abonnement Unibet Coolblue
pi_113181727
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:42 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is het al even geleden :o
Hier ook! En nog steeds niet door mijn voorraad heen dus. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:04:32 #277
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_113182465
Misschien helpt t dat mijn voorraad niet zo groot is :P en waarschijnlijk komende tijd veel thuis en dan vind ik een geurtje wel gezellig/lekker :D
Ach en ik denk er ook niet altijd aan hoor...soms denk ik op het laatst van de avond: "shit geen geurtje...:( "
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_113183743
Hier ook weer aan het branden, naast Delicious en Out on a Limb van PS heb ik nu Morning Dew ondekt O+ Sweet Pea kreeg ik bij m'n bestelling, die ruikt in het cupje ook wel lekker!
  donderdag 21 juni 2012 @ 13:08:08 #279
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_113184996
Ja morning dew is echt zalig, heb hem deze keer weer besteld. Delicious is wel lekker maar niet wauw. Ik vond cherry blosom ook erg lekker (en vast nog wel wat maar weet ik niet uit mijn hoofd)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_113185464
Oh zal Cherry Blossom de volgende keer 'ns proberen dan! Maar kan voorlopig nog vooruit :) Net gemaild over mystery cupje 12, ben benieuwd.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:25:41 #281
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117809811
Joehoe!!!!! Is er hier nog iemand???
De winter komt er weer aan mensen.....tijd om weer te gaan melten!!!

Ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan bij Puresoap. Helaas heeft ze de doos aangepast en kun je nog maar 12 cupjes bestellen ipv 20 voor het postpakketje.....:(
Ik begin nu trouwens wel een beetje inzicht te krijgen in wat ik wel e niet lekker vind....Uit de categorieen bakery en coffee enzo zal ik echt niet meer bestellen....die zijn me veel te sterk.

Misschien binnenkort ook maar eens bij andere shops gaan rondneuzen en bestellen ;)

Ik zie trouwens steeds meer mensen die een melter thuis hebben staan....maar vaak met van die sentchips erin :( Ik heb nog een doosje staan, maar ik vind ze echt niet lekker. En daarbij zijn ze ook nog eens peper duur......misschien kan ik ze nog overhalen om "echte" cups te gaan bestellen ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_117810908
Ik heb nog altijd een flinke voorraad, zodra die op is bestel ik gewoon een nieuwe doos :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:51:20 #283
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117814384
Haahah mijn voorraad valt meestal wel mee eigenlijk. Heb meestal zo'n 20 cupjes in huis (nu dus iets minder door de aanpassing van de doos) en dan ben je er al sneller doorheen en moet er ook sneller besteld worden :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_117827087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 11:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier ook! En nog steeds niet door mijn voorraad heen dus. _O-
Nu heb ik écht nog maar één doos = zo'n 12 cupjes. Dus binnenkort ga ik bijbestellen. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_117827237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nu heb ik écht nog maar één doos = zo'n 12 cupjes. Dus binnenkort ga ik bijbestellen. :9
Wauw cat! Het destashproject heeft wel een tijd geduurd maar je mag weer *O*
pi_117827451
quote:
17s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Wauw cat! Het destashproject heeft wel een tijd geduurd maar je mag weer *O*
JAAAAA! _O-

Het is net als met Lush, daar ben ik nog aan het destashen (nog maar 5 liter douchegel en zo'n 30 badprodukten te gaan :X ). Met de cupjes ben ik na 2 jaar ein-de-lijk bij. Dus laat ik maar niet meer zoveel inkopen deze keer. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_118180784
Net besteld bij PS! *O*

Autumn Leaves
Figgy Pudding
Honey Vanilla & Cinnamon
Pumpkin Apple
Spiced Cider
Kama Sutra Misbehave
Strawberry Rhubarb
LUSH Ice Ice Brrr
LUSH Out on a Limb
Morning Mocha
Sex on the Beach
Spring Garden

Ben benieuwd!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:57:51 #288
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_118181445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Net besteld bij PS! *O*

Autumn Leaves
Figgy Pudding
Honey Vanilla & Cinnamon
Pumpkin Apple
Spiced Cider
Kama Sutra Misbehave
Strawberry Rhubarb
LUSH Ice Ice Brrr
LUSH Out on a Limb
Morning Mocha
Sex on the Beach
Spring Garden

Ben benieuwd!
Jeetje 2jaar om alle cupjes op te make :0 hoeveel had je er wel niet? ;)

Autumn leaves en kama sutra heb ik ook gehad, maar vond ik niets. Figgy pudding heb gisteren gemelt en das beter te doen en strawberry rubarbh is laatst een keer mystery cupjes geweest, was wel wat sterker maar wel lekker.
De rest zegt me niets, zeker die laatste twee. Volgende keer nog beter zoeken dus
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_118181453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 20:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

JAAAAA! _O-

Het is net als met Lush, daar ben ik nog aan het destashen (nog maar 5 liter douchegel en zo'n 30 badprodukten te gaan :X ). Met de cupjes ben ik na 2 jaar ein-de-lijk bij. Dus laat ik maar niet meer zoveel inkopen deze keer. :')
Mijn lush destashen gaat goed maar t was niet zo extreem als bij jou. Mn shampoo's zijn bijna op of weggegeven, gebruik nu een ander merk. Denk dat ik in totaal nog zo'n 750 ml douchegel heb staan en dan nog wat gezichtsverzorging.

En leuk lijstje, zitten een aantal tussen die ik ken. Out on a limb is echt heel fijn! Morning mocha en spring garden heb ik in t verleden ook vaak opgehad :Y
pi_118383495
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:39 schreef Cat22 het volgende:
Net besteld bij PS! *O*

Autumn Leaves
Figgy Pudding
Honey Vanilla & Cinnamon
Pumpkin Apple
Spiced Cider
Kama Sutra Misbehave
Strawberry Rhubarb
LUSH Ice Ice Brrr
LUSH Out on a Limb
Morning Mocha
Sex on the Beach
Spring Garden

Ben benieuwd!
En al binnen. *O*
Ze heeft er nog 2 gratis cupjes bij gedaan. O+ Winter green (die is voor als ik verkouden ben, want ruikt echt naar purol :X ) en Walnut date (lekkerrr!)

Vanavond moet ik weg en morgenavond laat thuis, maar vrijdag ga ik testen. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-10-2012 19:15:36 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119198434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En al binnen. *O*
Ze heeft er nog 2 gratis cupjes bij gedaan. O+ Winter green (die is voor als ik verkouden ben, want ruikt echt naar purol :X ) en Walnut date (lekkerrr!)

Vanavond moet ik weg en morgenavond laat thuis, maar vrijdag ga ik testen. :9
Hoe zijn ze Cat?

Ben nu ook weer regelmatig meltjes in mijn brander aan het wisselen, merk dat het nu in een groter woonkamer toch prettiger/minder overheersend ruikt dan in mijn kleine, volle studentenkamertje. Eerst de voorraad van vorig jaar maar eens opmaken, dan bestel ik wel weer nieuwe :Y
  woensdag 14 november 2012 @ 13:26:39 #292
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119198623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En al binnen. *O*
Ze heeft er nog 2 gratis cupjes bij gedaan. O+ Winter green (die is voor als ik verkouden ben, want ruikt echt naar purol :X ) en Walnut date (lekkerrr!)

Vanavond moet ik weg en morgenavond laat thuis, maar vrijdag ga ik testen. :9
Zie dat ik sommige van jouw lijstje ook heb besteld/gekregen.
Figgy pudding vind ik best te doen. strawberry rhubarb was ooit een mysterycupje, die vond ik toen best lekker. Spring Garden heb ik nu ook. Morning Mocha heb ik gekregen,maar die ruikt al heel sterk in het cupje zelf. Dus ben benieuwd of ie wel lekker is.

Heb laatst trouwens samen met een tante een grote bestelling gedaan. Volgens mij hadden we in totaal zon 30 cupjes :D
Ze hielden van vanille....heb ze nog gewaarschuwd, maar ze wilde perse vanille. Hoop dat ze het niet te sterk vinden en ze nog vaker willen bestellen ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119199256
Ik heb trouwens een aantal meltjes in een van de inbouwkasten van mn "nieuwe" huis gezet, de vorige bewoner heeft daar dingen in gehad waarvan ik niet wil weten wat het was. Maar echt een onmogelijke combinatie van muffe augurken... Iig ruikt het nu lekker naar monkey farts in mn kast :)
pi_119199283
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hoe zijn ze Cat?

Ben nu ook weer regelmatig meltjes in mijn brander aan het wisselen, merk dat het nu in een groter woonkamer toch prettiger/minder overheersend ruikt dan in mijn kleine, volle studentenkamertje. Eerst de voorraad van vorig jaar maar eens opmaken, dan bestel ik wel weer nieuwe :Y
Ze zijn lekker, zeker die Mocha ga ik vaker bestellen. :9
Ik merk wel dat ze minder sterk zijn dan de melts die ik gewond ben. Daar kon ik vaak met een kwartje toe, hier moet ik echt een halve in gooien en dan ruikt het precies goed.

Maar ach, kan ik sneller weer bestellen. _O- Staan de kerstgeuren al op de site? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119199550
Kerstgeuren staan al op de site ja. Ik mag nog niet van mezelf... heb er teveel.

Heeft er iemand al eens besteld bij fairyfair en hoe zijn de geuren daar?

[ Bericht 34% gewijzigd door douche-eendje op 14-11-2012 17:49:26 ]
pi_120119583
Country Home Scents stopt ermee ;(
Snel nog een bestelling gedaan.
Ze heeft een sale voor de laatste melts
pi_120121570
Ik heb net maar weer eens bij pure soap besteld... :) Laatste keer is zeker een jaar geleden geweest.
pi_122747526
Ff topic schoppen :Y

Hoe snel is puresoap met leveren?
En hoe lang doe je met een waxmelt? Als je het brand is de geur er toch vanaf na 1 keer branden?
M'n nicht beweert een week ermee te kunnen doen wat me een beetje stug lijkt.
Ben nog een beetje onbekend met waxmelts, ik gebruik af en toe geurolie maar daar vind ik de brander zo viezig van worden. :{
Iemand aanradertjes betreft geurtjes?
Ik hou van fris en van sommige lush geurtjes.
pi_122747836
Laatste keren dat ik er besteld heb, was het er binnen een week, maar da's al even geleden. Die waxmelts doen het ongeveer 8 uur, sommige zijn wat meer aanwezig en daar doe ik dan soms ook wat langer mee. Maar merk wel dat als je melts al een hele tijd liggen, de geur minder sterk wordt en ze dus ook geen 8 uur meer geuren.
Ik maak m'n brander altijd schoon door 'm even in de vriezer te zetten als de wax weer gestold is, daarna wip je de hele melt er zo uit.
Ik vind zelf de Out On A Limb Lush dupe erg lekker, maar durf niet zo goed andere dupes te proberen, ken al die echte Lush geuren niet en heb wel 'ns wat melts ervan geprobeerd maar vond sommige daarvan echt ranzig :') Delicious vind ik ook erg lekker, en Morning Dew, al is die meer zoet dan fris. Voor de rest schiet me zo 123 even niks binnen :)
  maandag 11 februari 2013 @ 15:25:43 #300
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_122752433
ik snij mijn waxmelts altijd doormidden en gebruik dan per halfje 1theelichtje van 4uur....laatste tijd ben ik soms lui en zet ik er een tweede lichtje onder maar na een tijdje is die zijn geur echt wel kwijt.....en een hele week lijkt me ook sterk(of je moet hem steeds na een half uur uitblazen ofzo)

puresoap is redelijk snel met verzenden, meestal heb je alles binnen een week na bestellen in huis. en ze hebbe zeker lekkere frisse geuren.
morning dew inderdaad, maar snow en snow angel zijn ook erg lekker. cool is ook lekker en over the moon ook (parfume dupe) maar apple blossom ook :) keuze genoeg dus.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')