abonnement Unibet Coolblue
pi_98921134
Stamppot heg _O-

Ik vond ze overigens ook niet absurd druk of zo, maar ze wilden zoveel aaaaandacht :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:25:20 #252
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98921261
Postelein :9

Mijn avond eten bestond uit een pot volle kwark :').
pi_98921295
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef Anthraxx het volgende:
Postelein :9

Mijn avond eten bestond uit een pot volle kwark :').
That's it :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:26:18 #254
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98921301
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zachte perziken :9 (en banaantjes! en chocotof en caramels en...fuuuudge O+ )
chocotof! :9 schoolkrijtjes....

oh, en ik ben ook gek op koekjes. Ik ben gek op bijna alles wat zoet is....k hou alleen niet van caramel..
pi_98921352
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:

chocotof! :9 schoolkrijtjes....

oh, en ik ben ook gek op koekjes. Ik ben gek op bijna alles wat zoet is....k hou alleen niet van caramel..
Mijn collega's kopen altijd krijtjes. En winegums -O-
Ik moet echt ontzettend mijn best doen om eraf te blijven en waar denk je dat de snoeppot staat? Het dichtst bij mijn bureau en ver bij hun vandaan :( Ik heb al gevraagd of ze hem willen verhuizen en het antwoord was: absoluut niet!

Nou ja zeg -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98921357
Ik ben lid van Postelein O-)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:27:53 #257
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98921364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

That's it :?
Ja, meer durf ik nog niet naar binnen te schuiven :'). Of iig iets dat harder is dan kwark.
pi_98921383
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn collega's kopen altijd krijtjes. En winegums -O-
Ik moet echt ontzettend mijn best doen om eraf te blijven en waar denk je dat de snoeppot staat? Het dichtst bij mijn bureau en ver bij hun vandaan :( Ik heb al gevraagd of ze hem willen verhuizen en het antwoord was: absoluut niet!

Nou ja zeg -O-
Maar je bent op het moment toch weer goed bezig? :)
pi_98921398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Anthraxx het volgende:

Ja, meer durf ik nog niet naar binnen te schuiven :'). Of iig iets dat harder is dan kwark.
Chocolademelk, gepureerd voedsel, smoothies, ijs, vla?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:29:13 #260
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98921429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Chocolademelk, gepureerd voedsel, smoothies, ijs, vla?
IJs zou kunnen. Vla ook. Maar ik heb nog wat potten kwark staan. En nu een stuk Griesmeel pudding :+.

Morgen gewoon weer soep eten. Zondag probeer ik het normale wel weer.
pi_98921460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Sarabi het volgende:

Maar je bent op het moment toch weer goed bezig? :)
Ja ja :Y Maar ik negeer al 2 weken die snoeppot en woensdag had ik 1 dropje gepakt en *plof* ik kan er niet meer afblijven. Na 5 dropjes ben ik heel veel thee gaan drinken om het kwijlen in mijn mond en de neiging handenvol dropjes te pakken te stoppen :{ Ik moet er dus gewoon niet 1 nemen; ik heb ontzettend veel moeite om te stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:30:27 #262
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98921479
Dat ken ik trouwens. Als ik eenmaal begin met drop eet ik de hele zak leeg.
pi_98921492
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dat ken ik trouwens. Als ik eenmaal begin met drop eet ik de hele zak leeg.
yep :Y en als ik er geen neem dan mis ik het amper :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:31:00 #264
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98921513
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
Dat ken ik trouwens. Als ik eenmaal begin met drop eet ik de hele zak leeg.
Bodemdrift :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98921524
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn collega's kopen altijd krijtjes. En winegums -O-
Ik moet echt ontzettend mijn best doen om eraf te blijven en waar denk je dat de snoeppot staat? Het dichtst bij mijn bureau en ver bij hun vandaan :( Ik heb al gevraagd of ze hem willen verhuizen en het antwoord was: absoluut niet!

Nou ja zeg -O-
Gewoon resoluut wegzetten :Y

Winegums zijn evil, je eet er geen en het gaat goed, je likt er aan één en de bak gaat leeg }:|

Van suiker kan ik prima afblijven, zolang ik er niet aan begin. hartig is mijn probleem :X
pi_98922013
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:31 schreef TAV74 het volgende:

Bodemdrift :Y
Ik ben regelmatig doorgegaan met snoepjes pakken en op kauwen terwijl ik al misselijk was. Hoe absurd is dat 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98922177
glucose-fructose houdend zeker? ;)

Oew Tara heeft het moeilijk. Nu een vast contract voor 34 uur. Daar komen we van rond. Precies :+

Nou fietste hij vandaag langs zijn droombaan :') 24 uur per week en natuurlijk niet vast.
Dilemma :P

Volgens hem was de profielbeschrijving zijn beschrijving :D
Iemand met affiniteit met reizen, landkaarten, topografie, kennis van computers en beheersing van Duits en Engels, interesse in Geografie, archivering en Geschiedenis.

oi :+
pi_98922368
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
glucose-fructose houdend zeker? ;)

Oew Tara heeft het moeilijk. Nu een vast contract voor 34 uur. Daar komen we van rond. Precies :+

Nou fietste hij vandaag langs zijn droombaan :') 24 uur per week en natuurlijk niet vast.
Dilemma :P

Volgens hem was de profielbeschrijving zijn beschrijving :D
Iemand met affiniteit met reizen, landkaarten, topografie, kennis van computers en beheersing van Duits en Engels, interesse in Geografie, archivering en Geschiedenis.

oi :+
omg! solliciteren!! (en eh, kijken of hij bij zijn huidige baan een 16 uren-contract kan krijgen? O-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98922494
Ik zei: stuur een brief waarin je precies zegt wie je bent, het punt voorlegt en kijk of je 32 uur kan krijgen :D

Hij was op die werkplek geweest vorige maand en toen kwam hij al O+ thuis van: die mensen hebben echt een droombaan daar.
pi_98922600
Er moet toch een constructie te bedenken zijn waarbij hij sowieso die baan kan nemen, freecell? Desnoods met twee banen. Desnoods met kranten rondbrengen oid!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98922751
Ik heb ook een sollicitatiebrief verstuurd, 't sloot vandaag.
Maar als ik hier kans maak moet ik straks misschien nog kiezen :P
pi_98922903
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Er moet toch een constructie te bedenken zijn waarbij hij sowieso die baan kan nemen, freecell? Desnoods met twee banen. Desnoods met kranten rondbrengen oid!
wat mij betreft wel, maar het bedrijf waar hij nu werkt als tweede werkgever is niet heel handig denk ik... Al is het natuurlijk wel nuttig om een vaste baan aan te houden :D

Aan 1 dag in de week zou hij dan genoeg hebben O+
pi_98922949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef freecell het volgende:

wat mij betreft wel, maar het bedrijf waar hij nu werkt als tweede werkgever is niet heel handig denk ik... Al is het natuurlijk wel nuttig om een vaste baan aan te houden :D

Aan 1 dag in de week zou hij dan genoeg hebben O+
Puzzelen! Moet lukken! Mijn hemel, het klinkt gewoon als dé baan voor Tara en wie weet wat daar allemaal uit voort kan vloeien met werkervaring!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98923381
Er zijn natuurlijk 2 risico's
a. na een tijdje gaat het vervelen.... (maargoed, aangezien hij zich nu nog vermaakt op zijn dodelijk saaie baan, lijkt me dat onlogisch)
b. ik zie hem nooit meer _O-
pi_98923433
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:11 schreef freecell het volgende:
Er zijn natuurlijk 2 risico's
a. na een tijdje gaat het vervelen.... (maargoed, aangezien hij zich nu nog vermaakt op zijn dodelijk saaie baan, lijkt me dat onlogisch)
b. ik zie hem nooit meer _O-
Hoezo b?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')