abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:47:48 #26
242879 Onnoman
The On And Only
pi_99772447
gewoon ticketmaster doen.. maar ik denk niet dat het snel uitverkocht zal zijn.. er is denk ik niet veel animo meer voor een bob dylan
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_99772466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Onnoman het volgende:
gewoon ticketmaster doen.. maar ik denk niet dat het snel uitverkocht zal zijn.. er is denk ik niet veel animo meer voor een bob dylan
Oké, dan waag ik het erop.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:48:25 #28
242879 Onnoman
The On And Only
pi_99772483
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:

[..]

Jemig, wat een geld.
zeker.. ach.. ik kan iig tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik hem in het echt gezien heb ;)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_99773908
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

zeker.. ach.. ik kan iig tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik hem in het echt gezien heb ;)
Daarom. Ik wil hem ook gewoon nog een keer gezien hebben. En helaas wordt de kans bij zulke artiesten steeds kleiner.
Ik heb hetzelfde met Willie Nelson. Die loopt al tegen de tachtig. Hoop zo dat hij binnenkort nog komt. Dat Dylan er in oktober staat was zo'n verrassing voor mij. :D
pi_99785684
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik kon maar 1 soort ticket kopen.. het zijn volgens mij allemaal zitplaatsen
171 euro betaald
Ik heb staanplaatsen, geloof ik. :P
pi_99785766
Was aardig makkelijk om erdoor te komen :) Denk dat er vanmiddag nog wel kaarten zijn hoor!
pi_99786725
Kaarten binnen alleen nog geen bevestiging via de mail maar dat zal nog wel komen!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:48:31 #33
242879 Onnoman
The On And Only
pi_99790341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:11 schreef PilgrimSands het volgende:

[..]

Ik heb staanplaatsen, geloof ik. :P
Bob Dylan with Mark Knopfler - Ahoy - Rotterdam, Netherlands - October 20, 2011 (Arena Floor, General Admission)
Tickets will be available for pick up at the venue ON THE NIGHT OF THE SHOW ONLY. You will receive your exact seat locations via email within 4-6 weeks of purchase. ALL SALES ARE FINAL

seat-locations staat er.. dus misschien zijn er geen staanplaatsen?

ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat je 171 euro betaald in de voorverkoop voor een stel eenvoudige zitplaatsen..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_99791057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:48 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Bob Dylan with Mark Knopfler - Ahoy - Rotterdam, Netherlands - October 20, 2011 (Arena Floor, General Admission)
Tickets will be available for pick up at the venue ON THE NIGHT OF THE SHOW ONLY. You will receive your exact seat locations via email within 4-6 weeks of purchase. ALL SALES ARE FINAL

seat-locations staat er.. dus misschien zijn er geen staanplaatsen?

ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat je 171 euro betaald in de voorverkoop voor een stel eenvoudige zitplaatsen..
Ik kan me haast niet voorstellen dat je überhaupt 171 euro betaald voor twee kaarten. Ik had de duurste kaarten van LiveNation en die waren niet 85,50 p.s. (zoals bij jou), maar 82,50 incl. servicekosten. Op mijn kaartje staat 'Arena Vloer - Ingang Arena - Staanplaats', en ook op de LN-site staat 'Rang 1: Arena Staan-zitplaats, vrije plaatskeuze'.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:12:42 #35
67174 Dos37
Come on Twente
pi_99791089
Straks even kijken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_99896954
Ik ben erbij, en ik ben enorm blij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt naar Knopfler geluisterd heb, ken hem natuurlijk wel van Dire Straits, maar verder niet echt.

Maar ik kom voor Dylan! ik weet dat zijn stem niet zo goed meer is, maar fuck it. Ik houd van de muziek van deze man. Ik kan niet wachten.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_100090841
Heb vorige week vrijdag drie kaarten weten te bemachtigen. Zijn tevens al binnen:

pi_100164116
Hmm, ik ben even aan het kijken naar die tickets maar heb er 2 vragen over:

Via livenation zijn de beste plaatsen ¤ 75 en wordt aangegeven dat het vrije plaatsing is http://www.ticketmaster.n(...)LER-tickets/BO201011, maar bij viagogo zijn deze plaatsen ook nog onderverdeeld http://www.viagogo.nl/Con(...)AF6&utm_medium=email, is het nu wel zo wie het eerst daar gaat staan de beste plaatsen kan krijgen of is het wel van tevoren bepaald?

En dan de 2e vraag: zijn dit zit- of staanplaatsen, want livenation geeft aan 'arena staan-zitplaats'. Zijn er dan wel stoelen of niet?

Als iemand het weet hoor ik het graag!
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
  zondag 31 juli 2011 @ 18:53:30 #39
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_100164499
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 18:41 schreef Ratjepoepe het volgende:
Hmm, ik ben even aan het kijken naar die tickets maar heb er 2 vragen over:

Via livenation zijn de beste plaatsen ¤ 75 en wordt aangegeven dat het vrije plaatsing is http://www.ticketmaster.n(...)LER-tickets/BO201011, maar bij viagogo zijn deze plaatsen ook nog onderverdeeld http://www.viagogo.nl/Con(...)AF6&utm_medium=email, is het nu wel zo wie het eerst daar gaat staan de beste plaatsen kan krijgen of is het wel van tevoren bepaald?

En dan de 2e vraag: zijn dit zit- of staanplaatsen, want livenation geeft aan 'arena staan-zitplaats'. Zijn er dan wel stoelen of niet?

Als iemand het weet hoor ik het graag!
Heb je het prijs verschil gezien?? Dit is zo'n doorverkoop kanaal zie
http://www.weetwaarjekoopt.nl/
Dus als ik jouw was en zeker wil zijn van mijn kaartjes gewoon bestellen via livenation/ticketmaster!!

De kaarten van 75,- zijn staanplaatsen daar geld voor wie het eerst komt het eerst maalt. Dus wil je helemaal vooraan staan moet je er die dag ook vroeg zijn/voor de deur wachten. Die plekken worden niet bepaald door de ticketverkoper.
Op de vloer staan geen stoelen daarvoor moet je tribunekaarten kopen.

Dus gewoon hier je kaarten kopen: :)
http://www.ticketmaster.n(...)RK-KNOPFLER-tickets/
pi_100164566
Thanks voor de duidelijkheid!! Helaas zijn de zitplaatsen 1e ring niet meer beschikbaar, weet niet of m'n pa die uren staan nog trekt :-)
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
  zondag 31 juli 2011 @ 18:58:07 #41
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_100164647
OEH! Dit moet ik eens even aan een maat vertellen, dan gaan wij denk ik die kant op :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_100183315
Ik twijfel. Fan van Mark Knopfler maar Bob Dylan trekt me een stuk minder...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_100187531
Prijs is ok, muzikale fix haal je bij Knopfler al en Dylan kun je dan mooi als bonus zien. ;)
pi_100188434
En als muziekliefhebber moet je Dylan een keer in je leven hebben gezien!
pi_100227042
Heb staanplaatsen gekocht, verwacht dat het daar toch niet stampvol zal zijn en bovendien wat gemoedelijker publiek dan bij een echt popconcert natuurlijk.

Bovendien wil ik Dylan wel van beetje dichtbij zien en waren alleen nog maar kaarten in ring 2 verder achterin. Is er in Ahoy nog enige afscheiding in het stagedeelte, dus dat je bv. nog op een of ander iets kunt leunen of is het echt één groot vak? Eerste keer dat ik ga namelijk...
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
pi_100227900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 11:36 schreef Ratjepoepe het volgende:
Heb staanplaatsen gekocht, verwacht dat het daar toch niet stampvol zal zijn en bovendien wat gemoedelijker publiek dan bij een echt popconcert natuurlijk.

Bovendien wil ik Dylan wel van beetje dichtbij zien en waren alleen nog maar kaarten in ring 2 verder achterin. Is er in Ahoy nog enige afscheiding in het stagedeelte, dus dat je bv. nog op een of ander iets kunt leunen of is het echt één groot vak? Eerste keer dat ik ga namelijk...
Ik ben er in 2006 geweest met een concert van Bruce Springsteen daar was wel een pit en daardoor ook een EHBO ring. Bij Queen + Paul Rodgers 2 jaar later was dit niet het geval. Bij UB40 in 2009 ook niet. Dus ik denk dat het artiest afhankelijk is.
pi_100229407
Aha, bedankt. Heb nog even verder gezocht, kans lijkt me inderdaad klein dat er een voorvak zal zijn helaas.
"Sometimes you eat the bear, and sometimes the bear eats you."
pi_100424791
Woww!! Geweldig nieuws.
pi_102572914
Hebben jullie er ook zin in? Ik wel iets minder na een paar filmpjes van Dylan op Youtube te hebben bekeken. Jezuss wat een stem..
pi_102572973
Hij tourt denk ik niet voor het geld neem
Ik aan? Waarvoor dan? Ik bedoel zijn stem is weg, geld heeft die genoeg en hij is al 70! Dus doet die het voor ons?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')