abonnement Unibet Coolblue
pi_106419039
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet de zanger nee, maar bedankt voor het luisteren :D

Gitaar meets dubstep afgelopen nacht:
Haha, dit is wel mooi. :)
  donderdag 5 januari 2012 @ 01:42:52 #78
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_106425196
dit is mijn laatste werk gemaakt met jawel de Roland TR-808
http://soundcloud.com/mooserzzz/sets/roland-tr-808-demo
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
pi_106460961
Heb een paar dagen terug mijn muzikale productie van 2011 samengevat. Een aantal nummers heb ik hier volgens mij al eens gepost het afgelopen jaar.

Je zou het muzikaal kunnen plaatsen in het psychill/idm/downtempo/ambient-hoekje, al laat ik het aan jullie over hoe het precies genoemd 'moet' worden. De 11 nummers zijn allemaal gemaakt in Reason 5, met hier en daar een klein beetje Cubase voor een sporadisch VST-instrumentje of effectje. De nummers zijn volgens mij allemaal in 320 kbps mp3-formaat.

Voor het rar-bestand (inclusief artwork) klik je hier!

Op mn SoundCloud vind je de meeste nummers ook terug, voor een idee over hoe of wat. :)
pi_106465104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet de zanger nee, maar bedankt voor het luisteren :D

Gitaar meets dubstep afgelopen nacht:
Nice!

Ik ben toevallig ook sinds gisteren met dit nummer bezig. Wel leuk om allemaal uit te vogelen. :Y
pi_106471799
Ik heb laatst ook weer wat opgenomen. Moet nog een keer afmaken. Nog wat stukjes zang over en nog wat gitaarpartijen misschien nog een bas. Blijft wel een lekker nummer.

http://soundcloud.com/sebasstudio/teach-your-children-mix
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_106520968
quote:
Klinkt gaaf! Ik heb een acapella voor je:

http://www.mediafire.com/?ej5mgtzcqhj

Denk dat dat beter werkt in een mashup, hoef je niets te filteren en je eindresultaat word een stuk "cleaner" van!
pi_106521895
Die acapella geeft me inspiratie, bedankt okionl!

Ik weet dat de tekst niet perfect op de beat staat ;)

http://soundcloud.com/cliffs-beats/forget-about-hiphop-1
pi_106522063
quote:
6s.gif Op donderdag 5 januari 2012 01:42 schreef K4rJ4kC het volgende:
dit is mijn laatste werk gemaakt met jawel de Roland TR-808
http://soundcloud.com/mooserzzz/sets/roland-tr-808-demo
Je snippet is veel te hard opgenomen, het vervormd. Probeer eens een max van -6dB op de masterbus aan te houden. en ook op je individuele mixer sporen een max van -6 a -8dB, dan kun je later de boel weer opkrikken zonder vervorming.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef Stupide het volgende:
Heb een paar dagen terug mijn muzikale productie van 2011 samengevat. Een aantal nummers heb ik hier volgens mij al eens gepost het afgelopen jaar.

Je zou het muzikaal kunnen plaatsen in het psychill/idm/downtempo/ambient-hoekje, al laat ik het aan jullie over hoe het precies genoemd 'moet' worden. De 11 nummers zijn allemaal gemaakt in Reason 5, met hier en daar een klein beetje Cubase voor een sporadisch VST-instrumentje of effectje. De nummers zijn volgens mij allemaal in 320 kbps mp3-formaat.

Voor het rar-bestand (inclusief artwork) klik je hier!

Op mn SoundCloud vind je de meeste nummers ook terug, voor een idee over hoe of wat. :)
Wow! Je hebt er een fan bij! lekker man die glitchy loops met die ambient sound eronder! De tracks klinken ook mooi "vol" en "dik"

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 07:19 schreef ssebass het volgende:
Ik heb laatst ook weer wat opgenomen. Moet nog een keer afmaken. Nog wat stukjes zang over en nog wat gitaarpartijen misschien nog een bas. Blijft wel een lekker nummer.

http://soundcloud.com/sebasstudio/teach-your-children-mix
Lekker hoor die dubblele stem, misschien iets minder panning, of is de opname zo?
pi_106522152
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:17 schreef K.A.Bouter het volgende:
Die acapella geeft me inspiratie, bedankt okionl!

Ik weet dat de tekst niet perfect op de beat staat ;)

http://soundcloud.com/cliffs-beats/forget-about-hiphop-1
de mijne is ook meet een acapella gemaakt hoor, dat beatje eronder komt uit het blur nummer. :)
niet slecht, de jouwe. :) met Ableton live heb je die acapella er zo goed opstaan :)
pi_106522354
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:26 schreef okiokinl het volgende:

[..]

de mijne is ook meet een acapella gemaakt hoor, dat beatje eronder komt uit het blur nummer. :)
niet slecht, de jouwe. :) met Ableton live heb je die acapella er zo goed opstaan :)
Het klonk ietwat rommelig in het "beat" gebied, vandaar dat ik dacht dat het een gefilterde versie was. Ik heb dat stukje in 30 minuutjes gemaakt, mijn eerste poging tot een elektro achtig iets :D Ik doe normaal wat snellere genres. Ableton Live ken ik wel, ik heb er helaas nog nooit iets meegedaan. Werkt het met hitpoints of slices ofzo? Ik heb nu de acapella met de hand geknipt en geschoven op de beat :P
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 13:37:31 #88
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106522465
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 12:45 schreef cerror het volgende:
http://soundcloud.com/cerror/ice-pawn

Iets anders dan bliep bliep. :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_106523201
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:34 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Het klonk ietwat rommelig in het "beat" gebied, vandaar dat ik dacht dat het een gefilterde versie was. Ik heb dat stukje in 30 minuutjes gemaakt, mijn eerste poging tot een elektro achtig iets :D Ik doe normaal wat snellere genres. Ableton Live ken ik wel, ik heb er helaas nog nooit iets meegedaan. Werkt het met hitpoints of slices ofzo? Ik heb nu de acapella met de hand geknipt en geschoven op de beat :P
in ableton laad je je acapella en dan beatmatched ie hem vanzelf. kan je handmatig natuurlijk alles nog corrigeren daarna, soms doet ie het niet helemaal goed. maar t is erg makkelijk.
pi_106526244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:59 schreef okiokinl het volgende:

[..]

in ableton laad je je acapella en dan beatmatched ie hem vanzelf. kan je handmatig natuurlijk alles nog corrigeren daarna, soms doet ie het niet helemaal goed. maar t is erg makkelijk.
Dat klinkt inderdaad makkelijk. Haast te makkelijk ;) Ik werk nu vooral met Cubase, ik zal eens kijken of er iemand in m'n kennissen kring Ableton gebruikt, dat wil ik wel eens proberen!
pi_106529063
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 15:45 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Dat klinkt inderdaad makkelijk. Haast te makkelijk ;) Ik werk nu vooral met Cubase, ik zal eens kijken of er iemand in m'n kennissen kring Ableton gebruikt, dat wil ik wel eens proberen!
k heb ook jaren muziek gemaakt met cubase, alleen als je met audio werkt zoals ik nu doe, is het minder geschikt. ableton is weer minder voor midi dingen.
en ja, haha, beetje te makkelijk. gelukkig moet je er verder ook nog wat van maken. :)
pi_106543799
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:23 schreef okiokinl het volgende:

[..]

k heb ook jaren muziek gemaakt met cubase, alleen als je met audio werkt zoals ik nu doe, is het minder geschikt. ableton is weer minder voor midi dingen.
en ja, haha, beetje te makkelijk. gelukkig moet je er verder ook nog wat van maken. :)
Ik ga morgen bij een vriend ff spelen met Ableton, bevalt het dan schaf ik het pakket aan. Ik geloof dat je beide kunt laten samenwerken door middel van het "rewire" protocol, best of both worlds zeg maar. Dat geknip in audiofiles blokkeert mijn "flow" behoorlijk, zoals jij het schetst is precies wat ik zoek.
pi_106575672
Ik heb laatst voor de lol een Nederlandstalige versie van Hey There Delilah gemaakt.

// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
pi_106603324
@okionl: ik heb nog niet met Ableton gespeeld, er kwam een Dead Island co-op sessie tussen :P
  maandag 9 januari 2012 @ 17:06:18 #95
51233 Punnik
www.punnik.nl
pi_106606407
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:46 schreef -Jynx- het volgende:
Ik heb laatst voor de lol een Nederlandstalige versie van Hey There Delilah gemaakt.

erg netjes gedaan. het is niet mijn muziekstyle , maar vind de tekst erg goed ^O^
-=> de MilieuVriendelijkeGroeten <=-
www.punnik.nl
pi_106609757
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Punnik het volgende:

[..]

erg netjes gedaan. het is niet mijn muziekstyle , maar vind de tekst erg goed ^O^
Thanx!
Mijn insteek was zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven maar wel alles rijmend te houden. Vind het zelf ook wel aardig gelukt. Maar ik schrijf al wel wat langer teksten, zij het meestal in het Engels.

Luister voor de lol ook eens hiernaar:

www.myspace.com/ggolowrap

Die teksten kan je dan misschien ook wel waarderen.
// www.geboortejaarshirts.nl //
Vette prints met een geboortejaar naar keuze.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:13:28 #97
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_106617992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:23 schreef K.A.Bouter het volgende:

[..]

Wow! Je hebt er een fan bij! lekker man die glitchy loops met die ambient sound eronder! De tracks klinken ook mooi "vol" en "dik"

Thanks man! _O_
  vrijdag 20 januari 2012 @ 23:40:23 #98
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_107052384
Oké. Dit is weer alles behalve goed, maar toch wilde ik het even laten horen.
Heel simpel pianodeuntje. Vond het niet zo slecht klinken. Die bassline daarentegen is nog wel afgrijselijk.
Pianohop by Oriël Richaards
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_107059149
Zoiets als dit zou ook in dit topic moeten kunnen. Ik had er al eerder zoiets in gezet, maar was bij nader inzien niet tevreden (had het dan ook maar verwijderd), maar dit keer is het eindresultaat beter.

Anyway, ik heb een paar korte nachtjes gehad. Gerotzooid met Audacity, de nieuwe voice-overs die ik aangevraagd had en een enorme lading geluidsfragmentjes, in de hoop dat ik op een gegeven moment wat puzzelstukjes zou vinden die goed samen zouden vallen. :)

Even reclame maken voor een nieuw, bijna dagelijks programma voor de doelgroep die van muziek uit het Turn up the bass-tijdperk houdt. :+

(De file bevat eerst het reclamespotje wat diverse keren per dag langskomt, en daarna het jinglepakket van het programma.)


Ik vind dit echt leuk om te maken, zoiets, terwijl het éigenlijk een behoorlijk mannelijke hobby is. :@

Maar dat is dat hele gebeuren sowieso al, ik vermoed dat daar op Radionomy maar ongeveer 5 % van de streamers vrouw is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 06:00:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')