twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
En ik hou me in...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:17 schreef borisz het volgende:
Normaal gesproken zou ik nu een leuke opmerking hebben gemaakt op de TT...
Uit een Amy-topic.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:07 schreef Basp1 het volgende:
Ze heeft nog 3 jaar te gaan tot de magische 27 jaren grens waarop veel muziekanten overleden zijn.
En als we het over artiesten en bands hebben die geboycot zouden moeten worden omdat ze drugs gebruiken dan zou de helft van de bands nergens meer optreden.
Moeten we ook acteurs die wel eens een lijnte nemen geen films meer laten maken, enz...
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
3FM heeft van elke artiest dus een special klaarliggen?twitter:3FM twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:13:50Shocking! #amywinehouse overleden! Ze werd 27 jaar. Je hoort vanavond van 20:00 tot 21:00 uur een special over haar op #3fm reageer retweet
Netjes dat ze dat zo snel fixen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Jammer, maar echt onverwachts is het niet nee. Na d'r mislukte terugkomst een tijdje terug in Belgrado zag ik het ook echt niet meer gebeuren dat ze snel van de drank en drugs af zou kunnen blijven... en dan blijkt dus inderdaad zo te zijn geweest.
[..]
Nee, die is Roos nu snel in elkaar aan het zetten. Huidige uitzending is eerder opgenomen, dus ze kunnen het sowieso niet eerder doen.
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.quote:
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon afquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wel jammer dat ze uitgerekend nu een voicetrack-programma hebben... anders had het natuurlijk nog eerder gekund.
Een show opeens stoppen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet mogelijk om dat gevoicetrackte program uit de lucht te gooien? niet dat het van mij hoeft, maar ik vraag het me gewoon af
ja? dat kan toch? volgens mij is dat gewoon op de stopknop drukken en een live-dj laten beginnen met lullen.quote:
oe, ik hoop niet dat ik dat vergeet!quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Shit, ik moest lachen om een tweet van Domien.
om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]om deze vermoed ik?twitter:Domien twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 19:56:26@roos3fm En Nine Million Bicycles, natuurlijk. reageer retweet
Ik heb gisteren heel hard moeten lachen tijdens @Work toen Domien een smsje voorlas van een gast die zo'n meisje wel wilde helpen met 'schilderen'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Shit, ik moest lachen om een tweet van Domien.
Misschien zijn er mensen die luisteren die het bandje wat bij "That's Live" leuk vinden, en niet op een Amy Winehouse special midden in de uitzending zitten te wachten? Hoe zou jij het vinden als jouw favoriete band er is, maar de uitzending wordt onderbroken door een special van een artiest die jou niks boeit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja? dat kan toch? volgens mij is dat gewoon op de stopknop drukken en een live-dj laten beginnen met lullen.
laat ik nou net op Annemieke Plays zitten te wachten en Amy Winehouse boeit me totaal niet....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:03 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die luisteren die het bandje wat bij "That's Live" leuk vinden, en niet op een Amy Winehouse special midden in de uitzending zitten te wachten? Hoe zou jij het vinden als jouw favoriete band er is, maar de uitzending wordt onderbroken door een special van een artiest die jou niks boeit?
Technisch kan het zeker... maar de vraag is vooral of je het productioneel ook wilt. Daarnaast heb je natuurlijk op 3FM ook nog eens te maken met omroepen en hun zendtijd + het staat erg raar als de DJ opeens midden in het programma wisselt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat ik nou net op Annemieke Plays zitten te wachten en Amy Winehouse boeit me totaal niet....
wat een non-argument. Ga jij ook lopen roepen als je je favoriete programma kijkt en er is een nieuwe 9/11? (ja, ik overdrijf, maar je snapt me). Volgend week wordt Triggerfinger uitgezonden en dat vind ik een zeer goede band, maar ik snap best dat dat program onderbroken of gestopt wordt als, bijvoorbeeld, Madonna of Prince of Chris Martin van Coldplay overlijdt.
Ik snap best dat niet iedereen op een onderbreking van That's Live zit te wachten en ik zeg ook helemaal niet dat dat moet, ik vraag me alleen af of het kan.
helder en wat dat laatste betreft helemaal mee eens. de dood van Amy Winehouse is opvallend nieuws en belangrijk nieuws, maar idd niet belangrijk genoeg om een programma te onderbreken, hooguit om, zoals nu gebeurd, de programmering wat om te gooien een special uit te zeendenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Technisch kan het zeker... maar de vraag is vooral of je het productioneel ook wilt. Daarnaast heb je natuurlijk op 3FM ook nog eens te maken met omroepen en hun zendtijd + het staat erg raar als de DJ opeens midden in het programma wisselt.
Bij écht grote gebeurtenissen (categorie 'NOS met extra nieuwsuitzending') zou het echter wel degelijk kunnen en zal het denk ik ook zonder aarzelen gedaan worden. Daar is dit echter niet belangrijk genoeg voor...
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
Alweer een bij de legendarische 94-club.
Dan ga ik toch voor You know i'm no goodquote:
ja ook mijn persoonlijke favorietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch eigenlijk wel hét nummer van Amy...
MJ is ook wel 10x epischer dan Amyquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond de MJ-Special met Corne en Gerard toch iets toffer.
Ja, en daarna een heel bekend nummer dat 'ie geproduceerd heeft, namelijk De Vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
Krijgen we nu ook Was ik maar bij moeder thuis gebleven zometeen op 3![]()
http://nos.nl/tekst/258639-johnny-hoes-94-overleden.html
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?quote:
Ceequote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?
Nog een keer, for old times' sake: Zou hij familie van Saddam Hoes zijn?
Heel even ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
Krijgen we nu ook Was ik maar bij moeder thuis gebleven zometeen op 3![]()
http://nos.nl/tekst/258639-johnny-hoes-94-overleden.html
Hij lag iig wel altijd op een hoeslaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 't erg als ik zeg dat ik dacht dat die allang dood was?
Nog een keer, for old times' sake: Zou hij familie van Saddam Hoes zijn?
twitter:pieterkok twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:33:48Kan niet wachten tot dat Justin Bieber #27 is reageer retweet
Ik lach me suf.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pieterkok twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 21:33:48Kan niet wachten tot dat Justin Bieber #27 is reageer retweet
Ach Baby is wel aanstekelijk voor de rest moet hij gewoon zijn mond houden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Nederland wordt ook genoemd lees ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
Dat van Noorwegen wordt steeds zieker, hij heeft gewoon een 1500 pagina's document online gezet waarin hij alles van a tot z beschrijft![]()
![]()
Ik zat het al te lezen. Bizar, wat een zieke geest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
Dat van Noorwegen wordt steeds zieker, hij heeft gewoon een 1500 pagina's document online gezet waarin hij alles van a tot z beschrijft![]()
![]()
+ een Youtube-film..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:51 schreef alors het volgende:
![]()
Live vanaf de cassettebandquote:
SHM @ itunes festival terugkijken!quote:
Wordt opgenomenquote:
quote:Toch al snel 15000 followers kwijtgeraakt over die grap met justin bieber... Graag gedaan!
Wut? welke grap?quote:
Nee, ik vat hem nietquote:
Cobain, Winehouse, Joplin, Morrisson, Hendrix - allemaal 27.quote:
Oh zo, whahahaha!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Cobain, Winehouse, Joplin, Morrisson, Hendrix - allemaal 27.
Ik vind het een slechte grap maar ach, als sommige mensen er om kunnen lachen.
Veeg me op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh zo, whahahaha!
Bieber past niet bij die club, dus dan maar wat eerder ?
Nah, niet moeilijk, maar ik vind "grappen" waarin mensen worden doodgewenst helemaal niet zo ontzettend hilarisch en zo.quote:
in een scheur niet, maar ik moest wel even glimlachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef minthy het volgende:
Ben ik heel erg omdat ik in een scheur heb gelegen om die tweet van Ekdom?![]()
Ik kende Amy niet persoonlijk, het doet me daarom eerlijk gezegd niet zoveel. Bovendien hou ik van die zwarte, rauwe humor vlak na nare gebeurtenissen, kan er niks aan doen
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een scheur niet, maar ik moest wel even glimlachen.
overigens zeg ik ook altijd dat ik van harde zwarte humor houdt, maar dat gebeuren in noorwegen....pfoe, dat vind ik toch wel heel ernstig.
helemaal mee eens! beetje medelijden met winehouse had ik wel.....maar het is niet te vergelijken met het drama in noorwegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar niet![]()
Dat in Noorwegen vind ik dan ook veel erger, wat een zieke gasten heb je rondlopen... Winehouse kon/wilde haar levensstijl niet aanpassen (wat haar zeer waarschijnlijk fataal is geworden), terwijl die jongeren geen keuze hadden. Vind ik nogal een verschil
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, niet moeilijk, maar ik vind "grappen" waarin mensen worden doodgewenst helemaal niet zo ontzettend hilarisch en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Daarom, het is een verschil en dus niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag er de humor wel van in, 15.000 andere Twitteraars blijkbaar niet![]()
Dat in Noorwegen vind ik dan ook veel erger, wat een zieke gasten heb je rondlopen... Winehouse kon/wilde haar levensstijl niet aanpassen (wat haar zeer waarschijnlijk fataal is geworden), terwijl die jongeren geen keuze hadden. Vind ik nogal een verschil
Dus Ome Geer drijft ook nog eens over... Bal gehakt dat het er isquote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom, het is een verschil en dus niet te vergelijken.
En dat van die 15.000 twitteraars was sterk overdreven, volgens mij heeft hij er zelfs 20 bij gekregen gezien de aantallen voor en na zijn tweet.
Oh medelijden absoluut. Verslavingen zijn vaak levenslang en klote om mee om te gaan, vaak genoeg gezien (ook van zeer dichtbij). Het is ook niet gemakkelijk, maar een keuze blijf je houden. Voor haar familie lijkt het me heel erg naar, die hebben haar (meerdere malen) zien afglijden, das bagger!! Toekijken en niets kunnen doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal mee eens! beetje medelijden met winehouse had ik wel.....maar het is niet te vergelijken met het drama in noorwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |