abonnement Unibet Coolblue
pi_99698179
Heb hem op Marktplaats gekocht voor 40¤
Moet er natuurlijk wel winst over maken.

P4(Northwood) @ (standaart speed)
512MB RAM
Onboard videokaart.
Goede geluidskaart.
Draai er bijv. Mafia 1 vlekkenloos met goede FPS op met alles Maximum.
WinXP Professional 32-bit.
zeer stil en goede koeling.
7x USB
VGA
En de standaart aansluitingen.

Op marktplaats weer verkopen, dus altijd wel zeggen dat ze moeten bieden vanaf 35¤, want er zijn altijd wel debielen die er 60¤ voor willen gooien.

Dus, wat zouden jullie redelijk vinden om als eindpreis te noteren?

Gr,

SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_99698367
Wat een trieste kutreacties :')

Iemand OT?

Is heel geschikt als internet of word of gewoon schoolcomputer.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_99698398
nou ik heb zat betere pc's thuis staan die ik niet kwijtraak ....
vaak willen mensen er 20 - 40 euro voor geven (inc monitor& legale geactiveerde windowsXP& Office) dus succes
pi_99698422
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat een trieste kutreacties :')

Iemand OT?

Is heel geschikt als internet of word of gewoon schoolcomputer.
Jij kan het misschien triest vinden, maar zelf heb je er geen flikker verstand van. We zeggen gewoon waar het op staat. Dit ding is geen flikker meer waard, ook al is het prima als 'schoolcomputer' of voor Word :')
pi_99698456
Ik heb recent eenzelfde exemplaar (als reservecomputer) met 1 GB RAM gekocht voor 69 euro en die was helemaal nagekeken en met een officiële garantie van een maand. Jij heb de helft van dat RAM geheugen en geen officiële garantie dus veel meer dan die 40 euro zal het ding niet opleveren.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 11:25:44 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99698469
't Ding is niks waard. Daarbij, echt...eerst zelf het ding via Marktplaats zelf aanschaffen, en daarna weer verkopen, en allemaal die moeite voor eventueel 2 tientjes winst. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_99698476
Leer Nederlands, en daarnaast is zo'n computer echt maar een tientje waard.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:27:26 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_99698524
512mb ram :') dat is zoooo 2002
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99698530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij kan het misschien triest vinden, maar zelf heb je er geen flikker verstand van. We zeggen gewoon waar het op staat. Dit ding is geen flikker meer waard, ook al is het prima als 'schoolcomputer' of voor Word :')
Tuurlijk heb ik wel verstand, alleen ik weet dat hij goed nog voor de oude games en voor gewoon gebruik is.
Denk je dat ik geen verstand heb terwijl ik zelf Pc's bouw? Ik wilde gewoon weten wat Fok! Er over denkt.
En wat voor jouw geen flikker is, is voor iemand anders redelijk.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_99698552
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:27 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik wel verstand, alleen ik weet dat hij goed nog voor de oude games en voor gewoon gebruik is.
Denk je dat ik geen verstand heb terwijl ik zelf Pc's bouw? Ik wilde gewoon weten wat Fok! Er over denkt.
En wat voor jouw geen flikker is, is voor iemand anders redelijk.
Nou succes met de verkoop dan.

gr gr
pi_99698584
Als ik hem zou hebben zou ik het niet aandurven om hem voor ¤40 op marktplaats te zetten. Dat is pure oplichting.

Zoals al gesteld; het ding is niets meer waard. En zelfs dat is nog teveel. Het beste waar je op kunt hopen is dat je niet al te veel hoeft te betalen om hem bij de stort achter te laten.

Voor ¤60 heb je, zonder veel moeite, een veel moderner systeem.
pi_99698621
Als je een potentiële koper die er ¤ 60,- voor geeft een debiel noemt en er ook nog een goed gevoel aan overhoudt dan wens ik je veel plezier met het naaien van mensen.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:31:01 #13
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_99698631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:29 schreef Kumerian het volgende:
Als ik hem zou hebben zou ik het niet aandurven om hem voor ¤40 op marktplaats te zetten. Dat is pure oplichting.

Zoals al gesteld; het ding is niets meer waard. En zelfs dat is nog teveel. Het beste waar je op kunt hopen is dat je niet al te veel hoeft te betalen om hem bij de stort achter te laten.

Voor ¤60 heb je, zonder veel moeite, een veel moderner systeem.
:') breng hem dan gewoon naar de kringloopwinkel, je gaat toch geen geld betalen bij de stort, er is allang verwijderingsgelden over betaald :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_99698642
Nou ja, kan worden gesloten. Ik doe maar bieden vanaf 30¤ aangezien ik hem helemaal leeg en vanbinnen schoon lever. Iedereen mag wel zeggen dat het onzin is, maar moet je maar zien. Ik krijg hem echt wel weg voor een redelijk prijsje. Heb ik namelijk al een paar keer gedaan.

Slotje request.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_99698669
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef kovenant het volgende:
nou ik heb zat betere pc's thuis staan die ik niet kwijtraak ....
vaak willen mensen er 20 - 40 euro voor geven (inc monitor& legale geactiveerde windowsXP& Office) dus succes
trouwens mijn prijs van 40¤
was voor betere systemen inc 3 maandne garantie, en dat wel als bedrijf zijnde.
en dan nog geen animo ervoor.
heb zelfs 1x aangeboden om hem gratis te geven aan iemand die hem echt nodig had en wilde het niet eens hebben met de garantie :D
pi_99698693
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nou ja, kan worden gesloten. Ik doe maar bieden vanaf 30¤ aangezien ik hem helemaal leeg en vanbinnen schoon lever. Iedereen mag wel zeggen dat het onzin is, maar moet je maar zien. Ik krijg hem echt wel weg voor een redelijk prijsje. Heb ik namelijk al een paar keer gedaan.

Slotje request.
Kun je niet beter het RAM geheugen naar 1 GB brengen voor een zacht prijsje zodat het ding meteen wat aantrekkelijker gaat worden voor de gemiddelde consument?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99698697
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nou ja, kan worden gesloten. Ik doe maar bieden vanaf 30¤ aangezien ik hem helemaal leeg en vanbinnen schoon lever. Iedereen mag wel zeggen dat het onzin is, maar moet je maar zien. Ik krijg hem echt wel weg voor een redelijk prijsje. Heb ik namelijk al een paar keer gedaan.

Slotje request.
Je bent dus in feite niets anders dan een marktplaatsdealertje dat sterk naar een oplichter ruikt.
pi_99698706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je bent dus in feite niets anders dan een marktplaatsdealertje dat sterk naar een oplichter ruikt.
Inderdaad :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99698821
Zo'n pc had ik laatst nog op straat gevonden. Liet hem lekker liggen. :s)
pi_99698834
Denk maar, ik probeer gewoon een pc voor een iets te dure prijs te verkopen.
Vind mij maar een oplichter, alsof jouw mening mij wat kan schelen _O- :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_99698859
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
Denk maar, ik probeer gewoon een pc voor een iets te dure prijs te verkopen.
Vind mij maar een oplichter, alsof jouw mening mij wat kan schelen _O- :')
geboortedatum: 29-03-1995

Knulletje :')
pi_99698874
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
Denk maar, ik probeer gewoon een pc voor een iets te dure prijs te verkopen.
Vind mij maar een oplichter, alsof jouw mening mij wat kan schelen _O- :')
Je koopt een P4 voor 40 euro en wil hem voor 60 euro weer doorverkopen. Ammehoela dat je hem niet voor te duur wil verkopen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 11:38:45 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99698887
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
Denk maar, ik probeer gewoon een pc voor een iets te dure prijs te verkopen.
Vind mij maar een oplichter, alsof jouw mening mij wat kan schelen _O- :')
Waarom doe je al die moeite voor 2 tientjes? :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_99698903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

geboortedatum: 29-03-1995

Knulletje :')
Hehe, ik geef pentium 4's weg. Daar heb je toch niets meer aan. Leuk voor erbij maar meer niet.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99698909
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom doe je al die moeite voor 2 tientjes? :')
Omdat zijn bouwjaar 1995 is en hij een hele maand moet werken voor 20 euro :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')