Ik denk dat ik schizofreen ben dan want ik kan me niet herinneren dat ik iemand ontvoerd hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef fwokker het volgende:
Stop met mensen ontvoeren dan heb je hier geen last van
Nee. ik zal ff foto maken en in de OP plaatsenquote:
Goed planquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee. ik zal ff foto maken en in de OP plaatsen
Geplaatstquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef themole het volgende:
[..]
Goed plan, maakt het verhaal geloofwaardiger.
Naar de politie gemaild dat je die brief hebt laten zien, deze brieven zijn vertrouwelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef xyzyx het volgende:
Maar ik weet niet wie, wanneer en waarom.
Maar toch moet ik me maandag om 9 uur melden op het politiebureau zodat ze me kunnen aanhouden voor verhoor. Toen ik vroeg of ik ook reiskosten vergoeding kreeg zei ze chagrijnig nee.
Maar goed, ik mocht wel een advocaat raadplegen, dus ik vragen wat ik dan die advocaat moest zeggen waarop ze antwoordde dat dat volledig aan mij was. Dus ik zeggen 'Ja meneer de advocaat ik moest op eigen kosten u bellen omdat ik iemand ontvoerd heb maar ik heb geen idee wie en wanneer ik dat gedaan heb'. Waarop zij vroeg of ik een spelletje met haar speelde.
Toen heb ik haar gezegd dat ik maandag moest paardrijden en dat ik op 5 juli 2111 wel tijd had voor een afspraak en toen de hoorn er op gegooid.
Maar goed, de klacht is dus dat het onbegrijpelijk is dat je met het huidige politiestelsel meteen vastgezet kan worden zonder dat je eerst je eigen verhaal kan doen. Maandag wordt ik dus aangehouden zonder dat ik weet waarvoor.
Maar goed, de politie is je beste vriend dus maandag kan ik weer chillen met mijn vrienden
Pic van de oproep:
[ afbeelding ]
Ja ik wilde aangifte doen van smaad en laster maar ze zeiden dat dat niet kon en dat ik eerst naar dat gesprek moest.quote:
Dan hadden ze dat er bij moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Naar de politie gemaild dat je die brief hebt laten zien, deze brieven zijn vertrouwelijk.
Zeg dat je ze als ze je meenemen aanklaagt voor ontvoering o_Oquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik wilde aangifte doen van smaad en laster maar ze zeiden dat dat niet kon en dat ik eerst naar dat gesprek moest.Dus ik vragen of ik dus eerst vast moest zitten zonder dat ik weet waarvoor en dan pas aangifte kan doen wegens smaad en laster.. Toen zei ze dat ze niet wist of ik vast moest zitten.. Dus ik zeg zo ja er staat toch aangehouden of niet dan?
Zij zo ja ik weet het ook niet meneer.
Ik dacht echt jij bent toch verdomme het pliesie service balie sletje die alles en iedereen moet helpen?_!
Dat is dus die teef die wss aangifte gedaan heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef Stuurver het volgende:
Wat vertel jij altijd verhalen die te maken hebben met de politie?
Laatst vertelde je nog dat je een meisje kende die door een groep vrienden was misbruikt en allemaal krassen op haar rug had
Jij hebt wel een spannend levenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is dus die teef die wss aangifte gedaan heeft_! Ze zat bij mij te zeiken dat ik haar 250 euro moest geven en dat ze dan wel zou regelen dat mn ex weer met me zou willen praten
maar goed, dat lukte haar niet en ze wilde nog steeds die 250 euro dus uiteraard heb ik haar dat niet gegeven. Denk dat dit haar wraak is?
Ik ben ook weer niet zo'n nazi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat er bij moeten zetten.
Yep, ik heb alle gesprekken die ik met haar gehad heb opgenomen dus ik ben ook totaal niet bang dat ik veroordeeld ga worden maar de manier waarop je word aangehouden is nogal vervelend. Als ze nou zeggen ja dan en dan dan had ik meteen het gesprek van die dag laten horen en dan was het klaar geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij hebt wel een spannend leven![]()
Ooit gedacht om het eens te documenteren?
Je had hem best mogen sturen hoor, alleen dan wil ik wel eerst mijn kont er mee afvegen voor je foto stuurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |