Vreemde paint.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:49 schreef Frietkraam het volgende:
Wereld dominatie,
wetten:
Het woord patat is verboden.
Al het geloof is verbannen, we geloven nu alleen nog maar in de gefrituurde aardappel.
Mensen die patat zeggen worden opgepakt / vervolgd.
Er is in 2014 naar de maan gevlogen om de letter F uit te grafen om iedereen er aan te herinneren dat het friet is.
Hij ziet er niet echt sterk uit, wij breken jou als een lucifer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:51 schreef VliegendeSchoen het volgende:
hihi, deze vond ik net. Komt wel een beetje overeen met wat ik later wil worden.. Een grote sterke Guido
[ afbeelding ]
Ik kan niet painten. In RL ben ik ongelooflijk breed en sterk hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij ziet er niet echt sterk uit, wij breken jou als een lucifer.
Heb ik al, of is die niet mooi genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
Als jij jezelf wilt painten, moet je maar een paint maken met alleen jezelf erop. Ik geef hem dan wel een mooi plaatsje op het eiland.
Wel zelf eentje maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Heb ik al, of is die niet mooi genoeg?
Komt er aan, alleen ik ben nu even douche en misschien dat ik hem daarna maak.quote:
Ik ben bezig sir !quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt er aan, alleen ik ben nu even douche en misschien dat ik hem daarna maak.
Mensen dienog op het eiland komen te staan:
• Zwappel
• ibo0546
• VliegendeSchoen (eigen paint, moet hij nog maken en hier posten)
• Afhaalchinees (Moet zichzelf met bika maar opnieuw maken, ik zoek een mooi plekje voor je uit,)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |