abonnement Unibet Coolblue
pi_101190543
Ik vind het wel interessant om hier mee te lezen ja, al moet ik zeggen dat ik me soms ook wel erger aan vergezochte dingen :P Dus enerzijds is het voor mij een beetje vermaak om hier te lezen (sorry), anderzijds zijn sommige dingen wel écht interessant omdat ze wel echt vreemd zijn (Dave Dave vind ik zo raar...)
pi_101191145
Leuk toch, nieuwsgierigheid is een normale eigenschap ... ;)

Hoe denk jij dan over Teddy Riley en zijn tweets? Hij was heel close met Michael en heeft ook duidelijk geantwoord op vragen van fans of hij wel de waarheid spreekt. Dan zegt hij dat hij heel serieus is.
Waarom zou hij zich belachelijk maken met dit soort tweets door te liegen en mede daardoor ook de familie op het hart te trappen?

(ga even lekker bank hangen nu)
pi_101191926
Mja, heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd want ik heb ze ook niet allemaal gelezen. Wat ik heb gelezen vond ik niet echt super overtuigend. Maar hoezo familie op het hart trappen, ik mag aannemen dat zij het toch ook wel zouden weten als Michael nog zou leven?
pi_101196382
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef gifkwal het volgende:
Mja, heb ik niet echt een mening over eerlijk gezegd want ik heb ze ook niet allemaal gelezen. Wat ik heb gelezen vond ik niet echt super overtuigend. Maar hoezo familie op het hart trappen, ik mag aannemen dat zij het toch ook wel zouden weten als Michael nog zou leven?
Nou ik bedoel dus dat als Michael wel echt dood is, dan zou hij met zijn tweets toch de familie en natuurlijk ook de fans op het hart trappen ... ;)
Voor Akon geldt trouwens hetzelfde.

Filmpje:


"I'm going to shock the world, just watch."
Michael Jackson @ Teddy Riley (2008)

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 26-08-2011 00:46:51 ]
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:11:56 #255
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101224544
Piepie is het duidelijk waar Berry Gordy dan zat? Als die man dus niet Berry Gordy maar Teddy Riley is bedoel ik. Ik zie er namelijk ook kindjes naast zitten :)

Ik vraag me dan ook af wie die vrouw zonder zonnebril is ( op de begravenis heel duidelijk op de foto ) in t filmpje dat ik heb gepost.
Volgens mij was dat namelijk dezelfde als van de memorial. Verder kan ik ook niets vinden over Valerie, misschien zou je op dat engelse forum kunnen vragen of iemand weet wie de vrouw/vriendin van Berry Gordy is, als je daar actief post :P
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101233005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef Moonwalk het volgende:
Piepie is het duidelijk waar Berry Gordy dan zat? Als die man dus niet Berry Gordy maar Teddy Riley is bedoel ik. Ik zie er namelijk ook kindjes naast zitten :)

Ik vraag me dan ook af wie die vrouw zonder zonnebril is ( op de begravenis heel duidelijk op de foto ) in t filmpje dat ik heb gepost.
Volgens mij was dat namelijk dezelfde als van de memorial. Verder kan ik ook niets vinden over Valerie, misschien zou je op dat engelse forum kunnen vragen of iemand weet wie de vrouw/vriendin van Berry Gordy is, als je daar actief post :P
Ik heb een mooie foto gevonden Moonwalk.
Je ziet Berry Gordy met een blonde vrouw. Dat is een vrouw uit de entertainmentindustrie genaamd Susanne de Passe. Deze 2 waren samen op de memorial en ook samen op de funeral (zie foto). Dat is niet blond lady dus. Maar op deze foto is wel de blond lady te zien van de memorial en ze staat achter Berry Gordy en links naast haar staat Teddy Riley ... :D
Het lijkt me nu dus wel duidelijk dat het klopt dat blond lady op de memorial ook naast Teddy Riley zat (en dus hadden ze daar op het hoax-forum wel gelijk in).
Die Valerie zou de schoondochter moeten zijn van Berry Gordy. Op het hoax-forum is die naam ook totaal niet gevallen.
Ik denk dus echt dat het de date was van Teddy Riley, maar of het Michael was dat blijft de vraag, dat weten we natuurlijk niet zeker helaas.

Ik bedenk me nu ook dat als blond lady Michael zou zijn, dat DaveDave Michael niet kan zijn, omdat DaveDave direct na het interview met Larry King naar de funeral ging. Hij kan niet 2 personen tegelijk zijn.
Dit maakt het nog ingewikkelder dan het al is.
Ik denk eerder dat DaveDave dan Michael was ... ;)
Snap je het nog een beetje? ... _O_

  vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:44:59 #257
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101239361
OMG !! Hulde voor jou _O_ dit wilde ik dus weten en nu is iig duidelijk dat het niet dezelfde vrouwen zijn, thnks!

Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo :P
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101240201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef Moonwalk het volgende:
OMG !! Hulde voor jou _O_ dit wilde ik dus weten en nu is iig duidelijk dat het niet dezelfde vrouwen zijn, thnks!

Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo :P
Jaaaa, haha, Michael is niet voor niets veel in het gezelschap van illusionisten geweest. Dat zou wat zijn zeg! Niets is wat het lijkt ... _O-
Een foto van DaveDave op de funeral heb ik nooit ergens gezien, wel in een van de filmpjes is hij heel kort te zien, maar van achteren en een beetje opzij, maar in ieder geval geen goed vergelijkingsmateriaal met de DaveDave bij Larry King ... ;)

Ik weet wel dat de gasten heel erg lang hebben gewacht voordat de plechtigheid begon (echt uren). Weet je nog dat het klaarlichte dag was en pas toen het al heel donker was begon het allemaal. De familie kwam ook erg laat (moesten zij soms tijd rekken omdat Michael nog in de make-over zat???).

Ik denk dat DaveDave en Blond Lady beiden erg verdacht zijn, maar de 100% zekerheid dat het Michael was zullen we zelf niet achter komen denk ik ... ;)
Dat wordt pas duidelijk als hij echt terug komt.

Moonwalk even iets anders.
We zitten al op pagina 11 hier en ik ga over een week op vakantie voor 2 weken.
Wil jij het hier in de gaten houden voor het volgende topic. Jij wilde dan graag de openingspost doen toch?
pi_101245965
Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
pi_101259372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 07:05 schreef MetBas het volgende:
Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?
Nee DaveDave bestaat echt en is altijd heel close met Michael geweest.
Waarschijnlijk speelde hij Michael's spelletje dan gewoon mee.
Het is zo jammer dat hij zijn My Space site heeft gedeleted, want daar stonden me toch een rare foto's op en ook hele vage teksten die hij schreef. Echt dubbelzinnig richting de hoax.
Er zijn nog wel een paar van die foto's terug te vinden en die zal ik hier dan plaatsen z.s.m. .. ;)
pi_101260627
Bedankt voor de verhelderende uitleg! Ben benieuwd naar de foto's. :)
pi_101267894
Die foto's zijn heel lastig terug te vinden, maar ik heb er toch alvast 1 gevonden.

Bij die foto had hij de tekst "Dead or Alive" gezet ... :D

schrik niet ... ;)

  zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:27:19 #263
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101269759
Bericht voor Piepie onder de spoiler maar iedereen mag het lezen hoor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enge foto van DaveDave ! :o
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101277846
Ja wat een griezel hè Moonwalk … ;)

(Wat je onder de spoiler hebt gezet is mooi, ook als het later nog kan worden veranderd is handig).

Ik heb nog een foto van Dave Dave teruggevonden, maar niet helemaal compleet is deze.
Er staat een vuilnisbak bij (weer die garbage dus) en op deze foto kun je het niet zien, maar op die vuilnisbak stond ook nog een oog (van Michael van het Invincible-album).
Kojak – Jakko … :D



Hier de originele foto van Kojak:



Er waren nog wel wat foto’s van Dave Dave van zijn Myspace te vinden, maar die vond ik zo monsterlijk dat ik ze hier maar niet plaats en die hadden verder ook geen betekenis met betrekking tot de hoax.
pi_101317898
  maandag 29 augustus 2011 @ 02:39:00 #266
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101320232
Ik was wat aan het internetten en rolde van het ene in het andere toevalligheidje.

Paris maakt op twitter iemand duidelijk dat Omer Bhatti haar broer is.
zie deze screenshot :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens zie ik een tweet van haar waar in ze zegt dat ze super trots is op hem en dat iedereen naar de video moet kijken "life is a movie". Ik dacht heeeeeeeej wat is dat, en klikte niet meteen op de video maar nam een kijkje op Omer zijn twitterpage.

Het eerste wat ik zag was de cdhoes van zijn blijkbaar nieuwe single " life is a movie" ( grappige keuze weer van ze ). De titel deed 1 wenkbrauw bij me omhoog schieten, en het ontwerp van de hoes ook. Een lege theaterzaal en dan nog de manier waarop de titel is neergezet. Waardoor je al snel "alife" ( alive ) leest. Ik ben geen believer ik ontken niet dat hij dood is maar ik ontken ook niet dat hij misschien niet dood is. Ben best wel een beetje verbaast om op eigen houtje zonder dat ik met hoaxdingen bezig was, op deze eigenaardigheden te stuiten.

cdhoes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, hierna besloot ik natuurlijk de videoclip " life is a movie " te bekijken. In het begin zie je Omer in zijn jonge jaren op een tvscherm voorbij komen, net Blanket. De clip heeft heel erg veel Michael danspasjes en volgens mij draagt hij ook Michael zijn jasje.

Vanaf 2.16 zegt hij ook:
"wondering since the baby carriage, i went from nothing, to a kings palace. Heart of a prince, blood of a lion, there is no denying".

Aan het einde van de video staat er:
" Dedicated to my mentor and biggest inspiration Michael Jackson "

De video is op 26 augustus 2011 uitgebracht. Vlak voor MJ's verjaardag.


Ik vind het maar weer malle toevaligheden die weer lekker mal in elkaar overlopen :X
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101323533
Dat stuk in het theater is net de You Are Not Alone video van MJ. Ik vermoed ook wel dat het zijn zoon is hoor, de gelijkenissen zijn best sterk.
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2011 @ 11:17:00 #268
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_101324814
Die Omar lijkt echt heel veel op Michael. En in het begin, dat oude stukje film, is het idd precies Blanket. Nou vond ik Blanket als enige van die drie kinders een kleine mini Michael dus 1 en 1 = 2
Omar en Blanket zijn van Michael.
Paris is van dr Klein.
En Prince weet ik niet.
Maar van Blanket en Omar ben ik wel overtuigd.

Good work Piepie, ik lurk altijd met genoegen hier. En mijn zus en neefje (geen FOKusers) zijn nu ook in de ban :P
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 29 augustus 2011 @ 11:41:19 #269
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101325361
Vlgs mij is Paris van Mark Lester en Prince van Klein....

Omar en Blanket zouden wel eens van Michael kunnen zijn, wie weet...

[ Bericht 1% gewijzigd door Janena op 29-08-2011 12:04:17 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101331637
Moonwalk, je wordt een echte death-hoax-investigator ... ^O^
Zelf had ik die clip dit weekend ook net gezien van Omar.
Inderdaad weer opvallende dingen ... ;)

Dan wordt het ook steeds interessanter om Paris twitter te gaan volgen.
Deze kwam ik van de week ook al tegen:

:D :D

Bedankt voor de complimenten Ratelslangetje en leuk dat jij en je familie het allemaal ook volgen hier.

Wat die kinderen betreft denk ik zelf dat Prince en Paris ook beiden van Michael en Debby zijn.
(Prince lijdt ook aan vitiligo ... ;) ). Omar twijfel ik wel aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 29-08-2011 15:18:11 ]
pi_101332313
Tijdens het interview bij Ophra waren er ook opmerkelijke antwoorden van Paris en Prince.

Op een vraag van Ophra wat hun favoriete herinnering was aan Michael antwoorden ze:

"We would eat Snickers!"

_O_

Dit is ook terug te zien in het filmpje wat hier iets terug al is geplaatst (over de twitterberichten van Teddy Riley). Het fragment begint op 1.22 min.

Zelf dacht ik dat dit een photoshop was, maar die Snickers bestaan wel echt ... *)
Hier nogmaals dat filmpje:
pi_101334543
Hey piepie, ze hebben het over jullie:

quote:
Micheal Jackson leeft voort op Fok!-forum

Michael Jackson mag dan wel ruim twee jaar dood zijn, op het Fok!-forum is de King of Pop nog steeds springlevend. In het topic Michael Jackson #3 The plot still thickens… wordt nog druk gefilosofeerd over of Jackson na zijn dood nu voortleeft als een blonde vrouw of in de gedaante van brandwondenslachtoffer Dave Dave. Want doorleven als twee personen tegelijk, dat kan volgens de snuggere Fokkertjes niet.

Een korte bloemlezing:

Piepie: Ik bedenk me nu ook dat als blond lady Michael zou zijn, dat DaveDave Michael niet kan zijn, omdat DaveDave direct na het interview met Larry King naar de funeral ging. Hij kan niet 2 personen tegelijk zijn.
Dit maakt het nog ingewikkelder dan het al is.

Moonwalk: Ik weet wel dat de gasten heel erg lang hebben gewacht voordat de plechtigheid begon (echt uren). Weet je nog dat het klaarlichte dag was en pas toen het al heel donker was begon het allemaal. De familie kwam ook erg laat (moesten zij soms tijd rekken omdat Michael nog in de make-over zat???).

Piepie: Heb je toevallig een foto van DaveDave op de funeral? Hoeveel tijd zat er tussen dat LarryKing en de funeral? Want als t al zo zou zijn dan kan toch gewoon de echte DaveDave naar de funeral zijn gegaan terwijl blond lady zich ging omkleden? Lijkt me juist heel slim om niet steeds hetzelfde te doen, is moeilijker te achterhalen enzo

Ik denk dat DaveDave en Blond Lady beiden erg verdacht zijn, maar de 100% zekerheid dat het Michael was zullen we zelf niet achter komen denk ik …
Dat wordt pas duidelijk als hij echt terug komt.

Metbas: Wat voor motief heeft die Dave Dave dan om ook verkleed overal heen te gaan? Of is dat ook gewoon Michael of zo?

Meedoen aan deze interessante discussie kan hier
http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
pi_101334897
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey piepie, ze hebben het over jullie:

[..]

http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
Micheal Jackson als titel, wat een ketters daar.
standaarddrinker
pi_101334991
quote:
99s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:13 schreef piepie het volgende:
Moonwalk, je wordt een echte death-hoax-investigator ... ^O^
Zelf had ik die clip dit weekend ook net gezien van Omar.
Inderdaad weer opvallende dingen ... ;)

Dan wordt het ook steeds interessanter om Paris twitter te gaan volgen.
Deze kwam ik van de week ook al tegen:

[ afbeelding ] :D :D

Bedankt voor de complimenten Ratelslangetje en leuk dat jij en je familie het allemaal ook volgen hier.

Wat die kinderen betreft denk ik zelf dat Prince en Paris ook beiden van Michael en Debby zijn.
(Prince lijdt ook aan vitiligo ... ;) ). Omar twijfel ik wel aan.
Dat was waarschijnlijk Michael die even het Twitteraccount van zijn dochter gebruikte.

(deze reactie van mij moet ook op hoaxblog!)
standaarddrinker
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:03:29 #275
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101338009
Wat een flauwekul dat hoaxblog. Eerst de naam verkeerd spellen, dan mijn reactie en die van Piepie met elkaar verwisselen en dan vooral zo een los stukje nemen en vooral de argumenten en wel/niet afwegingen weg laten. Heel goed geschreven hoor klopt geen hol van dat stuk ^O^ . Begrijpend lezen is zeker te moeilijk voor die snuggere redactie blogger. :') :s)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')