abonnement Unibet Coolblue
pi_101816019
Ik heb sinds 6 jaar een telefoonabonnement bij Vodafone. Nu verloopt mijn abonnement, en kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Graag kies ik de iPhone 4 (ik hoef nog even geen 5), maar dan moet ik eenmalig 150 euro bijbetalen. Net even teveel - maar als ik korting zou kunnen krijgen, dan verleng ik hem wel.

Heeft iemand ervaring met het 'afdingen' van je abonnement, en lukte dat?

Ik ben al vrij lang klant en heb de telefoon+vergelijkbaar abonnement op andere sites goedkoper gezien, maar het liefste (vanwege de service en het snelle internet) blijf ik bij Vodafone. Redelijke argumenten om iets mee voor elkaar te krijgen?
One eye sees, the other feels - Paul Klee
pi_101816134
Abonnement verhogen dan wordt de telefoon goedkoper/gratis. Ik denk niet dat je korting kunt afdingen.
pi_101816191
Je krijgt meer korting bij een andere aanbieder omdat die je graag als klant willen en gaan dus veel verder als vodafone. Het beste is elke 2 jaar nieuwe provider.
Ik ben terug.
pi_101816277
korting lukt vaak zeker wel.
2 manieren

1ste manier is rechtstreeks de verkoopafdeling te bellen en direct te vragen

en betere manier is: Je abbo schriftelijk opzeggen en dan wachten totdat iemand van vodafone jou weer terugbelt. Deze kan dan hogere kortingen geven op toestellen en abbo's
  zondag 11 september 2011 @ 15:25:13 #5
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_101818000
Rondkijken naar andere aanbieders. Zoek de goedkoopste.
Bel daarna met je huidige provider en zeg dat je je abonnement opzegt; héél grote kans dat je gelijk een MOOI aanbod krijgt. Vergelijk dat aanbod met het andere aanbod en beslis, probeer eventueel er meer uit te slepen bij je huidige provider. Dat WERKT!
pi_101847392
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef YebCar het volgende:
en betere manier is: Je abbo schriftelijk opzeggen en dan wachten totdat iemand van vodafone jou weer terugbelt. Deze kan dan hogere kortingen geven op toestellen en abbo's
Loop je dan niet het risico dat je je nummer kwijtraakt als ze je opzegging gewoon verwerken?
pi_101847913
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 08:05 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Loop je dan niet het risico dat je je nummer kwijtraakt als ze je opzegging gewoon verwerken?
Die kans is inderdaad aanwezig. Normaal gesproken moet je bij je nieuwe provider aangeven dat je een bestaand nummer mee wilt nemen en zij gaan het dan regelen met je oude provider.
I reject the truth and substitute it with my own.
  maandag 12 september 2011 @ 09:30:27 #8
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101848527
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef YebCar het volgende:
korting lukt vaak zeker wel.
2 manieren

1ste manier is rechtstreeks de verkoopafdeling te bellen en direct te vragen

en betere manier is: Je abbo schriftelijk opzeggen en dan wachten totdat iemand van vodafone jou weer terugbelt. Deze kan dan hogere kortingen geven op toestellen en abbo's
Je kan bij sommige providers ook gewoon de telefonische opzegafdeling bellen. :)
Niet altijd serieus
pi_101851923
In mijn ervaring werkt het gewoon om direct te bellen inderdaad. Ik heb ooit ook aangegeven een mooie aanbieding te hebben gezien en dat ik daarom noodgedwongen moest overstappen (wel gemeld dat ik altijd tevreden was met het bereik, de service etc...wat ook waar was). Toen ging de mevrouw in kwestie even overleggen en belde mij later terug om te melden dat zij mij hetzelfde aanbod kunnen doen, omdat ik al jaren klant was etc.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')