abonnement Unibet Coolblue
pi_99822900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
heb je al aangegeven dat je eerst alleen met je broer wilt praten Isa? zoja, heeft hij daar al op gereageerd?
ik vind 'vanwege de ouders' niet zo'n leuke reden om te zeggen, dan is het van 'nou omdat zij dat graag willen zien maar anders had ik geen contact gewild' :@
Hij schreef letterlijk dat het voor onze ouders was ;) En nee, nog geen reactie. Ik denk ook niet dat hij het wil, het is namelijk helemaal geen prater en hij heeft haar wat dat betreft nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99822962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:45 schreef Bluezz het volgende:

Ik ook. Bij ons is het ook finaal misgelopen, en uitpraten ho maar. Daar kan je dan toch ook niks meer mee helaas :{
Lastig he? :*
En jij hebt niet eens meer ouders als 'bindende factor'. Dus of dat ooit goed gaat komen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99823069
Ze heeft zo'n 30 jaar geleden op ong. dezelfde wijze het contact geheel verbroken met mijn broer en mij wacht hetzelfde lot, dus nee ik denk het niet.

En ik weet nu dat haar man ook nogal bepalend is voor haar houding, bovendien kan je met haar niks uitpraten want ze communiceert helemaal niet meer.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:03:43 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99823089
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:59 schreef Isabeau het volgende:


Hij schreef letterlijk dat het voor onze ouders was ;) En nee, nog geen reactie. Ik denk ook niet dat hij het wil, het is namelijk helemaal geen prater en hij heeft haar wat dat betreft nodig.
Als het echt voor de ouders was hadden die er zelf wel meegekomen.
Ik vermoed, jouw geschiedenis nalezende en een beetje, dat die heks van een vrouw van hem er achter zit.
En soms is het misschien helemaal niet zo erg meer om geen contact met elkaar te hbben of te krijgen.
Daarvoor kan je gewoon te verschillend zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99823296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Als het echt voor de ouders was hadden die er zelf wel meegekomen.
Ik vermoed, jouw geschiedenis nalezende en een beetje, dat die heks van een vrouw van hem er achter zit.
En soms is het misschien helemaal niet zo erg meer om geen contact met elkaar te hbben of te krijgen.
Daarvoor kan je gewoon te verschillend zijn.
Nou, vorige week zaterdag is mijn vader dus héél erg boos geweest op mijn broer. Ik denk dat dat er alles mee te maken heeft ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99823355
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij schreef letterlijk dat het voor onze ouders was ;) En nee, nog geen reactie. Ik denk ook niet dat hij het wil, het is namelijk helemaal geen prater en hij heeft haar wat dat betreft nodig.
ben best benieuwd of het nou zijn initiatief was of die van zijn vrouw
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99823463
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En jij hebt niet eens meer ouders als 'bindende factor'. Dus of dat ooit goed gaat komen -O-
bij mij helpt het niet dat we dezelfde ouders hebben. en nogmaals; vind het echt heel erg als iemand zegt contact te willen omdat de ouders dat willen. blijf dan maar weg alsjeblieft -O-

alleen wat nu wel gaat komen nu ik heb besloten mijn zusje te vermijden is bv verjaardagen, housewarming.. moet ik haar uitnodigen? als ik dat niet doe dan komen er verhalen en dan krijg ik van alles de schuld, dat weet ik nu al.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99823532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, vorige week zaterdag is mijn vader dus héél erg boos geweest op mijn broer. Ik denk dat dat er alles mee te maken heeft ;)
aha :D goed van je vader ^O^ :P

ik ga lekker even slapen... morgen nog 2 mails eruit gooien, een vriendin mijn appie laten zien en daarna weer tennis kijken in Leiden. trusten :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:20:17 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99823782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:


bij mij helpt het niet dat we dezelfde ouders hebben. en nogmaals; vind het echt heel erg als iemand zegt contact te willen omdat de ouders dat willen. blijf dan maar weg alsjeblieft -O-

alleen wat nu wel gaat komen nu ik heb besloten mijn zusje te vermijden is bv verjaardagen, housewarming.. moet ik haar uitnodigen? als ik dat niet doe dan komen er verhalen en dan krijg ik van alles de schuld, dat weet ik nu al.
Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft en niks doen wat je denkt dat je moet doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:21:11 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99823808
We gooien er hier nog even de eerste DVD van onze nieuwe Deense serie in. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99824284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:20 schreef golfer het volgende:

Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft en niks doen wat je denkt dat je moet doen.
Mijn gevoel is dat ik normaal contact met mijn broer wil, maar niets met zijn vrouw te maken wil hebben (je kent vast ook wel dat soort mensen die je gewoon niet over de vloer wilt hebben), maar aangezien mijn broer een soort Siamese tweeling met haar is geworden is dat heel erg moeilijk. En dan zegt mijn gevoel: laat maar helemaal.

Een beetje normaal doen op familiefeestjes lijkt me wel wenselijk :) Gedag zeggen, koetjes en kalfjes gesprekken (lekker weer hè!). Dat zou al een verbetering zijn en meer hoeft voor mij eigenlijk ook niet meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:37:44 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99824315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aha :D goed van je vader ^O^ :P

ik ga lekker even slapen... morgen nog 2 mails eruit gooien, een vriendin mijn appie laten zien en daarna weer tennis kijken in Leiden. trusten :W
Ik heb steeds het idee dat jij je intrek in een supermarkt gaat nemen. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99825202
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:


bij mij helpt het niet dat we dezelfde ouders hebben. en nogmaals; vind het echt heel erg als iemand zegt contact te willen omdat de ouders dat willen. blijf dan maar weg alsjeblieft -O-

alleen wat nu wel gaat komen nu ik heb besloten mijn zusje te vermijden is bv verjaardagen, housewarming.. moet ik haar uitnodigen? als ik dat niet doe dan komen er verhalen en dan krijg ik van alles de schuld, dat weet ik nu al.
Ik zou haar echt niet uitnodigen, waarom zou je als je hebt besloten om geen contact meer te hebben? Het is jouw huis!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:09:51 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99825219
Die Appie hè ?

Dem som Draeber is tot nu toe leuk. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99825239
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:


Mijn gevoel is dat ik normaal contact met mijn broer wil, maar niets met zijn vrouw te maken wil hebben (je kent vast ook wel dat soort mensen die je gewoon niet over de vloer wilt hebben), maar aangezien mijn broer een soort Siamese tweeling met haar is geworden is dat heel erg moeilijk. En dan zegt mijn gevoel: laat maar helemaal.

Een beetje normaal doen op familiefeestjes lijkt me wel wenselijk :) Gedag zeggen, koetjes en kalfjes gesprekken (lekker weer hè!). Dat zou al een verbetering zijn en meer hoeft voor mij eigenlijk ook niet meer.
Dat lijkt me nou juist het meest pijnlijke aan de hele zaak. Dat je hem dus kennelijk nog gaat tegenkomen bij familie :{

Als het goed is hoef ik mijn oudste zus en broer nooit meer te zien vanaf nu.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:28:14 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99825632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:10 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou juist het meest pijnlijke aan de hele zaak. Dat je hem dus kennelijk nog gaat tegenkomen bij familie :{

Als het goed is hoef ik mijn oudste zus en broer nooit meer te zien vanaf nu.
Dat is dan weer bevrijdend aan het wees-zijn. :@ Dat je helemaal vrij bent om het te laten lopen zoals het loopt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99825713
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat is dan weer bevrijdend aan het wees-zijn. :@ Dat je helemaal vrij bent om het te laten lopen zoals het loopt.
:Y

Maar ja, ik ben godzijdank nog geen wees, dus we nemen dit nog maar zo op de koop toe :Y)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:35:08 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99825779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y

Maar ja, ik ben godzijdank nog geen wees, dus we nemen dit nog maar zo op de koop toe :Y)
Lastig hoor Isa.
Al eens eraan gedacht je vader en moeder bij zo'n gesprek te betrekken? Dan wordt het meer een familiekwestie dan iets dat op de man wordt gespeeld, wellicht?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99825820
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Lastig hoor Isa.
Al eens eraan gedacht je vader en moeder bij zo'n gesprek te betrekken? Dan wordt het meer een familiekwestie dan iets dat op de man wordt gespeeld, wellicht?
Ja, daar heb ik wel aan gedacht, maar mijn ouders zijn heel erg op mijn hand en ik weet dat mijn broer altijd al heeft gevonden dat ik het lievelingetje van mijn ouders ben, dus dat gaat dan ook niet heel erg goed voelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:41:25 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_99825924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik wel aan gedacht, maar mijn ouders zijn heel erg op mijn hand en ik weet dat mijn broer altijd al heeft gevonden dat ik het lievelingetje van mijn ouders ben, dus dat gaat dan ook niet heel erg goed voelen.
Misschien kun je een andere 'semi-buitenstaander' inschakelen. Een oom, een tante, een vriend van je ouders, zoiets. Iemand die geen partij wil kiezen, maar gewoon wil dat het voor iedereen beter wordt.

Een soort van gespreksleider, of in elk geval iemand die de grote lijnen bewaakt, kan erg nuttig zijn in dit soort situaties. Het haalt vaak de scherpe kantjes van de emotie af en voorkomt wellus-nietus-discussies. Het idee is: als beide partijen succesvol kunnen communiceren, was het nooit zo ver gekomen. Dus is er kennelijk een duwtje nodig.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_99826125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Misschien kun je een andere 'semi-buitenstaander' inschakelen. Een oom, een tante, een vriend van je ouders, zoiets. Iemand die geen partij wil kiezen, maar gewoon wil dat het voor iedereen beter wordt.

Een soort van gespreksleider, of in elk geval iemand die de grote lijnen bewaakt, kan erg nuttig zijn in dit soort situaties. Het haalt vaak de scherpe kantjes van de emotie af en voorkomt wellus-nietus-discussies. Het idee is: als beide partijen succesvol kunnen communiceren, was het nooit zo ver gekomen. Dus is er kennelijk een duwtje nodig.
Ik kom alleen maar uit bij professionele hulp, maar ik weet vrijwel zeker dat mijn broer dat niet wil. Hij wilde ook geen huwelijkstherapie :7 Je hebt wel gelijk hoor, een bemiddelaar is wel handig in dit soort situaties. Ik heb ook helemaal geen zin in wellus-nietus, dan ben ik ook zo weg en dan is het wel weer mooi geweest voor mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:54:41 #172
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99826173
Benikweer :W

Kan met 80% van de massa erg goed dansen, de overige 20% is nog boven mijn niveau, nog hard doorleren dansen dus :P
Confidence through competence
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:55:19 #173
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_99826184
Je broer heeft een steekje los Isa :P

* open deur intrapt :P
Confidence through competence
pi_99826267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Benikweer :W

Kan met 80% van de massa erg goed dansen, de overige 20% is nog boven mijn niveau, nog hard doorleren dansen dus :P
Ah, je hebt die 20% ook al geanalyseerd zie ik. Geheel naar verwachting *O* Maar ook dat komt wel goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99826272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Je broer heeft een steekje los Isa :P

* open deur intrapt :P
Waarschijnlijk vindt hij dat van mij ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')