Check de folder op de site, daar staat 39 euro. Maar dat is een foutje volgens mij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.
Laat mij de proof zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.
Technisch gezien krijg je bij alle pre-orders de DLC, maakt niks uit of je 4 tientjes neerlegt of 6.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Johnnehb het volgende:
[..]
Laat mij de proof zijn.
Heb vanochtend gebeld omdat een maatje van mij het in een folder zag staan.,
De medewerker hier in Rijswijk dacht dat het om een drukfoutje ging, maar het blijkt wel zo te zijn.
Ik probeer nu de special edition voor 40 euro te verkrijgen :-)
Cool! Thanks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:43 schreef Johnnehb het volgende:
[..]
Laat mij de proof zijn.
Heb vanochtend gebeld omdat een maatje van mij het in een folder zag staan.,
De medewerker hier in Rijswijk dacht dat het om een drukfoutje ging, maar het blijkt wel zo te zijn.
Ik probeer nu de special edition voor 40 euro te verkrijgen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook bedankt. Net gebeld en hij is gereserveerd voor 40 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:39 schreef Hoo-doo het volgende:
Here you go! Ik zag ook inderdaad 59 euro op de website staan, daarom heb ik even gebeld.
Was volgens de verkoper geen probleem, en heb direct een pre-order geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Net gebeld en hij is gereserveerd voor 40 euro.Filiaal Rijswijk.
Ik werk er toch dichtbij, dus Vrijdag even oppikken.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je kan er zeker niet nog 1tje meenemen voor een mede fokker?
Bel ze, pre-order hem en ik wil hem best oppikken voor je, maar dan moet je m komen halen bij mij in zoetermeer.quote:
NEIN DAS IST VERBOTEN!!! (bij Eplaza) Vrijdag pas.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Maar mag tie nou verkocht worden bij Rijswijk of nog niet?
Dan heb ik er weinig aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bel ze, pre-order hem en ik wil hem best oppikken voor je, maar dan moet je m komen halen bij mij in zoetermeer.
Waar woont u dan? Ik kan hem wel opsturen, maar dan kom je op ongeveer 42-43 euro uit.quote:
Ah zijn die beetje fatsoenlijk met snel versturen e.d.? Dan kan ik inderdaad net zo goed daar doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Waar woont u dan? Ik kan hem wel opsturen, maar dan kom je op ongeveer 42-43 euro uit.
Dat kost hij ook bij Zavvi.nl
Hier: http://www.zavvi.nl/games(...)cyoh&search=la+noire Hope this helps.Ze hebben Paypal.
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
NEIN DAS IST VERBOTEN!!! (bij Eplaza) Vrijdag pas.Maarja, voor 33% korting wacht ik wel 2 dagen!
Mediamarkt Rijswijk schijnt hem wel al te verkaufen.....
Ja ze zijn retesnel. Laatst Enslaved besteld bij de engelse zavvi. Binnen 5 dagen binnen. Als je m nu besteld, KAN je hem wellicht zaterdag in huis hebben of Vrijdag...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah zijn die beetje fatsoenlijk met snel versturen e.d.? Dan kan ik inderdaad net zo goed daar doen
Dank je!
Xbox World.quote:
Ga ik maar eens proberen dan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ja ze zijn retesnel. Laatst Enslaved besteld bij de engelse zavvi. Binnen 5 dagen binnen. Als je m nu besteld, KAN je hem wellicht zaterdag in huis hebben of Vrijdag...
Sure thing!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen dan!
Nogmaals bedankt
Ow nee wachten vind ik op zich niet erg hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Sure thing!Een paar dagen wachten is nooit zo erg, helemaal niet voor die prijs.
Komt ie nu meequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef VitaminWater het volgende:
Ehh Zavvi is dus NIET snel he. Al mijn ervaringen met hun zijn 2 a 3 weken.
Misschien had ik pech, maar ik bestel daar nooit meer.
Bij mij ALTIJD binnen een week.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef VitaminWater het volgende:
Ehh Zavvi is dus NIET snel he. Al mijn ervaringen met hun zijn 2 a 3 weken.
Misschien had ik pech, maar ik bestel daar nooit meer.
Wutquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef ForumPimp het volgende:
Net gehaald bij de Media Markt in Leeuwarden. Schappen liggen er vol mee.
voor hoeveel geld?kun je pic maken met kassabon?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef ForumPimp het volgende:
Net gehaald bij de Media Markt in Leeuwarden. Schappen liggen er vol mee.
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen. Mediamarkt verkoopt dus vandaag al, waarschijnlijk alle andere winkels morgen.quote:
Ik heb geen kassabon.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
voor hoeveel geld?kun je pic maken met kassabon?
Ik ben daar serieus verbaasd over!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen.
ook dlc?quote:
Dat is niet waar, GTA IV werd al op 25 april verkocht door allerlei winkels waarop Rockstar eerst winkels inlichtte dat ze dikke boetes kregen en een dag er na dat ze hem mochten verkopen omdat het spel vervroegd was.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt, er zijn ALTIJD winkels die te vroeg verkopen. Mediamarkt verkoopt dus vandaag al, waarschijnlijk alle andere winkels morgen.
Bij GTAIV was dat wel anders, die was ECHT niet te krijgen voor de launch.
Omdat ik de kassabon niet hoef?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
ook dlc?
En waarom heb je geen kassabon? Want met foto kunnen we. andere winkels zover krijgen te verkopen
Persoonlijk vind ik het sneu van de Media Markt dat ze klanten proberen te lokken door een game eerder te releasen. Dat is gewoon laag en laf. Maar we weten allemaal dat het een kutwinkel is, daarom ga ik er ook niet heen. Ik betaal voor service en kwaliteit. Die krijg je bij een gameshop wel!quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Omdat ik de kassabon niet hoef?
En zeker niet om dat alle sneue mensen dan met een uitgeprinte bon dan de game krijgen.
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Zonder enige twijfel zelfs.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het sneu van de Media Markt dat ze klanten proberen te lokken door een game eerder te releasen. Dat is gewoon laag en laf. Maar we weten allemaal dat het een kutwinkel is, daarom ga ik er ook niet heen. Ik betaal voor service en kwaliteit. Die krijg je bij een gameshop wel!
Misschien een stomme vraag, maar als je die game al hebt, wat de fuck doe je dan nog achter je pc?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:32 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Echt de grootste onzin die ik ooit heb gelezen. Zonder enige twijfel zelfs.
Sneu figuur.
Wil je nu echt dat ik mij ga verantwoorden waarom ik die game nu niet speel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar als je die game al hebt, wat de fuck doe je dan nog achter je pc?
En ga je me nu voor sneu figuur lopen uitmaken?
[ afbeelding ]
Het gaat heel goed, groetjesquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:46 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik mij ga verantwoorden waarom ik die game nu niet speel?
Gaat het wel goed met je?
je hebt de game gewoon niet. Dat is me wel duidelijk. Een beetje gamen wil wel delen en daarnaast is het vreemd dat je niet aan het spelen bentquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Omdat ik de kassabon niet hoef?
En zeker niet om dat alle sneue mensen dan met een uitgeprinte bon dan de game krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |