quote:
Op maandag 25 juli 2011 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:[..]
Mooi dat je die eerste opmerking weg haalde, wat dat staat er helemaal los van. Er is namelijk een techniek die daar voor zorgt.

En ik denk dat de kans heel erg groot is dat dit vandaag zo is.
Ik probeer je anders alleen maar een zetje in de goede richting te geven om tot een goed gegronde conclusie te kunnen komen. Nogmaals, ik vind dat je te weinig data hebt om echt aan te kunnen tonen dat dit een trend is.
Statistisch gezien heb je gelijk. Maar mijn oud economie leraar had altijd een hele mooi uitspraak: "Je hebt leugens, grote leugens en je hebt statistieken". Dit is daar een voorbeeld van. Toevallig past deze uitkomst bij het antwoord dat je wilt hebben.

Wat betreft die eerdere opmerking, die leek me wat te vijandig, daarom heb ik hem weggehaald. Alleen dat heeft inderdaad een aanleiding ja. Anders was het wel erg toevallig, dat je elke keer dat je de kraan opendraait, er water uit komt.
Dus jij suggereert dat ik precies wilde hebben dat spelers duurder worden op 25 en 28 jaar?
Met alle respect, maar wat een lulkoek zeg. Ik wilde weten op welke leeftijd je het best spelers aan kan kopen, om zo min mogelijk af te schrijven. Naar aanleiding van een vraag die iemand gister in dit topic heeft gesteld.
Wat betreft de hoeveelheid data, die is inderdaad te klein. Als je het echt zou willen bewijzen, heb je veel meer data nodig. Zo veel data, dat ik denk ik dat ik mijn tijd veel beter kan besteden. Wat dat betreft mag HAG dat soorten onderzoeken wel doen, zij blijken er lol in te hebben.
Ik heb geen lol in het uitvoeren van het onderzoek zelf, maar in de resultaten te zien. En om een onomstotelijk onderzoek uit te voeren, moet je zo veel data verzamelen, dat dat voor mij de moeite niet waard is. Als er ooit zo'n onderzoek uitkomt, zou ik dat graag willen zien.