abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:11:34 #1
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_97259195
PVV eist vertrek hoge ambtenaar

Directeur-generaal Joke Brandt van het ministerie van Buitenlandse Zaken moet opstappen als ze haar lidmaatschap van de organisatie Worldconnectors niet opzegt. Dat stelt de PVV vandaag.

Dat meldt Binnenland.nieuws.nl.

De site citeert PVV-Kamerlid Johan Driessen. Die noemt de non-gouvernementele organisatie Worldconnectors een 'linkse pro-immigratie- en prohulp-club'. Ook Herman Wijffels, Doekle Terpstra, Ad Melkert en de islamoloog Tariq Ramadan zijn aangesloten bij deze op internationale samenwerking gerichte organisatie. Driessen vindt dat Brandt de schijn van partijdigheid op zich laadt door zich te afficheren met ‘de linkse zaak’.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken ziet geen aanleiding om de topambtenaar aan te spreken op haar werkzaamheden bij Worldconnectors. De PVV heeft tot nu toe geen bijval van andere partijen gekregen bij de actie tegen het lidmaatschap van Brandt.

Het is zeer zeldzaam dat topambtenaren in Nederland onder vuur komen te liggen van de politiek. Onder minister Bomhoff (LPF) moest directeur-generaal Peter van Lieshout in 2002 vertrekken. De bewindsman had er geen vertrouwen in dat Van Lieshout (lid van de PvdA) zijn beleid goed kon uitvoeren.

Langer geleden, in 1997, stapte topambtenaar en econoom Sweder van Wijnbergen op. Hij kon met minister Annemarie Jorritsma (Economische Zaken) slecht overweg. Liever dan zich te laten ontslaan, stapte hij toen zelf op.

:|W
pi_97259301
Wilders :O
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:40:30 #3
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_97260875
Toen ik de topic titel zag, dacht ik; eindelijk pakken ze Joris Demmink aan!
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_97262715
Ze eisen maar een eind in de ruimte.
  woensdag 25 mei 2011 @ 01:54:11 #5
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_97280495
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toen ik de topic titel zag, dacht ik; eindelijk pakken ze Joris Demmink aan!


:')

Demmink is eigenlijk een reptilian, wist je dat? :7 David Icke heeft het zelf gezegd, dus is het zo. :')
pi_97281065
Er is niks op tegen dat een ambtenaar lid is van een organisatie die internationale samenwerking bevordert. Net zo min als dat er iets op tegen is dat een ambtenaar in zijn vrije tijd aan voetbal doet of lid is van een muziekkorps.

Er is des te meer tegen op populistische politieke partijen die zich mengen in zaken die hen totaal niks aangaan.
pi_97339956
De PVV vindt elke week dat er wel iemand moet opstappen. Vooralsnog is er nog echter niemand van zijn plaats gekomen voor zover ik weet. En terecht. Je gaat toch niet luisteren naar een partij vol criminelen en mensen die compleet van het padje af zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97341198
Wat is worldconnectors eigenlijk? Is dat een vaag subsidieclubje zodat politici van over de hele wereld op kosten van een ander met elkaar in contact kunnen komen?

als ze dat zo belangrijk vinden, waarom doen ze dat niet op eigen kosten?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97341505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is worldconnectors eigenlijk? Is dat een vaag subsidieclubje zodat politici van over de hele wereld op kosten van een ander met elkaar in contact kunnen komen?

als ze dat zo belangrijk vinden, waarom doen ze dat niet op eigen kosten?
het is een linkse pro-immigratie- en prohulp-club. als het nou een rechtse anti-immigratie en antihulp-club was geweest, dan had de pvv het natuurlijk geen probleem gevonden dat brandt dan de schijn van partijdigheid op zich laadt door zich te afficheren met ‘de rechtse zaak’. ook mag je je volgens de pvv best partijdig gedragen door je te afficheren met obscure clubjes die opkomen voor de belangen van israël. allemaal geen probleem voor de partij van de hypocrieten.

en wie zegt eigenlijk dat deze mevrouw dat niet op eigen kosten doet, of dat het gratis is?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_97341567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

het is een linkse pro-immigratie- en prohulp-club. als het nou een rechtse anti-immigratie en antihulp-club was geweest, dan had de pvv het natuurlijk geen probleem gevonden dat brandt dan de schijn van partijdigheid op zich laadt door zich te afficheren met ‘de rechtse zaak’. ook mag je je volgens de pvv best partijdig gedragen door je te afficheren met obscure clubjes die opkomen voor de belangen van israël. allemaal geen probleem voor de partij van de hypocrieten.

en wie zegt eigenlijk dat deze mevrouw dat niet op eigen kosten doet, of dat het gratis is?
Rechts of links maakt me geen hol uit. Wat ik belangrijker vind is, wat doen deze clubjes eigenlijk precies en wie betaalt ze?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_97341692
Ah, Ruud Lubbers zit er ook bij zie ik. Nog zo'n communist! :(.

PVV. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 15:56:41 #12
230491 Zith
pls tip
pi_97341721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Rechts of links maakt me geen hol uit. Wat ik belangrijker vind is, wat doen deze clubjes eigenlijk precies en wie betaalt ze?
Het is een NGO. Kost ons dus geen belastingcenten.

Wat ze doen:
quote:
Worldconnectors streven naar een rechtvaardige, duurzame, inclusieve en vreedzame wereld. Een wereld waarin Nederland - in al haar diversiteit en vanuit alle geledingen - een pro-actieve rol speelt.
Worldconnectors, afkomstig uit diverse sectoren van de Nederlandse samenleving en verschillende generaties, komen samen in de Round Table for People and the Planet. Zij voeren de dialoog over internationale vraagstukken en vragen met urgentie aandacht in het publieke debat voor oplossingen en vernieuwende initiatieven.

Worldconnectors verbinden werelden, tussen generaties en sectoren in Nederland en over de grenzen van Nederland heen met andere landen en mondiale initiatieven.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_97341880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is een NGO. Kost ons dus geen belastingcenten.

Wat ze doen:

[..]

Dan zoeken ze het toch lekker uit. Ik wens ze veel plezier.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:01:29 #14
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_97341892
De volgende fase in het meerstappenplan van Wilders om alle onafhankelijke instituten een politieke (en uiteraard linkse) kleur te geven. Na de Publieke omroep, de Koningin, de rechters en het CBS zijn nu de ambtenaren aan de beurt.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_97341969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:01 schreef hooibaal het volgende:
De volgende fase in het meerstappenplan van Wilders om alle onafhankelijke instituten een politieke (en uiteraard linkse) kleur te geven. Na de Publieke omroep, de Koningin, de rechters en het CBS zijn nu de ambtenaren aan de beurt.
Ik mag toch hopen dat mensen aan alle kanten van het politieke spectrum dit gewoon ook spuugzat aan het worden zijn? :'). Dat getier en gewijs de hele tijd? Uitgezonderd de paar die-hards die zelfs zouden geloven dat het gras rood is als de PVV dat zou roepen?

Man man man dit is toch geen politiek meer... :N . Doorzichtig geleuter van die gast.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342045
Ik vind dat Geert Wilders moet opstappen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:06:20 #17
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97342064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:51 schreef Nielsch het volgende:

als het nou een rechtse anti-immigratie en antihulp-club was geweest
:D Ik zie het nog gebeuren ook.
AFC AJAX
pi_97343447
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Het is een NGO. Kost ons dus geen belastingcenten.

Wat ze doen:

[..]

Klinkt inderdaad als een walgelijke club. Streven naar vreedzame wereld, wat denken ze wel niet? :(
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:00:19 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_97349506
Sowieso is het raar. Dan zou je dus iedere keer bij rechts kabinet alle linkse ambtenaren moeten ontslaan en bij een links kabinet alle rechtse ambtenaren. (alle drie)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_97350550
Wilders politiseert graag alles maar slaat zoals gewoonlijk weer eens de plank mis :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')