abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 13:20:39 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97883995
Nou debat over netneutraliteit begonnen. Ben benieuwd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:22:39 #102
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_97884064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
Nou debat over netneutraliteit begonnen. Ben benieuwd.
Ik ook :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 13:28:11 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97884274
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:22 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik ook :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort door de bocht of KPN/Vodafone extra geld mogen heffen voor de skype/whatapp/ping etc. :+.

Kortom providers mogen niet zien wat consumenten doen op internet en daarop maatregelen nemen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97884532
Mijn teamleider kwam net zeggen dat er een foutje in mijn contract zat; dat ik meer uren ga werken dan de bedoeling was. Dus ik: tsja, die heb ik nu al getekend 8-) Hij heeft even gekeken of het kon qua budget en nu laat hij het maar staan :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:41:23 #105
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_97884793
Goed werk Isa ^O^ ging 't om veel uren?
pi_97884815
Neuh, maar wel weer leuk meegenomen natuurlijk *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97885349
Nou, maar weer eens dapper op dieet dus _O-

quote:
Jojoën gezonder dan overgewicht
Laatste update: 7 juni 2011 11:32 info .BAARN - Er wordt vaak gezegd dat jojoën niet gezond is. Weinig wetenschappelijke onderzoeken kunnen echter bevestigen dat schommelingen in gewicht en eetpatroon schadelijk zijn. Het blijkt nu in ieder geval gezonder dan een levenlang overgewicht.

Foto: Thinkstock Onderzoeker Edward List van de Amerikaanse Ohio University presenteert deze uitkomsten op de jaarlijkse bijeenkomst van de The Endocrine Society. Een organisatie die zich bezig houdt met onderzoek naar hormonen.

"Vanzelfsprekend is een stabiel en gezond eetpatroon het best voor de gezondheid.", vertelt List. "Mensen met overgewicht belanden echter vaak in een vicieuze cirkel van afvallen en aankomen. Het jojo-effect. Er werd altijd aangenomen dat dit effect schadelijk was, maar dit is nooit bewezen."

Om de lange termijn effecten van een jojo-dieet te bepalen onderzocht List samen met zijn onderzoeksteam wat een levenlang jojoën voor effect had op muizen. Tijdens het onderzoek werd een vetrijk -, een vetarm - en een jojo-dieet met elkaar vergeleken.

Lichaamsgewicht

Vervolgens werd de gezondheid van de muizen bepaald met behulp van lichaamsgewicht, lichaamsvet en bloedsuikerniveaus. Bij de muizen op het jojo-dieet fluctueerden deze waarden sterk. Gemiddeld genomen was de gezondheid van de jojo-muizen echter beter dan die van de muizen die het hele leven vetrijk aten.

List: "Verassend genoeg was de levensduur van de muizen op het jojo-dieet gemiddeld even lang als die van de vetarme groep." Deze twee groepen muizen leefden echter wel 35 procent langer dan de muizen met een continue overgewicht en vet voedingspatroon.

"We moeten afvallen dus blijven aanmoedigen, ook na verschillende mislukte pogingen. Dat komt de gezondheid nog altijd ten goede.", concludeert List.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97885493
En wie heeft er nog een lekker recept met klei of aarde?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doopte als kind regelmatig mijn lollies in de zandbak om dat dan enthousiast op te likken :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:00:41 #109
268312 Sarabi
pi_97885603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Nou, maar weer eens dapper op dieet dus _O-

[..]

Ik blijf liever geloven dat jojoën ongezonder is 8-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:14:04 #110
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_97886166
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef borisz het volgende:

[..]

Kort door de bocht of KPN/Vodafone extra geld mogen heffen voor de skype/whatapp/ping etc. :+.

Kortom providers mogen niet zien wat consumenten doen op internet en daarop maatregelen nemen.
Een belangrijke discussie, maar het moet niet gaan of ze meer geld mogen rekenen voor bepaalde diensten maar of ze uberhaupt onderscheid mogen maken in het dataverkeer.

Ik redeneer heel simpel voor wat betreft het meer geld voor diensten: zware toepassingen slurpen meer dataverkeer. Meer dataverkeer betekent eerder limiet bereikt. Eerder limiet bereikt = automatisch meer geld betalen.

De telefoonmaatschappijen doen nu een platenmaatschappijtje. Hard brullen dat ze minder inkomsten hebben door de opkomst van tools a la Skype en Whatsapp. Als ze nu eens nadenken hoe ze hier een slaatje uit kunnen slaan.....bijv. door betere abbo's te leveren :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:16:45 #111
217782 FutureFairytale
pi_97886281
die chauffeur komt niet meer :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:17:43 #112
217782 FutureFairytale
pi_97886327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, had ze al in mijn tas gedaan (in een boterhamzakje), maar die stond nog open in de gang. Sam lag onder de trap op Son te wachten maar werd ineens verdacht stil. Toen ik ging kijken lag meneer lekker in zijn mand brood te eten :+
slim hondje :D wat heb je nu gegeten?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:19:33 #113
217782 FutureFairytale
pi_97886397
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Oma geeft een etentje, wordt 87 :+
wat leuk! Hoop toch dat je er bij kunt zijn!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:31:05 #114
68866 Den_Haag
pi_97886863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef FutureFairytale het volgende:
die chauffeur komt niet meer :{
wrm nie?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 14:35:59 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97887088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een belangrijke discussie, maar het moet niet gaan of ze meer geld mogen rekenen voor bepaalde diensten maar of ze uberhaupt onderscheid mogen maken in het dataverkeer.

Ik redeneer heel simpel voor wat betreft het meer geld voor diensten: zware toepassingen slurpen meer dataverkeer. Meer dataverkeer betekent eerder limiet bereikt. Eerder limiet bereikt = automatisch meer geld betalen.

De telefoonmaatschappijen doen nu een platenmaatschappijtje. Hard brullen dat ze minder inkomsten hebben door de opkomst van tools a la Skype en Whatsapp. Als ze nu eens nadenken hoe ze hier een slaatje uit kunnen slaan.....bijv. door betere abbo's te leveren :P
Jup varieer met snelheid en data. En als je Whatsapp blokkeert komt er weer een nieuwe, en daarna weer, wat doe je met Imessage van Appel?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:46:26 #116
65551 PdeHoog
Hallo!
pi_97887510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:35 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup varieer met snelheid en data. En als je Whatsapp blokkeert komt er weer een nieuwe, en daarna weer, wat doe je met Imessage van Appel?
Mijn idee idd. En uberhaupt het gehele iCloud idee? Je kan zometeen overal ter wereld je muziek streamen ipv te syncen van je schijf naar je iPhone. Dat gaat best wat dataverkeer opleveren :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:51:07 #117
217782 FutureFairytale
pi_97887708
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teamleider kwam net zeggen dat er een foutje in mijn contract zat; dat ik meer uren ga werken dan de bedoeling was. Dus ik: tsja, die heb ik nu al getekend 8-) Hij heeft even gekeken of het kon qua budget en nu laat hij het maar staan :D
hehe beter 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:54:06 #118
217782 FutureFairytale
pi_97887834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

wrm nie?
uitbrander van baas. Hij ging rood aangelopen weg. Hij vroeg iets bijdehands maar zo erg was het niet maar volgens een collega moest hij bijna huilen. En hij kwam hier voor t eerst. Ach ja, kan alleen maar zuchten..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 14:54:44 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97887863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn idee idd. En uberhaupt het gehele iCloud idee? Je kan zometeen overal ter wereld je muziek streamen ipv te syncen van je schijf naar je iPhone. Dat gaat best wat dataverkeer opleveren :D
Om met Jhim van Bemmel te spreken: op email ook geen virtuele postzegels :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:56:37 #120
859 Isabeau
ISFP
pi_97887943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:54 schreef borisz het volgende:

Om met Jhim van Bemmel te spreken: op email ook geen virtuele postzegels :+.
En ik heb encylopediemakers nog niet horen klagen over Wikipedia.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:59:55 #121
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97888063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik heb encylopediemakers nog niet horen klagen over Wikipedia.
Nee, die blijven stug volhouden dat Wikipedia niet het journalistieke niveau haalt van een bijv. Britannica.

quote:
On 14 December 2005, the scientific journal Nature reported that, within 42 randomly selected general science articles, there were 162 mistakes in Wikipedia versus 123 in Britannica.[10] In its detailed 20-page rebuttal, Encyclopædia Britannica, Inc. characterized Nature's study as flawed and misleading[11] and called for a "prompt" retraction. It noted that two of the articles in the study were taken from a Britannica year book, and not the encyclopedia; another two were from Compton's Encyclopedia (called the Britannica Student Encyclopedia on the company's web site). The rebuttal went on to mention that some of the articles presented to reviewers were combinations of several articles, and that other articles were merely excerpts but were penalised for factual omissions. The company also noted that several facts classified as errors by Nature were minor spelling variations, and that several of its alleged errors were matters of interpretation. Nature defended its story and declined to retract, stating that, as it was comparing Wikipedia with the web version of Britannica, it used whatever relevant material was available on Britannica's website.[111]
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:03:53 #122
859 Isabeau
ISFP
pi_97888216
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef Anthraxx het volgende:

Nee, die blijven stug volhouden dat Wikipedia niet het journalistieke niveau haalt van een bijv. Britannica.

Ik las een boekje van een universitair docent die schreef dat hij op een gegeven moment werd gevraagd om een stukje voor in een encyclopedie te schrijven. Hij schreef het stukje en dat werd integraal gepubliceerd zonder dat er werd getwijfeld aan zijn kennis en feiten. Hij vond dat héél erg slecht :D Hij zei dat Wikipedia door hoogleraren, professoren en wetenschappers werd bezocht te zamen met hobbyisten die gezamenlijk veel meer weten dan hij alleen die in zijn eentje een stukje voor een encyclopedie mocht schrijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:07:43 #123
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97888336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las een boekje van een universitair docent die schreef dat hij op een gegeven moment werd gevraagd om een stukje voor in een encyclopedie te schrijven. Hij schreef het stukje en dat werd integraal gepubliceerd zonder dat er werd getwijfeld aan zijn kennis en feiten. Hij vond dat héél erg slecht :D Hij zei dat Wikipedia door hoogleraren, professoren en wetenschappers werd bezocht te zamen met hobbyisten die gezamenlijk veel meer weten dan hij alleen die in zijn eentje een stukje voor een encyclopedie mocht schrijven.
:D. Hij heeft een punt. Alhoewel je Wikipedia niet als bron wilt gebruiken. Dat pikken ze dan weer niet. Ook niet met deze argumenten :P.

Maar goed, voor het gros van de mensen voldoet Wikipedia prima. Degene die een meer wetenschappelijke uitleg willen hebben klikt gewoon op de referenties door onderaan de pagina. Daar staan meestal toch de wetenschappelijke papers :P. Die heb ik bij een Britannica nooit zien staan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 15:10:20 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97888444
De VVD maakt een draai in de goede richting _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:11:05 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_97888471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef borisz het volgende:
De VVD maakt een draai in de goede richting _O_
:Z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')