abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juli 2011 @ 21:51:18 #126
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_99937795
Kan daar nog wel de Velperbinnensingel zijn :P


Je zal zien, vanaf 27 augustus krijgen we zomer :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:28:28 #127
238141 SevD
Boventitel
pi_99962969


:D
pi_99963916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]

:D
24 - 01 - 1987 , je geboorte datum ?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:54:10 #129
238141 SevD
Boventitel
pi_99963956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

24 - 01 - 1987 , je geboorte datum ?
Nee, datum waarop mijn broer is dood geboren
pi_99964717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:54 schreef SevD het volgende:

[..]

Nee, datum waarop mijn broer is dood geboren
Serieus of ?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:41:54 #131
238141 SevD
Boventitel
pi_99965633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Serieus of ?
Ja serieus :)
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 17:47:35 #132
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99967925
Zelden zo'n mooi portret gezien.



Gezet door Roberto @ Sacred Ink, Bielefeld, Germany.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:08:33 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99968515
Ik weet eindelijk wat ik wil op mijn been als nieuwe tattoeage.

Ik wil een tattoeage op mijn linkerbeen, van net onder mijn knie tot op mijn voet.
Met madeliefjes , net zoiets als dit maar dan wat cartoonesker, geen realistische bloemen en de blaadjes ook wat simpeler.
Madeliefjes omdat ik het gewoon ene leuke simpele bloem vind en vanwege de naam, aangezien dit een tattoeage wordt voor de mensen die ik het meest lief heb.



Bovenin 2 grotere madeliefjes in het roze die staan voor mijn dochters.
5 gewone madeliefjes voor mijn ouders, schoonouders en mijn broer, in hun lievelingskleuren
2 madeliefjes met ieder 2 losse blaadjes voor mijn opa en oma die zijn overleden
1 grotere madeliefje op mijn voet, in het wit met in het midden een hart voor mijn man, wit omdat hij onder de eerste brief die hij me schreef heeft gezet "jouw witte prins op een mooi paard" inplaats van de gebruikelijk uitspraak en een hart omdat zijn hart er 2 jaar geleden bijna mee is gestopt en ik enorm blij ben dat hij er nog is ( hij had nog maar 20% overlevingskans)
En ook nog twee lieveheersbeestjes die voor mijn eerste kat en mijn eerste hond staan, omdat dat gewoon hele lieve beestjes waren die ik nog steeds mis ;)

Dus moet nog met een tatoeerder dit uit gaan tekenen over hoe ik het exact wil hebben maar van wat ik in mijn hoofd heb lijkt het me geweldig, het zal niet iedereen aanspreken maar dat hoeft ook niet, ik wil gewoon een tattoeage waarin ik de mensen die me het dierbaaste zijn heb verwerkt zonder dat de betekenis erachter te opvallend is.

en ja, uiteraard is er altijd een kans dat mijn man en ik uit elkaar gaan, maar toch zal ik hem altijd liefhebben en mijn schoonouders ook vanwege alles wat ze voor me hebben gedaan de afgelopen 13 jaar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_99974967
Een hele poos ben ik me al aan het oriënteren op internet over welke shop "goed" aangeschreven staat.
Nu ik weet wat ik precies wil, wil ik eigenlijk ook vrij snel de tattoo laten plaatsen.
Maar ben nog aan het twijfelen welke shop...daarnet bij een shop geweest waar goede verhalen over zijn, maar daar had ik "de klik" niet.
Ik weet nu dus echt goed wat men ermee bedoelt dat het belangrijkst is dat je een klik hebt met je artist, al kan de shop nog zo goed zijn...dat is toch het eerste wat in orde moet zijn.
Nu heb ik net dragon tattoo gesproken en ben heel netjes te woord gestaan en had er gelijk een prettig gevoel bij. Voordeel is dat je bij hun ook op de inloop kan komen en dat je dan niet te maken hebt met de wachtlijsten..
Maar twijfel nu eigenlijk nog tussen Dragon tattoo of Tattoo Mick in Dordrecht. Iemand ervaringen, positief of negatief? Ben nog niet bij Mick geweest dus heb daar nog geen ervaring mee, behalve de website en verhalen op o.a. dit forum.

P.s. ik wil een kleine tattoo aan de binnenkant van mijn pols met 3 letters door elkaar
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:57:33 #136
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_99985658
Ff klein vraagje dan.. Waarom zoek je "een klik" voor een kleine tattoo
die waarschijnlijk 20 minuutjes in beslag neemt?
Als de voorbeelden goed zijn, kan jou die klik dan schelen?
Je hoeft geen 14 ur voor een Sleeve ofzo toch?
Je staat na 20 minuten weer buiten.. ( 3 letters misschien wel 10 min ;) )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:07:24 #137
238141 SevD
Boventitel
pi_99994069
Schrok me de pleuris net :P Gedoucht & daarna ingesmeerd, dus ik voelde even met topje van m'n vinger aan de laatste I en er zaten wat kleine zwarte spikkeltjes op.. Maar dat is gewoon normaal begreep ik..
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:51:08 #138
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_99995266
Ja, dat betekent dat het aan het genezen is ;)
pi_100004607
@ mrSPLIFFY

Ik wil graag wel een "klik" met de artist als zo'n kleine tattoo me rond de 150-175 euries gaat kosten....Dat gaf hij als prijs. Dus ook al is het zo kort dat hij me tattoëert, vind het wel prettig als hij me een goed gevoel geeft ;)..
  woensdag 27 juli 2011 @ 14:29:48 #140
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100004810
Serieus? :o
Voor die prijs heb ik een hele zin op mijn onderarm binnenkort :P
pi_100006644
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef misstree het volgende:
@ mrSPLIFFY

Ik wil graag wel een "klik" met de artist als zo'n kleine tattoo me rond de 150-175 euries gaat kosten....Dat gaf hij als prijs. Dus ook al is het zo kort dat hij me tattoëert, vind het wel prettig als hij me een goed gevoel geeft ;)..
Voor die prijs zou ik sowieso een ander zoeken, voor een klein dingetje zoveel doen? Ik was voor mijn kleine 70,- kwijt, dat vond ik eigenlijk al teveel.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:29:51 #142
238141 SevD
Boventitel
pi_100007132
Inderdaad duur. Die van mij was ook 175.
pi_100007688
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef misstree het volgende:
Een hele poos ben ik me al aan het oriënteren op internet over welke shop "goed" aangeschreven staat.
Nu ik weet wat ik precies wil, wil ik eigenlijk ook vrij snel de tattoo laten plaatsen.
Maar ben nog aan het twijfelen welke shop...daarnet bij een shop geweest waar goede verhalen over zijn, maar daar had ik "de klik" niet.
Ik weet nu dus echt goed wat men ermee bedoelt dat het belangrijkst is dat je een klik hebt met je artist, al kan de shop nog zo goed zijn...dat is toch het eerste wat in orde moet zijn.
Nu heb ik net dragon tattoo gesproken en ben heel netjes te woord gestaan en had er gelijk een prettig gevoel bij. Voordeel is dat je bij hun ook op de inloop kan komen en dat je dan niet te maken hebt met de wachtlijsten..
Maar twijfel nu eigenlijk nog tussen Dragon tattoo of Tattoo Mick in Dordrecht. Iemand ervaringen, positief of negatief? Ben nog niet bij Mick geweest dus heb daar nog geen ervaring mee, behalve de website en verhalen op o.a. dit forum.

P.s. ik wil een kleine tattoo aan de binnenkant van mijn pols met 3 letters door elkaar
ik heb mn (halve) sleeve bij dragon laten zetten. door amar, al vind ik dat gestrooi met artistnamen altijd een beetje semi-interessantdoenerij. zoals gezegd gaat het om ook vooral om de klik met de tattoeerder, dus kies een shop die een goede naam heeft (zoals bijv dragon), ga erheen, en klikt het dan toch niet, ook al kan het de beste tattoeerder ter wereld zijn, dan zou ik er nog eens over nadenken of die shop de juiste keus was voor je. niets zo persoonlijk als tattoo's en alles daaromheen. :)
pi_100007788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:08 schreef snakelady het volgende:


en ja, uiteraard is er altijd een kans dat mijn man en ik uit elkaar gaan, maar toch zal ik hem altijd liefhebben en mijn schoonouders ook vanwege alles wat ze voor me hebben gedaan de afgelopen 13 jaar.
ten eerste: mooi ontwerp vind ik, vind alleen de plek niet zo mijn smaak. :P

vwb de quote. ik begrijp die "disclaimers", nooit zo. je zet hem voor jezelf, en zo'n uitspraak impliceert (vind ik) dat je toch nog twijfelt? dus misschien nog even langer over nadenken? of is dat wat misplaatst? :)
pi_100009988
@Gimmemore; ja dat dacht ik dus ook..pff voor dat geld hebben heel veel mensen om me heen behoorlijk grote tattoos.. kom ik aan met zo'n klein dingetje ;)

@DevilsWhore; idd ik schrok eigenlijk ook wel een beetje toen hij zijn prijs zei ;).. had eerder bij een andere shop 80 euro doorgekregen dus had rekening gehouden met ong. 100 euro..
Maar uiteindelijk zou ik best 150 euro willen betalen, maar dan liever door iemand die me dan een goed gevoel geeft! Is toch een beetje iemand de opdracht gunnen he ;)..

@SevD; je hebt echt een mooie tattoo! Die is zo'n bedrag zeker wel waard!

@Dawg; precies, dat is ook waarom ik bij die shop van gisteren ben afgehaakt..ook al zegt iedereen dat ze zo goed zijn. Het gaat om mijn gevoel en is idd erg persoonlijk. Ook al wil ik (nu) slechts 1 kleine tattoo, voor mij is het toch de eerste en megabelangrijk! Stiekem wil ik er 2, maar laten we eerst maar eens met de eerste beginnen :D..
pi_100010115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:41 schreef misstree het volgende:

@Dawg; precies, dat is ook waarom ik bij die shop van gisteren ben afgehaakt..ook al zegt iedereen dat ze zo goed zijn. Het gaat om mijn gevoel en is idd erg persoonlijk. Ook al wil ik (nu) slechts 1 kleine tattoo, voor mij is het toch de eerste en megabelangrijk! Stiekem wil ik er 2, maar laten we eerst maar eens met de eerste beginnen :D..
tuurlijk, een kleine tattoo die verneukt gezet is ziet er net zo goed niet uit.
die 2e komt vanzelf wel, maak je maar geen zorgen. ;)
pi_100010559
haha..daar maak ik me ook geen zorgen om ;)... heb het ontwerp voor mijn voet zelfs al een paar maanden klaar liggen :D:D:D:D.. Maar eerst die 3 letters, die hebben echt een betekenis voor mij.. Dat voetontwerp komt later zeker aan bod ;)..eerst maar eens zien hoe ik het vind voelen ;).
(gelukkig heb ik een vrij hoge pijngrens ;))
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:21:49 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_100015712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:46 schreef dawg het volgende:

[..]

ten eerste: mooi ontwerp vind ik, vind alleen de plek niet zo mijn smaak. :P

vwb de quote. ik begrijp die "disclaimers", nooit zo. je zet hem voor jezelf, en zo'n uitspraak impliceert (vind ik) dat je toch nog twijfelt? dus misschien nog even langer over nadenken? of is dat wat misplaatst? :)
Nee dat is eigenlijk vanwege het commentaar wat ik in mijn omgeving heb gekregen ( niet van degene die er op komen overigens, de helft weet het nog niet. :))
Dus dacht zet het er maar meteen bij dan hebben we dat ook gehad ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_100038612
Weet iemand wat voor teken dit is?

pi_100039006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand wat voor teken dit is?

[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Ankh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')