abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4776436
In navolging van Limp Bizkit heeft Linkin Park nu ook een remix album uitgebracht. En mijn god, wat goedkoop, slecht en ongelooflijk bagger is het zeg. Er zijn twee nummers te beluisteren via de Linkin Park site om weer eens te laten blijken dat rocknummers gewoon niet te remixen zijn zonder de kracht van het origineel te verkrachten.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_4776499
Linkin Park zuigt zoiezo al zwaar aars!!

CCCRRAAWWWLLLIINGGG INNN MYYYY SKIINNNNN!!!

ARGH!

Niks mis mee!
  donderdag 27 juni 2002 @ 11:50:43 #3
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_4776599
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 11:43 schreef Frits het volgende:
Linkin Park zuigt zoiezo al zwaar aars!!

CCCRRAAWWWLLLIINGGG INNN MYYYY SKIINNNNN!!!

ARGH!

Exact, Linkin Park is opzichzelf al bagger.
Zelf remixen helpt daar niks aan.
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
  donderdag 27 juni 2002 @ 13:11:16 #4
24606 edsuit
kind of blue
pi_4777967
ik vind Linkin Park opzich wel ok
maar dit is triest zeg

hoezo we hebben geld nodig

donderdag 27 juni 2002 @ 14:07:33 #5
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_4779061
o god jezus.

niet kopen dus. maarja ik koop geen een remix album dus das logisch

pi_4784681
Ik ken maar 1 band met een vet remix album,en dat is Fear is the Mindkiller
pi_4784730
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 14:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
niet kopen dus. maarja ik koop geen een remix album dus das logisch
Nou die van J.Lo en Destiny's Child zijn best te pruimen hoor
pi_4959368
Nou zag ik net de clip van de remix van Points of Authority. Ik moet zeggen: mooie clip en de remix vind ik eigenlijk best wel aan te horen. Het origineel is wel leuker vind ik, maar het lijkt nog wel erg op het origineel. Vandaar dat ik de remix denk ik ook wel leuk vind.
pi_4959379
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
maar het lijkt nog wel erg op het origineel.
Dus zie ik het punt niet om een "remix"-album uit te brengen.
pi_4959402
Het wachten is nu op de samenwerking met J-Lo en Timbaland...
The prettiest people do the ugliest things
pi_4959408
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 20:03 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dus zie ik het punt niet om een "remix"-album uit te brengen.
Daar heb je een punt
pi_4959523
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 20:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou zag ik net de clip van de remix van Points of Authority. Ik moet zeggen: mooie clip en de remix vind ik eigenlijk best wel aan te horen. Het origineel is wel leuker vind ik, maar het lijkt nog wel erg op het origineel. Vandaar dat ik de remix denk ik ook wel leuk vind.
Zag hem ook net en goed nummer geworden. Ik vind hem juist niet op het origineel lijken.
pi_4994775
Nou ik heb een paar nummers gedl en ik moet zeggen dat ik er een paar hele vette zijn. De remix van High Voltage met Pharaohe Monche is VET. En de rmx van forgotten en place for my head zijn ook vet.
En natuurlijk Points of Authority met Orgy
Ik heb em wel kopen iig.

Stukken beter dan die van LB.

Klootzak, your's truly
pi_4994840
ze hebben ook al een nieuwe clip uitgebracht van dat album
points of autorithy remix
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 13 juli 2002 @ 15:18:12 #15
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_4994867
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 20:02 schreef i_defy het volgende:
"My rifle is my best friend." Fear Factory in die tijd was zooo goed. Nog steeds trouwens.
pi_5028268
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 15:18 schreef Nozzman het volgende:

[..]

"My rifle is my best friend." Fear Factory in die tijd was zooo goed. Nog steeds trouwens.

ze zijn uit elkaar
  dinsdag 16 juli 2002 @ 00:48:26 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5029231
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 20:02 schreef i_defy het volgende:
Er is maar 1 band van wie het remix-album beter was dan het origineel, en dat was de remix-versie van Tocotronic's K.O.O.K. Het origineel was dan wel niet slecht, maar de remixen zijn absoluut briljant.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 01:01:33 #18
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_5029420
Het remix album van Bush had ook een aantal plaatjes van remixen. Vooral die van "Swallowed", onder handen genomen door Goldie en totaal ver-"drum 'n' bassed". Een totaal andere plaat geworden.
  dinsdag 16 juli 2002 @ 02:04:36 #19
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_5030242
quote:
Op woensdag 10 juli 2002 20:15 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Zag hem ook net en goed nummer geworden. Ik vind hem juist niet op het origineel lijken.

Ik vin t egt een waanzinnig goed nummer hor
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_5104068
Oke, ik heb een aantal nummers hier nu. KRWLNG, By Myself, High Voltage, Papercut, in the end en forgotten. Er zitten een paar redelijke tussen. Ik vind zelf points of authority erg sterk. Maar veel is gewoon
By Myself begint met een Gameboy geluid, vervolgens een goeie gitaarstuk erin. Lyrics zijn veranderd, wat overigens bij meerdere nummers het geval is.
KRWLNG, hierbij, ff een update, dankzij The_Unforgiven heb ik de goeie versie, hierbij speelt Aaron Lewis mee, van Staind. Hij doet de 2e stem, op een rustige manier als ik Unforgiven mag quoten. Het nummer is behoorlijk lekker. Tis een soort my december geworden. Een melodieus nummer waar je echt heel lekker op kan chillen. Ik vind hem goed klinken.
High Voltage is gewoon dik prut. Metal/Rock liefhebbers gaan echt over hun nek hierbij, tis alleen nog maar rap.
Papercut... tja, hij is best goed op zich. Maar ik vind een hele grote teleurstelling dat er zoveel negerrappers in meedoen. Het verziekt een hoop rock voor mij. Het nummer is wel lekker nog met een hoog "Chester-gehalte" wat best zeldzaam is.
In the end is echt verkracht. Allemaal negers hebben hun handen eraan gelegt. Misschien is Reanimation wel voor the ghetto ofzo, maar de Rock and Metal fans worden dik teleur gesteld. Chester's stem is dik vervormd. De rap is helemaal overgelaten aan guest rappers die niet eens door de voorselectie komen van the Wu Tang Clan (Lijkt me...)
Forgotten is tja... matig net als de rest.
Cure for the itch, was ik bijna vergeten: Dit is echt ten eerste al een leuk/grappig nummer van LP geweest, twas een solo van DJ Hahn tijdens hun album, maar nu is het helemaal triest geworden. Hij heeft een plaat van Moby ertussen gemixed. Echt bar en bar slecht. Ik zou hem persoonlijk tussen mijn comedy mp3's zetten, want dit moet je echt niet serieus nemen in mijn ogen. Ik hoop echt heel erg dat dit een nepnummer is en een home made version is van een 11 jarig kleutertje.

Al met al lijkt het erop in mijn ogen alsof het een eigen project is geworden van DJ Hahn en MC Mike. Chester hoor je in elk van deze nummers echt nog minder dan 10% daarvoor in de plaats hebben ze locale rapnegers gevraagt, die behoorlijk slecht zijn imho.
Reanimation zal als de rest ook zo slecht zijn behoorlijk floppen, op Pts of auth (of wat hun "1337spreak" maar mag zijn) na, want die gaat het denk ik wel goed doen in de toppie 40. Hij wordt dik gebackupped met een SUPERRRgoeie clip. Gewoon een tekenfilm van attack of the clones zo lijkt het.

Uch, mijn review (van een demo/remix/unreleashed album)
Lots of credit and thanks goes out to my mate, The_Unforgiven

[Dit bericht is gewijzigd door The_Crow op 22-07-2002 00:09]

Pacta Sunt Servanda
pi_5104687
Ja ik zal ook ff mijn mening geven over een paar nummers.
Ik begin maar bij het allerergste In the end.Het deed al pijn om de plaat door 12 jarige meisjes meegezongen te zien worden (als je al een jaar fan bent),maar dit slaat alles.Hier kan ik persoonlijk echt om janken gewoon.Tís nu een of andere hip hop plaat geworden.Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om de piano in de song totaal te verkloten.Samen met de rest overigens.Totaal verkr8 dus.
Dan naar het pluspunt; De uitvoering van crawling door Aaron lewis van Staind.Klinkt erg goed door zn aparte stemgeluid.Hij verzorgt de tweede stem.Heel rustig en er is zelfs een viool te horen!
Een andere die eruitspringt is One step closer met Jonathan Davis,de voorman van KoRn.De plaat is niet echt bijzonder maar het is leuk dattie meedoet .
Voor de andere nummers sluit ik me bij The_Crow aan
Een erg divers album dus!
REANIMATION track listing

1 Opening
2 Pts.Of.Athrty - Jay Gordon of Orgy
3 Enth E Nd -Kutmasta Kurt featuring Motion Man
4 [Chali]
5 Frgt/10 - Alchemist featuring Chali 2na
6 P5hng Me A*wy - Mike Shinoda featuring Stephen Richards of Taproot
7 Plc.4 Mie Haed - Amp Live featuring Zion of Zion I
8 X-ecutioner Style X-Ecutioners featuring Black Thought of The Roots
9 H! Vltg3 - Evidence and DJ Babu of Dilated Peoples featuring Pharoahe Monch
10 [Riff Raff]
11 Wth>You - Chairman Hahn featuring Aceyalone
12 Ntr\Mssion
13 PPr:Kut - Cheapshot and Jubacca featuring Rasco and Planet Asia of Cali Agents
14 Rnw@y - Backyard Bangers featuring Phoenix Orion
15 My{Dsmbr - Mickey P. featuring Kelli Ali
16 [Stef]
17 By_Myslf - Josh Abraham and Mike Shinoda featuring Stephen Carpenter of Deftones
18 Kyur4 Th Ich - Chairman Hahn
19 1stp Klosr - The Humble Brothers featuring Jonathan Davis of KORN
20 Krwlng - Mike Shinoda featuring Aaron Lewis of Staind

dinsdag 23 juli 2002 @ 19:17:21 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5125294
ff Voor iedereen die een nu-metal album verwachten: Zet het uit je hoofd want het is gewoon geremixed en met veel hiphop geluiden gemixed.

Maar dat kon je verwachten van Linkin Park. Het is namelijk niet alleen een nu-metal bandje maar ze hebben ook veel hiphop invloeden. Kijk maar naar hun oudere werk.

Vaak vindt ik Hiphop gemixed met metal wel lekker.
Ik heb een paar nummers gehoord van het album en PTS. OF .ATHRTY is toch wel lekker

High Voltage was al een hiphopnummer en das nog wat erger geworden. Toch wel aardig.

Die van 1 step closer is redelijk maar wel erg lang.

Veel meer heb ik nog niet gehoord maar ik denk dat ik em toch maar ff ga halen.
Ik hou wel van dit soort remixes. Het is wel apart.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 juli 2002 @ 22:28:57 #23
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_5151664
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Weer een band die ik goed vind die naar de tering gaat.
Wat zuigt dat nieuwe album, pure geld kloperij.
Was ik eindelijk over mijn kater heen krijg ik weer neigingen.
Ik snap niet dat bands dit soort albums uit brengen.
Dit zijn leuke cds als extra bij een singel of als bonus bij een limited edition van een nieuw album, maar niet als een cd waarvoor je +- € 16,- tot € 20,- moet neerleggen
  vrijdag 26 juli 2002 @ 18:52:48 #24
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5160977
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef FLIPNEUS het volgende:
In navolging van Limp Bizkit heeft Linkin Park nu ook een remix album uitgebracht. En mijn god, wat goedkoop, slecht en ongelooflijk bagger is het zeg. Er zijn twee nummers te beluisteren via de Linkin Park site om weer eens te laten blijken dat rocknummers gewoon niet te remixen zijn zonder de kracht van het origineel te verkrachten.
Ik moet je helaas 100% gelijk geven.

Die clip man, hoeveel geld en tijd hebben ze daar in laten steken. Er zit eigenlijk geen verhaal in die clip, als ze dat geld nou eens steken in "tijd" voor een nieuw album ofzo....

quote:
Dit zijn leuke cds als extra bij een singel of als bonus bij een limited edition van een nieuw album, maar niet als een cd waarvoor je +- € 16,- tot € 20,- moet neerleggen
Inderdaad, dat remixen man. Daar zit ook hooguit een weekje werken in. En daar volle bak voor vragen, FUC K U
pi_5161490
Totaal off-topic... Hyper Chondriac Music van Muse, dat is pas een magistrale remix (van Space Dementia)! Kippenvel.
Is it washable?
pi_5206728
Heb em net gekocht en geluisterd.. Wat een coole plaat. super relaxt
Klootzak, your's truly
pi_5206851
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef FLIPNEUS het volgende:
Er zijn twee nummers te beluisteren via de Linkin Park site om weer eens te laten blijken dat rocknummers gewoon niet te remixen zijn zonder de kracht van het origineel te verkrachten.
Ik vond sommige remixes van Fear Factory soms toch wel erg cool hoor.
Take no prisoners... take no shit!
  woensdag 31 juli 2002 @ 00:54:12 #28
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_5210038
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 20:34 schreef Dave_Mustaine het volgende:

[..]

Ik vond sommige remixes van Fear Factory soms toch wel erg cool hoor.

Ik zei het in een opwelling van uiterst grote teleurstelling in Linkin Park.

Mijn grote muziekgod Trent Reznor heeft ook prachtige remixen van zijn nummers gemaakt.

pi_5217749
Ik heb een aantal nummers gedownload en ik vind het niets.
De nummers zijn op zich wel redelijk, maar ook behoorlijk saai.
1. de originele blijven beter
2. de nummers hoor ik al te vaak waardoor ik bij de remixes in slaap val, want hoewel ze anders klinken word het er niet beter op.

Ik vind Linkin Park geen slechte band, was begin 2001 helemaal weg van Hybrid Theory, maar heb het nu te vaak gehoord. Het word tijd dat ze aan een 'echt' nieuw album gaan werken. Nieuwe nummers zijn toch 10x leuker dan remixes.

Ť Hoping, and scolding, revolving. peel it back, reveal the scar. Loathing, exploding, controlling, this is what you really are ť
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 16:30:12 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5243821
quote:
Op zondag 21 juli 2002 23:14 schreef The_Crow het volgende:
Oke, ik heb een aantal nummers hier nu. KRWLNG, By Myself, High Voltage, Papercut, in the end en forgotten. Er zitten een paar redelijke tussen. Ik vind zelf points of authority erg sterk. Maar veel is gewoon
By Myself begint met een Gameboy geluid, vervolgens een goeie gitaarstuk erin. Lyrics zijn veranderd, wat overigens bij meerdere nummers het geval is.
KRWLNG, hierbij, ff een update, dankzij The_Unforgiven heb ik de goeie versie, hierbij speelt Aaron Lewis mee, van Staind. Hij doet de 2e stem, op een rustige manier als ik Unforgiven mag quoten. Het nummer is behoorlijk lekker. Tis een soort my december geworden. Een melodieus nummer waar je echt heel lekker op kan chillen. Ik vind hem goed klinken.
High Voltage is gewoon dik prut. Metal/Rock liefhebbers gaan echt over hun nek hierbij, tis alleen nog maar rap.
Papercut... tja, hij is best goed op zich. Maar ik vind een hele grote teleurstelling dat er zoveel negerrappers in meedoen. Het verziekt een hoop rock voor mij. Het nummer is wel lekker nog met een hoog "Chester-gehalte" wat best zeldzaam is.
In the end is echt verkracht. Allemaal negers hebben hun handen eraan gelegt. Misschien is Reanimation wel voor the ghetto ofzo, maar de Rock and Metal fans worden dik teleur gesteld. Chester's stem is dik vervormd. De rap is helemaal overgelaten aan guest rappers die niet eens door de voorselectie komen van the Wu Tang Clan (Lijkt me...)
Forgotten is tja... matig net als de rest.
Cure for the itch, was ik bijna vergeten: Dit is echt ten eerste al een leuk/grappig nummer van LP geweest, twas een solo van DJ Hahn tijdens hun album, maar nu is het helemaal triest geworden. Hij heeft een plaat van Moby ertussen gemixed. Echt bar en bar slecht. Ik zou hem persoonlijk tussen mijn comedy mp3's zetten, want dit moet je echt niet serieus nemen in mijn ogen. Ik hoop echt heel erg dat dit een nepnummer is en een home made version is van een 11 jarig kleutertje.

Al met al lijkt het erop in mijn ogen alsof het een eigen project is geworden van DJ Hahn en MC Mike. Chester hoor je in elk van deze nummers echt nog minder dan 10% daarvoor in de plaats hebben ze locale rapnegers gevraagt, die behoorlijk slecht zijn imho.
Reanimation zal als de rest ook zo slecht zijn behoorlijk floppen, op Pts of auth (of wat hun "1337spreak" maar mag zijn) na, want die gaat het denk ik wel goed doen in de toppie 40. Hij wordt dik gebackupped met een SUPERRRgoeie clip. Gewoon een tekenfilm van attack of the clones zo lijkt het.

Uch, mijn review (van een demo/remix/unreleashed album)
Lots of credit and thanks goes out to my mate, The_Unforgiven

En zo blijkt maar weer dat je weer eens de verkeerde nummertjes hebt zitten downloaden

De helft klopt namelijk niet.

Ik heb em gister ff gekocht en ik moet zeggen dat ik het wel mag. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in de winkel ff twijfelde om hem te kopen maar ik heb het toch maar gedaan ben best tevreden.

Het is een beetje een remix album geworden met een hele erge underground donkere stijl.
Dat mag ik wel aangezien je veelste veel van die blije shit ala Gigi hebt

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_5245115
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 16:46 schreef stuiteRbal het volgende:
Ik vind Linkin Park geen slechte band, was begin 2001 helemaal weg van Hybrid Theory, maar heb het nu te vaak gehoord. Het word tijd dat ze aan een 'echt' nieuw album gaan werken. Nieuwe nummers zijn toch 10x leuker dan remixes.
Linkin Park wil aan het eind van dit jaar een nieuw album uitbrengen. De band heeft in de afgelopen tien maanden een stuk of twintig nummers opgenomen die geschikt zijn. De cd wordt geproduceerd door Don Gilmore.

Bron: teletekst pagina 372

pi_5278335
hmmz die CD was echt een hoop bocht! echt zo van we kunnen nix nieuws bedenken dus we nemen de oude nrs pleuren er nog een paar negers door heen en hoppa we hebben weer een nieuwe cd! hmmz hoe heette dat ook alweer UITVERKOPEN geloof ik!
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_5278916
Wat ik er van vind: hahahahahahaha.

Kijk eens mamma ik ben cool want ik luister "harde" muziek.

.................................................................................................................
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 11:55:54 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5279065
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:43 schreef Dr.ska het volgende:
Wat ik er van vind: hahahahahahaha.

Kijk eens mamma ik ben cool want ik luister "harde" muziek.

wat ik van jou vindt: hahahahaha

Kijk eens mama ik ben cool want ik geef af op mensen die naar "harde" muziek luisteren.

Beetje jammer...

pi_5279118
ach man jij neemt linkin park toch ook niet serieus?
Uitgezogen parasieten zijn het.
Hoe kunnen we makkelijk geld verdienen aan pubers.
Kom op man je bent 19 je bent deze shit toch wel ontgroeit?
.................................................................................................................
pi_5279387
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 12:01 schreef Dr.ska het volgende:
ik ben het volkomen eens met jou standpunt! Het is alleen maar omdat ze mee willen doen met de grote jongens (niet dat het ze lukt) En ze willen stoer doen omdat ze van die zogenaamde harde muziek luisteren! ZELFS MOZART IS HARDER DAN DAT!!! als je harde muziek wilt luisteren ga dan Deicide (godenmoord vrij vertaald) of cannibal corpse of Mortician (1 van mijn persoonlijke favorieten) of marduk of maheym luisteren maar niet van die mietjes zooi!!
pi_5279628
Ik wil alleen zeggen dat linkin park zo nep als het maar kan.
Van mij part luister je naar jazz of what the fuck.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 13:52:27 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5280114
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 12:01 schreef Dr.ska het volgende:
ten eerste ben ik 20 en ten tweede bepaal ik toch zeker zelf wat ik luister.
en wat anderen daarvan denken zal me toch zeker geen roggel interesseren.

Nee iemand afzeiken op zijn muzieksmaak is lekker volwassen zeg
btw Van iemand die volwassen is verwacht ik toch zeker dat hij een beetje nederlands kan.
Het is namelijk ontgroeid en niet ontgroeit

ik loop metalheadBOC toch ook niet af te zeiken omdat hij van Deicide of cannibal corpse of Mortician houdt?

jah ik luister regelmatig naar Linkin Park jah. Net zoals dat ik regelmatig naar Taproot, Agresion, Godsmack, KoRn en nog een paar andere bands luister. Ik beweer niet dat die zo gruwelijk hard zijn maar alsof dat belangrijk is.

Afentoe denk ik wel eens dat de mensen die net iets ouder zijn dan de kids net zo triest zijn.
Ze willen cool zijn omdat ze juist niet van commercieel houden of naar iets wat gewoon populair is.
Probeer een bandje te vinden dat zo bagger is dat jij het alleen kent en dan ben je cool.
Wie heeft het nou over leeftijd?

[Dit bericht is gewijzigd door Komakie op 06-08-2002 14:25]

pi_5322671
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:52 schreef Komakie het volgende:

ik loop metalheadBOC toch ook niet af te zeiken omdat hij van Deicide of cannibal corpse of Mortician houdt?

waarom niet? doe ik ook altijd Wat is er nou leuker dan over smaak te twisten?
pi_5325134
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:44 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

haha als het maar gewoon voor de lol is en je het niet constant loopt te doen zodat het irritant gaat worden
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_5331432
Tja.. Laatst gekocht, gewoon een blinde koop...
Paar nummers gehoord, die leken me wel ok...
Eenmaal goed beluisterd bleken er toch wel een aantal goede hiphop vibez op te staan,
de kant van linkin die ik het meeste digg.
De zang komt daardoor wel minder tot zijn recht, waardoor de meeste nummers hun kracht verliezen...
Maar met de hulp van grote namen uit de hiphop scene is deze cd toch de moeite waard, vind ik dan...

pi_5331504
Trouwens ook een erg dope clip op de cd!
De 3d-animated robo war!

P.s. zal Alberto ook de Linkin park checken??!

zaterdag 10 augustus 2002 @ 19:47:35 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5331701
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:23 schreef ChezMatik het volgende:
Trouwens ook een erg dope clip op de cd!
De 3d-animated robo war!

P.s. zal Alberto ook de Linkin park checken??!

vast en zekerz

btw die clip is dus de nieuwe single

Ben blij dat er toch mensen zijn die deze cd ook goed vinden want hij was een beetje vooroordeeld.

pi_5342792
Eerst en vooral: ik ben niet Perzikje, maar het broertje van Perzikje.

Ik ben nou wat je noemt een Linkin Parkfan en nou niet gelijk gaan schelden op me, want ik heb nog wat te zeggen:
Ik vind ze goed om hun muziek en niet omdat ze nu zo populair zijn. Ik draai hun album 23 uur per dag (het overige uurtje luister ik naar Red Hot Chili Peppers ) en ik vind het nooit vervelen. Ht maakt mij niks uit of ze nou hard zijn of niet, ik vind het gewoon goede muziek en ik kan niet stil blijven zitten als ik het luister.

Ik heb gelijk Reanimation gekocht en het viel me eerst inderdaad tegen, maar na een tijdje luisteren vond ik het toch heel mooi, vooral de intro (errug indrukwekkend vind ik), Points of Authority (of hoe ze het dan ook schrijven) en In the End. Het is velen malen rustiger dan Hybrid Theory en ik vind het dan ook ideaal om mijn huiswerk en mijn boeken bij te kaften (jaha, ik zit nog maar in de 2e ).

Volgens mij doet Linkin Park het niet voor het geld (ze waren jarenlang een echte undergroundband, net zoals P.O.D), maar ik vind het wel een beetje goedkoop om een re-mixalbum uit te brengen, maar misschien wouden ze de fans niet teleurstellen omdat het nieuwe album lang op zich laat wachten. Al met al vind ik dat het een goed album is, maar dat ze het toch wel veel goedkoper hadden moeten maken, meer als extraatje (7-10 euro, eigenlijk de prijs van wat een normale cd had moeten kosten).

grtz, Ľorian

Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  zondag 11 augustus 2002 @ 20:46:55 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5342908
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:34 schreef Perzikje het volgende:
Eerst en vooral: ik ben niet Perzikje, maar het broertje van Perzikje.

Ik ben nou wat je noemt een Linkin Parkfan en nou niet gelijk gaan schelden op me, want ik heb nog wat te zeggen:
Ik vind ze goed om hun muziek en niet omdat ze nu zo populair zijn. Ik draai hun album 23 uur per dag (het overige uurtje luister ik naar Red Hot Chili Peppers ) en ik vind het nooit vervelen. Ht maakt mij niks uit of ze nou hard zijn of niet, ik vind het gewoon goede muziek en ik kan niet stil blijven zitten als ik het luister.

Ik heb gelijk Reanimation gekocht en het viel me eerst inderdaad tegen, maar na een tijdje luisteren vond ik het toch heel mooi, vooral de intro (errug indrukwekkend vind ik), Points of Authority (of hoe ze het dan ook schrijven) en In the End. Het is velen malen rustiger dan Hybrid Theory en ik vind het dan ook ideaal om mijn huiswerk en mijn boeken bij te kaften (jaha, ik zit nog maar in de 2e ).

Volgens mij doet Linkin Park het niet voor het geld (ze waren jarenlang een echte undergroundband, net zoals P.O.D), maar ik vind het wel een beetje goedkoop om een re-mixalbum uit te brengen, maar misschien wouden ze de fans niet teleurstellen omdat het nieuwe album lang op zich laat wachten. Al met al vind ik dat het een goed album is, maar dat ze het toch wel veel goedkoper hadden moeten maken, meer als extraatje (7-10 euro, eigenlijk de prijs van wat een normale cd had moeten kosten).

grtz, Ľorian

Ben het een beetje met je eens
Ben blij dat er nu eens iemand is die van zich nix van populariteit enzo aantrekt
Er kunnen een hoop mensen nog wat leren van deze jonge fan

Maar ff voor de duidelijkheid: Het nieuwe album komt nog voor het einde van dit jaar uit.
tja over dat "als extraatje". Dat moet je niet tegen de groep zeggen maar tegen de platenmaatschappij en de winkels. Die maken de cd's zo duur.

pi_5342959
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:46 schreef Komakie het volgende:
tja over dat "als extraatje". Dat moet je niet tegen de groep zeggen maar tegen de platenmaatschappij en de winkels. Die maken de cd's zo duur.
Ja, cd's zijn veel te duur geworden, maar das weer een hele andere discussie.
quote:
Er kunnen een hoop mensen nog wat leren van deze jonge fan
Ik voel me zeer vereerd

grtz, Ľorian

pi_5348287
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:44 schreef -Ma3stro- het volgende:

[..]

jah maar voor jou is het gelegaliseerd he! aangezien het fijt ik jou ass iedere keer kick met CS
pi_5348443
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 12:26 schreef metalheadBOC het volgende:

[..]

ik ben het volkomen eens met jou standpunt! Het is alleen maar omdat ze mee willen doen met de grote jongens (niet dat het ze lukt) En ze willen stoer doen omdat ze van die zogenaamde harde muziek luisteren! ZELFS MOZART IS HARDER DAN DAT!!! als je harde muziek wilt luisteren ga dan Deicide (godenmoord vrij vertaald) of cannibal corpse of Mortician (1 van mijn persoonlijke favorieten) of marduk of maheym luisteren maar niet van die mietjes zooi!!

* moredragons meldt!
Maar wat dacht je dan van dark funeral of enslaved, zo kunnen we nog een paar super strakke bands opnoemen he.
ik was BTW gevraagd om mee te gaan toen ze in de heineken music hall kwamen. Nou sowieso die hall zuigt dus ga gewoon naar de melkweg, het aantal mensen dat er waren pastte er toch wel in.
nah ik zie het als WEER een sucky boyband dat linkinpark.
oja vond het optreden niks aan, vond de support wel grappig met name psychofly omdat de rest dat niks vond
pi_5349598
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 20:34 schreef Perzikje het volgende:
Verhaal van Ľorian
Ik sluit me dr volledig bij aan.

Jammer dat "Reanimation" een beetje tegenvalt, maar er zijn een paar goeie nummers en dat heft het wel op .
Waar ik wel ONTZETTEND van baal is al dat Rap gedoe . Als ik dat wil luisteren ga ik wel bij mn buurjongens zitten .. GrmbL .

Ik kijk nu al uit naar de volgende cd Ben nu wel nieuwsgierig namelijk.. Of het bagger wordt met Rap, of het weer lekker LP wordt met "De Hard Stuff" zoals sommige hier LP noemen. Of juist niet.

Adieuh .

I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_5349930
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:59 schreef Kuukske het volgende:
...Of het bagger wordt met Rap, of het weer lekker LP wordt met "De Hard Stuff" zoals sommige hier LP noemen.
Het is juist de kracht van LP om cross-over te maken!
Ok, op Reanimation verliest de zang zijn kracht, omdat je gewoon die gitaren mist..
Dan is zo'n bass-rijke hiphopbeat mischien te min..
Maar check de Hybrid, daar maken ze echt een lekkere mix van beide...
Wel weer heel anders dan Limp dat doet...

Reanimation is ook puur voor diegene die de hiphop kant van hen zo waardeert, LIKE ME!

pi_5350775
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:59 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik sluit me dr volledig bij aan.

Jammer dat "Reanimation" een beetje tegenvalt, maar er zijn een paar goeie nummers en dat heft het wel op .
Waar ik wel ONTZETTEND van baal is al dat Rap gedoe . Als ik dat wil luisteren ga ik wel bij mn buurjongens zitten .. GrmbL .

Ik kijk nu al uit naar de volgende cd Ben nu wel nieuwsgierig namelijk.. Of het bagger wordt met Rap, of het weer lekker LP wordt met "De Hard Stuff" zoals sommige hier LP noemen. Of juist niet.

Adieuh .

Lp is altijd al veel rap geweest: In the End, Place for my Head (mijn lievelingsnummer btw ) Eigenlijk is LP gewoon veel "Hard" met veel rapsaus erover en nog een snippertje klassiek (intro Reanimation, In the End piano) en LP is dan ook mijn lievelingseten .

grtz, Ľorian

pi_5366234
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 11:13 schreef moredragons het volgende:

[..]

* moredragons meldt!
Maar wat dacht je dan van dark funeral of enslaved, zo kunnen we nog een paar super strakke bands opnoemen he.
ik was BTW gevraagd om mee te gaan toen ze in de heineken music hall kwamen. Nou sowieso die hall zuigt dus ga gewoon naar de melkweg, het aantal mensen dat er waren pastte er toch wel in.
nah ik zie het als WEER een sucky boyband dat linkinpark.
oja vond het optreden niks aan, vond de support wel grappig met name psychofly omdat de rest dat niks vond

Boy band is het en sucky is het zeer zeker!!! Dark funeral is niet echt extreem hard (voor de mensen die Linkinpark luisteren wel) Enslaved is net ff een slaggie harder dan DF bijde bands regeren!!! maar een band als linkinpark doet het alleen voor het geld en niet omdat ze muziek maken zo leuk vinden!! Ze maken muziek die de fans (misschien)goed vinden maar niet muziek die ze zelf waarschijnlijk goed vinden! het is gewoon cheapy muziek! plaatenbons zegt van je moet dit en dat zus en zo doen en dan doe je dat dus klaarblijkelijk ook... in de metal doe je waar je zelf zin in heb maar waar je ook zelf achter kan staan!
pi_5366729
quote:
Lp is altijd al veel rap geweest.
Dat klopt ja, want eerst heette LP nog Hybrid Theory en zat Chester er nog niet in. Dus was het Mike die voornamelijk rapte en af en toe schreeuwde(Thank GOD dat Chester erbij kwam).

Luister maar naar HIgh Voltage en Step up.

Ik zit nu weer te luisteren naar RA en wat issie relaxt.

Klootzak, your's truly
pi_5367528
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:16 schreef metalheadBOC het volgende:
maar een band als linkinpark doet het alleen voor het geld en niet omdat ze muziek maken zo leuk vinden!! Ze maken muziek die de fans (misschien)goed vinden maar niet muziek die ze zelf waarschijnlijk goed vinden! het is gewoon cheapy muziek! plaatenbons zegt van je moet dit en dat zus en zo doen en dan doe je dat dus klaarblijkelijk ook... in de metal doe je waar je zelf zin in heb maar waar je ook zelf achter kan staan!
Ik ben zelf geen Linkin Park-fan of zo, maar hier ben ik het niet echt mee eens. Als een band commercieel succes krijgt, worden ze al gauw als sell-outs afgeschilderd alleen maar omdat ze een groot publiek aanspreken. Blijkbaar ben je dan volgens sommigen niet 'cool' meer. Hoe weet jij of een band als Linkin Park niet achter hun eigen muziek staat?
I love cats...they taste just like chicken
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 19:27:37 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5369249
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:16 schreef metalheadBOC het volgende:

[..]

Boy band is het en sucky is het zeer zeker!!! Dark funeral is niet echt extreem hard (voor de mensen die Linkinpark luisteren wel) Enslaved is net ff een slaggie harder dan DF bijde bands regeren!!! maar een band als linkinpark doet het alleen voor het geld en niet omdat ze muziek maken zo leuk vinden!! Ze maken muziek die de fans (misschien)goed vinden maar niet muziek die ze zelf waarschijnlijk goed vinden! het is gewoon cheapy muziek! plaatenbons zegt van je moet dit en dat zus en zo doen en dan doe je dat dus klaarblijkelijk ook... in de metal doe je waar je zelf zin in heb maar waar je ook zelf achter kan staan!

Je kunt ook zeggen dat die bands waar jij naar luistert gewoon geen muziek kunnen maken en daarom geen contract hebben bij een grote platenmaatschappij.

Maar jah hersenloze types zoals jij houden daar wel van he

pi_5369703
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen dat die bands waar jij naar luistert gewoon geen muziek kunnen maken en daarom geen contract hebben bij een grote platenmaatschappij.

Maar jah hersenloze types zoals jij houden daar wel van he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')