abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2011 @ 21:56:13 #1
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100064998
Deeltje 2 alweer over het meest relaxte, meest bruisende en inmiddels van de Hollanders vergeven pareltje in de mediteranee....IBIZA

Ibiza! La Isla Blanca O+

Het beste eiland om heen te gaan als je van feest, natuur, house, chill en cultuur houd :)
al meer dan 2000 jaar bewoond, bezet door o.m de moren, de turken en toch weer terugveroverd door de spanjaarden met een hoop heisa, de oude stad is Unesco wereld erfgoed en indrukwekkend om over rond te lopen...
Maar het uitgaan is met niets te vergelijken, sowieso hoor je overdags overal (echt overal) lounge en cafe-del-mar achtige muziek, wat 's avonds overal (overal dus verandert in dansbaar en dan van latin/balearisch tot dikke techno, de clubs zijn van zeldzaam nivo, maar als je echt kritisch bent krijg je niet genoeg waar voor je geld...
Ik vond het hier en daar in Pacha en Amnesia best afgekloven en oud eruit zien, sommige dingen hangen er dan ook al 25 jaar maar met de hoeveelheid geld die ze daar vernieuwen zou dat gemakkelijk iedere winter opgefrist kunnen worden

gemiddelde toegangsprijs voor een groot feest (Cream, Hed Kandi, Cocoon, Release Yourself etc.) ligt tussen de 35 en de 45 euro afhankelijk bij wie je je kaarten haalt, aan de deur is het standaard 60 euro, haal dus voor je gaat bij iemand kaartjes en probeer af te pingelen, alhoewel lager dan 35 vrijwel onhaalbaar is, ze kopen ze zelf voor 32,50 ;)
Voor kleinere feesten als Armada Night en Cirro Loco ligt de toegang tussen de 25 en de 45 euro, weer afhankelijk van wie je je tickets haalt.

Maarrrr zorg dat je er goed, uitziet, lach veel en flirt met de mensen van de promoteams en je hebt meer kaartjes, bandjes en uitnodigingen dan je tijd hebt om te feesten, de clubs moeten vol dus gratis of reductie tickets en bandjes worden overal uitgedeeld, vooral op 't strand (Bora Bora!) en tijdens feesten in de clubs (vooral voor de afters in space :D)

De drankprijzen zijn total loss op ibiza, cola en bier kost standaard tussen de 7 en de 13 euro, hoe groter de club, hoe hoger de prijs, blikje red bull ook, vodka cola ook, baco ook...get the point, wat je besteld maakt geen hol uit, het kost 16 euro, behalve dure shit die is dan gelijk 18 euro, en vraag niet wat de magnum Moet in de koeler kost, da's je weekbudget ;)
Ow en VIP betekend POEN betekend nog duurder...de duurste RedBull van mn leven... :X

Een nacht flink feesten kost je makkelijk 100-200 euro, mik voor 2 weken op 4 grote feesten en je zit aan de helft van je vakantie budget, pak ernaast veel gratis en goedkope feesten voor de andere nachten, drink vooraf in (1 liter Bacardi E10,- 8-) ) en ga niet 's nachts met taxi's heen en weer van San Antonio (waar je sowieso maar 1 keer voor cafe del mar heen moet gaan en wat je ivm dronken engelsen verder moet mijden) naar Ibiza stad en hou je ogen open voor de promoteams&tickets dan kan je het een heel end schoppen met 2000 euro ;)

amnesia _O_


Enne, hoe duur zijn die feestjes dan?? :?

Afhankelijk van hoe handig je met bandjes/kaartjes versieren bent tussen de 0&45 Euro, ook een beetje afhankelijk van de datum, maar als je op Ibiza bent geweest heb je de promotiecrews vast wel gezien en in dit geval hebben brutalen de halve wereld, spreek ze aan, biets een bandje of, als je er eentje treft die breed teruglacht, ritsel een gastenlijstplek voor jou&een vriendje/vriendin, meestal hebben ze van die klemborden bij waar je zelf je naam+2e persoon op kan zetten, wel je ID meenemen anders kom je er niet langs ;)

Ik zit zelf altijd in een appartement in Figuretas en heb een redelijk vaste stek aan de boulevard, La Cabaña, de eigenaar is een Belg die ook allerschattigst Nederlands spreekt met een dik frans accent, lekker eten, zeker bij de tapas grote porties en niet zo heel erg duur. Ontbijt halen doe je trouwens heerlijk bij Croissant Playa Ibiza aan de boulevard, vlakbij het pleintje, al vanaf vroeg geopend of heerlijk loom bij cafe Madagaskar aan Plaza del Parque *;

Chique maar superlekker eten in Ibiza stad doe je bij El Olivia in d'alt villa, niet te verwarren met El Olivo wat er zo ongeveer naast zit, is ook erg goed, maar iets minder eten vond ik persoonlijk, en aan het eind van de Calle d'Birgin bij El Brassero, zeker als het tafeltje boven aan het trapje vrij is, superromantisch, superlekker eten en superleuk uitzicht op iedereen die langsloopt O+ reken bij deze twee wel op minstens ¤100,- voor 2 personen...
En Bambudha Grove is geweldig, heerlijk eten, relaxte atmosfeer, sexy coffebar (kamasutra style) en altijd druk, dus wel even reserveren :)

Hiervoor ga je naar ibiza:

Daarnaast is Ibiza vrijwel volledig omgeven door (soms moeilijk bereikbare) strandjes, lees je in voor je gaat, huur een autotje en ga op ontdekking, ondanks de madness is er genoeg chills te doen, het is juist de mix van chillen in daytime en crazyness at night wat het zo vreselijk vet maakt :D
Voor bijna alles wat je wilt weten: ibiza-spotlight.com!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_100065500
tvp.. Eivissa 8-)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 17:42:19 #3
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_100130555
Kehakuma op donderdag in Space :D
pi_100174454
DIt jaar voor het tweede jaar naar Ibiza! Vorig jaar heeft het eiland bij betovert en kan echt niet wachten tot we in het vliegtuig zitten! We zitten in San antonio, veel Engelsen maarja als je de gebruik aanwijzing kent van hun kan je enorm met ze lachen! Voor de mensen die van mooie zonsondergang en van heerlijke cocktails moet je echt een bij club mambo gaan zitten!
Je betaalde vorig jaar voor een mojitho wel ¤14,- maar Jezus(sorry) wat was die lekker zeg ppff!

2 vraagjes,

Net als denk ik bijna elke toerist wil ik ook naar het feest van Dg fmif!
Wat is de kosten voor dit feest(toegang) en hoe zit het met de drankjes in Pacha?
In amnesia koste een biertje ¤14 en begon water bij ¤9, is dit ook zo in Pacha?

En ik kan via de website Ibiza spotlight tickets bestellen! Heeft iemand ervaring?
Ik wil ook graag naar Calvin Harris en die draait in Amnesia, maar via deze website kan je voor ¤20 extra Vip krijgen! Is dit niet wat goedkoop?

Alvast bedankt :)
pi_100175204
¤14 voor een biertje, shit :o
  zondag 31 juli 2011 @ 23:16:57 #6
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100175946
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef marnie_058 het volgende:
DIt jaar voor het tweede jaar naar Ibiza! Vorig jaar heeft het eiland bij betovert en kan echt niet wachten tot we in het vliegtuig zitten! We zitten in San antonio, veel Engelsen maarja als je de gebruik aanwijzing kent van hun kan je enorm met ze lachen! Voor de mensen die van mooie zonsondergang en van heerlijke cocktails moet je echt een bij club mambo gaan zitten!
Je betaalde vorig jaar voor een mojitho wel ¤14,- maar Jezus(sorry) wat was die lekker zeg ppff!

2 vraagjes,

Net als denk ik bijna elke toerist wil ik ook naar het feest van Dg fmif!
Wat is de kosten voor dit feest(toegang) en hoe zit het met de drankjes in Pacha?
In amnesia koste een biertje ¤14 en begon water bij ¤9, is dit ook zo in Pacha?

En ik kan via de website Ibiza spotlight tickets bestellen! Heeft iemand ervaring?
Ik wil ook graag naar Calvin Harris en die draait in Amnesia, maar via deze website kan je voor ¤20 extra Vip krijgen! Is dit niet wat goedkoop?

Alvast bedankt :)
Ibiza gets you :)
Eh voor FMIF kan je gewoon op t eiland kaarten krijgen, maar t is wel een duur feestje, en drrrruk dus in tegenstelling tot de meeste andere nachten relatief vroeg gaan, ook kan je bij Pacha restaurant gaan eten en daarna kan je zo doorlopen de club in, en Pacha is over t algemeen net een slag duurder dan de andere clubs dus genoeg euro's of je credit card meenemen! ;)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_100177009
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 23:16 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ibiza gets you :)
Eh voor FMIF kan je gewoon op t eiland kaarten krijgen, maar t is wel een duur feestje, en drrrruk dus in tegenstelling tot de meeste andere nachten relatief vroeg gaan, ook kan je bij Pacha restaurant gaan eten en daarna kan je zo doorlopen de club in, en Pacha is over t algemeen net een slag duurder dan de andere clubs dus genoeg euro's of je credit card meenemen! ;)
wat is vroeg? hoe laat (voor FMIF)?
pi_100184292
Ik ga zondag voor het eerst! Kan niet wachten :-) Zitten in Playa den Bossa.
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_100191628
Ibiza gets you :)
Eh voor FMIF kan je gewoon op t eiland kaarten krijgen, maar t is wel een duur feestje, en drrrruk dus in tegenstelling tot de meeste andere nachten relatief vroeg gaan, ook kan je bij Pacha restaurant gaan eten en daarna kan je zo doorlopen de club in, en Pacha is over t algemeen net een slag duurder dan de andere clubs dus genoeg euro's of je credit card meenemen! ;)
[/quote]

Zeker weten ik ben op de Canarische eilanden geweest een keer of drie naar mallorca en ben aan stappen geweest in Madrid barcelona en Londen! Maar dat is niks vergeleken met Ibiza!
Maar wat ik wil weten is hoeveel koste het afgelopen seizoen om naar FMIF te gaan!
Ik zie op internet prijzen die tussen de ¤55 en de ¤300 zitten! Maar ik wil het een beetje specifieker weten! En de drankjes zijn ook net zo duur in Pacha?
pi_100192987
Jezus 15 euro voor een mixje en 8 euro voor een biertje. Tering zeg....
pi_100196686
Zo, we vliegen zo terug van mallorca naar weeze, hiervoor zijn we dus 2 daaGjes( :( ) op ibiza geweest, maar wat was het weer chill... geen mallorca meer voor.mij. waren we maar langer naar ibiza gegaan. Vorige weeek maandag 8 uur lange set van mark knight en fedde le grand.... magisch.... Volgend jaar zeker weer, maR ben nu helemaal blut.

tip: ga je naar space, haal gewoon kaartjes op de dag zelf in playa den bossA, vaak het goedkoopst.
  maandag 1 augustus 2011 @ 16:12:43 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_100196728
Reeks.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:17:02 #13
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100249878
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef marnie_058 het volgende:
Maar wat ik wil weten is hoeveel koste het afgelopen seizoen om naar FMIF te gaan!
Ik zie op internet prijzen die tussen de ¤55 en de ¤300 zitten! Maar ik wil het een beetje specifieker weten! En de drankjes zijn ook net zo duur in Pacha?
Geen idee ik ben jaren geleden 1 keer naar FMIF geweest en vond het niet bijzonder, t is me te gehyped, ik vind Guetta een goede producer maar waardeloze DJ en de Pacha is niet mijn club, maar reken op ¤ 50,- straat prijs en minstens ¤70,- aan de deur, 14 euro voor cola en 18 euro voor een mixje en je zit dicht in de buurt, ow en VIP tafels gaan vanaf ¤ 800,- mocht je dat willen boeken, maar grote kans dat bij FMIF de prijs verdubbeld, Pacha is de duurste tent op t eiland, wil je daar niet aan meedoen dan is de Space, Slinkeys of DC10 een betere optie, nog altijd prijzig, maar minder absurd dan Pacha ;)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_100252445
Ach gewoon niks zuipen of hooguit een watertje en genieten van de muziek. Eerst indrinken bij een chill (happy hour) barretje en dan is ibiza helemaal niet zo duur ;)
pi_100253361
Net terug van een week Ibiza. Zat met stel vrienden in een grote villa in de buurt van Eivissa.
Ik heb echt een magische vakantie gehad O+
Naar Cocoon, Carl Cox in Space en naar FMIF geweest. Overal super goed vermaakt al was FMIF wel wat te druk.
Maar gewoon de sfeer op het eiland, de mensen, overal chille/vette muziek tot in de supermarkten, de feestjes bij onze villa O+ Elke dag lekker gegeten (KM5 is een aanrader!).
Was mijn eerste keer Ibiza, maar volgend jaar zeker terug, Ibiza heeft er een fan bij!
pi_100279668
wat verstaan jullie onder vroeg gaan naar FMIF? :@
  woensdag 3 augustus 2011 @ 23:57:50 #17
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100296886
vanaf half 12 ipv 3 uur 's nachts...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_100322318
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:57 schreef YuckFou het volgende:
vanaf half 12 ipv 3 uur 's nachts...
de main DJ's beginnen meestal rond een uur of 2 toch (dus ook andere discotheken)?
pi_100391381
zijn er ook boottochten die een rondje om het eiland Ibiza maken?
pi_100423708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef BradSpit het volgende:
zijn er ook boottochten die een rondje om het eiland Ibiza maken?
Ja, je kan gewoon varen of op een dj-boot met barbeque, wat je maar wilt!
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_100423808
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:50 schreef marnie_058 het volgende:
DIt jaar voor het tweede jaar naar Ibiza! Vorig jaar heeft het eiland bij betovert en kan echt niet wachten tot we in het vliegtuig zitten! We zitten in San antonio, veel Engelsen maarja als je de gebruik aanwijzing kent van hun kan je enorm met ze lachen! Voor de mensen die van mooie zonsondergang en van heerlijke cocktails moet je echt een bij club mambo gaan zitten!
Je betaalde vorig jaar voor een mojitho wel ¤14,- maar Jezus(sorry) wat was die lekker zeg ppff!

2 vraagjes,

Net als denk ik bijna elke toerist wil ik ook naar het feest van Dg fmif!
Wat is de kosten voor dit feest(toegang) en hoe zit het met de drankjes in Pacha?
In amnesia koste een biertje ¤14 en begon water bij ¤9, is dit ook zo in Pacha?

En ik kan via de website Ibiza spotlight tickets bestellen! Heeft iemand ervaring?
Ik wil ook graag naar Calvin Harris en die draait in Amnesia, maar via deze website kan je voor ¤20 extra Vip krijgen! Is dit niet wat goedkoop?

Alvast bedankt :)
Begin juli was een biertje in de Amnesia 11 euro, wanneer was jij er?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_100428257
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:08 schreef BradSpit het volgende:
zijn er ook boottochten die een rondje om het eiland Ibiza maken?
Dit jaar met hele groep vrienden boottocht gemaakt met: http://www.boatsibiza.com/
Konden zelf helemaal bepalen waar we heengingen, konden waterskien, snorkelen en eigen ipod aansluiten op de boot.
Imo veel chiller dan op een partyboot zitten.
Afsluiten met de zonsondergang voor cafe del mar.
Was voor mij de leukste dag van de week! O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:11:29 #23
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100456934
Flying out tonight *O*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 17 augustus 2011 @ 07:30:04 #24
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_100841145
;)
terug sinds zondag, heimwee sinds zondag...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_100844663
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef Stefanovich het volgende:
Vorige weeek maandag 8 uur lange set van mark knight en fedde le grand.... magisch.... Volgend jaar zeker weer, maR ben nu helemaal blut.

tip: ga je naar space, haal gewoon kaartjes op de dag zelf in playa den bossA, vaak het goedkoopst.
Hah daar was ik ook bij Mark Knight & Fedde, was een lekker setje inderdaad.

Ben verder nog bij Carl Cox/Moby/Laurent Garnier in Space, Tiësto in Privilege, My MTV in Amnesia en Cadenza Vagabundos in Pacha geweest. Vooral goed ingedronken iedere keer en zorgen dat je een polsbandje scoort op het strand, dan is het wel te doen voor een student :P. Voor de gein ook nog een avondje naar San Antonio geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')