ja echt he, om het vervolgens apetraag in behandeling te nemen en te versturenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje!
Edit; kutzooi, sinds wanneer zijn ze zo snel met het in behandeling nemen van dingen? Ahah, .
Mja, maar ze hebben hem nu al in behandeling en nu kan ik dus al niks meer toevoegen .quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef alors het volgende:
[..]
ja echt he, om het vervolgens apetraag in behandeling te nemen en te versturen
Trouwens als je hem op alles in één pakket hebt staan moet je dat bij elk dingetje wat je toevoegt weer regelen, zij zetten em automatisch op pakketten spiltsen namelijk!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh, ik wil echt zo boos worden en schelden en schoppen, maar dat gun ik ze niet.
H&M heeft mijn bestelling gewoon totaal verwijderd. Niks van terug te zien/lezen whatever.
Heb je meerdere codes gebruikt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Ooooooh, ik wil echt zo boos worden en schelden en schoppen, maar dat gun ik ze niet.
H&M heeft mijn bestelling gewoon totaal verwijderd. Niks van terug te zien/lezen whatever.
Nu pas? Onze bestelling werd tegelijk in behandeling genomen vorige week, ik heb alles allang binnen.. Of is dit weer een nieuwe bestelling? ( )quote:
dit is een nieuwe maar die moest nog lang niet in behandeling worden genomen, maarja h&m die gaan daar altijd creatief mee omquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nu pas? Onze bestelling werd tegelijk in behandeling genomen vorige week, ik heb alles allang binnen.. Of is dit weer een nieuwe bestelling? ( )
Oh haha..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:52 schreef alors het volgende:
[..]
dit is een nieuwe maar die moest nog lang niet in behandeling worden genomen, maarja h&m die gaan daar altijd creatief mee om
Jep, onder vermelding van je klantnummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Mijn acceptgiro/blaadje waar alles op staat wat je besteld heb is in de prullenbak beland. Moeder had niet goed gekeken wat ze weggooide. Maar heel het pakket moet terug. Kan ik dan gewoon 1 euro over maken, of hoe moet ik dit oplossen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:47 schreef saaw het volgende:
Als het pakketje gesorteerd is, wordt hij dan morgen bezorgd?
omdat jij reclame voor jezelf maakt en in allerlei topics ongewenst je handeltje spamt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:48 schreef meneertje1972 het volgende:
waarom mag deze topic wel en wordt mijn topic meteen verwijderd als spam als ik een post maak over een bedrijf?
dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, onder vermelding van je klantnummer.
Bij het overmaken naar H&M vermeld je als betalingskenmerk je klantnummer. Heb je de retoursticker nog wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
quote:
Ik dacht dat je het over de betaling hadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
Ja, in de doos een nummer met alle artikelen en artikelnummers die je terugstuurt. Daarop moet je je klantnummer zetten, het nummer van je bestelling en even een korte uitleg. Op de doos zelf, als 'ie dicht zit dus, moet je het retouradres van de H&M zetten (antwoordnr. 15000, 8000 VJ, Zwolle) en weer je klantnummer. Ik had laatst dat ik een paar dingen vergeten was in de doos te doen en wilde ze toch retour sturen, heb toen gebeld en heb deze uitleg gekregen. Het is helemaal goed gekomen zo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
dus dan wel een blaadje er bij doen met mijn klantnummer dus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |