abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 09:34:28 #251
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_99187883
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:06 schreef Deimos000 het volgende:
TS heeft toch een stukje zeep laten vallen? :o
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_99188708
Sorry van de late update, mijn laptop had het begeven en ik had het te druk om hem te maken.

Maar goed, maandag ben ik niet geweest maar uiteindelijk ben ik gister langs geweest.. Eerst hebben ze mij in de cel geflikkerd en na een uurtje kwamen ze me ophalen en na het verhoor moest ik weer een half uurtje wachten en toen was ik om half 3 vrij.

Ik had dus eerst het idee dat ze had gezegd dat wij haar niet hadden laten gaan toen ze vrijwillig in de auto gegaan was, alleen nu blijkt dat het hier om gaat:

http://www.stadshagennieu(...)erd-bij-milligerplas

quote:
Meisje korte tijd ontvoerd bij Milligerplas
vrijdag 13 mei 2011 1 reactie

Op zaterdagavond 7 mei 2011 omstreeks 19:00 uur is op de Lisdodde, ter hoogte van de boulevard aan de Millingerplas, een 16-jarig meisje tegen haar wil een auto ingetrokken. De politie is op zoek naar getuigen die iets van dit voorval hebben gezien. Kort daarna is zij elders in de stad uit de auto gezet, zonder dat zij op enige wijze is lastig gevallen of benadeeld. Het verzoek is of deze getuigen zich willen melden bij de politie Zwolle, telefoonnummer 0900-8844.
Ik ben al bijna een jaar niet in stadshagen geweest na een incidentje waarbij een vriend een groepje vmbo paupers ging uitschelden die vervolgens de auto gingen bekogelen..

Uiteindelijk aan het einde van het gesprek zeiden ze dat ze het raar vonden dat ik niet wist wat ik 7 mei aan het doen was, was ook maar 2 maanden geleden :') . Volgens mijn ma was het het einde van de mei vakantie en ben ik toen gewoon thuis geweest en eerst bij een vriend.

Mijn advocaat gaat er ieder geval boven op zitten want dit is gewoon een 100% valse aangifte, smaad en laster en aanzetting tot haat (politie was ook zo lief om mede te delen dat de pa van dat meisje al mijn botten had gebroken als ik de deur had open gedaan toen ze hier aan mijn deur waren... dus aangifte van bedreiging ga ik ook maar doen).

Straks ga ik naar de politie om te vragen of mijn ex vriendin een gesprek wilt, blijkbaar is geen contact met die lui nog steeds niet genoeg om te zorgen dat ze stoppen en aangezien zij al die onzin veroorzaakt heeft moet je het probleem bij de bron aanpakken.

Maar goed blij dat ik na een paar uurtjes weer weg mocht, ze hebben alles geprobeerd om het uit me te krijgen maar ik weet hier echt helemaal niets van af :')

[ Bericht 0% gewijzigd door xyzyx op 08-07-2011 10:10:26 ]
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_99189233
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:03 schreef xyzyx het volgende:
Sorry van de late update, mijn laptop had het begeven en ik had het te druk om hem te maken.

Maar goed, maandag ben ik niet geweest maar uiteindelijk ben ik gister langs geweest.. Eerst hebben ze mij in de cel geflikkerd en na een uurtje kwamen ze me ophalen en na het verhoor moest ik weer een half uurtje wachten en toen was ik om half 3 vrij.

Ik had dus eerst het idee dat ze had gezegd dat wij haar niet hadden laten gaan toen ze vrijwillig in de auto gegaan was, alleen nu blijkt dat het hier om gaat:

http://www.stadshagennieu(...)erd-bij-milligerplas

[..]

Ik ben al bijna een jaar niet in stadshagen geweest na een incidentje waarbij een vriend een groepje vmbo paupers ging uitschelden die vervolgens de auto gingen bekogelen..

Uiteindelijk aan het einde van het gesprek zeiden ze dat ze het raar vonden dat ik niet wist wat ik 7 mei aan het doen was, was ook maar 2 maanden geleden :') . Volgens mijn ma was het het einde van de mei vakantie en ben ik toen gewoon thuis geweest en eerst bij een vriend.

Mijn advocaat gaat er ieder geval boven op zitten want dit is gewoon een 100% valse aangifte, smaad en laster en aanzetting tot haat (politie was ook zo lief om mede te delen dat de pa van dat meisje al mijn botten had gebroken als ik de deur had open gedaan toen ze hier aan mijn deur waren... dus aangifte van bedreiging ga ik ook maar doen).

Straks ga ik naar de politie om te vragen of mijn ex vriendin een gesprek wilt, blijkbaar is geen contact met die lui nog steeds niet genoeg om te zorgen dat ze stoppen en aangezien zij al die onzin veroorzaakt heeft moet je het probleem bij de bron aanpakken.

Maar goed blij dat ik na een paar uurtjes weer weg mocht, ze hebben alles geprobeerd om het uit me te krijgen maar ik weet hier echt helemaal niets van af :')
Wat een mens. :') Goed dat je eruit bent gekomen TS ^O^
pi_99189338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:19 schreef JeGroteVriend het volgende:

[..]

Wat een mens. :') Goed dat je eruit bent gekomen TS ^O^
Er komt nog een rechtzaak, woensdag ga ik met de advocaat overleggen over hoe en wat.. Misschien moeten we wachten met aangifte van smaad en laster doen tot na de rechtzaak.. Liegen onder ede is meineed :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:25:14 #255
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_99189436
Sue their ass!!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_99190940
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:22 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Er komt nog een rechtzaak, woensdag ga ik met de advocaat overleggen over hoe en wat.. Misschien moeten we wachten met aangifte van smaad en laster doen tot na de rechtzaak.. Liegen onder ede is meineed :')
Vertel eens wat er dan wel gebeurd is die dag? Wb trouwens *O*
pi_99191773
Nee natuurlijk klopt het verhaal niet er staat ook in dat krantenbericht dat ze niet aangerand of verkrqcht is en in de stad zou ze gewoon de auto weer uitgezet zijn...
My dials are pupillated.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:27:14 #258
313541 Ratelbak
Ratelende bak.
pi_99191933
Welke anus heeft er gereageerd op dat nieuwsbericht? :')

quote:
FOK schreef:

Ik heb iemand ontvoerd

Valse aangifte door die meid!!
pi_99191956
We weten niet meer wat we 7 mei gedaan hebben maar als we dat meisje ontvoerd zouden hebben dan konden we dat ons echt nog wel herinneren...
My dials are pupillated.
pi_99191993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:27 schreef Ratelbak het volgende:
Welke anus heeft er gereageerd op dat nieuwsbericht? :')

[..]

Het is ook een valse aangifte.
My dials are pupillated.
pi_99193352
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:28 schreef Hendroit het volgende:

[..]

Het is ook een valse aangifte.
We have secured the target .. I repeat, the anus has been found.
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
pi_99193699
Crimineel
Met de Y
pi_99193727
Niet meer doen he
Met de Y
pi_99194536
TS IS TERUG _O_
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:31:17 #265
67670 Skv
Cynist.
pi_99199070
Geinig verhaal. Ben benieuwd hoe dat labiele wijf aan gort wordt geholpen door het rechtssysteem. Keep us posted.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:32:21 #266
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_99199110
Fake and Gay :X
pi_99201212
fokmeeting op die site :D :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:17:57 #268
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_99201564
Ziek verhaal.
Deathlift or Die.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:49:42 #269
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_99211024
Wat een teleurstelling :'( had toch op een spannender verhaal gehoopt.
  Forum Admin vrijdag 8 juli 2011 @ 17:55:39 #270
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_99211272
Alibie verschaffing door fok? De popo hierheen lokken om jezelf vrij te pleiten?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:00:00 #271
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_99211476
Bizar verhaal weer.
pi_99212011
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:00 schreef blup het volgende:
Bizar verhaal weer.
Ach, het zou kunnen. Vrouwen maken hun exen wel vaker zwart met leugens, halve waarheden en andere verdraaiingen van de waarheid.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:56:08 #273
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_99213602
Ik geloof geen reet van de update crimineeltje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_99213634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Niet teveel over nadenken. Fewoon genieten van het verhaal *O*
pi_99216299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Welk deel geloof je er niet van dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')