abonnement Unibet Coolblue
pi_101547526
Ik zal straks eens foto's maken van de indeling van de lades, ik gebruik ook de verdeelbakjes.

Toen we laatst Mette hebben verhuist heb ik alles uitgezocht en inderdaad ook zakken gemaakt voor in de Humanitas bak.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101547585
Ik heb deze voor oudste:



en deze voor jongste:



daar zit alles in van beddengoed tot onderbroeken en sokken. Maar wel enkel van de maat waarin ze op dat moment zitten (en wat groot en kleinvallende dingen van andere maten.)
De dingen die niet meer passen liggen bij mij in de kast te wachten op verkoop :') de dingen die vooruit gekocht zijn (bij oudste) of die doorgeschoven zijn in een grotere maat, die liggen op een plank die ingebouwd is.
Die hemnes kasten zijn lekker ruim daar moet je een heel eind mee kunnen komen.
:)
pi_101547723
Oh Mignonne als ik dat zo zie heb ik idd genoeg ruimte. Wat een lieve kamertjes trouwens! O+

Wickie ben ook benieuwd naar jouw indeel-foto's!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_101547733
Ik vind het echt knap dat jullie daar alles in kwijt kunnen! Of misschien heb ik gewoon te veel....
Ook vind ik het eigenlijk juist wel handig om kleertjes om te hangen, alhoewel ik dat voor babykleding ook niet heel erg nodig vind.
  zondag 4 september 2011 @ 11:36:04 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101547874
Voor beeb spul heb je inderdaad niet onwijs veel nodig.
Maar voor Isa heb ik dus 2 hensvik (ikea) kasten nodig + er komen nog bakken bij voor erop.
Dat is ook gewoon kwestie van shopaholic zijn :')

en dan heb ik er nog geen beddengoed in ofzo, dat ligt weer in een andere ladekast in mijn kamer.
pi_101547979
indelingsfoto's heb ik ook nog zag ik :D


sokken/maillots/beenwarmers


pyjama's/ondergoed/leggings


hemdjes, truien, vesten


shirts


broeken, rokjes, jurkjes en beddengoed.

dit is een inbouwkastje op de kamer van jongste, daar liggen de grotere maten en de schoenen/jassen te wachten.


verder past alles in de commode:

:)
pi_101548352
Oh wat een leuk spul koop jij toch allemaal voor je kinders Mignonne! O+ O+ Maar goed, daar waren deze foto's niet voor bedoeld haha
Ik vind het ook knap dat je het van beide meiden in 1 kastje kwijt kan!
En hoe het bedje en de commode van Elin staan ga ik echt onthouden ^O^ .Heb een zelfde kamertje voor een tweede kindje en zou nooit hebben bedacht het bedje overdwars neer te zetten.

Wolf heeft ook geen kledingkast.Ik heb in de commodela pyjama's,ondergoed,sokken/slofjes liggen.Onderin de commode 2 planken met nog te grote kleding+ ander seizoenskleding+beddegoed.
Een hangrek met alle shirts en een legplank voor al zijn broeken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 12:09:17 #233
5428 crew  miss_sly
pi_101548622
En hier is het nu 'na de vakantie' en tijd om aan de kamer van Senna te beginnen *O*

Meubels zijn gemakkelijk genoeg te kopen (bed en kast), maar ik wil ook een radiatorombouw met brede vensterbank maken. Dat wordt nog wel een karwei, aangezien ik nog niet zo'n vreselijk goede doe-het-zelver ben, maar wel heel goed wil wat ik wel en niet wil :P Misschien dat we wel vast iig een nieuw bed kopen, want ze wordt zo groot en hoort echt niet meer in een ledikant.

Ik zag trouwens bij Prenatal laatst van die bakken mt wieltjes die je onder het bed kunt schuiven. Iemand een idee waar je die nog meer kunt kopen, behalve daar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 september 2011 @ 12:12:25 #234
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101548715
Bij de Ikea hebben ze wel van die bakken gehad maar nu niet meer.
Misschien Marskramer?
pi_101548740
Ikea heeft ze ook, ledikant-maatjes. En de meeste woonwinkels hebben ook zulke bakken, ik weet niet wat de afmetingen zijn die je nodig gaat hebben maar t is het nakijken waard.

Of je draait er zelf 1 in elkaar als je toch bezig bent met je radiatorombouw :+ vier plankjes, bodem dr in en wieltjes dr onder. Moet lukken toch?
:)
pi_101548758
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de Ikea hebben ze wel van die bakken gehad maar nu niet meer.
Misschien Marskramer?
ik heb ze laatst nog zien staan bij de ledikantjes! :o
:)
pi_101548771
Mignonne, zo lijkt het toch wel heel veel wat er in past :D Leukleukleuk!
pi_101548800
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:14 schreef Meimeltje het volgende:
Mignonne, zo lijkt het toch wel heel veel wat er in past :D Leukleukleuk!
goed proppen is een kunst :7
:)
pi_101548903
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

goed proppen is een kunst :7
Aha, dat is dan de reden dat ik meer ruimte nodig heb :P
Ben ook even foto's eraf aan het halen.
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 12:20:13 #240
5428 crew  miss_sly
pi_101548937
Proppen ga ik ook moeten leren :P Ik wil wel een kast met een hanggedeelte, omdat sommige jurkjes toch gestreken moeten worden en dan hang ik ze liever, want netjes vouwen en daarna ongekreukt aandoen, gaat me niet lukken, denk ik.

Een kistje helemaal maken, lijkt me wat veel voor nog-niet-zo-ervaren-klusser als ik ben, maar wieltjes onder een kistje maken, moet lukken. Volgens mij kun je die ook wel halen bij een dhz-zaak.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 september 2011 @ 12:22:44 #241
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101549025
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik heb ze laatst nog zien staan bij de ledikantjes! :o
Ja in het roze en blauw? dat vind ik echt zo niet mooi xD
Ik zocht ze ook weer en wil gewoon transparant, die heb ik niet gezien.
pi_101549041
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Proppen ga ik ook moeten leren :P Ik wil wel een kast met een hanggedeelte, omdat sommige jurkjes toch gestreken moeten worden en dan hang ik ze liever, want netjes vouwen en daarna ongekreukt aandoen, gaat me niet lukken, denk ik.

Een kistje helemaal maken, lijkt me wat veel voor nog-niet-zo-ervaren-klusser als ik ben, maar wieltjes onder een kistje maken, moet lukken. Volgens mij kun je die ook wel halen bij een dhz-zaak.
Ik weet niet of elke ikea dat heeft, maar hier (delft) hebben ze zo'n koopjes hoek waar je voor 3.75 een plastic bakje vol mag laden met zooi die ze daar in een grote bak hebben liggen. Van schroefjes, duveltjes en van die hoek verbindingsstukken tot wieltjes en draaipootjes voor gelijke hoogte enzo zitten daarin.
:)
pi_101549066
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 12:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja in het roze en blauw? dat vind ik echt zo niet mooi xD
Ik zocht ze ook weer en wil gewoon transparant, die heb ik niet gezien.
nee gewoon van die houten, of van fineer. In elk geval geen plastic bakken, maar van die houtachtige op wieltjes, zo'n soort lade.

Die plasticen hebben blokker en hema ook :D
:)
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 12:25:04 #244
5428 crew  miss_sly
pi_101549111
Zo'n koopjeshoek hebben ze hier ook, goede tip!

Ik wil ook houten, geen plastic. En liefst geen roze, blauw kan eventueel, maar ligt aan de kleur blauw. Maar verven kan ik dan weer wel prima, dus een wit of blank kistje zelf verven, lukt mij ook wel :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 4 september 2011 @ 12:25:16 #245
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101549123
nee, nog niet gezien.. zo erg :D
  zondag 4 september 2011 @ 12:26:21 #246
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101549170
Ah die koopjeshoek in de Ikea is zo leuk he! in Barendrecht is 'ie nog leuker dan Delft vind ik zelf :P
Haal er meestal wel iets onzinnigs vandaan xD
pi_101549481
Dyon z'n kast (maat 86 en 92 ligt er nu in):


Commode:


Kyllian z'n kast:




Een deel ligt al in zijn nieuwe kast op zolder:


Kast moet nog even verder afgemaakt worden:


Voor Dyon hebben we via MP een Bopita peuterbed gescoord waar Kyllian nu tijdelijk in slaapt tot zijn nieuwe kamer klaar is en z'n nieuwe bed er is. Z'n autobed is verkocht en wordt als het goed is morgen opgehaald.
(Let niet op het gepropte dekbed, want er ligt even een 1-persoons van Kyllian op)
pi_101549600
Woaaah wat veel en wat netjes zijn die kasten Meimeltje :o _O_ en leuk zo met die witte bakjes onderin de kast van Dyon
Wat een ontzettend leuk peuterbed voor Dyon.Ik twijfel meteen weer of ik wel over wil gaan naar meteen een normaal groot bed voor Wolf...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 12:39:23 #249
5428 crew  miss_sly
pi_101549621
Wat een leuk bed is dat O+
En idd nette kasten, hoor. Hier ziet het er niet zo netjes uit hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101549695
oh dat bed is superleuk O+ O+

wat een nette kasten! :D
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')