Ga je niet Patch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:01 schreef Patch het volgende:
zij aan het bier, wij aan het super geweldige dubbele punten topic..
Wij weten het antwoord niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:01 schreef Patch het volgende:
zij aan het bier, wij aan het super geweldige dubbele punten topic..
Nee, bij de volgende ben ik wel aanwezig.quote:
Jammer...quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, bij de volgende ben ik wel aanwezig.
dat ik bij de volgende wel aanwezig ben??quote:
Sorry dat ik niks van me heb laten horen!quote:
Jaaaaajaaaaaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niks van me heb laten horen!
Ik heb sinds vorige week een hele erge griep te pakken en heb ernstig slaapgebrek. Ik wilde heel graag komen en kon me daar wel overheen zetten, maar als er al zo weinig komen gaat het niet leuk worden...
Volgende keer hopelijk betere omstandigheden.
Veel geblaat, weinig wol. Het is erg gezellig, dus gewoon jammer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sorry dat ik niks van me heb laten horen!
Ik heb sinds vorige week een hele erge griep te pakken en heb ernstig slaapgebrek. Ik wilde heel graag komen en kon me daar wel overheen zetten, maar als er al zo weinig komen gaat het niet leuk worden...
Volgende keer hopelijk betere omstandigheden.
Vergeet je niet iets voor mij te doen Mikequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:24 schreef Mike het volgende:
Bijna thuis en als het goed is ook droog.Het was erg gezellig vandaag!
Allang mee bezig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vergeet je niet iets voor mij te doen Mike
Je bent geweldig!quote:
*steekt joint aan*quote:Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
Fox, jointje roken en deze kijken
http://m.imdb.com/title/tt0418455/
Was ook de bedoeling, wou als Sands op komen dagen, maar werkrooster liet het niet toe.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:12 schreef picodealion het volgende:
En jammer van Patch, we hadden stiekem wel een cameo verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |