twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
En ik hou me in...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu een leuke opmerking hebben gemaakt op de TT...
Uit een Amy-topic.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.
En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.
Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
3FM heeft van elke artiest dus een special klaarliggen?twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
Netjes dat ze dat zo snel fixen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Jammer, maar echt onverwachts is het niet nee. Na d'r mislukte terugkomst een tijdje terug in Belgrado zag ik het ook echt niet meer gebeuren dat ze snel van de drank en drugs af zou kunnen blijven... en dan blijkt dus inderdaad zo te zijn geweest.
[..]
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.quote:
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon afquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.
Een show opeens stoppen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon af
ja? dat kan toch? volgens mij is dat gewoon op de stopknop drukken en een live-dj laten beginnen met lullen.quote:
oe, ik hoop niet dat ik dat vergeet!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Shit, ik moest lachen om een tweet van Domien.
om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |