abonnement Unibet Coolblue
pi_98504738
Bij mijn buren, is het zon rotzooi, dat alles en nog wat daar op de grond word gegooid. De brandnetels groeien je bijna door de heg, gelukkig hebben we schotten langs het hek geplaatst. Maar ik was laatst in de tuin aan het kijken, zie ik muisjes, nouja... ok.

Nu heb ik er laatst alleen een dode gezien die ze over de schutting hadden gegooid, en bij ons op de oprit lag. (lekker is dat)
Maar vervolgens ging ik weer eens de tuin in, om te kijken hoe het nu met de vlinderstruik zat, en of die nog te redden valt. Helaas word ze al oud. Maar tot mijn verrassing, zat der ergens een holletje in de grond, in onze tuin maar weer vlak bij die buren. Zon 30 cm van het hek af, ik dacht daar, zullen die muizen vast zitten! Ik ging eens wat dichterbij kijken voor inspectie, en wat ik me daar dan heb.

Er zaten een paar wespen, en ik dacht hmm ? Toen viel me het kwartje dat die ook nesten ondergrond hebben. En dan was dit echt nog een groot hol, en er bleven maar wespen uit kruipen. Nu mijn tuin niet al te klein, en zet ik op dat veldje normaal van de zomer het badje op. Maar als zon 3 meter van het badje een wespennest in de grond zit is dat niet zo super. En dan nog mijn buren die lekker kersen op de grond gooien, en alle rotzooi maar in de tuin dumpen. Ja die wespen kunnen zich makkelijk de winter overleven bij die gasten, want die hebben zoveel rotzooi, en dan niet de ramp in te schatten van de wesp die ik op zolder vond, wat een koningin was, maar gelukkig heb ik die dood geslagen , want de ramp daarvan zou ik niet kunnen inschatten!

Klacht, buren die rotzooi dumpen en vervolgens het overleven van wespen in de winter promoten, en supporten.
Subklacht: Ik die met de gebakken peren zit!

Ps buren zijn geen tokkies slechts oude bejaarde mensen, die een luie zoon hebben, die het niet nodig vind ze te helpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 13:03:07 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:57:50 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_98504798
vloeibare brandstof erin gieten en luficer erbij _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_98504828
Wespen :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_98504855
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef wise het volgende:
vloeibare brandstof erin gieten en luficer erbij _O_
Das wat iedereen mij dan ook zegt. Maar ik weet niet waar het hol heen leid, en of het meerdere uitgangen heeft, ik weet het niet zeker. Maar een vonkje bij die buren, en met al die rotzooi staat dan alles in de brand.

En dan kan ik niet relaxt de radio aan zetten met ''Billy Joel we didn't start the fire''. En zeggen dat ik het niet was.
pi_98504868
Kokend water erin _O_
Ook in je buren trouwens, tokkies :')

Achterstandswijken :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:00:07 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_98504888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Das wat iedereen mij dan ook zegt. Maar ik weet niet waar het hol heen leid, en of het meerdere uitgangen heeft, ik weet het niet zeker. Maar een vonkje bij die buren, en met al die rotzooi staat dan alles in de brand.

En dan kan ik niet relaxt de radio aan zetten met ''Billy Joel we didn't start the fire''. En zeggen dat ik het niet was.
emmers heet water doet ook wonderen. Zolang de konining maar dood is :) Dan gaan ze weer weg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_98504902
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Das wat iedereen mij dan ook zegt. Maar ik weet niet waar het hol heen leid, en of het meerdere uitgangen heeft, ik weet het niet zeker. Maar een vonkje bij die buren, en met al die rotzooi staat dan alles in de brand.

En dan kan ik niet relaxt de radio aan zetten met ''Billy Joel we didn't start the fire''. En zeggen dat ik het niet was.
Als je dat met gas doet kun je nog wat lol beleven (of niet). Gewoon dichtmaken, als ze ergens anders ook een uitgang hebben merk je dat snel genoeg
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_98504910
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef Argo het volgende:

[..]

Das wat iedereen mij dan ook zegt. Maar ik weet niet waar het hol heen leid, en of het meerdere uitgangen heeft, ik weet het niet zeker. Maar een vonkje bij die buren, en met al die rotzooi staat dan alles in de brand.

En dan kan ik niet relaxt de radio aan zetten met ''Billy Joel we didn't start the fire''. En zeggen dat ik het niet was.
Infiltreer..

Koop hier je vermomming.
http://www.carnavalskostuums.nl/bijenkostuum.html
Lekker happen
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:01:03 #9
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_98504931
Waarschuw de gemeente, je buren hebben waarschijnlijk een rommelerf. Er staat hoogstwaarschijnlijk in de APV dat het erf schoon moet zijn.
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
pi_98504935
Zie je trouwens meerdere gaten of alleen maar 1?
Who motivates the motivator?
pi_98504948
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:59 schreef OverRated het volgende:
Kokend water erin _O_
Ook in je buren trouwens, tokkies :')

Achterstandswijken :')
Ik leef niet in een achterbuurt, maar ik leef gewoon niet naast intelligente mensen. Maar ter informatie leef ik in een klein dorpje in het midden van Limburg, en zon klein dorpje is geen achterbuurt, sterker nog niemand wil der wonen omdat er niks te doen is. En er komt zelden een auto langs.
pi_98504958
Wat zijn jouw buren smerige tokkies. :r
pi_98504980
Gewoon even goed poederen, dat nemen de wespen mee het nest in ^O^
Kokend water komt niet tot in het nest, alleen in de gangen, net als benzine :')
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:03:36 #14
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_98505021
In België komt de brandweer gratis langs om het nest te ruimen...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_98505035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef Piles het volgende:
Gewoon even goed poederen, dat nemen de wespen mee het nest in ^O^
Kokend water komt niet tot in het nest, alleen in de gangen, net als benzine :')
Dank u voor het advies, ik zal gelijk zon poedertje halen, helaas hebben mijn ouders de foto camera mee op vakantie maar ik zal kijken of ik pics kan maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
In België komt de brandweer gratis langs om het nest te ruimen...
Verhuizen naar België zal het probleem al oplossen op zich, dus ik zie daar geen baat bij.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 13:04:28 ]
pi_98505045
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik leef niet in een achterbuurt, maar ik leef gewoon niet naast intelligente mensen. Maar ter informatie leef ik in een klein dorpje in het midden van Limburg, en zon klein dorpje is geen achterbuurt, sterker nog niemand wil der wonen omdat er niks te doen is. En er komt zelden een auto langs.
Gelukkig maar.

Blijft de tip van kokend water over :P iets minder gevaarlijker dan vuur.

Edit: oh, niet in het nest. :')
pi_98505056
Benzine en een romeinse kaars.

Zo ene knal jonguh.
pi_98505088
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef OverRated het volgende:

[..]

Gelukkig maar.

Blijft de tip van kokend water over :P iets minder gevaarlijker dan vuur.
Hmm ik zelf denk toch dat ik meer naar poeder hang, aangezien die krengen redelijk agressief zijn. En ik weet niet tot hoe diep dat nest zit... Als die koningin overleeft, zullen ze slechts op wraak uit zijn.
pi_98505094
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef Argo het volgende:

[..]

Dank u voor het advies, ik zal gelijk zon poedertje halen, helaas hebben mijn ouders de foto camera mee op vakantie maar ik zal kijken of ik pics kan maken.

Zoiets moet je hebben :) Meest ideale als je alle ingangen kan vinden natuurlijk.
pi_98505099
En volgende week tropische temperaturen, lekker in de tuin zitten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:05:47 #21
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_98505102
Kill it with fire!
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:05:48 #22
339493 Parietale_kwab
Boven de occipitale kwabben
pi_98505104
Vraag aan een van de wespen of de koningin buiten komt spelen en sla haar dan dood!
Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
  woensdag 22 juni 2011 @ 13:06:28 #23
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_98505127
Ook als alle buren netjes hun tuin onderhouden, dan kan nog een mollengang tot wespennest worden omgebouwd, dat is bij mij ook gebeurd. Ik liet het aanvankelijk zitten, totdat ik voor de tweede maal zonder aanleiding (vanuit mij gezien) gestoken werd. Met een regelmatig langskomend buurmeisje dat allergisch was, geen goed idee. Toen heb ik bij AH 2 grote bussen insecticide gehaald, en twee dagen achter elkaar zo'n hele bus in het nest gespoten, ondertussen af en toe even richtend op langsvliegende wespen. Probleem opgelost.

Trouwens, zo'n dode muis kan ook komen van een kat die uitgespeeld was met zijn prooi, maar geen zin meer had om het beest op te eten. Wespen en muizen horen gewoon thuis in de Nederlandse woonomgeving.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_98505149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:04 schreef flappy het volgende:
Benzine en een romeinse kaars.

Zo ene knal jonguh.
Lawinepijl erin zetten :D
pi_98505158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 13:05 schreef Piles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets moet je hebben :) Meest ideale als je alle ingangen kan vinden natuurlijk.
Ik zie er op het eerste gezicht maar 1, en heb al verder geïnspecteerd, maar dan moeten de monsters al een tweede gang hebben bij de buren, en daar is het niet zo overzichtelijk, ze hebben zelfs het gras dat ze hadden weg gedaan met zon machine, zodat ze het gras niet meer hoefde te maaien. Dat was sowieso een halve meter lang!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')