abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98426783
Ik heb mijn bankrekening aan mijn PayPal account gekoppeld, geen Creditcard. Eerst werkte alles prima en kon ik een directe overschrijving doen. Nu alleen nog maar een uitgestelde bankbetaling. Ook via internet kan ik niets meer kopen omdat de verkoper een directe betaling wil ontvangen. :')
Via Google kom ik ook niet veel verder dan het Marokko forum.

Iemand anders last van dit probleem?

Ik wist niet goed of ik dit in GC of in WGR moest plaatsen, als het verkeerd staat geef maar een schopje O~)
pi_98430095
Ik heb hetzelfde probleem en weet ook niet hoe ik dit kan oplossen. Ik volg deze.
pi_98431506
Vreemd. Heb vorige week nog met Paypal betaald dmv directe overschrijving (dus niet eerst van bankrekening -> paypal, maar meteen van mijn bankrekening af) en dat ging prima. Ik meen wel ergens gelezen te hebben als je een aantal keer geen saldo hebt gehad dat Paypal die werking dan bij je uitschakelt, en dat je dan weer via de oude manier geld op je paypal-account moet storten. Geen idee of dit ook echt zo is, aangezien ik al enkele keren niet genoeg geld op mijn bankrekening heb gehad, wat paypal er wel heeft afgehaald :) .
pi_98431804
Probeer een rechtse directe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')