Nou ik eet sowieso geen vlees, iedere dag vis wordt ook saai en het is lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:42 schreef Patrickovik het volgende:
Waarom zou je die soja meuk uberhaupt eten?
Nee van de toko!quote:
Ja die dingen zijn lekkkerrquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef RobinOok het volgende:
Als je tofu invriest verandert de structuur inderdaad. Die wordt sponzig, wat soms leuk is, bijvoorbeeld als je tofu-puffs wilt maken. Ik zou ze dus frituren.
Je hoeft niks bijzonders te doen voor het invriezen, gewoon hoppa, de vriezer in.
Waarom het bruin zou worden weet ik niet, maar kan me niet voorstellen dat dat erg is.
[ link | afbeelding ]
Zelf tofubeignets maken
Als je die K&K in de winkel koopt zien ze er zo uit:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Nee hij was tot 23/09 nog houdbaar! Nouja, ik zal eens ontdooien van de week en dan kijk ik even hoe het smaakt etc.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:58 schreef RobinOok het volgende:
Grappig. Ik denk dat het nog gewoon eetbaar is, alleen extra sponzig en dat de kleur niks betekent. Of was ie misschien al niet goed meer toen je 'm in de vriezer deed?
Ow die blokjes zien er omnomnom uit!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:41 schreef RobinOok het volgende:
Als je tofu invriest verandert de structuur inderdaad. Die wordt sponzig, wat soms leuk is, bijvoorbeeld als je tofu-puffs wilt maken. Ik zou ze dus frituren.
Je hoeft niks bijzonders te doen voor het invriezen, gewoon hoppa, de vriezer in.
Waarom het bruin zou worden weet ik niet, maar kan me niet voorstellen dat dat erg is.
[ link | afbeelding ]
Zelf tofubeignets maken
Als je die K&K in de winkel koopt zien ze er zo uit:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |