abonnement Unibet Coolblue
pi_312963
Na negen maanden ploeteren (hoe symbolisch) is ie dan eindelijk af: mijn afstudeerscriptie over de mediahype rondom BB! Ik durf nu zonder schroom te zeggen dat het een waar meesterwerk is geworden maar dat was absoluut niet gelukt zonder de hulp van Fok. Daarom wil ik iedereen allereerst hartelijk bedanken, maar daarnaast wil ik jullie ook om een laatste gunst vragen. Weten jullie een pakkende titel voor mijn scriptie? Voyeur had al een leuke suggestie, maar wie weet hebben jullie nog een geniale ingeving? Laat het me aub weten!
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 13:49:42 #2
5290 puffin
Fratercula arctica
pi_313039
* puffin weet niet zosnel een titel maaar vraagt zich wel af of de scriptie te lezen zal zijn op fok/internet?
Vroeger............ Toen je nog een uur moest zwemmen voor een emmer water...
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 augustus 2000 @ 13:51:41 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_313041
"Het einde van de wereld was een saaie bedoening"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 13:58:06 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_313059
* Havoc geeft ULX een woordenboek..


Suggestie :

Afsluiting van de Wereld, hoe blijf je bij ?

I'm getting too old for this....
  Admin vrijdag 25 augustus 2000 @ 14:03:26 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_313067
"Orwell's 1999"
"BB - de wereld op z'n kop"
"Bemind en verguisd"
"Mediagekte: of hoe een tv-programma de wereld beīnvloedde"
"The making of a celebrity"
"Round the clock aapjes"

NE Way, ga je dat ding nog ff plaatsen in 't BB2 forum ?

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_313091
quote:
Op 25 augustus 2000 13:49 schreef puffin het volgende:
* puffin weet niet zosnel een titel maaar vraagt zich wel af of de scriptie te lezen zal zijn op fok/internet?
In eerste instantie zou mijn scriptie door Voyeur omgewerkt worden zodat ie te lezen zou zijn op www.gesprekvandedag.nl
Gisteren heb ik echter een gesprek gehad met mijn begeleider en die had nogal wat 'wilde plannen' en wilde dat ik hem (voor extra studiepunten )op de website van de Universiteit zou plaatsen en ik zou zelfs een artikel in een vaktijdschrift mogen publiceren (!). Ik ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik wil, weten jullie trouwens iets van auteursrechten enzo? Ben echt een leek op dat gebied. Het lijkt me wel leuk om commentaar van jullie te krijgen op mijn scriptie, aangezien jullie toch mijn casestudy zijn geweest

Die titel moet trouwens slaan op Big Brother, Internet (Fokzine dus )en mediahype, maar dan een of andere combinatie van die drie. Moeilijk hoor...

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_313112
Oh ja en nog iets stoers: Big Bart himself schrijft het voorwoord
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 14:59:25 #8
4792 Knaive
Hunter of arguments
pi_313177
Toch aardig van die gast, dat hij je helpt. De meeste beroemdheden hebben een enorme houten stok in hun reet wat dat betreft..
"Absence of proof is not proof of absence."
pi_313187
Ja, het is idd ontzettend aardig van hem. Had ook nooit verwacht dat ie zo enthousiast zou reageren. Maar ja, hij is tenslotte ook mijn cyberhubbie he, dus das wel het minste wat hij zou kunnen doen
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_313227
Ik begrijp het, een goede titel verzinnen is ook niet makkelijk. Wat dachten jullie van "Big Brother, de digitale geruchtenepidemie" of "BB, een orkaan in medialand" of "Watching BB" (thnx Voyeur)?
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 15:36:49 #11
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_313247
Ik stem dan voor de eerste, die ligt het lekkerste in het gehoor
I'm getting too old for this....
pi_313253
quote:
Op 25 augustus 2000 15:36 schreef Havoc het volgende:
Ik stem dan voor de eerste, die ligt het lekkerste in het gehoor
Zou ook mooi aansluiten bij mijn theoretisch kader... En nou ik toch bezig ben: nog suggesties voor een flitsende voorkant (cartoon, foto?)
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 15:44:07 #13
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_313257
Hmmm wat je zou kunnen doen is het archief van BB1 in duiken en bv 2 replies als cover gebruiken... accentueert het wel aardig en het is leuk dat Fok er op staat

Of een leuke persiflage tekening van Bart en Sabine of zo ???

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 25-08-2000 15:46]

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 augustus 2000 @ 15:48:23 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_313261
een compilatiefoto van alle 12 de bewoners? met de logo's van FOK!, Big Brother en evt Veronica
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_313264
Mag ik het Foklogo dan gebruiken ?
Ik dacht dat niet mocht?? Weten jullie nog sites met plaatjes, foto's??
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 augustus 2000 @ 15:58:08 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_313269
tja, je moet Danny wel om toestemming vragen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 25 augustus 2000 @ 16:06:36 #17
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_313283
Veronica logo staat gewoon op de veronica site en BB op de BB site.. moet je toch wel iets moois van weten te maken
I'm getting too old for this....
pi_313328
quote:
Op 25 augustus 2000 13:14 schreef Cathelijne het volgende:
Weten jullie een pakkende titel voor mijn scriptie?
Big Brother: "A journey into the mathematics of our desires". (Nu je scriptie nog in het engels laten vertalen )
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_313343
"Big Brother en de geboorte van de interactieve televisie" of "Waarom er 18 goudvissen in het Big Brother-huis waren"

* Hunter is wel héél erg nieuwsgierig naar deze scriptie.

Voor welk vak is ie geschreven? Wanneer komt ie op het net? Als je het slim aanpakt doe je dat op 14 september, dan kom je volop in de kranten (en binnen 5 minuten staat ie hier en op andere sites).

* Hunter vraagt zich ook af of je aandacht hebt besteed aan copyright-kwesties?

* Maar Hunter vraagt zich vooral af of hij ook genoemd wordt

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter op 25-08-2000 17:09]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 augustus 2000 @ 17:56:03 #20
862 Arcee
Look closer
pi_313395
"Laat je niet gek maken", zou ik als titel gebruiken. Dé wereldberoemde zin van Ruud en vat perfect de hype samen. Hij riep 't toen iemand 't huis uitging, die inderdaad in een gekte terecht zou komen.

Dan zit Fok! er nog niet echt expliciet in dus, nee. Maar goed, ook Fok! valt onder die gekte, zou je kunnen zeggen.

pi_313449
quote:
Op 25 augustus 2000 16:55 schreef Hunter het volgende:
Voor welk vak is ie geschreven? Wanneer komt ie op het net? Als je het slim aanpakt doe je dat op 14 september, dan kom je volop in de kranten (en binnen 5 minuten staat ie hier en op andere sites).

* Hunter vraagt zich ook af of je aandacht hebt besteed aan copyright-kwesties?

* Maar Hunter vraagt zich vooral af of hij ook genoemd wordt


Mijn scriptie is een afstudeerproject voor Film en Tv wetenschap en als alles goed verloopt is ie volgende week helemaal klaar. Het is idd ook mijn bedoeling om hem voor BB2 op het net te zetten, maar omdat ik daar niet écht veel ervaring mee heb, zal het nog flink doorpezen worden. Van copyrights heb ik helemaal geen verstand, dus als iemand me kan adviezeren.. En ja Hunter, je wordt idd genoemd Ik ben jullie niet voor niets zo dankbaar!
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_313452
quote:
Op 25 augustus 2000 17:56 schreef Arcee het volgende:
"Laat je niet gek maken", zou ik als titel gebruiken. Dé wereldberoemde zin van Ruud en vat perfect de hype samen. Hij riep 't toen iemand 't huis uitging, die inderdaad in een gekte terecht zou komen.
Dan zit Fok! er nog niet echt expliciet in dus, nee. Maar goed, ook Fok! valt onder die gekte, zou je kunnen zeggen.
Aan die uitspraak heb ik idd ook lopen denken, zoiets van "Big Brother (of mediahype) : laat je niet gek maken". Ik zat ook te denken aan een titel in de vorm van een Internetadres, maar kan nog niet echt iets leuks verzinnen. Of "Watching Big Brother 24/7" Tenminste..
"Kutkip" kan ook
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_313458
quote:
Op 25 augustus 2000 19:47 schreef Cathelijne het volgende:
Aan die uitspraak heb ik idd ook lopen denken, zoiets van "Big Brother (of mediahype) : laat je niet gek maken". Ik zat ook te denken aan een titel in de vorm van een Internetadres, maar kan nog niet echt iets leuks verzinnen. Of "Watching Big Brother 24/7" Tenminste..
"Kutkip" kan ook
www.laatjenietgekmaken.nl

maar ik vond die eerste die je zelf noemde,"Big Brother, de digitale geruchtenepidemie", ook wel grappig

en ik ben ook erg benieuwd!!

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 25-08-2000 19:57]

pi_313524
quote:
Op 25 augustus 2000 19:55 schreef Fannetje het volgende:
www.laatjenietgekmaken.nl
daar zit wat in!
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_313957
buuuuh, ik kan niets bedenken, ik weet alleen dat ie erg lang is, die scriptie van jou, zus.

Je mag het lekker allemaal zelf uitvogelen .

En jullie willen hem allemaal lezen he HAHAHA, ik heb hem al gelezen

Trotse IK

pi_313964
quote:
Op 26 augustus 2000 09:42 schreef goddess in heaven het volgende:
HAHAHA, ik heb hem al gelezen
Trotse IK
Lieg niet! Je hebt hem na een paar blz weggelegd: "t'is wel moeilijk zeg"
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  Admin zaterdag 26 augustus 2000 @ 11:12:19 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_314015
als je nog plaatjes van bewoners zoekt..
ik heb hier ergens een aantal karikaturen liggen..
ik geloof van de laatse vier bewoners...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 augustus 2000 @ 11:22:57 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_314027
To BB or not to BB

BB: Spiegel der Natie

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 26 augustus 2000 @ 13:19:05 #29
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_314110
quote:
Op 26 augustus 2000 10:16 schreef Cathelijne het volgende:
Lieg niet! Je hebt hem na een paar blz weggelegd: "t'is wel moeilijk zeg"

Je hebt mij in ieder geval erg nieuwsgierig gemaakt.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 26 augustus 2000 @ 19:17:42 #30
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_314345
quote:
Op 25 augustus 2000 14:12 schreef Cathelijne het volgende:
Die titel moet trouwens slaan op Big Brother, Internet (Fokzine dus )en mediahype, maar dan een of andere combinatie van die drie. Moeilijk hoor...
Praten over niets?
Oeverloos geknuffel?

Ben heeeeel benieuwd naar je scriptie - het had weinig gescheeld of ik had hetzelfde onderwerp gekozen... Trouwens, als je eruit bent met het al dan niet publiceren enzo, zou je dat dan nog eens willen laten weten?

* w.o.r. zit zelf met een soortgelijk dilemma...

pi_314374
quote:
Op 26 augustus 2000 10:16 schreef Cathelijne het volgende:
Lieg niet! Je hebt hem na een paar blz weggelegd: "t'is wel moeilijk zeg"
Dat heb ik niet gezegd! Ik heb gezegd dat je theoretisch kader een beetje TE saai was om te lezen.
Ik heb hem ook helemaal niet weggelegd, ik heb hem helemaal uit gelezen, omdat het leuskte deel achterin zat, idd Fok!kers, het gedeelte over Fokzine, dus moest ik hem wel uit lezen.

Dus geen leugens vertellen zus. Ik vond het heel boeiend om te lezen en het was niet te moeilijk

pi_314429
quote:
Op 26 augustus 2000 19:17 schreef w.o.r. het volgende:
Ben heeeeel benieuwd naar je scriptie - het had weinig gescheeld of ik had hetzelfde onderwerp gekozen...
Voor welke studie dan ? en wat heb je uiteindelijk voor onderwerp gekozen?
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_314928
quote:
Op 26 augustus 2000 11:12 schreef Breuls het volgende:
als je nog plaatjes van bewoners zoekt..
ik heb hier ergens een aantal karikaturen liggen..
ik geloof van de laatse vier bewoners...
JA ik ben zeer geīnteresseerd in die karikaturen Dus als je ze voor mij zou willen opzoeken
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zondag 27 augustus 2000 @ 15:25:26 #34
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_315152
aarom noem je het niet zoals je de titel van deze topic hebt genoemd? Ik vind het best klinken, en het is best grappig en als je wilt kun je om zo'n titel een heel verhaal lullen over het legaat dat BB ons heeft nagelaten.

"Hoe noemen we de BB Love-Baby?"

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_315215
quote:
Op 27 augustus 2000 15:25 schreef Cairon het volgende:
aarom noem je het niet zoals je de titel van deze topic hebt genoemd? Ik vind het best klinken, en het is best grappig en als je wilt kun je om zo'n titel een heel verhaal lullen over het legaat dat BB ons heeft nagelaten.
Of zoiets als "BB de love-baby van de twintigste eeuw" of "BB en de geboorte van een digitale love-baby" hihi best lachen

Alleen komt het niet helemaal overeen met de inhoud, ik heb nl ook veel aandacht besteed aan de negatieve reacties in de kranten.
Maar er zit wat in!

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 28 augustus 2000 @ 16:51:12 #36
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_316546
quote:
Op 26 augustus 2000 20:58 schreef Cathelijne het volgende:
Voor welke studie dan ? en wat heb je uiteindelijk voor onderwerp gekozen?
Communicatiewetenschap - en uiteindelijk is het de beleving van computerspelletjes geworden. Is ook erg leuk, maar toch begon het weer te kriebelen toen ik jouw aankondiging zag... hoop dat ie snel ergens online staat!
  dinsdag 29 augustus 2000 @ 11:26:11 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_317368
Big Brother de overwinning van de nieuwe media

Internet is watching you

Big Brother cyberspace invaders

Big Brother het einde van.....

Big brother de start van....

Big brother en nu het vervolg

pi_317647
quote:
Op 25 augustus 2000 15:41 schreef Cathelijne het volgende:
Zou ook mooi aansluiten bij mijn theoretisch kader... En nou ik toch bezig ben: nog suggesties voor een flitsende voorkant (cartoon, foto?)
Wat dacht je van een foto van Danny
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes
pi_317894
quote:
Op 29 augustus 2000 11:26 schreef marky het volgende:
Big Brother de overwinning van de nieuwe media

Internet is watching you

Big Brother cyberspace invaders

Big Brother het einde van.....

Big brother de start van....

Big brother en nu het vervolg


Tjonge, jij komt er wel Die eerste twee vind ik helemaal niet gek. Toch ben ik er nog steeds niet uit wat het nou moet worden.
Sta nog steeds open voor alle suggesties!

En die foto van Danny Zou ie er blij mee zijn

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  woensdag 30 augustus 2000 @ 18:56:43 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_318985
quote:
Op 29 augustus 2000 19:45 schreef Cathelijne het volgende:
Tjonge, jij komt er wel Die eerste twee vind ik helemaal niet gek. Toch ben ik er nog steeds niet uit wat het nou moet worden.
Sta nog steeds open voor alle suggesties!

En die foto van Danny Zou ie er blij mee zijn


Ik moest ineens denken aan een interview met Maurice in een of ander krantje. Ik vond het zelf nogal erg alles omvattend.

"ik ben bekend geworden met een programma dat nergens over ging"

Dit zou je natuurlijk kunnen gebruiken en een beetje kunnen omvormen

Zoiets als

Een programma dat helemaal nergens over ging

o.i.d.

pi_318986
quote:
Op 28 augustus 2000 16:51 schreef w.o.r. het volgende:
Communicatiewetenschap - en uiteindelijk is het de beleving van computerspelletjes geworden. Is ook erg leuk, maar toch begon het weer te kriebelen toen ik jouw aankondiging zag... hoop dat ie snel ergens online staat!
En is ie al af, je scriptie?? En waarom heb je eigenlijk besloten om het toch maar niet over BB te doen?

Voordat ik begon heb ik heel lang het idee gehad dat het onderwerp veel te 'makkelijk' was om een scriptie over te schrijven. Waarom weet ik nog steeds niet. Ik krijg trouwens heel weinig positieve reacties als ik vertel dat mijn scriptie over BB gaat. Vooral van onbekende studie-genoten. Sommige hebben me letterlijk in mijn gezicht uitgelachen of doen het af met een denigrerende opmerking:'ooohhh BB...'. Ze voelen zich blijkbaar allemaal te goed voor het programma. Wat dat betreft ben ik blij dat ik daar snel weg ben, stelletje kakkers

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  woensdag 30 augustus 2000 @ 21:14:23 #42
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_319190
quote:
Op 30 augustus 2000 18:57 schreef Cathelijne het volgende:
En is ie al af, je scriptie?? En waarom heb je eigenlijk besloten om het toch maar niet over BB te doen?
Had ie al af moeten zijn? Ja absoluut. Is ie af? Voor geen meter. Ik had eigenlijk a.s. vrijdag als uitgestelde deadline voor mezelf gesteld (ivm collegegeld) maar ik heb nog steeds weinig op papier. Veel te veel literatuur verzameld, veel te veel nagedacht, me teveel laten afleiden door bijzaken, te veel dingen uitgeprobeerd bij het analyseren van mijn data - je kent het waarschijnlijk wel. Nu even een weekje vakantie en dan begin ik weer opnieuw, met frisse moed - I hope

Waarom toch niet BB als onderwerp? Combinatie van omstandigheden (kreeg vlak na het begin van BB een stage aangeboden), het feit dat een van mijn studievriendinnen me voor was en omdat ik het idee had dat het te moeilijk zou worden.

Natuurlijk, het klinkt al snel als een pretscriptie als je zo'n onderwerp kiest. Maar ik denk dat het schrijven van een goede scriptie over een onderwerp als BB, de hype en de rol van internet juist heel moeilijk is omdat het gewoon veelomvattend is. Ik was bang dat ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer zou zien, of dat het een zwak en vaag verhaal zou worden. En dan, inderdaad, ook nog eens het gezeik van iedereen om je heen... ook bij ons was ernaar kijken al not done, laat staan dat je er nog eens iets zinvols over zou kunnen zeggen...

Dusseh... als jij met een scriptie over dit onderwerp de uitnodiging krijgt om erover te publiceren vind ik dat errug knap! Heb je dus kennelijk 'de hoge heren' er toch van kunnen overtuigen dat er over dat verwerpelijke programma iets nuttigs te zeggen valt.

By the way, valt me wel tegen van die film-en-tv-wetenschappertjes.. had eigenlijk de indruk dat alle kakkers bij mijn studie rondliepen en dat bij jullie wat meer open minded types zaten...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 30-08-2000 21:20]

pi_319238
quote:
Op 30 augustus 2000 18:56 schreef marky het volgende:
Ik moest ineens denken aan een interview met Maurice in een of ander krantje. Ik vond het zelf nogal erg alles omvattend.

"ik ben bekend geworden met een programma dat nergens over ging"

Dit zou je natuurlijk kunnen gebruiken en een beetje kunnen omvormen

Zoiets als

Een programma dat helemaal nergens over ging

o.i.d.


Toen ik net bezig was met mijn scriptie wilde ik idd kiezen voor een soortgelijke titel, maar nu ik verder ben, zou ik met zo'n titel alleen mezelf maar tegenspreken. Dat komt met name omdat ik in mijn scriptie niet zozeer inga op de gebeurtenissen in het huis (de saaiheid) of de uitzendingen an sich, maar op de hype die er rondom het programma is ontstaan. Dus wat er in de pers over werd geschreven, wat er op het Internet gebeurde, wat er in de maatschappij gebeurde enz. Eigenlijk is mijn scriptie een onderzoek naar het verloop van een mediahype met als casestudy BB. Simpel gesteld dan
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_319247
quote:
Op 30 augustus 2000 21:14 schreef w.o.r. het volgende:

By the way, valt me wel tegen van die film-en-tv-wetenschappertjes.. had eigenlijk de indruk dat alle kakkers bij mijn studie rondliepen en dat bij jullie wat meer open minded types zaten...


Was het maar waar!!! Nee, ik ben een van de weinige die zich uberhaupt bezig houdt met populaire cultuur. De rest houdt zich met name bezig met 'stomme' films of filmhuisfilms. Het moet vooral stoffig en kwalitatief hoogstaand zijn
In A"dan is de Universiteit volgens mij ook veel meer bezig met de actualiteit. Daar begint dit blok zelfs een vak over Reality Tv. Nee achteraf heb ik misschien wel de verkeerde keuze gemaakt. Of niet...want ze zijn in Utrecht maar wat blij dat er ook eens iemand is die zich met BB wil bezighouden. Het is maar hoe je het bekijkt
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  woensdag 30 augustus 2000 @ 21:56:21 #45
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_319265
Ow.. ik ging er eigenlijk automatisch van uit dat je in Amsterdam zat!

Een veelvoorkomend gebrek van mensen die in Amsterdam wonen trouwens... (wat is er ook nog leven buiten onze stad?)

  woensdag 30 augustus 2000 @ 23:17:53 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_319377
quote:
Op 30 augustus 2000 21:39 schreef Cathelijne het volgende:
Toen ik net bezig was met mijn scriptie wilde ik idd kiezen voor een soortgelijke titel, maar nu ik verder ben, zou ik met zo'n titel alleen mezelf maar tegenspreken. Dat komt met name omdat ik in mijn scriptie niet zozeer inga op de gebeurtenissen in het huis (de saaiheid) of de uitzendingen an sich, maar op de hype die er rondom het programma is ontstaan. Dus wat er in de pers over werd geschreven, wat er op het Internet gebeurde, wat er in de maatschappij gebeurde enz. Eigenlijk is mijn scriptie een onderzoek naar het verloop van een mediahype met als casestudy BB. Simpel gesteld dan
Je zou het in de vraagende form kunnen zetten.

"Een programma dat nergens over ging?"

En het vervolgens weerleggen in de scriptie.
Het programma mocht dan wel helemaal nergens over gaan maar het randgebeuren (media hype) was eigenlijk wat het programma maakte.

pi_319620
Big Brother = Big Buisness

Big Brother, de mediahype over een programma zonder inhoud.

9 (of 12) mensen in een huis en de mediahype die daarop volgde

Hoe 9 (of 12) mensen een massale hype veroorzaakten.

Big hype

pi_319626
Of:


www.big-hype.nl

pi_320854
Hoi lieve mensen, ik ben blij dat jullie allemaal zo actief met me meedenken!!

Ik had vannochtend ineens een geweldige ingeving wat betreft een titel voor mijn scriptie en werd razend enthousiast. Dat is nu al weer wat afgezakt...

Wat vinden jullie van de volgende titel: "Big Brother: Power to the People".
Spreekt de bekende uitdrukking mooi tegen, zegt wat over 'de gewone mens op tv' en zegt ook wat over de rol van het publiek tijdens BB.

Graag jullie commentaar

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_321083
Nou nee, kan het geen Nederlandse titel worden? "Grote Broer, de macht aan het volk" Tja, het bekt niet lekker en ik weet ook niks beters. Wat dacht je van "Stalin in Almere" of "Mao in Aalsmeer"? "Tv en internet, opium voor het volk" kan ook. Of "De tweedeling: zij die voor de camera liggen en zij die achter de PC zitten"? Beetje mondvol, niet? Dan "Wat wil de samenleving, kijken of bekeken worden?"
Maar echt serieus, ik kijk met spanning uit naar waar ik de scriptie kan lezen
dat ik dit nog mag meemaken!
pi_321299
quote:
Op 31 augustus 2000 20:50 schreef Oudjong het volgende:
Nou nee, kan het geen Nederlandse titel worden? "Grote Broer, de macht aan het volk" Tja, het bekt niet lekker en ik weet ook niks beters. Wat dacht je van "Stalin in Almere" of "Mao in Aalsmeer"? "Tv en internet, opium voor het volk" kan ook. Of "De tweedeling: zij die voor de camera liggen en zij die achter de PC zitten"? Beetje mondvol, niet? Dan "Wat wil de samenleving, kijken of bekeken worden?"
Maar echt serieus, ik kijk met spanning uit naar waar ik de scriptie kan lezen
Leuke suggesties, zitten echt een paar hele goeie bij! Je hebt idd gelijk wat betreft een Nederlandse titel, vink zelf eigenlijk ook leuker. Of half Nederlands/ half Engels: "BB made in Holland".

Ik hoop eigenlijk wel dat ik aan jullie verwachtingen kan voldoen. Ik ben ook maar een simpel, hollands studentje uit Utreg Met een IQ van zelfs dat weet ik eigenlijk niet....Wat gaat er gebeuren alles jullie hem niets vinden...eindig ik dan op het schavot

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  Overall beste user 2022 donderdag 31 augustus 2000 @ 23:06:05 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_321381
nope, dan moven we je scriptie naar het onzin forum
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_321487
Wat te doen voor een kwart miljoen?

of

howe low can you go?

bad to tha bone
pi_321664
Beyond Endemol

The world according to John de M.

It's alive john, but not as we know it

Je weet het vaak soms nooit

pi_321707
quote:
Op 31 augustus 2000 23:06 schreef Ulx het volgende:
nope, dan moven we je scriptie naar het onzin forum
Nou zeg....Met deze opmerking maak je me helemáál niet blij

Je gaat me toch niet zeggen dat jullie mijn love-baby gewoon in de vuilnisbak flikkeren

Kindermishandeling!!

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_333870
De tijd begint de dringen, Cathelijne
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_334023
Ja, ik wil die scriptie wel eens zien!
| You should have no expectation of privacy! |
pi_334078
Big Brother Bespied ?
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:25:34 #59
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_348452
Cathelijne

we hebben de laatste tijd weinig gehoord over je project.. laat weer eens wat van je horen

I'm getting too old for this....
  dinsdag 19 september 2000 @ 02:28:15 #60
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_348456
quote:
Op 19 september 2000 02:25 schreef Havoc het volgende:
Cathelijne

we hebben de laatste tijd weinig gehoord over je project.. laat weer eens wat van je horen


Havoc, zit jij ff de oude topics door te spitten ofzo Tja, je bent natuurlijk uit je ritme omdat de BBers al op 1 oor liggen
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_402309
Een maand later...(ook een leuke film trouwens)

Hoe is het nou afgelopen met je scriptie , Cathelijne, en wat is de uiteindelijke TITEL geworden, en waar o waaar kunnen we hem lezen???

Met het risico dat dit allemaal al bekend is druk ik nu de enter knop in

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 19-10-2000 00:39]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_402594
Hallo allemaal, leuk dat jullie het vragen Nou het gaat allemaal erg goed met mijn scriptie... Aan het einde van de week gaat ie naar mijn docent en daarna linea recta naar de Examencommissie. Het voorwoord van Bart is nu ook binnen en het is ECHT superleuk geworden. Bart kan bij mij nu écht niet meer kapot, helemaal nu hij ook naar mijn verdediging komt ! En wie weet ook...nee, dat vertel ik nog wel als het ooit zover is....(beroepsgeheim )

Voyeur schrijft ook een voorwoord voor een ander gedeelte van mijn scriptie (over Fok), maar das helaas nog niet binnen...hij heeft echter beloofd me niet te laten zitten....en ik vertouw hem voor de volle 100%...ik word alleen wel met de dag ongeduldiger

Als het allemaal achter de rug is, zal ik het jullie zo snel mogelijk laten weten en dan zal ik er voor zorgen dat geīnteresseerden het op één of andere manier kunnen lezen.

En over de titel ben ik nog steeds niet uit. Mijn docent wil zo'n suffe lange titel, weet je wel zoiets van "BB, de hype en het Internet"...niks geen leuke woordspellingen dus Wat vinden jullie trouwens van "BB en het Nieuwe Mediacircus" Nuh...is eigenlijk ook niets he...

Er komt dus eindelijk echt een einde aan al die maanden van zwoegen. Oh ja en nog wat...mijn scriptie is in ieder geval stukke beter dan dat boekje van M.Reesink...daar durf ik gif op in te nemen Ben alleen wel jaloers dat ie eerder is....Kopen jullie mijn scriptie als ie in boekvorm uitkomt ?
Dikke kus Cathelijne

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_402661
wat dacht je met iets van Orwell erin?
"Orwell's dream" ofzo?
uit
  donderdag 19 oktober 2000 @ 11:47:16 #64
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_402669
BB en de massahysterie op TV.
BB het laatse bastion om zeep ?
BB een verkenning van de nieuwe verschraling
BB Low Budget High Profile
BB2 oh nee !
BB : Van de dingen die niet meer voorbij gaan.
BB : Hoe ver ga je voor de kijkcijfers ?
Forum Ž us
  donderdag 19 oktober 2000 @ 12:01:09 #65
6694 zarg_flippo
Wat doe ik hier?
pi_402685
vrij naar Mulisch:
De ontdekking van Big Brother

vrij naar Hermans:
De dagboekkamer van Damocles

vrij naar Wolkers:
Terug naar Big Brother

vrij naar Claus (Hugo, niet Prins):
Het verdriet van Nederland

letterlijk Reve:
Bezorgde ouders

Zoiets?

zaad.com -- ik weet ook niet waarom.
pi_402755
Tja als hier niets tussen zit, weet ik het ook niet meer Maar mijn begeleider is nogal van de ouwe stempel, die de voorkeur heeft voor traditioneel -academische verantwoorde- titels, dus het wordt nog moeilijk om er een flitsende door te krijgen.....
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_402779
BIG BROTHER: HUIS, TUIN EN KEUKEN HYPE.

Traditioneel genoeg? Ik vind hem lekker simpel en het was tenslotte een grote mediahype, over Een Huis Waar Nix Gebeurde.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_402910
quote:
Op 19 oktober 2000 13:18 schreef fashionably_late het volgende:
BIG BROTHER: HUIS, TUIN EN KEUKEN HYPE.

Traditioneel genoeg? Ik vind hem lekker simpel en het was tenslotte een grote mediahype, over Een Huis Waar Nix Gebeurde.


Whahahahahaha.....ik vind hem écht goed
Maar of ie dit nou bedoelde met een academisch verantwoorde titel...Maar what the **** het is natuurlijk nog altijd mijn scriptie!!
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_402928
Dekt deze de lading?

BB, hoe een nieuw media-concept voer werd voor Nieuwe Media

Wetenschappelijk verantwoord en toch een woordspeling.

Succes met afstuderen

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_404294
Zit ook zeker wat in, maar 'k heb nog steeds niet de "ultieme titel" gevonden. Waarschijnlijk moet ik gewoon niet zo zeiken, maar ja.... ik lijd aan een extreme vorm van perfectionisme. Ben ik achtergekomen tijdens het schrijven van mijn scriptie en géén dokter die me daar af kan helpen...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:05:35 #71
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_404381
Ik heb niet de hele topic kunnen doorlezen, maar wat dacht je van:
BB: Big Bussiness in de Nieuwe Media
BB: Het hoe en waarom van de hype rond doodgewone mensen

Ofzow...

Veel suc6 met het hele project!

The Internets, I needs it..
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 11:58:19 #72
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_404502
BB: het sprookje van 100 dagen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_404557
Titel??

hoe wordt je kutkip?

Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 13:03:57 #74
1464 ART
FOK!member
pi_404602
In de journalistiek is het heel gebruikelijk om te werken met een kop en een onderkop. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan:

DE VIRTUELE DIVAN VAN BIG BROTHER
Hoe internet met een reality-soap aan de haal ging

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_405351
quote:
Op 20 oktober 2000 13:03 schreef ART het volgende:
DE VIRTUELE DIVAN VAN BIG BROTHER
Hoe internet met een reality-soap aan de haal ging
Tjonge...op zo iets origineels was ik zelf nou nooit gekomen...Leuk!

Heeft één van jullie trouwens het nieuwe boek over BB al gelezen?? Zo ja, wat vinden jullie ervan? Ben benieuwd....

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_405361
Nieuwe boek?
| You should have no expectation of privacy! |
pi_405418
quote:
Op 20 oktober 2000 19:48 schreef basst het volgende:
Nieuwe boek?
Ja, er is een nieuwe wetenschappelijk verantwoorde bundel met essays over BB uitgebracht door een stuk of 12 wetenschappers. Best leuk om te lezen, al kan het natuurlijk niet tippen aan mijn scriptie he Het is met een hoop bombarie aan John de Mol aangeboden.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 21:03:58 #78
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_405450
Big Brother, Laat je je gek maken ?
Big Brother nog nooit was zo weinig genoeg voor zo velen.
Forum Ž us
  maandag 23 oktober 2000 @ 02:06:00 #79
798 voyeur
bemoeit zich
pi_408695
quote:
Op 19 oktober 2000 10:48 schreef Cathelijne het volgende:
Hallo allemaal, leuk dat jullie het vragen Nou het gaat allemaal erg goed met mijn scriptie...
Voyeur schrijft ook een voorwoord voor een ander gedeelte van mijn scriptie (over Fok), maar das helaas nog niet binnen...hij heeft echter beloofd me niet te laten zitten....en ik vertouw hem voor de volle 100%...ik word alleen wel met de dag ongeduldiger
Ben het niet vergeten hoor Cathelijne. Voyeur houdt heus woord en komt deze week echt klaar Was ff nogal druk met griep hebben
Gaat nu weer prima en schrijf zowieso nog steeds een wekelijks stukje over BB2. Het programma is niet meer dan de schaduw van BB1, maar je er met een stel mensen dagelijks op uitleven blijft leuk. De schrijversmarathon is een uitdaging op zich en wie weet komt er weer een moment dat ik me ook met Voer Voor Psychologen bemoei (als die titel tenminste ooit verbeterd wordt ) Eerst nog maar even wachten tot de echte BB'ers over zijn. Tussentijds schrijf ik heus mijn beloofde stukje van je skriptie. Gun Bart het laatste woord niet, noch het voorwoord
Here we are now, entertain us.
pi_409575
quote:
Op 23 oktober 2000 02:06 schreef voyeur het volgende:
Ben het niet vergeten hoor Cathelijne. Voyeur houdt heus woord en komt deze week echt klaar Was ff nogal druk met griep hebben
Gaat nu weer prima en schrijf zowieso nog steeds een wekelijks stukje over BB2. Het programma is niet meer dan de schaduw van BB1, maar je er met een stel mensen dagelijks op uitleven blijft leuk. De schrijversmarathon is een uitdaging op zich en wie weet komt er weer een moment dat ik me ook met Voer Voor Psychologen bemoei (als die titel tenminste ooit verbeterd wordt ) Eerst nog maar even wachten tot de echte BB'ers over zijn. Tussentijds schrijf ik heus mijn beloofde stukje van je skriptie. Gun Bart het laatste woord niet, noch het voorwoord
Zoals ik al zei: ik vertrouw je voor honderd procent....maak 'm alleen niet té goed he, want dan valt mijn scriptie zo in 't niet, met jouw schrijftalent...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  maandag 23 oktober 2000 @ 21:11:39 #81
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_410955
quote:
Op 19 oktober 2000 10:48 schreef Cathelijne het volgende:
Bart kan bij mij nu écht niet meer kapot, helemaal nu hij ook naar mijn verdediging komt ! En wie weet ook...nee, dat vertel ik nog wel als het ooit zover is....(beroepsgeheim )
ooohhooo je hebt je beroepsgeheim gebroken op ICQ Denk ik dan

Maar ik ben zeer benieuwd ga als het online komt ook zeker een poging wagen het te lezen.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 25 oktober 2000 @ 18:02:27 #82
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_416760
Waarschijnlijk al te laat, maar ik heb nog een hele gare:

There is no Business like showBusiness

The Internets, I needs it..
pi_416926
quote:
Op 25 oktober 2000 18:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
Waarschijnlijk al te laat, maar ik heb nog een hele gare:

There is no Business like showBusiness


Nee hoor nog niet te laat...ik heb nog precies drie dagen om met een titel te komen

Hij is erg leuk bedacht, alleen moeten de volgende 3 termen er absoluut in komen te staan: Big Brother, mediahype en Internet....Daarbij mag mediahype ook worden vervangen door bv wervelwind of virus en Internet door bv digitaal of virtueel, maar met deze drie combinaties moet ik iets zien te maken. Het blijft moeilijk....

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
pi_417138
Dus het wordt zoiets als:
Big Brother de vertuele wervelwind?

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 25-10-2000 19:57]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_492498
24-11-2000 || 22:21 uur

Afstuderen op Big Brother

Cathelijne te Gussinklo heeft haar afstudeerscriptie geschreven over Big Brother. De 22-jarige studente is vijfde jaars Film- en Televisiewetenschap aan de Universiteit Utrecht. Haar scriptie moet nog door een examencommissie worden beoordeeld. Omdat de officiële regels dat voorschrijven, mag nu niets letterlijk worden gepubliceerd. Cathelijne mocht wel iets vertellen over de manier waarop haar scriptie tot stand is gekomen.

Cathelijne was verbaasd over de hoeveelheid publiciteit die Big Brother kreeg. “Ik dacht meteen: ‘Hé, dat onderwerp ligt me wel!’” Ze kreeg negatieve reacties van medestudenten op haar plan. Afstuderen op Big Brother was volgens hen ‘not done’. Maar haar scriptiebegeleider was zķ enthousiast, dat ze onmiddellijk aan de slag ging. Cathelijne onderzocht hoe de mediahype rond Big Brother is ontstaan en verlopen en welke rol het internet daarbij speelt.

Theorie

“Als een bezetene verzamelde ik alles wat maar iets met het programma te maken had”, zegt Cathelijne. Ook vrienden, familieleden en buren hielpen met zoeken. Haar probleem was om van die berg informatie één verhaal te maken. Peter Vasterman doceert massacommunicatie aan de Utrechtse School van Journalistiek. Hij ontdekte dat in een chaotische mediahype toch een bepaalde lijn zit. Cathelijne paste zijn theorie toe op Big Brother om alle informatie op een rijtje te zetten. Vasterman had echter niet de rol van het internet in zijn model opgenomen. “Ik heb zijn theorie dus op een aantal punten kunnen aanvullen.”

Invloed

Door het internetforum van de Fok!zine-site te bestuderen, ontdekte ze dat de meningen van kijkers veel invloed hadden op de berichtgeving over Big Brother, en zelfs op de programmamakers. Dit forum werd dus een 'voedingsbron' voor de media en een klankbord voor de makers. Cathelijne over de editie van dit jaar: “Het is duidelijk dat de makers en de redactie inmiddels een schat aan ervaring hebben en veel beter weten omgaan met het medium internet. Hierdoor hebben zij de regie beter in handen en neemt het gevoel van ‘macht’ bij de kijker af.” Ze denkt dat daarom de interesse voor Big Brother dit jaar ietsje minder is.

Conclusies

Op haar conclusies mag ze ‘helaas niet al te diep ingaan’. Haar scriptie moet tenslotte nog worden beoordeeld. “Het komt erop neer dat de combinatie van televisie en internet als één van de grootste oorzaken bestempeld kan worden voor de gigantische mediahype, zoals die bij Big Brother waar te nemen is.” Ze is heel trots op het eindresultaat. Onder andere omdat Bart, de winnaar van vorig jaar, en poster ‘Voyeur’ van Fok!zine een voorwoord hebben geschreven voor de negentig pagina’s tellende scriptie. Cathelijne hoopt hen en alle andere geīnteresseerden te zien bij de uitreiking van haar bul.

Bron: Big-Brother.nl

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 25 november 2000 @ 10:11:15 #86
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_492552
Kom op zeg !
De macht aan het volk ????

Veronica doet ons denken dat de kijker de macht heeft maar dat is natuurlijk niet zo !

De enige die de macht heeft, en de lachende derde is, is Veronica ZELF !

Zelf dacht ik aan deze titels:

De BigBrother-storm door medialand
De BigBrother-storm over internet

Veel succes verder

[Dit bericht is gewijzigd door MartenJan op 25-11-2000 10:14]

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zaterdag 25 november 2000 @ 10:23:00 #87
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_492555
quote:
Op 25 augustus 2000 15:02 schreef Cathelijne het volgende:
Ja, het is idd ontzettend aardig van hem. Had ook nooit verwacht dat ie zo enthousiast zou reageren. Maar ja, hij is tenslotte ook mijn cyberhubbie he, dus das wel het minste wat hij zou kunnen doen
Ik las net je stukje op de BB-Site ,leuk!!!
heb ik even een vraagje:ben jij DE Cathelijne van de Bart -chat en van de Stenders Vroeg-chat???
ben ik wel eventjes benieuwd naar ,want dan hebben we nog wel eens even gekwebbeld.
Is je verdediging al geweest?

"je hoeft niet harder te gaan praten,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_495925
quote:
Op 25 november 2000 10:23 schreef FarahDibah het volgende:
Ik las net je stukje op de BB-Site ,leuk!!!
heb ik even een vraagje:ben jij DE Cathelijne van de Bart -chat en van de Stenders Vroeg-chat???
ben ik wel eventjes benieuwd naar ,want dan hebben we nog wel eens even gekwebbeld.
Is je verdediging al geweest?
Hoihoi, sorry dat ik pas zo laat reageer...maar goed: beter laat dan ooit he Ik ben idd 'de' Cathelijne van de chat. En nu ben ik wel heeeel benieuwd wie jij bent... Stuur me anders ff een mailtje op cathelijneg@hotmail.com , tenminste als je jezelf bekend wilt maken....En nee, mijn verdediging is nog niet geweest, zal wel ergens in januari of februari zijn...helaas...
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  vrijdag 5 januari 2001 @ 16:32:54 #89
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_623617
Hoi Cathelijne,
Ik zat even wat oude topics te bekijken en kwam jou naam tegen.Hoe zit het eigenlijk met je afstudeer-scriptie??
Is je verdedeging al geweest(want die zou toch in Jan.of Febr.zijn?),wat is tenslotte de titel geworden?Ben erg benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door FarahDibah op 06-01-2001 17:51]

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zaterdag 6 januari 2001 @ 17:55:03 #90
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_626688
Tenminste ze komt hier toch nog wel?Ik meende vanmorgen dat ik haar naam nog zag bij de topic BB-quiz????
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  zondag 7 januari 2001 @ 11:13:28 #91
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_628064
Hoi Cathelijne
Heb je nu een titel of nog niet? Wat gaaf dat Bart naar je verdediging komt zeg, aardig van hem. (had ook eigenlijk niet anders verwacht). Ik heb je een mailtje gestuurd, heb je die ontvangen?
http://www.expage.com/yvettek
pi_628081
Hoihoi, lief dat jullie het vragen Moet ff weg, maar zal zo uitgebreid vertellen over mijn scriptie en alles wat daarbij hoort Tot zo
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  zondag 7 januari 2001 @ 18:40:52 #93
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_629246
Hai Cathelijne! Hoe heet je scriptie nu eigenlijk? En is-ie al beoordeeld? Ik hoop dat je even tijd hebt om te antwoorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Yvetje op 08-01-2001 08:44]

http://www.expage.com/yvettek
  zondag 7 januari 2001 @ 19:05:48 #94
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_629352
quote:
Op 07 januari 2001 11:21 schreef Cathelijne het volgende:
Hoihoi, lief dat jullie het vragen Moet ff weg, maar zal zo uitgebreid vertellen over mijn scriptie en alles wat daarbij hoort Tot zo
ehum........'maar zal ZO uitgebreid vertellen' het is nu 19.09,ZO gaat dus niet echt meer op he
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_635133
quote:
Op 07 januari 2001 19:05 schreef FarahDibah het volgende:
ehum........'maar zal ZO uitgebreid vertellen' het is nu 19.09,ZO gaat dus niet echt meer op he
En nu gaat dat 'zo vertellen' natuurlijk al helemaal niet meer op......sorry, maar ben erg druk met het zoeken naar een stageplek, dus had ff geen tijd...Maar goed, komt ie alsnog: mijn scriptie is nu echt helemaal af, goedgekeurd en ingebonden

102 pagina's lang is ie en het is werkelijk een klein meesterwerk geworden (al zeg ik het zelf ). Kan het woord Big Brother inmiddels ff niet meer horen, maar das vast van tijdelijke aard. Deze week wordt ie naar de Examencommissie gestuurd en ga ik vol angst en beven hun oordeel afwachten

Als er mensen geīnteresseerd zijn in een exemplaar, stuur me dan maar ff een mailtje (cathelijneg@hotmail.com). Waarschijnlijk wordt ie namelijk niet op het Internet gepubliceerd, omdat ik van alle kanten word gewaarschuwd hiervoor. Misschien is een gewone publicatie dan 'veiliger'.

Nu is er dus een nieuwe periode aangebroken, waarin ik stage moet gaan lopen (als iemand nog een leuke stage weet in de televisie/Internet wereld: ik hou me aanbevolen ). Nog een maand of vier dus......en dan is het tijd voor een groot feest!! Juist ja, want dan krijg ik mijn Bul en ben ik doctoranda. Of ik daar nu blij mee ben is een tweede En dan ga ik een waanzinnig groot afstudeerfeest geven, maaaar dat horen jullie nog wel

[Dit bericht is gewijzigd door Cathelijne op 09-01-2001 14:38]

"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  dinsdag 9 januari 2001 @ 14:39:31 #96
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_635149
quote:
Op 09 januari 2001 14:35 schreef Cathelijne het volgende:
Nu is er dus een nieuwe periode aangebroken, waarin ik stage moet gaan lopen (als iemand nog een leuke stage weet in de televisie/Internet wereld: ik hou me aanbevolen
Achter de schermen... in de Dagboekkamer van BB3 bijvoorbeeld?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_635396
quote:
Op 09 januari 2001 14:39 schreef Larissa het volgende:
Achter de schermen... in de Dagboekkamer van BB3 bijvoorbeeld?
In de redactie of in de regiekamer van BB3...te gek...jammer dat het nog zo lang duurt voordat het weer gaat beginnen...tegen die tijd kan ik wel gaan solliciteren voor een baan daar
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  donderdag 11 januari 2001 @ 21:36:39 #98
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_643267
quote:
Op 09 januari 2001 14:35 schreef Cathelijne het volgende:
En nu gaat dat 'zo vertellen' natuurlijk al helemaal niet meer op......sorry, maar ben erg druk met het zoeken naar een stageplek, dus had ff geen tijd...Maar goed, komt ie alsnog: mijn scriptie is nu echt helemaal af, goedgekeurd en ingebonden

102 pagina's lang is ie en het is werkelijk een klein meesterwerk geworden (al zeg ik het zelf ). Kan het woord Big Brother inmiddels ff niet meer horen, maar das vast van tijdelijke aard. Deze week wordt ie naar de Examencommissie gestuurd en ga ik vol angst en beven hun oordeel afwachten

Als er mensen geīnteresseerd zijn in een exemplaar, stuur me dan maar ff een mailtje (cathelijneg@hotmail.com). Waarschijnlijk wordt ie namelijk niet op het Internet gepubliceerd, omdat ik van alle kanten word gewaarschuwd hiervoor. Misschien is een gewone publicatie dan 'veiliger'.

Nu is er dus een nieuwe periode aangebroken, waarin ik stage moet gaan lopen (als iemand nog een leuke stage weet in de televisie/Internet wereld: ik hou me aanbevolen ). Nog een maand of vier dus......en dan is het tijd voor een groot feest!! Juist ja, want dan krijg ik mijn Bul en ben ik doctoranda. Of ik daar nu blij mee ben is een tweede En dan ga ik een waanzinnig groot afstudeerfeest geven, maaaar dat horen jullie nog wel


Hoi Cathelijne,
M'n mailtje ontvangen????? ik ben geīnteresseerd hoor
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')