abonnement Unibet Coolblue
pi_98578955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef Sulley02 het volgende:
Jeetje, wat heb ik veel foto's gemist!

Fiep O+ mooi beestje!

Onze Tijger was toe aan eten:
[ afbeelding ]

Zo gaat ie van mij ook altijd zitten en kijken als ie vind dat het etenstijd is.
pi_98582681
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef Sulley02 het volgende:
Kitten Saar O+ :
[ afbeelding ]
_O_

Doet me onmiddelijk denken aan:

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:24:00 #253
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_98586450

Onze Whiskas die in de hemel zijt, uw krabpaal worde geheiligd, uw poezemand kome....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:39:18 #254
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_98592942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef bas-beest het volgende:

[..]

_O_

Doet me onmiddelijk denken aan:

[ afbeelding ]
Haha! Ja zo had het kunnen zijn als ze niet vlak ervoor in de plant was gaan zitten :'). Ze komt nu nog regelmatig zo midden op de pc zitten om de aandacht op te eisen :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:42:23 #255
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_98627516
Mijn kat lijkt toch ernstig op de vliegende hond uit Neverending story !! :D



originele filmpje:
Wat zijn we aan het doen ???
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:56:25 #256
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_98659568
Hier onze 2 Maine Coons.
De lichte is een kater (Levi), de donkere een poes(Aylin > "eejlin").
Ze zijn nu ongeveer een half jaar oud en nu al groter dan een normale kat.
We hebben ze gekocht toen ze 13 week oud waren, ze groeien als kool..
Levi is nu al 4,5 KG en nog niet volgroeid!
Heb zoveel foto's, voor de liefhebbers kan ik wel meer posten..

Beetje oude foto;


En nieuwere..:


"Please...?"


  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:12:57 #257
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_98662082
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef some1_eddy het volgende:
Hier onze 2 Maine Coons.
De lichte is een kater (Levi), de donkere een poes(Aylin > "eejlin").
Ze zijn nu ongeveer een half jaar oud en nu al groter dan een normale kat.
We hebben ze gekocht toen ze 13 week oud waren, ze groeien als kool..
Levi is nu al 4,5 KG en nog niet volgroeid!
Heb zoveel foto's, voor de liefhebbers kan ik wel meer posten..

Beetje oude foto;
[ afbeelding ]

En nieuwere..:
[ afbeelding ]

"Please...?"
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wow, erg mooie katten
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_98662385
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Curiosity het volgende:

[..]

wow, erg mooie katten
Zeker weten...

Kom ik aan met onze drie (en binnenkort vijf) huis-tuin-en-keuken-katten. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  Moderator zaterdag 25 juni 2011 @ 23:24:31 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_98662437
Wauw, dat is een mooi stel! Komt maar op met die foto's :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:51:53 #260
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_98663508
Morgen post ik wel wat meer foto's, moet eerst maar een paar uitzoeken.. heb er een stuk of 400 denk ik..
pi_98664989
Wauw, die donkere is mooooi O+ Echt precies de tekening die ik wil hebben als ik een coontje neem (en die komt er sowieso ooit een keer! :P vind het prachtige katten) die witte ook wel, maar ik vind katten met meerdere kleuren sowieso mooier dan egale katten :Y
pi_98668904
@some1_eddy: Die mooie pluimstaarten ja <3, prachtige beesten!

@Muck: lief opgerold bolletje O+

@Oom_Agent: Dat is echt precies hetzelfde bekkie! Kan ie ook vliegen?
pi_98668990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef bl0emetjE het volgende:
Wij hebben hier sinds net zoiets geks...

We hebben 2 poezen (niet geholpen), het zijn zusjes uit hetzelfde nest en ze zijn 15 april 2 jaar geworden. Vanuit het nest zijn ze hier komen wonen samen, toen ze 3 maanden oud waren. Altijd is alles prima gegaan, ze stoeien wel eens maar even vaak liggen ze elkaar te wassen.
Alleen nu, sinds een uurtje ongeveer, gromt de ene naar de andere. Ook rennen ze achter elkaar aan (net als met stoeien soms, maar dat is altijd zonder gegrom). Het grommen zo hebben we nog nooit eerder bij ze gehoord.

Iemand hier een idee wat er kan zijn?
Is het opeens uit het niets een machtsovername?
Ga jij eens snel je katten laten helpen...

Zielig man dat ze steeds weer krols worden... Of wil je graag een nestje? Of twee nestjes zodat je straks weer een stuk of 12 kittens hebt terwijl het asiel elk jaar weer vol zit met kittens en katten.... :N
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 juni 2011 @ 08:16:10 #264
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_98670381
Is dat gezeik over een kat laten helpen nou nog niet over?! Niet iedereen met een ongeholpen kat wil nestjes hoor. Vrouwen worden iedere maand ongesteld, wat ook veel energie kost, daar laat je toch ook niets aan doen?! En waag het niet om te zeggen dat dat anders is, want een overbevolking aan mensen is even erg als een overbevolking katten.

Door die razzia's over nestjes hier weet iedereen op F&F het ondertussen wel..
  zondag 26 juni 2011 @ 10:28:12 #265
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_98671420
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:16 schreef Sulley02 het volgende:
Is dat gezeik over een kat laten helpen nou nog niet over?! Niet iedereen met een ongeholpen kat wil nestjes hoor. Vrouwen worden iedere maand ongesteld, wat ook veel energie kost, daar laat je toch ook niets aan doen?! En waag het niet om te zeggen dat dat anders is, want een overbevolking aan mensen is even erg als een overbevolking katten.

Door die razzia's over nestjes hier weet iedereen op F&F het ondertussen wel..
Poezen laten helpen heeft niet altijd met nestjes te maken. Besef je wel dat ongeholpen poezen die maar krols blijven worden en niet gedekt worden heel veel kans maken op baarmoederontstekingen? Dan ben je nog verder van huis.

De poes aan de pil zetten heeft 9 van de 10 keer het 'Dolly Parton Syndroom' als gevolg en dan ook nog net zo vaak met dodelijke gevolgen! Daarnaast is de kans op kanker ook ontzettend hoog. De poezenpil is dusdanig gevaarlijk dat een heleboel dierenartspraktijken de pil niet eens meer geven.

Je kan het krols worden niet zomaar vergelijken met ongesteld worden bij mensen. Bij poezen heeft dit toch echt hele andere gevolgen. Vaak met een dodelijke of pijnlijke afloop.
  zondag 26 juni 2011 @ 10:36:51 #266
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_98671532
Maar goed, het ging om foto's



pi_98673520
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 08:16 schreef Sulley02 het volgende:
Is dat gezeik over een kat laten helpen nou nog niet over?! Niet iedereen met een ongeholpen kat wil nestjes hoor. Vrouwen worden iedere maand ongesteld, wat ook veel energie kost, daar laat je toch ook niets aan doen?! En waag het niet om te zeggen dat dat anders is, want een overbevolking aan mensen is even erg als een overbevolking katten.

Door die razzia's over nestjes hier weet iedereen op F&F het ondertussen wel..
:')


quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:28 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Poezen laten helpen heeft niet altijd met nestjes te maken. Besef je wel dat ongeholpen poezen die maar krols blijven worden en niet gedekt worden heel veel kans maken op baarmoederontstekingen? Dan ben je nog verder van huis.

De poes aan de pil zetten heeft 9 van de 10 keer het 'Dolly Parton Syndroom' als gevolg en dan ook nog net zo vaak met dodelijke gevolgen! Daarnaast is de kans op kanker ook ontzettend hoog. De poezenpil is dusdanig gevaarlijk dat een heleboel dierenartspraktijken de pil niet eens meer geven.

Je kan het krols worden niet zomaar vergelijken met ongesteld worden bij mensen. Bij poezen heeft dit toch echt hele andere gevolgen. Vaak met een dodelijke of pijnlijke afloop.
_O_

Dank u! :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 26 juni 2011 @ 12:19:18 #268
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_98673716
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 10:28 schreef Butterscotch het volgende:

[..]

Poezen laten helpen heeft niet altijd met nestjes te maken. Besef je wel dat ongeholpen poezen die maar krols blijven worden en niet gedekt worden heel veel kans maken op baarmoederontstekingen? Dan ben je nog verder van huis.

De poes aan de pil zetten heeft 9 van de 10 keer het 'Dolly Parton Syndroom' als gevolg en dan ook nog net zo vaak met dodelijke gevolgen! Daarnaast is de kans op kanker ook ontzettend hoog. De poezenpil is dusdanig gevaarlijk dat een heleboel dierenartspraktijken de pil niet eens meer geven.

Je kan het krols worden niet zomaar vergelijken met ongesteld worden bij mensen. Bij poezen heeft dit toch echt hele andere gevolgen. Vaak met een dodelijke of pijnlijke afloop.
Ik snap gewoon niet waarom een ongeholpen poes meteen met nestjes in verband wordt gebracht, wat hier al weken in F&F gedaan word. En je hebt gelijk hoor, een poes aan de pil is slecht, maar niet iedere ongeholpen poes zit aan de pil. Om nou iemand direct door het slijk te halen omdat het een ongesterilliseerde poes betreft vind ik gewoon asociaal. Al helemaal omdat je niks van de katten weet en op foto's van betreffende user (die heb ik in ieder geval al wel eens voorbij zien komen volgens mij) kunt zien dat ze goed verzorgd worden.

Hoe iemand zijn katten verzorgt, moet iemand zelf weten en bij iedereen is wel iets aan de verzorging wat een ander graag anders zou willen doen. Het zijn ook verschillende katten met verschillend gedrag. Alles over 1 kam scheren kan iedereen wel.


Maar goed, mooie katten en ik vind je krabpaal leuk! Dat tonnetje :D
pi_98674221
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:03 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ga jij eens snel je katten laten helpen...

Zielig man dat ze steeds weer krols worden... Of wil je graag een nestje? Of twee nestjes zodat je straks weer een stuk of 12 kittens hebt terwijl het asiel elk jaar weer vol zit met kittens en katten.... :N
Dat mijn poezen niet geholpen zijn betekend niet dat ik meteen nestjes wil oid. Misschien heb ik er wel hele andere redenen voor dat ze (nog) niet geholpen zijn. Ze komen niet buiten, enkel op mijn balkon dat helemaal is afgezet met een kattennet, dus per ongeluk nestjes maken zit er niet in voor ze. Medisch gezien worden ze zeer goed in de gaten gehouden daar ik in mijn directe omgeving mensen heb die werken in de gezondheid, ook met dieren.
Mijn twee vorige poezen kwamen hier in huis met een tweede kans (asiel en herplaatsing), eentje was geholpen en de ander niet, ze zijn precies even oud geworden en allebei even gezond geweest (beide gestorven door ouderdom zonder hier bij mij ooit ziek te zijn geweest).

Kortom: Ik vind het een beetje kort door de bocht om zo te reageren.
En natuurlijk snap ik heus wel dat katten die gewoon buitenkomen beter geholpen kunnen worden, dat de asiels volzitten en dat een kattenpil ook niet zo goed is voor de gezondheid van de kat. Een kattenpil krijgen ze hier overigens ook niet.
pi_98674263
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:19 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet waarom een ongeholpen poes meteen met nestjes in verband wordt gebracht, wat hier al weken in F&F gedaan word. En je hebt gelijk hoor, een poes aan de pil is slecht, maar niet iedere ongeholpen poes zit aan de pil. Om nou iemand direct door het slijk te halen omdat het een ongesterilliseerde poes betreft vind ik gewoon asociaal. Al helemaal omdat je niks van de katten weet en op foto's van betreffende user (die heb ik in ieder geval al wel eens voorbij zien komen volgens mij) kunt zien dat ze goed verzorgd worden.

Hoe iemand zijn katten verzorgt, moet iemand zelf weten en bij iedereen is wel iets aan de verzorging wat een ander graag anders zou willen doen. Het zijn ook verschillende katten met verschillend gedrag. Alles over 1 kam scheren kan iedereen wel.

Maar goed, mooie katten en ik vind je krabpaal leuk! Dat tonnetje :D
Dat dus, dankje :)
  zondag 26 juni 2011 @ 12:48:03 #271
108809 Butterscotch
Multiple Maine Coon Syndrome
pi_98674412
Het belangrijkste is dat de mensen de feiten weten. Het gaat niet om persoonlijke meningen van mensen, maar de gezondheid van dieren.

Ik haal niemand door het slijk, ik benoem alleen feiten. Net zoals dat bloemetje net de feiten geeft dat de katten medisch in de gaten worden gehouden. Dat zijn feitelijke argumenten en daar is helemaal niks mis mee.

Maar voor zij die interesse hebben in de krabpaal, komt bij dierenvilla vandaan. Jammere is alleen dat ik dan weer later hoorde dat ze geen lange houdbaarheidsdatum hebben bij Maine Coons -O-
  zondag 26 juni 2011 @ 13:13:19 #272
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_98675105
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:48 schreef Butterscotch het volgende:
Het belangrijkste is dat de mensen de feiten weten. Het gaat niet om persoonlijke meningen van mensen, maar de gezondheid van dieren.

Ik haal niemand door het slijk, ik benoem alleen feiten. Net zoals dat bloemetje net de feiten geeft dat de katten medisch in de gaten worden gehouden. Dat zijn feitelijke argumenten en daar is helemaal niks mis mee.

Maar voor zij die interesse hebben in de krabpaal, komt bij dierenvilla vandaan. Jammere is alleen dat ik dan weer later hoorde dat ze geen lange houdbaarheidsdatum hebben bij Maine Coons -O-
Er is niets mis met aantonen dat katten vaker ontstekingen last krijgen van kwalen als ze niet geholpen worden, maar het gaat er meer om dat er daarvoor zo kort door de bocht gereageerd werd op wat info die een user geeft. Aan de info van bloemetjE kan je niet achterhalen wat de beweegredenen zijn, maar er wordt zo gereageerd dat zij moet gaan verantwoorden waarom haar katten niet geholpen zijn. Ik vind dat zoiets gewoon niet hoort. En ja, er zijn veel mensen die er niets van weten, maar ook die wél weten hoe iets in elkaar steekt. Aan de foto's die bloemetjE eerder gepost heeft is te zien dat de katten er hartstikke mooi uit zien en dat ze ze echt wel goed verzorgt.

Als users de wereld willen gaan redden, dan moeten ze die droom maar laten vallen, want op deze manier lukt dat niet. En al helemaal niet veilig thuis achter de computer.

Jammer dat je paal niet Maine Coon proof is :(

Maar goed, foto's:


Saar laat aan Tijger zien hoe het moet :')
pi_98675520
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Dat mijn poezen niet geholpen zijn betekend niet dat ik meteen nestjes wil oid. Misschien heb ik er wel hele andere redenen voor dat ze (nog) niet geholpen zijn. Ze komen niet buiten, enkel op mijn balkon dat helemaal is afgezet met een kattennet, dus per ongeluk nestjes maken zit er niet in voor ze. Medisch gezien worden ze zeer goed in de gaten gehouden daar ik in mijn directe omgeving mensen heb die werken in de gezondheid, ook met dieren.
Mijn twee vorige poezen kwamen hier in huis met een tweede kans (asiel en herplaatsing), eentje was geholpen en de ander niet, ze zijn precies even oud geworden en allebei even gezond geweest (beide gestorven door ouderdom zonder hier bij mij ooit ziek te zijn geweest).

Kortom: Ik vind het een beetje kort door de bocht om zo te reageren.
En natuurlijk snap ik heus wel dat katten die gewoon buitenkomen beter geholpen kunnen worden, dat de asiels volzitten en dat een kattenpil ook niet zo goed is voor de gezondheid van de kat. Een kattenpil krijgen ze hier overigens ook niet.
Dan nog; het verhaal van Butterscotch is volgens mij reden genoeg om ze alsnog te laten helpen.....

Katten worden er ook rustiger van....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_98676351
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:28 schreef Spezza19 het volgende:

Dan nog; het verhaal van Butterscotch is volgens mij reden genoeg om ze alsnog te laten helpen.....

Katten worden er ook rustiger van....
Dat laatste was mijn enige reden. Ze worden er rustiger van en het gemauw stopte.
Anders zou ik het waarschijnlijk ook niet gedaan hebben. En nee ik wou geen nestje, er zijn al veel katten zonder baasje.
  zondag 26 juni 2011 @ 14:12:44 #275
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98677074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef some1_eddy het volgende:
Hier onze 2 Maine Coons.
De lichte is een kater (Levi), de donkere een poes(Aylin > "eejlin").
Ze zijn nu ongeveer een half jaar oud en nu al groter dan een normale kat.
We hebben ze gekocht toen ze 13 week oud waren, ze groeien als kool..
Levi is nu al 4,5 KG en nog niet volgroeid!
Heb zoveel foto's, voor de liefhebbers kan ik wel meer posten..

En nieuwere..:


Ik vind vooral de ligging van de bovenste kat een giller!
Alsof het een werknemer betreft die na een dag hard werken in zijn hangmat ligt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')