abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100624399
Wat was nou uiteindelijk de reden dat ze die ongelukken konden overleven en zo gestoord in hun kop waren? Ze waren zeker niet onder invloed.

Heb hem een jaar geleden terug gezien.
pi_100624411
Die vrouwelijke agente laat der ook wel heel makkelijk opstaan zeg :')
pi_100624635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Wat was nou uiteindelijk de reden dat ze die ongelukken konden overleven en zo gestoord in hun kop waren? Ze waren zeker niet onder invloed.

Heb hem een jaar geleden terug gezien.
Beide forensisch psychiaters hebben een psychose bij Sabina ten tijde van het ongeluk en de moord vastgesteld, maar de oorzaak van die psychose is onduidelijk. Dat het een psychose is, is overduidelijk, op de videofragmenten is er sprake van wanen en gedesorganiseerd gedrag.

De ene theorie is een gedeelde psychotische stoornis, waarbij 2 hechte personen een dominante, psychotische patiënt zijn psychose overdraagt aan de ondergeschikte persoon (en dus die 'besmet'), de andere hypothese is een acute polymorfe psychose, een weinig strakomlijnd beeld van een hele hevige psychose die snel weer verdwijnt zonder duidelijke oorzaak.

Wat hier vooral bijzonder is, is dat Sabina blijkbaar geen psychiatrische voorgeschiedenis had. Bij een schizofrenie bijvoorbeeld, had je eerder psychoses verwacht.
pi_100625180
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Beide forensisch psychiaters hebben een psychose bij Sabina ten tijde van het ongeluk en de moord vastgesteld, maar de oorzaak van die psychose is onduidelijk. Dat het een psychose is, is overduidelijk, op de videofragmenten is er sprake van wanen en gedesorganiseerd gedrag.

De ene theorie is een gedeelde psychotische stoornis, waarbij 2 hechte personen een dominante, psychotische patiënt zijn psychose overdraagt aan de ondergeschikte persoon (en dus die 'besmet'), de andere hypothese is een acute polymorfe psychose, een weinig strakomlijnd beeld van een hele hevige psychose die snel weer verdwijnt zonder duidelijke oorzaak.

Wat hier vooral bijzonder is, is dat Sabina blijkbaar geen psychiatrische voorgeschiedenis had. Bij een schizofrenie bijvoorbeeld, had je eerder psychoses verwacht.
Dit suggereert net als in de docu dat wanneer ze bij elkaar zijn de 1 de ander 'opstookt' maar hier moet toch dieper op in kunnen worden gegaan door hun verleden door te spitten? Hoe waren ze op de basisschool (klasgenoten), vroeger in de buurt? In de familie?
pi_100649836
http://www.rtl.nl/xl/#/u/265fe90d-7161-344a-88b9-49ab760bd4c1/

je kan hem terug kijken maar er moet wel voor betaald worden.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100650114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:55 schreef Toverheks het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/265fe90d-7161-344a-88b9-49ab760bd4c1/

je kan hem terug kijken maar er moet wel voor betaald worden.
Gelukkig is Youtube gratis ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:56:28 #32
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100705690
Net gekeken, echt bizar....hoe kan je tot 3 keer toe een snelweg overleven.. :X En dan wordt ze zomaar vrij gelaten...ongelofelijk...
  † In Memoriam † zondag 14 augustus 2011 @ 17:24:34 #33
34726 Fratz
Max
pi_100719796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 23:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dit suggereert net als in de docu dat wanneer ze bij elkaar zijn de 1 de ander 'opstookt' maar hier moet toch dieper op in kunnen worden gegaan door hun verleden door te spitten? Hoe waren ze op de basisschool (klasgenoten), vroeger in de buurt? In de familie?
Op Wikipedia staat hier wel wat over. Opgegroeid in een arm gezin en vroeger vaak gepest. Maar goed, of dat waar is?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_100723243
Echt bizar dit. Dat ze gek waren en psychotisch en iemand doodsteken is duidelijk. Maar hoe kunnen ze het overleven om 3 keer overreden te worden?!
pi_100732247
Ursula lijkt mij hier de bron van het kwaad.

Zij komt uit Amerika en overtuigd (dwingt?) Sabine om samen voor auto's te gaan springen. In het politiebureau daarna (gescheiden van Ursula) oogt Sabine weer normaal, maar zodra ze vrijgelaten is wordt ze paranoïde en is ze bang dat iemand (Ursula?) haar achtervolgt. Een behulpzame man laat haar bij hem overnachten, maar merkt dat Sabine raar doet als hij haar zus ter sprake brengt.

Vervolgens probeert hij via zijn broer die in het ziekenhuis werkt contact te leggen met Ursula. Hierop wordt hij vermoordt door Sabine en zij slaat op de vlucht. Als de hulpdiensten haar bijna te pakken hebben onderneemt ze een zelfmoordpoging door vanaf een brug van 12 meter hoog op een snelweg te springen (in een wanhoopspoging om niet meer in contact te worden gebracht met haar zus?).

Wat is er met Ursula in Amerika gebeurt dat zij zo'n beangstigend monster is geworden voor Sabine? Als dit TRU was had ik MKULTRA genoemd, maar dit is TV, dus doe ik dat niet.
pi_100732991
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Symer het volgende:

Wat is er met Ursula in Amerika gebeurt dat zij zo'n beangstigend monster is geworden voor Sabine? Als dit TRU was had ik MKULTRA genoemd, maar dit is TV, dus doe ik dat niet.
Ook zonder rare researchprojecten komen psychiatrische ziekten voor hoor. Ursula heeft 'gewoon' een psychotische ziekte, en omdat ze dezelfde genen delen, is Sabina ook gevoelig voor psychoses.
  maandag 15 augustus 2011 @ 05:44:03 #37
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_100748006
Oh, het zijn dus zusjes, ik dacht dat het 'gewoon' hoertjes waren of zo. Ik ken de beelden dus, maar niet het verhaal. Potentieel goed topic, 's lezen.
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 08:02:05 #38
34726 Fratz
Max
pi_100748730
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:51 schreef Symer het volgende:
Ursula lijkt mij hier de bron van het kwaad.

Zij komt uit Amerika en overtuigd (dwingt?) Sabine om samen voor auto's te gaan springen. In het politiebureau daarna (gescheiden van Ursula) oogt Sabine weer normaal, maar zodra ze vrijgelaten is wordt ze paranoïde en is ze bang dat iemand (Ursula?) haar achtervolgt. Een behulpzame man laat haar bij hem overnachten, maar merkt dat Sabine raar doet als hij haar zus ter sprake brengt.

Vervolgens probeert hij via zijn broer die in het ziekenhuis werkt contact te leggen met Ursula. Hierop wordt hij vermoordt door Sabine en zij slaat op de vlucht. Als de hulpdiensten haar bijna te pakken hebben onderneemt ze een zelfmoordpoging door vanaf een brug van 12 meter hoog op een snelweg te springen (in een wanhoopspoging om niet meer in contact te worden gebracht met haar zus?).

Wat een speculatie zeg. Ik kan helemaal niets vinden in de bronnen dat Ursula's de aanstichter zou zijn. Kan net zo goed Sabine zijn.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')