... alles is eng enzo (gisteren toen we net thuis waren, ging het eigenlijk best goed, maar nu... :X Ik raak er zelf helemaal gestressed van _O-

Ze verstopt zich nu in de wasbak van de badkamer, daar heb ik speciaal voor haar een handdoek in gelegd, want lekker zacht enzo... O+ Zolang er maar geen spannende geluiden zijn, hobbelt ze ook wel rond en gaat ze er lekker bij liggen, maar het verstopgedrag is erg groot. Zo zielig.. m'n hart breekt echt... M'n Puma, helemaal over haar toeren... (ik moet er dus echt bijna van huilen... stom hè? :@ ) De overgang voor haar na zo'n fijne tijd bij Cat, is nogal groot zullen we maar zeggen.

Ik heb kippenvleugels, straks maar eens kijken of ik de Puma daarmee kan verleiden.
pi_102334807
Puma moet vast gewoon een beetje wennen joh PB. Jij schrijft zo lief over haar dat ze het bij jou zeker net zo fijn gaat hebben als bij Cat! :*

Hoe gaat het nu met Puma en Pol?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102336526
Het gaat iets beter. Alle geluiden zijn nog steeds erg eng (de blaffende hond van de buren ook), maar as we speak ligt ze in het zonnetje op de vensterbank O+ En ze heeft een uurtje geleden aan een kippenvleugel mogen knagen. Liet zich uiteraard opzij duwen door Pol die er ook graag even aan wilde likken... _O- Pol heeft vandaag op schoot gelegen. Zo lief. Straks even wat foto's uploaden naar photobucket.
pi_102342549
Ach jeetje, jammer dat de Puma opstartproblemen heeft. :* Maar het is ook niet niks, verhuizen naar een andere omgeving en nu geen hieperdepiep zwangerschapshormonen die de engigheid met een roze wolkje bedekken. Feliway stekker had je al he?

Maar je doet het prima en de Puma zal snel genoeg relaxen, weet ik zeker. :Y Toen ik haar hier de eerste weken in de woonkamer liet was het ook Puma Plumeau dus het na een kwartier wel weer gezien had. ;)

Het kan ook best zijn dat de woonkamer ineens erg groot voor haar is. Ik lees dat het vanmiddag al beter ging, maar als ze anders zich veilig voelt op de badkamer, dan is er toch ook niks mis mee om daar even haar uitvalsbasis van te maken? Desnoods een kleine krabpaal daar neerzetten, deur op een kier en ze gaat vanzelf rondwandelen als ze zich vertrouwd voelt. Ga je er lekker bij zitten om te kroelen. Het ligt écht niet aan jou hoor! :*

Foto's? O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102342646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat vind ik best wel sneu voor die kittens :@
Wat bedoel je hiermee? :? Tuurlijk is het sneu dat zich niemand heeft gemeld maar je kunt het niet afdwingen. Het is niet zo dat ze het slecht hebben in het gastgezin. Er zijn gewoon geen belangstellenden.

Hier tuimelt een dolgelukkig kittenkind rond. Vandaag heeft hij een lange dag alleen moeten doorbrengen dus er was luidkeels protest toen ik thuiskwam en ik krijg nu tussen het spelen door regelmatig een kittenkopje of -kontje in mijn gezicht gedrukt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-09-2011 22:25:46 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102343387
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Ach jeetje, jammer dat de Puma opstartproblemen heeft. :* Maar het is ook niet niks, verhuizen naar een andere omgeving en nu geen hieperdepiep zwangerschapshormonen die de engigheid met een roze wolkje bedekken. Feliway stekker had je al he?

Maar je doet het prima en de Puma zal snel genoeg relaxen, weet ik zeker. :Y Toen ik haar hier de eerste weken in de woonkamer liet was het ook Puma Plumeau dus het na een kwartier wel weer gezien had. ;)

Het kan ook best zijn dat de woonkamer ineens erg groot voor haar is. Ik lees dat het vanmiddag al beter ging, maar als ze anders zich veilig voelt op de badkamer, dan is er toch ook niks mis mee om daar even haar uitvalsbasis van te maken? Desnoods een kleine krabpaal daar neerzetten, deur op een kier en ze gaat vanzelf rondwandelen als ze zich vertrouwd voelt. Ga je er lekker bij zitten om te kroelen. Het ligt écht niet aan jou hoor! :*

Foto's? O-)
Ik ben helemaal onzeker er van _O- Ik had gedacht eigenlijk dat Pol de zenuwachtige zou zjn, maar op het geblaas in het eerste uurtje (ik was erg eng.. 8-) ) is het nu één grote kroelkont (zo lief trouwens! O+ ) en Puma heeft nog veel tijd nodig. Ze wilde telkens onder het bed wegkruipen (maar dat vind ik zelf een wat minder goed idee, want stofnest omdat het moeilijk schoon te maken is en als ze per ongeluk een plasje doet, moet het halve bed uit elkaar), dus ik heb dat afgedicht en wat andere hoekjes gemaakt inclusief de badkamer dus. Pol is een ongelovelijke deugniet... zo grappig echt.. ik kom regelmatig niet meer bij...

Wat foto's van vanochtend:
Pol haar nieuwe favoriete plekje, het bovenste ronde hokje van de krabpaal die uitermate goed gebruikt wordt al door beide dames..


Pol en Puma zoals ik ze vanochtend op bed aantrof (Puma lijkt heel relaxed, maar stond weer op het punt om er vandoor te gaan.. :') )




En gewoon nog een leuke van Pol:


Pol hangt momenteel de aap uit in de krabpaal _O-... (ja, je kan echt tot aan het plafond klimmen...).
pi_102343568
Lieve foto's. O+
Apie Pol! _O- En bange Puma. :*

Komt goed, echt! Als je hier in F&F vaker meeleest zie je dat ze het al prima doet. Menig nieuwe kat komt de eerste dag al niet onder het bed vandaan. Dat ze toch op bed durft te liggen is dan al super. Ze moet gewoon even dat knoppie omzetten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102344016
Ik ben wel erg blij (ik klink als een watje... _O- ) dat er hier wat bemoedigende woorden worden gesproken, want (ik verschoof per ongeluk zojuist een stoel en Puma zit weer in de badkamer..) inmiddels zit ik mezelf af te vragen wat ik het beestje heb aangedaan... _O-

Ik heb nog geen feliway (ga ik maandag gelijk halen... ) en koop inderdaad een klein krabpaaltje voor in de badkamer. Plek genoeg en alles voor de Puma natuurlijk O+ Pol heeft inmiddels besloten te gaan slapen... uiteraard op het bovenste plankje van de paal (en denk maar niet dat haar moeder daar mag komen.. want dat is haar plankje ja! }:| ) _O-
pi_102344165
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben wel erg blij (ik klink als een watje... _O- ) dat er hier wat bemoedigende woorden worden gesproken, want (ik verschoof per ongeluk zojuist een stoel en Puma zit weer in de badkamer..) inmiddels zit ik mezelf af te vragen wat ik het beestje heb aangedaan... _O-

Ik heb nog geen feliway (ga ik maandag gelijk halen... ) en koop inderdaad een klein krabpaaltje voor in de badkamer. Plek genoeg en alles voor de Puma natuurlijk O+ Pol heeft inmiddels besloten te gaan slapen... uiteraard op het bovenste plankje van de paal (en denk maar niet dat haar moeder daar mag komen.. want dat is haar plankje ja! }:| ) _O-
Pol is hoge plekken fan. :Y _O-

En die Feliway is erg handig, had ik niet genoemd voor je boodschappenlijst omdat de Puma hier zo relaxed was. Maar poezen blijven je verrassen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102344385
Vanmorgen kwam ik trouwens stomtoevallig het baasje van Yumi tegen op het station! Yumi is het zusje van Satsu en dus dochter van Yoko. O+
Tijdens onze treinreis heb ik foto's gezien: Yumi is een bolle dame geworden die de ogen van haar moeder en de tekening van haar broer heeft. Net als Satsu is ze een speciaaltje: ze komt graag dichtbij de baasjes liggen, maar houdt er niet van geaaid te worden. En op schoot is al helemaal niks. :{w Maar lief is ze wel en het gaat goed met haar. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102344840
Oh dat is wel heel leuk dat je op deze manier nog een update krijgt! O+
pi_102345191
Foto's! O+

PB niet schuldig voelen hoor! Tegenover de stress die Puma nu even heeft van de verhuizing staat een heel leven in een fijn (paars!) huisje :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102345336
Ja, waarom het paarsbeestje en geen geelbeestje of roodbeestje is, wordt zo wel erg duidelijk hè? _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')