abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2011 @ 23:52:57 #126
163650 Greys
pi_97640746
Bij dat soort 'onmogelijke' liefdes is bijna altijd zo dat als je dan een andere leuke man tegenkomt dat je dan denkt 'WTF was I thinking, ik verdien iemand die 100% voor mij gaat' en dan snap je er geen reet meer van waar je in godsnaam verdrietig om was.

Maar daar moet je wel vertrouwen in houden dat dat gebeurt. Alsjeblieft. Daar ben je veel te leuk voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2011 @ 23:54:06 #127
163650 Greys
pi_97640786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Omdat ie kennelijk ook van haar houdt...

En ja, dat zegt iedereen dus, niemand snapt het, niemand gelooft het en dat maakt het gewoon NOG rotter allemaal -O-
Ik geloof het wel.
Ik snap het alleen niet ;)
Nou goed, ik zal eerlijk zijn, ik geloof dat hij je heel lief en leuk en spannend en mooi vindt. Ik geloof alleen niet dat hij meer van jou houdt dan van haar. Anders was hij al weg, namelijk. En je bent veel te goed om te moeten delen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97640797
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Bij dat soort 'onmogelijke' liefdes is bijna altijd zo dat als je dan een andere leuke man tegenkomt dat je dan denkt 'WTF was I thinking, ik verdien iemand die 100% voor mij gaat' en dan snap je er geen reet meer van waar je in godsnaam verdrietig om was.

Maar daar moet je wel vertrouwen in houden dat dat gebeurt. Alsjeblieft. Daar ben je veel te leuk voor.
Maar goed, dat WIL ik nu gewoon echt niet :@ Ik wil niet een andere man :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_97640842
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof het wel.
Ik snap het alleen niet ;)
Nou goed, ik zal eerlijk zijn, ik geloof dat hij je heel lief en leuk en spannend en mooi vindt. Ik geloof alleen niet dat hij meer van jou houdt dan van haar. Anders was hij al weg, namelijk. En je bent veel te goed om te moeten delen.
Ik zeg ook niet dat hij meer van mij houdt dan van haar. Maar ik geloof wel echt dat ie van me houdt, en daar sta ik dus ongeveer alleen in, en daar baal ik soms gewoon (extra) van :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:55:24 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97640844
Je bent sowieso leuk en lief en awesome genoeg om volledig voor te gaan, als je dat maar onthoudt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:57:31 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_97640940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:50 schreef tombolafan het volgende:

Veel te lang (maar eigenlijk te kort) ;)
Ja, van dat soort cryptische gedachten zou ik ook depri worden :P

Of komt het uit een liedje van de 3J's?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_97641000
Ja, en ik weet dat ik niet spoor om genoegen nemen met "erbij" enzo, maar goed, dat dacht ik ook altijd tot ik in deze situatie kwam :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_97641010
Ik geloof ook wel dat je in het echt een erg leuk persoon bent :Y :)

Echt! :Y

Jij verdient een man en er is ook best wel een man zijn genoeg mannen die jou verdient verdienen :Y

En: "Feel the risin hope and the sky will open".
pi_97641030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:57 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, van dat soort cryptische gedachten zou ik ook depri worden :P

Of komt het uit een liedje van de 3J's? [ afbeelding ]
Eerder uit Blof :+

Ik bedoel gewoon dat het helemaal niet zo lang geleden is, maar ik vind een dag zonder hem al lang, dus dan is het snel te lang :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 juni 2011 @ 23:59:30 #135
163650 Greys
pi_97641038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar goed, dat WIL ik nu gewoon echt niet :@ Ik wil niet een andere man :')
Dus je gaat nog jaren zitten wachten op iemand en je bij vlagen zo kut voelen als nu?
Nee toch in godsnaam? Please? :o
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij meer van mij houdt dan van haar. Maar ik geloof wel echt dat ie van me houdt, en daar sta ik dus ongeveer alleen in, en daar baal ik soms gewoon (extra) van :@
Ik houd ook van Ll, omdat ik hem in het echt heel tof en bijzonder vind en we zo ongeveer alles kunnen bespreken. En ik houd van meer mannen. Dus ik geloof echt wel dat hij van jou houdt.

Ik word er alleen een beetje boos van - en dat is wrs wat jij niet wilt horen, sorry :@ - dat hij je zo aan het lijntje houdt. Of weet hij niet dat je er af en toe (vrij geregeld) zo verdrietig van bent? Ben je het niet enorm zat inmiddels, moet hij niet eens een keuze gaan maken of blijft hij lekker in de situatie dat hij the best of both worlds heeft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97641055
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik geloof ook wel dat je in het echt een erg leuk persoon bent :Y :)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik moet iig weer lachen _O- _O- _O-

quote:
Echt! :Y

En: "Feel the risin hope and the sky will open".
O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:00:57 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_97641106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef tombolafan het volgende:
Ja, en ik weet dat ik niet spoor om genoegen nemen met "erbij" enzo, maar goed, dat dacht ik ook altijd tot ik in deze situatie kwam :')
Ik dacht dat dat al een jaar geleden was oid :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2011 @ 00:01:09 #138
163650 Greys
pi_97641122
Sorry Tombo, ik zeg waarschijnlijk precies wat je vriendinnen zeggen en waar je dus de schurft aan hebt, aan die opmerkingen. Maar HIJ heeft alles wat hij maar wenst, zijn vrouw, jou on the side, geen wolkje aan de lucht en bakken met aandacht. En jij zit maar met het kutgevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:01:09 #139
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97641123
Ik kan me best voorstellen hoe je nooit eigenlijk denkt de "andere" vrouw te zijn, en dat je toch een beetje (helemaal) in een situatie terecht komt waar dat wel is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:02:20 #140
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_97641185
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus je gaat nog jaren zitten wachten op iemand en je bij vlagen zo kut voelen als nu?
Nee toch in godsnaam? Please? :o
Nee joh, ik ga echt niet wachten op hem, maar ik ga ook niet actief op zoek ofzo, ben hem ook "zomaar" tegengekomen ;)
quote:
Ik houd ook van Ll, omdat ik hem in het echt heel tof en bijzonder vind en we zo ongeveer alles kunnen bespreken. En ik houd van meer mannen. Dus ik geloof echt wel dat hij van jou houdt.
Ja nou ja, dit is wel iets anders houden van hoor :P
quote:
Ik word er alleen een beetje boos van - en dat is wrs wat jij niet wilt horen, sorry :@ - dat hij je zo aan het lijntje houdt. Of weet hij niet dat je er af en toe (vrij geregeld) zo verdrietig van bent? Ben je het niet enorm zat inmiddels, moet hij niet eens een keuze gaan maken of blijft hij lekker in de situatie dat hij the best of both worlds heeft?
Hij heeft mij niet meer :) Hij is er juist pas mee gestopt (met mij dan), nu echt enzo, en dat vind ik gewoon kut :X Ik was oprecht gelukkig met een deel van hem, hoe raar dat ook klinkt :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2011 @ 00:02:26 #141
163650 Greys
pi_97641190
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me best voorstellen hoe je nooit eigenlijk denkt de "andere" vrouw te zijn, en dat je toch een beetje (helemaal) in een situatie terecht komt waar dat wel is.
Ik kan me er ook iets bij voorstellen, maar wanneer je je er zo vaak kut om voelt gaat je inner weegschaal toch op een gegeven moment toch echt te vaak de foute kant op slaan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:03:11 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_97641233
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, het zal heus wel ooit goedkomen misschien tussen mij en een man, maar het ziet er naar uit dat het niet met de man die ik wil goedkomt ;) En ik weet het, gaat over, komt goed, komt een ander, maar van het idee alleen al word ik gewoon verdrietig :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zo'n moment duik ik dus in dit soort muziek :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder kan ik me alleen maar hierbij aansluiten :@
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
je bent veel te goed om te moeten delen.
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik geloof ook wel dat je in het echt een erg leuk persoon bent :Y :)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:03:30 #143
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_97641255
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan me er ook iets bij voorstellen, maar wanneer je je er zo vaak kut om voelt gaat je inner weegschaal toch op een gegeven moment toch echt te vaak de foute kant op slaan? :@
Oh vast wel, maar ik voel me alleen kut als hij weer eens had besloten dat het over moest zijn :') En dan weer terug kwam dus :@

En nu voel ik me kut omdat ie nooit meer terugkomt waarschijnlijk :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:03:53 #144
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_97641283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat al een jaar geleden was oid :o
Nee :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:03:53 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_97641284
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:59 schreef Greys het volgende:

Ik word er alleen een beetje boos van - en dat is wrs wat jij niet wilt horen, sorry :@ - dat hij je zo aan het lijntje houdt. Of weet hij niet dat je er af en toe (vrij geregeld) zo verdrietig van bent? Ben je het niet enorm zat inmiddels, moet hij niet eens een keuze gaan maken of blijft hij lekker in de situatie dat hij the best of both worlds heeft?
Kom op zeg, alsof alles zo lekker rationeel is in de liefde :o
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:04:31 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97641314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan me er ook iets bij voorstellen, maar wanneer je je er zo vaak kut om voelt gaat je inner weegschaal toch op een gegeven moment toch echt te vaak de foute kant op slaan? :@
Ja, maar het is natuurlijk als buitenstaander wel stukken eenvoudiger om de balans op te maken van kutgevoel versus goddelijk gevoel. Als je er middenin zit, tenminste zo ben ik :') (niet dat ik deze situatie meegemaakt heb), dan is het kutte wel kut, maar maakt het leuke al het kutte weer goed. Voor dat moment. En daarna is het dan weer kut, maar er komt vast wel weer een moment (of zo hoop je dan) dat het weer geweldig is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2011 @ 00:04:36 #147
163650 Greys
pi_97641320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
Ja nou ja, dit is wel iets anders houden van hoor :P
Hoe weet je dat? :P

quote:
Hij heeft mij niet meer :) Hij is er juist pas mee gestopt (met mij dan), nu echt enzo, en dat vind ik gewoon kut :X Ik was oprecht gelukkig met een deel van hem, hoe raar dat ook klinkt :@
Wat gaf hij als reden voor het stoppen met jou, als ik zo vrij mag zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:04:44 #148
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_97641329
Oh, en hij weet het als ik me kut voel hoor, dat sms ik gewoon :') En als ie dan niet terugsmst wordt het erger, en nou ja, je kent mij en smsen :+ _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_97641343
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh vast wel, maar ik voel me alleen kut als hij weer eens had besloten dat het over moest zijn :') En dan weer terug kwam dus :@

En nu voel ik me kut omdat ie nooit meer terugkomt waarschijnlijk :{
Dan denk ik dat je dat misschien moet proberen los te laten, omdat er vast nóg wel een leuke man op de aardkloot rondloopt die jou ook leuk vindt.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:05:10 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_97641353
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

Omg, je luistert dan naar Herman :o.

Greys! Dat zijn major pluspunten he :o!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')