abonnement Unibet Coolblue
pi_101072656
We leven denk ik in een machine, sommigen noemen het universum. Ik noem het machine. Een machine met van alles en nog wat erin. Virussen. Ellende. Tijd. Zon. DSM IV in de psychiatrie. Sommigen zeggen dan altijd het is een straf van god. Klopt dan niet want het is een machine. God bestaat niet in mijn wereld. Altijd heb ik getwijfeld aan het bestaan van god. Nooit 100 procent geloofd. Maar ik weet het nu voor mezelf zeker dat het geen god is.

Dan wil ik weten hoe is die ellendige machine ontstaan. Mijn computer waar ik nu achter zit dat beschouw ik dan niet als ellende en koffie niet en bier ook niet. Maar hoe al die andere ellende. De zon is ellende voor mij en de maan. Komt het erop neer dan is voor mij alle planeten ellende omdat ze constant op dezelfde manier draaien.

Ik leg dat later uit. De zon ben ik allergisch voor. Ik ben ook allergisch voor afwisselen van dag en nacht. Ik heb er vaker grappen over gemaakt dat het voor mij het beste zou zijn dat het altijd lekker avond zou zijn. De schemering ook geen problemen mee.

Ben geen emo. Ik ben stabiel redelijk. Maar alsnog allergisch voor de zon :) Ben ik dan niet stabiel dan ben ik besmet met een virus in de machine. Ik merk dat direct op en het overvalt me vaker. Heb medicatie maar ook die werken niet. Ik moet mezelf vermannen en dat virus op een andere manier bestrijden. En dat doe ik vooral met schrijven.

Ik ga meer schrijven erover nog.

De machine kent heel veel dingen dus. Films die niet deugen, muziek die niet deugt, boeken die niet deugen, getallen in de bijbel die niet deugen. Zoveel details in de machine die ik als virus zie.
pi_101072662
Hoe ziet mijn ideale bestaan eruit? Dat je als mensheid zelf bepaald alles. Is zon en maan ongewenst dan haal je dat eruit. De rest ook. En wil je toevoegen van iets dan doe je dat. Met computers. Ieder mens voegt zelf toe wat hij wilt zien.
pi_101072664
Maak een film script, klinkt als een goed idee als je het verder uitwerkt.

Maar kut voor je ziekte idd, doe je helaas niks aan.
If not now, then when.
pi_101072670
Film script doe ik niet :) Ik schrijf graag online en het gaat me niet om de film ook. Is het zo dat wij mensen straks alles bepalen dan is een film niet meer het vermaak waar je voor gaat zitten met een glas bier. Dan heb je actie en spanning. Je kunt dan alles. Ook ontspannen maar ook actie.

Als wij straks alles bepalen dan zit je zelf in een film, en in een spel. Of wat je ook maar wilt.
pi_101072702
Weet je wat het met de zon ook is? De zon verblindt. Ik heb een tijd gehad deze zomer dat ik gek werd van de zon. Gigantische pijn aan de ogen. Moest zonnebril op en die werkte zelfs niet.

Mijn ogen zijn dan niet 1 grote pupil maar blauw. Kijk je in de zon dan worden je pupillen kleiner. Vaker op rave parties mdma gehad en xtc, en daar had iedereen grote pupillen. Maar daar scheen de zon niet. Daar had je een lasershow en die kan ik dan wel verdragen gelukkig.

Ik heb niets tegen licht maar zonlicht raak ik blind van. Mensen die licht maken zijn daar beter in. Ik bedoel zouden wij het bepalen dan was het anders. Dan werd je niet blind van licht.

Hackers. We zijn pas hackers als we de machine weten te hacken of het universum. We zijn al bezig met hacken lange tijd. En nu komt het profijt. Het zal sneller gaan.

Muzikanten met juiste muziek hacken, schrijvers, software ontwikkelaars. Veel meer. Ik noem het dan dat ze hackers zijn. Op FOK! lopen ook vele hackers rond. Ook in onzin voor je leven.

Hackers en ontwikkelaars zijn we. Straks op ultieme manier.
pi_101072711
Ehm weet je zeker dat er niet iets mis is in je hoofd ofzo?
If not now, then when.
pi_101072713
In mijn hoofd. Het is niet logisch op en top. Maar ook niet dat ik in het gekkenhuis lig. Ik hou me goed staande in de machine.

Duiven. Straks is het probleem van roekoe weg. Een duif stil en nooit meer roekoe als ik rust nodig heb.
pi_101072717
Vliegen een stel donald ducks over. Ook zo'n irritant geluid. Gisteren zaten ze in de speeltuin. Een keer de hele vijver vol eenden :{
pi_101072720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 06:55 schreef dreamviber het volgende:
In mijn hoofd. Het is niet logisch op en top. Maar ook niet dat ik in het gekkenhuis lig. Ik hou me goed staande in de machine.

Duiven. Straks is het probleem van roekoe weg. Een duif stil en nooit meer roekoe als ik rust nodig heb.
Ehm oke...
If not now, then when.
pi_101072721
Je wordt dan constant lastig gevallen. Is het niet een duif dan is het een eend.
pi_101072722
Maar goed. Ik schrijf door.
pi_101072728
Dan vraag ik me af wat komt na de duif en eend als die weg zijn. Heb er genoeg van bijna. Mijn hond is niet erg. Maar geen overlast.
pi_101072732
Dus ook geen insecten in mijn buurt. En geen onkruid in de tuin :)
pi_101072734
Onkruid vergaat niet? Als het aan mij ligt vergaat het vandaag nog.

Snoeien. Moet je weer de tuin snoeien. Het blijft nogmaals constant groeien.
pi_101072738
Het universum is geen machine.

Punt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101072740
Punt :D

Denk je dat je nu een punt maakt?
pi_101072742
Je maakt sowieso geen punt als je punt schrijft als punt. Een punt is een .

Een punt maken door punt te schrijven. Nou dan heb je nog veel te leren.
pi_101072743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:01 schreef dreamviber het volgende:
Onkruid vergaat niet? Als het aan mij ligt vergaat het vandaag nog.

Snoeien. Moet je weer de tuin snoeien. Het blijft nogmaals constant groeien.
Onkruid gaat gewoon dood in de winter.
If not now, then when.
pi_101072745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Onkruid gaat gewoon dood in de winter.
Maar komt weer op in de lente :{
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:04:42 #20
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_101072748
Óf je moet stoppen met LSD te nemen, óf je moet je standpunt over God herzien...
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_101072749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 06:58 schreef dreamviber het volgende:
Maar goed. Ik schrijf draai door.
pi_101072750
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:03 schreef dreamviber het volgende:

[..]

Maar komt weer op in de lente :{
Ja, dat is gewoon een bepaalde cirkel. Wat is daar erg aan.

Volgens mij moet jij gewoon is wat afleiding zoeken ofzo want je maakt je te druk over dingen waar je juist helemaal niet druk om moet maken.
If not now, then when.
pi_101072751
In de lente. Draai door. Lekker donkere dagen en dan begint het licht. Helemaal kalm in de winter en dan krijg je het geweld in de zomer.

Mensen die bij 33 graden in de zon liggen begrijp ik ook niet.

Kinderen op een basis school die zingen hittegolf hoi hoi hoi. Als volwassene moet je toch beter weten?
pi_101072758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:04 schreef dreamviber het volgende:
In de lente. Draai door. Lekker donkere dagen en dan begint het licht. Helemaal kalm in de winter en dan krijg je het geweld in de zomer.

Mensen die bij 33 graden in de zon liggen begrijp ik ook niet.
Waarom niet? Jij begrijpt het niet omdat je een ziekte hebt. Maar het is doodnormaal om op vakantie lekker te chillen bij 33 graden of wat dan ook.
If not now, then when.
pi_101072761
Iemand heeft hier een overdosis genomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')