abonnement Unibet Coolblue
pi_100243425
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:12 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Waarom daar wel op reageren, maar niet op deze vraag :'(

[..]

Ik dacht even dat je laatste quote over een panseksueel ging. Ik deed even raar kijken :').
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_100247304
0
alhoewel, telt het mee als je een beetje op jezelf valt?
pi_100247349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef TheWessel het volgende:
0
alhoewel, telt het mee als je een beetje op jezelf valt?
Je hebt toch seks met jezelf! :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100262942
Ik zou het echt niet weten. Ik fantaseer wel over seks, maar de behoefte heb ik eigenlijk niet.
signatuurloos
  woensdag 3 augustus 2011 @ 10:48:02 #155
255110 Keukenkast
spacecadet & fruitcake
pi_100263082
6.
Keukenkastje in een ruimteschip
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:34:19 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_100264448
Kinsey is achterhaald, want mannen zijn vrijwel allemaal categoriespecifiek in voorkeur voor of mannen of vrouwen en vrouwen zijn niet in te delen omdat ze dat juist niet zijn en cultureel beinvloed worden.
Om stbabylon's stelling ten grave te dragen (haha yeah right), twee abstracts van recente wetenschappelijke artikelen.

quote:
Sexual arousal is category-specific in men; heterosexual men are more aroused by female than by male sexual stimuli, whereas homosexual men show the opposite pattern. There is reason to believe that female sexual arousal is organized differently. We assessed genital and subjective sexual arousal to male and female sexual stimuli in women, men, and postoperative male-to-female transsexuals. In contrast to men, women showed little category specificity on either the genital or the subjective measure. Both heterosexual and homosexual women experienced strong genital arousal to both male and female sexual stimuli. Transsexuals showed a category-specific pattern, demonstrating that category specificity can be detected in the neovagina using a photoplethysmographic measure of female genital sexual arousal. In a second study, we showed that our results for females are unlikely to be explained by ascertainment biases. These findings suggest that sexual arousal patterns play fundamentally different roles in male and female sexuality.
quote:
If sex drive is a generalized energizer of sexual behaviors, then high sex drive should increase an individual’s sexual attraction to both men and women. If sex drive energizes only dominant sexual responses, however, then high sex drive should selectively increase attraction to men or to women, but not to both, depending on the individual’s sexual orientation. Data from three studies assessing a total of 3,645 participants show that for most women, high sex drive is associated with increased sexual attraction to both men andwomen. For men, however, high sex drive is associated with increased sexual attraction to only one sex or the other, depending on the individual’s sexual orientation. These results suggest that the correlates of sex drive and the organization of sexual orientation are different for women and men.
Er is ook wetenschappelijk bewijs dat het overgrote merendeel van mannen die zeggen bi te zijn, uit fysiologische testen homo blijken te zijn. Maar laat dat je niet afschrikken, uitzonderingen zijn er altijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100272959
5
pi_100275796
1, mij nog nooit echt aangetrokken gevoeld tot een andere vrouw, maar sluit niets uit. Sommige vrouwen zijn gewoon mooi :)
pi_100285756
Die iedereen-is-biseksueel-theorie. :') Aanhangers daarvan zijn nog intoleranter dan menig hetero tegenover homo's. :')
pi_100292428
1...geen commentaar :X _O-
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_100298502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef ConstanteVerandering het volgende:
1...geen commentaar :X _O-
Dronkenmans actie?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_100298798
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dronkenmans actie?
Oh nee hoor, wel bewust, maar ga niet alle vuile was buiten hangen ;)
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 01:29:02 #163
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_100300278
Veel x-stemmen, dat had ik niet verwacht, maar niemand die er hier voor uitkomt? :?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 4 augustus 2011 @ 01:33:41 #164
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_100300431
0

Wat is dat toch de laatste tijd met die missionaris-homo's die proberen om hetero mannen te bekeren. Accepteer gewoon dat je bij de meeste kerels geen kans maakt, en laat anderen in hun waarde. Doe zelf vooral wat je niet laten kan, maar laat mij er persoonlijk buiten.
pi_100305010
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 01:33 schreef Heremeteit het volgende:
0

Wat is dat toch de laatste tijd met die missionaris-homo's die proberen om hetero mannen te bekeren. Accepteer gewoon dat je bij de meeste kerels geen kans maakt, en laat anderen in hun waarde. Doe zelf vooral wat je niet laten kan, maar laat mij er persoonlijk buiten.
Eens. Echt totaal niks tegen homo's op die enkele die jij nu omschrijft na.
pi_100306790
Klopt speknek, is veel te leuk om nu niet meer door te gaan ;)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:38:54 #167
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_100308142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:34 schreef speknek het volgende:
Kinsey is achterhaald, want mannen zijn vrijwel allemaal categoriespecifiek in voorkeur voor of mannen of vrouwen en vrouwen zijn niet in te delen omdat ze dat juist niet zijn en cultureel beinvloed worden.
Om stbabylon's stelling ten grave te dragen (haha yeah right), twee abstracts van recente wetenschappelijke artikelen.
Er ligt ook een onderzoek dat aantoont dat vrouwen zelfs opgewonden raken van beelden van bonobo's die seks hebben met elkaar, maar ik durf niet meteen te stellen dat bestialiteit daardoor ook binnen het 'keuzegebied' van vrouwen ligt.

Ik denk eerder dat vrouwen hun seksualiteit anders beleven dan mannen. Seksuele geaardheid is veel meer dan alleen datgene wat je opwindt. En misschien gaan mannen wel veel krampachtiger met hun seksualiteit om en beinvloedt dat op een onbewust niveau ook hun gedrag. Misschien heeft een hetero vrouw wel weinig moeite met beelden van seks tussen lesbiennes, terwijl een hetero man bij beelden van seks tussen homos misschien wel een soort tegenreactie vertoont die zijn seksuele opwinding onderdrukt. Misschien gaat het bij vrouwen wel meer om de genegenheid tussen twee personen terwijl mannen meer op de daad zelf gericht zijn.

Er zijn tal van verklaringen denkbaar waarom mannen en vrouwen anders kunnen reageren op dezelfde beelden, het lijkt me erg gevaarlijk om daar conclusies aan te verbinden over iemand's seksuele geaardheid. Ik meen dat die methode van het meten van seksuele geaardheid dan ook niet geheel onomstreden is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joanne35 op 04-08-2011 11:49:43 ]
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_100308359
Een 5, ben op zich gewoon homo, maar heb wel eens met een vrouw gezoend en ik kan niet zeggen dat dat nooit meer gebeurt. Maar verder zal ik niet gaan.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 01:13:08 #169
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_100664998
3, geen twijfel mogelijk. Zowel mannen als vrouwen vind ik seksueel aantrekkelijk en ik ben ook herhaaldelijk op mensen van beide geslachten verliefd geweest. :)

De 'iedereen-is-een-beetje-bi'-heorie is inderdaad complete onzin.
Het klopt echter wel dat geaardheid niet voor iedereen even simpel is als '100%' homo-, bi-, pan-, a- of heteroseksueel zijn. Fantasie kan soms minder vast zitten aan geaardheid dan je zou denken en het verschilt nogal of je alleen seksuele aantrekkingskracht voelt of ook een relatie met iemand wilt. Of je vaak op mensen van hetzelfde geslacht valt, of dat het een hoge uitzondering was etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisraket op 13-08-2011 01:15:16 (slechtlopende zinnen verbeterd) ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 14 augustus 2011 @ 03:25:58 #170
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_100703104
Tijdens het middelbaar een 2, nu zou ik het al enkele jaren als een 1 omschrijven.
Ik ben ook nooit meer verliefd geworden op een vrouw, al draai ik nog steeds 180° als er iets prachtig voorbijkomt.
pi_100780879
0
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:09:51 #172
287638 _xira_
Waar rook is kan worst zijn
pi_100781004
0:D
pi_100790722
2 :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:22:00 #174
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_100791334
Ik verbaas me echt over het aantal mensen met bi- (en homo)sexuele trekjes. Niks mis mee overigens, had gewoon niet verwacht dat bijna de helft op iets anders dan '0' zou stemmen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 01:46:01 #175
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_100792075
En mij verbaast het enorm dat er zoveel aseksuelen schijnen te zijn.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')