14 gas(stoppen als je 100 gas hebt), 14 pool, 15 overlord, dan queen + speed + 4 zerglings en 20 of 21 hatch tegen elke race. Tweede queen maken op 22 en met je 1e queen na de inject een creep tumor neerleggen en naar je natural sturen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:05 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik wil eens wat meer met zerg gaan spelen, ben een totale noob met zergEnkele tips, wat leuke builds voor silver league?
Deze heb ik zelf nooit gedaan maar wel een aantal keer van verlorenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Of nog leuker ZvZ:
10 gas (start met maken bij 100 minerals) 2 workers erop, stoppen bij 100 gas
9 pool
10 ol
11 queen
13 ling
14 metabolic boost
14 ling
15 ol
daarna lings pompen.
Op die manier heb je rond 4:40 tijd 24 speedlings, maar dit is wel zo goed als een allin.
Thnx, maar als ik word gerushed dan zie ik dat wel aankomen, want scouten in het begin gaat eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:07 schreef Turalyon het volgende:
[..]
14 gas(stoppen als je 100 gas hebt), 14 pool, 15 overlord, dan queen + speed + 4 zerglings en 20 of 21 hatch tegen elke race. Tweede queen maken op 22 en met je 1e queen na de inject een creep tumor neerleggen en naar je natural sturen.
Dit kan je eigenlijk tegen elke race doen als je niet wordt gerushed of gecheesed door proxy gateways of < 10 pools.
Rot op hij is silver, heeft wel wat beters om op te concentreren dan een double extractor trickquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:45 schreef GoodGawd het volgende:
Als je dan toch gaat roach rushen doe het dan gelijk goed.
10 [10] - Double Extractor trick
12 [10] - Overlord
12 [18] - Spawning Pool
11 [18] - Drone X 5
16 [18] - Extractor (right after 16th drone) (3 Drones on gas asap)
15 [18] - Drone
16 [18] - Queen (cast larva asap)
18 [18] - Overlord
18 [26] - Drone X 2 ---> Daarz zou ik 2 lings doen om scouting to deny scouting.
20 [26] - Roach Warren (@ 35/50 Queen)
19 [26] - Overlord
19 [34] - Roach X7 (send to attack enemy asap)
Diamond. Als je overstapt naar terran praat ik toch niet meer met je.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef Cameti het volgende:
Cool , in welke league zit jij eigenlijk Yoshi?
btw ik denk er over om proberen over te stappen naar terran. Zoooooo veel mogelijkheden. Alleen de bio build vind ik niet zo cool ,maar die mechbuilds vind ik wel altijd erg stoer.
Mijn grootste probleem met terran ligt in de macro. Hoe hotkey je al die buildings?
Met zerg gebruik ik max 1 tm 6 waarin 4, 5 en 6 gebouwen zijn en 1, 2 en 3 units.
Zou hier graag goede tips in krijgen van de pro terran fokkers
Ik ben diamond geworden op de eerlijke manierquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Rot op hij is silver, heeft wel wat beters om op te concentreren dan een double extractor trickMaar deze is op zich ook wel goed maar dan vertrouw je volledig op je roaches en naar mijn ervaring zijn speedlings toch wel heel handig
[..]
Diamond. Als je overstapt naar terran praat ik toch niet meer met je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Niet bij mijquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:01 schreef Revje1 het volgende:
Voor Rush en cheese strats moet je bij Yoshi zijn en voor goede strats van begin tot late game moet je bij Nifty zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |