abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:09:29 #276
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99773825
Heb trouwens ook wel weer iets voor op de verlanglijst:





Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_99774188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef Lips het volgende:
Heb trouwens ook wel weer iets voor op de verlanglijst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Schattig!!
pi_99774209
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:09 schreef Lips het volgende:
Heb trouwens ook wel weer iets voor op de verlanglijst:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die had ik 5 jaar geleden zo gekocht, toen zat ik een beetje in een rockabilly fase. Met merken als lucky 13, maar daar is echt niets meer van overgebleven.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:17:45 #279
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99774353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die had ik 5 jaar geleden zo gekocht, toen zat ik een beetje in een rockabilly fase. Met merken als lucky 13, maar daar is echt niets meer van overgebleven.
Dat is nu eigenlijk mijn 'probleem'... ik zit enkel in een hakken-fase ;) Maar wel met voorkeur voor wat apartere schoenen en daar passen deze zo mooi bij O+
Maar moet echt ophouden want huis gekocht en moet m'n geld in klusspullen steken dat probeer ik mezelf steeds aan te praten iig
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_99774585
Ach het ligt er een beetje aan hoe je shopt, ik heb heel veel pumps waar ik heel weinig voor betaald heb.
Sommige waren goedkoop van zichzelf, anders flink afgeprijsd.
Mijn goedkoopste pumps waren afgeprijsd naar 5 euro, ik zat te twijfelen tussen blauw en paars en heb ze uiteindelijk maar allebei gepakt :7
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:25:46 #281
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99774788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ach het ligt er een beetje aan hoe je shopt, ik heb heel veel pumps waar ik heel weinig voor betaald heb.
Sommige waren goedkoop van zichzelf, anders flink afgeprijsd.
Mijn goedkoopste pumps waren afgeprijsd naar 5 euro, ik zat te twijfelen tussen blauw en paars en heb ze uiteindelijk maar allebei gepakt :7
Haha, groot gelijk!
Ik kwam afgelopen week deze tegen op internet voor ¤ 34,-



Ik heb er begin dit jaar ergens ¤ 15,- voor betaald en ze lopen echt fijn!

Die 3 paar die ik net heb besteld waren samen iets van ¤ 65,-, dus dat vind ik best goed geshopt :P
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_99775040
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Lips het volgende:

[..]

Haha, groot gelijk!
Ik kwam afgelopen week deze tegen op internet voor ¤ 34,-

[ afbeelding ]

Ik heb er begin dit jaar ergens ¤ 15,- voor betaald en ze lopen echt fijn!

Die 3 paar die ik net heb besteld waren samen iets van ¤ 65,-, dus dat vind ik best goed geshopt :P
Ja precies zo doe ik het dus ook, daarom is mijn verzameling ook zo groot :@
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 21 juli 2011 @ 23:46:37 #283
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_99775869
Heb dit jaar denk ik 8 paar hakken gekocht (zonder die bestelling van vandaag), maar de aankopen volgen elkaar steeds sneller op :D Laatst een lading schoenen van Irregular Choice besteld maar helaas matchen hun pasvormen niet met mijn voeten. Ene maat was veel te krap en maat groter veel te wijd (was wel goed voor m'n bankrekening!).
Denk dat ik wel al minstens 30 paar schoenen besteld heb dit jaar (waarvan dus het grootste deel terug is gegaan).
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_99782465
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 09:58 schreef Giester het volgende:

[..]

Nice photo!!! :9
Als je meer wilt zien... Candice Swanepoel
pi_99782544
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:46 schreef Lips het volgende:
Heb dit jaar denk ik 8 paar hakken gekocht (zonder die bestelling van vandaag), maar de aankopen volgen elkaar steeds sneller op :D Laatst een lading schoenen van Irregular Choice besteld maar helaas matchen hun pasvormen niet met mijn voeten. Ene maat was veel te krap en maat groter veel te wijd (was wel goed voor m'n bankrekening!).
Denk dat ik wel al minstens 30 paar schoenen besteld heb dit jaar (waarvan dus het grootste deel terug is gegaan).
Gekkenhuis! En dat voor één linkervoet en één rechtervoet. :D (Ik heb 1 paar schoenen en 1 paar teenslippers, knap hé?)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:53:59 #286
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99784212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 23:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ach het ligt er een beetje aan hoe je shopt, ik heb heel veel pumps waar ik heel weinig voor betaald heb.
Sommige waren goedkoop van zichzelf, anders flink afgeprijsd.
Mijn goedkoopste pumps waren afgeprijsd naar 5 euro, ik zat te twijfelen tussen blauw en paars en heb ze uiteindelijk maar allebei gepakt :7
Bij mij is het ook een mix tussen prijzige en goedkope pumps. Toch merk ik dat bij de goedkope mijn hak er zo af ligt :')
pi_99786296
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:53 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Bij mij is het ook een mix tussen prijzige en goedkope pumps. Toch merk ik dat bij de goedkope mijn hak er zo af ligt :')
Kwaliteit is nogal wisselend bij goedkope pumps. Ik heb een paar pumps van de primark die ik zeker al 10 keer aangehad heb en die zien er echt nog puntgaaf uit. Terwijl ik ook hakken van new look hebben die er na 5 keer dragen redelijk afgetrapt uitzien.
Heb niet echt ervaring met dure pumps maar dat komt omdat ik nu nog studeer en als ik dure koop, ik ze waarschijnlijk niet aan durf :P
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:41:20 #288
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99786507
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kwaliteit is nogal wisselend bij goedkope pumps. Ik heb een paar pumps van de primark die ik zeker al 10 keer aangehad heb en die zien er echt nog puntgaaf uit. Terwijl ik ook hakken van new look hebben die er na 5 keer dragen redelijk afgetrapt uitzien.
Heb niet echt ervaring met dure pumps maar dat komt omdat ik nu nog studeer en als ik dure koop, ik ze waarschijnlijk niet aan durf :P
Het verschilt ook heel erg en hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk.. Wat je ook gewoon merkt, is hoe vaker je bepaalde pumps aanhebt hoe eerder de hak verslijt. Maar ik ga binnenkort even langs de schoenmaker die kan er vast wel iets mee ;) Maar met dure pumps bedoel je dat je ze niet aandurft vanwege het verslijten...?
pi_99786645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:41 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Het verschilt ook heel erg en hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk.. Wat je ook gewoon merkt, is hoe vaker je bepaalde pumps aanhebt hoe eerder de hak verslijt. Maar ik ga binnenkort even langs de schoenmaker die kan er vast wel iets mee ;) Maar met dure pumps bedoel je dat je ze niet aandurft vanwege het verslijten...?
:Y dan ben ik bang dat ik de hak verneuk en dat dan zonde vind (want nog studentensalaris :D)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:49:45 #290
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99786761
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

:Y dan ben ik bang dat ik de hak verneuk en dat dan zonde vind (want nog studentensalaris :D)
Dat snap ik wel ja.. Daarom doe ik bepaalde pumps niet aan tijdens dagje shoppen of avondje wat drinken. Duurdere dan liever op speciale gelegenheden zoals Kerst of een verjaardag. Dat je er iig niet heel de avond op hoeft te lopen ;)
pi_99786880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:49 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat snap ik wel ja.. Daarom doe ik bepaalde pumps niet aan tijdens dagje shoppen of avondje wat drinken. Duurdere dan liever op speciale gelegenheden zoals Kerst of een verjaardag. Dat je er iig niet heel de avond op hoeft te lopen ;)
Ja precies! Maar ik doe dat ook met goedkope pumps die ik heel gaaf vind! Die doe ik alleen aan als ik zeker weet dat ik ze niet op de straatstenen kapot loop.
Laatst had ik een feestje in roermond, en daar liggen ook allemaal van die kleine steentjes waar je heel snel je hakken mee stuk loopt. Toen heb ik ballerina's aan gehad tot aan de deur, daarna snel mijn te gekke pumps aan :@
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 10:57:39 #292
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99787038
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja precies! Maar ik doe dat ook met goedkope pumps die ik heel gaaf vind! Die doe ik alleen aan als ik zeker weet dat ik ze niet op de straatstenen kapot loop.
Laatst had ik een feestje in roermond, en daar liggen ook allemaal van die kleine steentjes waar je heel snel je hakken mee stuk loopt. Toen heb ik ballerina's aan gehad tot aan de deur, daarna snel mijn te gekke pumps aan :@
Dat snap ik heel goed. Of ik ga op mijn hielen lopen, ziet er misschien idioot uit maar dan loop je niet op je hakken. Maar helaas hou je het toch niet tegen dus de schoenmaker is dan een uitkomst. Of je kan je hakken soms zelf vervangen door die losse dingen die je meekrijgt bij je aankoop..
pi_99787225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 10:57 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Dat snap ik heel goed. Of ik ga op mijn hielen lopen, ziet er misschien idioot uit maar dan loop je niet op je hakken. Maar helaas hou je het toch niet tegen dus de schoenmaker is dan een uitkomst. Of je kan je hakken soms zelf vervangen door die losse dingen die je meekrijgt bij je aankoop..
Ja dat losse hakje vind ik ook nooit zo'n probleem maar vaak krijg je krassen en beschadigingen midden op de hak. En dat vind ik altijd zo zuur (en lelijk)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:17:18 #294
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99787598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja dat losse hakje vind ik ook nooit zo'n probleem maar vaak krijg je krassen en beschadigingen midden op de hak. En dat vind ik altijd zo zuur (en lelijk)
Dat is het ook.. Kan je wel zelf helemaal creatief zitten zijn, maar een schoenmaker kan dat veel mooier ;)
pi_99787926
hahaha maar goed dat mn camera binnen een paar dagen komt.. wilde gister een foto maken.. met mn telefoon.. maar kreeg er niet meer dan 4 paar tegelijk op :P dat schiet niet echt op haha..

http://img807.imageshack.us/img807/6383/foto2044e001.jpg (copy/paste deze link)
pi_99787985
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:28 schreef ChicaChula het volgende:
hahaha maar goed dat mn camera binnen een paar dagen komt.. wilde gister een foto maken.. met mn telefoon.. maar kreeg er niet meer dan 4 paar tegelijk op :P dat schiet niet echt op haha..

http://img807.imageshack.us/img807/6383/foto2044e001.jpg (copy/paste deze link)
Oeh ben nu wel heel benieuwd naar de voorkant!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_99788082
Dus dames,.. jullie zijn hier nog nooit geweest?!

pi_99788099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oeh ben nu wel heel benieuwd naar de voorkant!
Als ik mn camera heb ga ik een foto reportage maken hahaha :P dan kunnen jullie meegenieten.. Zitten echt een paar hele mooie tussen (vind ik zelf natuurlijk :9 )
  vrijdag 22 juli 2011 @ 11:35:29 #299
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99788166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:32 schreef beammeup68 het volgende:
Dus dames,.. jullie zijn hier nog nooit geweest?!

[ afbeelding ]
NEE! :'(
pi_99788184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 11:35 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

NEE! :'(
Nee ik ook niet, zucht!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')