Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klosquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
En binnen. Indien je het spel wilt installeren mag je 19,8gb op je HDD reserveren. DVD FTW!
Nog even de laatste hand leggen aan m'n scriptie en dan los.
Zelfde hier, heb maar 40gb, maar heb nog verschillende spellen die bijelkaar al 25gig zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klos
Dat probleem heb ik dus ook, ik stond al te goochelen om AC Brotherhood erop te krijgen, en toen was het helemaal stress voor GT5quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:46 schreef Syd het volgende:
[..]
Zelfde hier, heb maar 40gb, maar heb nog verschillende spellen die bijelkaar al 25gig zijn
quote:Heb hem gezien bij:
Futurezone Rotterdam
Dixons (in de V&D)
bron: xboxworld.nlquote:Kan goed kloppen, gast van Futurezone zei tegen mij gister al dat tie vandaag daar in de verkoop ging:thumbsup:
Je hebt toch een HDD? Dus geen probleem en anders had je hem voor de PS3 moeten kopenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
En binnen. Indien je het spel wilt installeren mag je 19,8gb op je HDD reserveren. DVD FTW!
Nog even de laatste hand leggen aan m'n scriptie en dan los.
Alleen de 360 versie beslaat 3 discs, PS3 is gewoon single.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voor XBox of PS3? Als het voor ps3 ook bijna 20gig is ben ik mooi de klos
Lijkt mij dat het wel wat fijner speelt als je vanaf de HDD speelt voor xbox-users, aangezien het langer duurt als ie het van de dvd moet lezen toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
Moet je alle 20 gigs installeren? Of kan je gewoon via de blu-ray spelen?
Zoals ik zei; dit geldt alleen voor de 360 versie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Roces18 het volgende:
Moet je alle 20 gigs installeren? Of kan je gewoon via de blu-ray spelen?
quote:For gamers who still have a small hard drive on their PS3, they will be pleased to know that L.A. Noire will have an install but it’s not big that players will have to delete another game’s data. Instead of having a 5GB install, L.A Noire will only take 1.3GB of your hard drive space. Yes! with a game so big, I am surprised to see the game only having a 1.3GB install.
Oh dan heb ik er wel plek voorquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zoals ik zei; dit geldt alleen voor de 360 versie.
[..]
Het feit dat de console geen klereherrie meer produceert is al reden genoeg voor een install te gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat het wel wat fijner speelt als je vanaf de HDD speelt voor xbox-users, aangezien het langer duurt als ie het van de dvd moet lezen toch?
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het feit dat de console geen klereherrie meer produceert is al reden genoeg voor een install te gaan.
Dacht dat ie in EHV al te koop wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nu de eerste berichten van Eindhoven en ik ben blij.
Dat weet ik niet dus niet zeker. Het zou bij de Gamesmart kunnen zijn, maar daar kom ik nooit.. tis ook een eindje van het centrum vandaan dus :pquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat ie in EHV al te koop was?
Laat even weten of die er is in Alphen aan den rijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:12 schreef Mister_T het volgende:
Ik rij zo ook even langs de MM in alphen aan den rijn, who knows heb ik geluk
Lijkt mij Nijmegen, zo even naartoe rijden dan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:38 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Ik kom ook uit arnhem, maar nog geen succes. Free Record Shop startte vorige keer met RDR wel vroeg, dus mss dat die nog los gaan zo. Ben je daar toevallig ook geweest? Bellen heeft geen zin denk ik..
van tweakers:
[..]
begrijp alleen niet waar, arnhem of nijmegen
Nu zoetermeer nog!quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb vernomen dat de MM in Utrecht (Hoog Catharijne) 'm ook in de verkoop heeft staan.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb vernomen dat de MM in Utrecht (Hoog Catharijne) 'm ook in de verkoop heeft staan.
Tegen de tijd dat ik heen en weer ben geweest moet ik weer naar Utrecht om in Amsterdam te oefnen, laat thuis, morgen vroeg werken, 's avonds optreden,zaterdag werken.. argh..quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar kom ik straks langs, zal wel even kijken. Weet je ook de prijs want voor 60 euro laat ik hem liggen dan...
Bron: xboxworld.nlquote:Gisteren werd hier min of meer beweerd dat LA Noire in Rijswijk te verkrijgen zou zijn bij de MM te Rijswijk. Ik werk er niet zo ver vandaan en moest vandaag in het winkelcentrum zijn, dus even langsgegaan.
Nou dus geen LA Noire... Ook niet bij Bart Smit, niet bij de FRS en niet bij Eplaza, dus bespaar jezelf de reis. Streetdate... Tssss...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet dus niet zeker. Het zou bij de Gamesmart kunnen zijn, maar daar kom ik nooit.. tis ook een eindje van het centrum vandaan dus :p
Bron: xboxworld.nlquote:jaja
ik heb hem eindelijk ook binnen.
Gamesmart eindhoven
Tenzij je nog iets erbij hebt gekocht kan die gewoon door de brievenbus. :-)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:29 schreef DaFrenk het volgende:
Zojuist mailtje van Bol.com binnen, hij "wordt verzonden". Straks eens kijken of ze hem met de pakketdienst of met brievenbuspost versturen. Als hij als pakketje komt moet ik zorgen dat er iemand thuis is
Laat maar. Kreeg net van m'n kameraad te horen dat hij lopend met een exemplaar richting de kassa een halt werd toegeroepen en kreeg te horen dat het spel toch niet eerder dan morgen in de verkoop gaat. Mijn god, wat een kneuzenorganisatie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Daar kom ik straks langs, zal wel even kijken. Weet je ook de prijs want voor 60 euro laat ik hem liggen dan...
Welke vestiging heb je gebeld?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:41 schreef Basssie024 het volgende:
Gamemania gaat hem nu landelijk verkopen
ik heb ff gebeld![]()
Wooo!! Thanks voor dit mooie nieuwsquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bij Gamemania is die in de verkoop ben net gebeld
Het zijn twee totaal verschillende zaken. Dus de verschillen.. Uuh alles?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:55 schreef GilaMonyet het volgende:
Wat is het verschil tussen de Naked City en Slip of the Tongue?
Ga straks naar de Gamemania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |