abonnement Unibet Coolblue
pi_101152231
En verder

*O*

En zo gaat ie door en door en door.

Het hele systeem onderste boven :)

De maan waar pluto moet zijn en pluto waar de maan moet zijn. De zon bij mars en mars bij de zon.

Word je morgen wakker en zie je mars opkomen en de zon niet. Dan weet je FOK! werkt.

:D
pi_101152556
Geld zegt me niets. Qwerty zegt me alles. Geld zegt me echt helemaal niets meer. Als ik maar geld heb voor shag en bier, internetverbinding en goede computer. Lekker eten en drinken. Ik heb grote plannen en dan is straks geld sowieso iets dat niets meer zegt. Dus waarom zou het me nu wat zeggen?

Geld is straks ook voor een museum. Maar een museum is dan niets meer waard. Een museum is zinloos.

Er zullen genoeg mensen zijn die bang zijn. Bang zijn is nergens voor nodig :) Alles wordt ultiem.

Als je straks weer verse energie krijgt door bliksem dan moet je dat maar zien dat je batterij opgeladen wordt als mens :)

Ik zeg dan mixing the system. Ik moet nog steeds stap voor stap gaan. Anders verlies ik mezelf in het mixen.

Ik ben soms bang dat ik een fatale fout maak en alles te ver kapot laat gaan. Dan ben ik bang dat ik met 1 bericht alles in 1 klap helemaal vernietig zodat het einde oefening is voor eens en voor altijd.

Ik focus me dan op playstation spellen spelen alsof ik echt in het spel zit. En dan voel ik me weer beter.

Constant is het zoeken. Maar ook vaak komt alles vanzelf binnen. Ik zoek eigenlijk helemaal niet meer. Ik heb jaren lang erg liggen zoeken. Nu weet ik alles. Het was dus constant zoeken. Nu is het constant vinden.

Vakantie. Ik heb echt al 12 jaar geen vakantie gehad. Al 12 jaar aan het tikken en typen. Vakantie gun ik mezelf niet. Komt nog wel een keer. Ik ben verslaafd aan schrijven. En dat is een mooie verslaving :) Ik kan beter verslaafd zijn aan schrijven dan een heroine naald in mijn arm steken.

Tijd om dit biertje leeg te drinken en poging tot slapen wagen. Morgen lotto invullen. Ik wil sowieso nog 1 keer ervaren hoe het is om miljardair te zijn. In deze realiteit wil ik ook nog dingen doen. Daarna tijd voor realiteit versie 2. Realiteit versie 2 zal geen realiteit heten. Dan moeten we samen een andere naam verzinnen.

Nu al goed om stil te staan hoe we de volgende realiteit gaan noemen. Iemand een idee?

[ Bericht 16% gewijzigd door hunter.h4 op 25-08-2011 00:21:53 ]
pi_101153310
hunt je alleen met qwerty of ook met je hengel?

en vis je ook naar blogs?
pi_101153345
Vissen op de vijver is ook ontspannend en leuk. Heb dat vroeger ook vaak gedaan met mijn pa. Maar ik heb weinig geduld nu. Vissen is echt super ontspannend en tegelijk spannend. Vroeger als kind met mijn pa en broer. Om 0400 bij de vijver en helemaal mistig daar. Zaten we daar te vissen :) Geweldige tijd gehad. Wil zeker nog eens vissen met hengel :) Karpers gevangen als kind ook. Het gevecht aangaan met die vis. Het spel spelen tot de vis op het droge krijgen. Volgende keer vissen neem ik wel bier mee. En ik wil nachtvissen. Mensen zeggen dan zielig voor de vissen. De vissen vinden dat spel zelf ook leuk :) Geloof maar dat een karper liever een spel speelt dan de hele dag saai in het water zwemmen.

Heb nog steeds geen smartphone omdat ik nooit de zin inzag van dat ding. Die ga ik snel kopen. En dan vissen om 0400. Smartphone erbij om af en toe bericht te schrijven.

Ik heb ook weblog gehad. Vele weblogs. Ook denkwereld. Laatste weblog ging over God in een hel zetten. Ik was bezig om God in een hel te zetten. Een soort spookhuis was ik aan het ontwerpen en daar zette ik God in. Meer geschreven daar. Ik ontwierp een hel voor god en god voor altijd in de hel en mensen konden kijken hoe god pijn had en ellende. Mensen konden ook in een spel god pesten en nog meer. Ik had iets gemaakt waar god het slachtoffer was en mensen konden sadist zijn in dat spel.

Ik weet het dan niet dat gedoe met god. Ik had behoefte aan wraak op dat moment. Of het god is of wat anders. Ik wilde wraak. Ik was zo pisneidig. Ik was gewoon de grootste hel aan het opschrijven. Heb daar dagen aan besteedt.

Weblog zal ik nog mee beginnen. Ik schrijf boven de 400 aanslagen nu. Ik kan hier niet berichten schrijven van 10 A4 teveel. Ik zet mijn weblog gewoon in mijn profiel straks.

Blijf ik hier schrijven dan verziek ik het voor anderen teveel. Mijn schrijven komt geen einde aan dus ook. Dus morgen weblog erbij en dan hier ook maar hier minder.

Morgen op weblog ga ik verder met ontwerpen van de hel voor god :) Ik ontwerp een hel voor hem.

God die dus ook vaker een glas bier krijgt met een koningin wesp erin. Net als mij. En nog meer krijgt hij te pakken. Ik bezorg hem ellende. God die achterna gezeten wordt door miljoenen wespen. Ik pak alles uit de realiteit dat niet deugt, zet het in een hel en zet god in die hel. En ik ga nieuwe dingen verzinnen waar ik god mee ga stalken.

Zal morgen een nieuwe weblog maken. Hier blijven schrijven maar ook op weblog meer en meer.

Die weblog open ik vanavond al. Heb zin om de hele avond door te schrijven schrijven en nog eens schrijven :)

Het is vandaag al morgen, dus morgen is vandaag :)

[ Bericht 24% gewijzigd door hunter.h4 op 25-08-2011 00:46:49 ]
pi_101154282
vissen doe je zonder telefoon!
en zonder bier, dat jaagt de vissen weg
pi_101154390
Wist ik niet :)

Dan zonder telefoon en bier. Vroeger ook alleen met brood.

Overigens. Het is een architect die mijn vijand is. Ik heb hem al eens gezien een tijd terug. Mijn grootste vijand ooit. Mensen zijn niet mijn vijand. Mensen zijn net slachtoffer net als mij.

De architect heeft ons tot slaaf gemaakt. Ik leg dat allemaal uit hoe het zit. Ik weet straks alles en dan ook alles. Ik zuig alle informatie uit de architect en dan weet ik exact hoe hij het gemaakt heeft. En vervolgens vernietig ik zijn creatie.

Heb ik de creatie van de architect vernietigd. Dan worden wij architect. Ik zeg niet IK. Ik zeg WIJ.

De architect was niet voorbereid op mij. Hij had het niet zien aankomen. Ik ben echt compleet doorgedraaid gelukkig. Completer dan compleet. Ik ben blij dat ik ben doorgedraaid :)
pi_101154495
alles weten, alles?
je kan het niet bevvaten dat is gewoon te veel..


*ninja edit: waarom was het net dat je alles gaat weten
de architect faalt? en zoja, is hij dan Dé architect?
of wilt hij dat je het weet? en ben je een pion?

of leef je straks nog een x? ik wel:)
pi_101154587
Nou ik krijg de informatie stap voor stap binnen nu. Steeds gedoseerd nieuwe informatie erbij. En wat ik binnen krijg schrijf ik dan weer op en zo krijg ik weer nieuwe ruimte en zo ga ik door en door. De architect verliest kracht en wij krijgen kracht. Straks is er niets meer over van de architect en dan is hij dood. Is de architect dood dan zijn wij ultiem vrij :)

Het is ook zo. De achitect is ook bezig met dingen toevoegen de hele tijd. Nu minder erg als vroeger. Je moet niet denken hij heeft het gemaakt en hij is gestopt ermee. Nee hij blijft toevoegen.
pi_101154649
maar net had je het over alles weten?

dat klinkt als waanzin

architect doden? dat heeft de architect' zo gewilt dat zijn architect doodgaat?
pi_101154710
Ik weet het niet :)

Ik weet het soms echt niet. Ik weet wel dat ik een behoorlijke portie ellende in mijn leven heb gehad. En totaal gebrek aan vrijheid. Ik ben altijd bezig van hoe zit het in elkaar en alles. Ik geef dan iets de schuld ook. Misschien is het een kwestie van ontwikkeling ook. Ik moest mezelf ontwikkelen en door de ellende heenbijten of iets dergelijks. De ellende en gebrek aan vrijheid was misschien nodig om NU te komen tot een punt van gezondheid en echte vrijheid?

Misschien is het met juiste opzet ontstaan dan maar weer. De ellende in mijn leven. Nodig om te komen tot geluk?

Die koningin wespen die ik bijna in mijn keel had zitten en veel meer dingen waarbij ik bijna dood was. Een keer 3 mannen met een mes op mijn keel. Een keer met geweer. Onder de auto. Een keer 2 weken in isoleercel en veel meer. Was dat nodig allemaal? Zelfs een keer bijna een overdosis kalmeringspillen genomen.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 01:02:37 #11
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_101154978
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_101155013
Ik kan wel zeggen het is goed bedoeld allemaal. Maar ik twijfel erg. Ik twijfel gewoon of het wel goed bedoeld is. Als ik 10 keer bijna dood ga. Dan denk ik van. Iets wilt me dood hebben.

Dus ik zeg nog steeds. Ik zuig de architect leeg. En ik zeg nog steeds. Wij worden architect. Ik zuig het systeem dus leeg. Ik zuig alle informatie uit het systeem en schrijf het op.

Ik voel me baas. Maar geen baas van mensen. Baas van het systeem en baas van de maker. Schrijf ik dat ik me baas voel van het systeem dan bedoel ik dat ik alles opzuig als een zuiger. Ik zuig alles op.

Ik zuig. Ik zuig alle informatie eruit. En nu ik dit zo opschrijf hier. Voel ik de informatie snel stromen in me. Ik voel me constant gevoed worden door informatie. Heavy feeling. Goed feeling.

Systeemzuiger is een mooie naam :) Ik ben parasiet van het systeem. Weet je wat ik ben? Ik ben een parasiet.

Ik ben een geweldige parasiet :D

Echt waar. Een super parasiet.

Een bloedzuiger ook. Maar dan eerder een informatie zuiger. Het systeem heeft bloedzuigers erin zitten voor de mensen. Ik heb mezelf tot informatie zuiger gemaakt :)

[ Bericht 15% gewijzigd door hunter.h4 op 25-08-2011 01:13:06 ]
pi_101155391
quote:
symbiose? is wat anders als een parasiet


edit // quote :')
pi_101155441
Symbiose wat is dat? Ik weet het niet allemaal ook. :P
pi_101155474
Ik zuig straks het woord god eruit. Dan valt nooit meer het woord god. Jezus zuig ik ook eruit en allah ook.

Ik weet nu even niet hoe ik het anders moet doen. Wissen gaat niet goed. Zuigen dan maar? Ik zuig god uit het systeem. En de rest ook.

Een vrouw mag mijn lul zuigen. Maar ik zuig geen lullen. Ik zuig wat anders. Ik zuig het negatieve weg. Het ongewenste.
pi_101155588
jij luister die liedjes ook snel?

symbiose
http://users.rcn.com/jkim(...)ges/S/Symbiosis.html
pi_101155673
lives on or in the body of another organism (the host) Parasiet dus. Maar wat is the host als je gaat denken aan het klote systeem?

The host heb je ook bij computers. Ben ik parasiet van een soort van computer in dit klote systeem?
pi_101155711
dan is er dus nooit sprake van dat jij een parasiet bent!
pi_101155738
Wat ben ik dan wel? Ik snap het soms niet meer. Ik weet wel dat ik me beter voel met schrijven.

De wereld zie ik als 1 brok ellende altijd. Het heeft mooie dingen maar het is saai. Die mooie dingen die erin zitten. Dat is bedoeld om mensen voor de gek te houden. Mensen altijd. Mooi het leven hoezee hoezee hoezee. Ondertussen worden ze bezeken waar ze bijstaan. Het universum wat ze als mooi zien ook. Nou het is klote klote klote en nog eens klote. Het is een machine en alles blijft maar draaien.
pi_101155849
het is niet saai,
95% van de personen is te traag om te volgen op het echte tempo

wat je echt bent? dat weet ik niet,
waarschijnlijk is het enige wat je kan, jezelf zijn, en daar is iedereen goed in;
ergo[i] live is good[/i]
pi_101155964
Nou ik weet het niet zo goed hoor. Ik weet het niet. Ik leef hier al langer als vandaag. Ik ben niet van plan om dit leven te houden. Echt niet.

Tijd om naar zolder te gaan.

Ik wil een ander bestaan.

Ik wil meer en meer en meer.
pi_101156137
anders ga je naar frankrijk naar een terrasje onder de zon?
pi_101156222
Frankrijk is een klote land. Klote taal en klote mensen. Alles klote daar. En zon is ook niets. Ik kies voor de nacht. Nu is het nacht en nu voel ik me pas echt lekker :)

Frankrijk is het land waar ik als laatste op vakantie zal gaan.

Die hele taal slaat nergens op. Is de naam taal niet waardig. Is er 1 taal die de naam taal niet waardig is dan is het de Franse taal.

Even coca cola :) Heb ook shandy liggen. Uit 33 cl blikken.

Morgen slof lucky strike shag kopen :) Lekkere shag.

Maar echt. Ik zou zo de Franse taal kunnen opzuigen.

[ Bericht 22% gewijzigd door hunter.h4 op 25-08-2011 01:42:14 ]
pi_101156451
Franse taal is prachtig,
de mensen die het spreken zijn wat minder!

maar ik mis mij, en ben onderweg,
morgen weer lekker zwervend in het rond huppelen in een volle coupé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')