Dan loont een goed lopende, aansluitende en stevige schoen echt! De vrij goedkope (zooi) bij een van Haren zijn daar totaal niet comfortabel genoeg voor.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Ik heb al een kleine collectie schoenen/sneakers voor dagelijks (casual) gebruik, maar ik begin binnenkort met een bijbaantje bij een bank met een formele kledingcultuur. Dan word het inderdaad voor dagelijks gebruik.
Bedankt voor de reacties tot dusver.
100-200... dat zijn budget/instap schoenenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef borisz het volgende:
Voor goede schoenen kan je beter wel de portemonnee trekken.. WIl ook niet zeggen dat je dan direct een hele hoop kwijt moet zijn, maar zo 100-200e zou ik er meestal wel vooruit trekken.
Of je kijkt bij van Lier oid. of collecties van vorig jaar .....quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
100-200... dat zijn budget/instap schoenen
goede kwaliteit moet je toch echt eens naar het dubbele kijken.
kijk eens wat hugo bosses kosten
Voor 150 euro heb je al schoenen van goede kwaliteit. Met het draagcomfort, de levensduur en het design is dan niets meer mis. Als je merkgeil bent of binnen je sociale kring/op de werkvloer daar status aan ontleent dan heeft het wel nut om te investeren in duurdere schoenen. Maar voor de kwaliteit hoeft dat niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Hij wil betaalbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Haal idd een paar van Liertjes, burgelijke schoenen, niks speciaals aan. Maar heb me laten vertellen dat je wel kwaliteit krijgt. En dat budget van 150-200 moet het er makkelijke mee lukken geloof ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Ach, het is het aloude studentenbudget! 150-200 euro lijkt me een redelijke prijs voor goede kwaliteitsschoenen. Toch maar eens een kijkje nemen bij een paar winkels, iemand aanraders voor deze prijsrange?
Bedankt voor de comments..
ik vind dat betaalbaarquote:Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wil betaalbaar. Ik zou dan gewoon bij de goede schoenenwinkels kijken, hebben we het niet over de scapino's, van haren, etc maar de goede schoenenwinkels. Heb je prima schoenen.
Alex je snapt zelf ook wel met de op dat hij niet op een paar LV's zit te wachten van 600 eu.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik vind dat betaalbaarhij zei niet wat zn max budget is
snap ik, daarom was hubo boss ook mn eerste die ik zeiquote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Alex je snapt zelf ook wel met de op dat hij niet op een paar LV's zit te wachten van 600 eu.
En kwaliteit zal niet beter zijn dan schoenen van bv 300 euro. Dit omdat LV niet van oorsprong een schoenen fabrikant is. (al maken ze wel hele goede schoenen en zijn ze overal wel goed in uiteraard) Dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk mooier zullen zijn, ja dat wel.
Maar voor kwaliteit hoef je niet zo zeer zo hoog te gaan.
ps, ik zou liever voor deze gaan http://www.grenson.co.uk/shop/roger-1312
ipv van Lier.
Grenson is echt meesterlijk, en de kwaliteit is geweldig.
En haal echt geen cognac kleurige van bommels voor onder je pak, tenminste als je serieus genomen wilt worden.
Heb zelf alleen sneakers gehad van Hugo, weet niet hoe de kwaliteit is van Hugo Boss nette schoenen. Ik weet iig dat de pakken niks voor stellen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
snap ik, daarom was hubo boss ook mn eerste die ik zei
ik heb boss orange sneakers en ben er erg tevreden over hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Heb zelf alleen sneakers gehad van Hugo, weet niet hoe de kwaliteit is van Hugo Boss nette schoenen. Ik weet iig dat de pakken niks voor stellen.
Neway, vind het zelf ook wel leuk hoe de Grensons gemaakt worden. http://www.grenson.co.uk/shoes-made
Heb zelf dus een paar staan van 23 jaar oud! En ze zijn makkelijk te verzolen als ik het zo lees.
Dus prima investering dacht ik zo.
Als je straks bakken met geld verdien moet je gewoon bespoke John Lobb's halen!
De Boss Orange sneakers vind ik meestal al helemaal niet te pruimen, heb dus ooit van de lijn Hugo sneakers gehad. Maar kwaliteit was/is goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb boss orange sneakers en ben er erg tevreden over hoor
pakken draag ik niet snel, maar ik heb een D&G pak die hier al een jaar ligt en nooit wordt gedragen
hm, tot nu toe ben ik er meer tevreden dan mn laatste g-stars.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
De Boss Orange sneakers vind ik meestal al helemaal niet te pruimen, heb dus ooit van de lijn Hugo sneakers gehad. Maar kwaliteit was/is goed.
lol @karo30! 100ste hands schoenen dragen, door iedereen verneukt. Het mooie van een schoen is dat hij uiteraard naar je eigen voet vormt.
Lol je had het net over dat je die dure schoenen betaalbaar vond. (niet duur dus)quote:Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hm, tot nu toe ben ik er meer tevreden dan mn laatste g-stars.
heb ook DolceGabbana sneakers maar die zijn te duur om elke dag te dragen
klopt, simpel weg omdat je niet moet bezuinigen op nette schoenenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Lol je had het net over dat je die dure schoenen betaalbaar vond. (niet duur dus)
Heb zelf hier een paar Dolce & Gabbana sneakers staan, en niet die goedkope D&G lijn. Maar de kwaliteit is om te janken!
Maar, ze lopen wel erg lekker. En omdat ze zo snel verrot zijn heb ik er weer een paar kroegschoenen bij! yeah!
Btw, G-star
Dit is gewoon een rijtje merken opdreunen,quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alexmeijer het volgende:
hugo boss, louis vuitton, volgens mij heeft burberry ook een paar mooieen anders gucci
Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Dit is gewoon een rijtje merken opdreunen,
TS, budgetair verantwoord kan je gaan voor Cole Haan. Waar ga je deze schoenen echt voor gebruiken: regulier gebruik, of iets studentikoos met waarschijnlijk veel gespild bier?
[ afbeelding ]
ahhquote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.
@Alex, heb zelf LV sneakers, erg mooi leer en lopen erg lekker. Maar belangrijk vond ik dat er nergens duidelijk LV op stond. En dat is gelukt, anders is het ook zo
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alexmeijer het volgende:
hugo boss, louis vuitton, volgens mij heeft burberry ook een paar mooieen anders gucci
quote:Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Is deze dude for realquote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
klopt, simpel weg omdat je niet moet bezuinigen op nette schoenen
maar sneakers kun je best een 100tje of 2 op bezuinigen hoor
Ja, ik heb ook de dure dolcegabbana lijnheb ze alle 2 gehad.
Maar ik ga meestal naar de Dolce gabbana shop in roermond (als ik in nederland ben) want in stockholm zit er geen een :/
g-star vind ik niks mis mee
me volgende sneakers gaan trouwens louis vuitton + gucci + boss orange worden
Heb je mijn posts wel gelezen? Ik geef alleen antwoord op Alex m.b.t. de sneakers. En daarbij heb ik mijn twijfels over de Boss nette schoenen. En geef ook door dat hij een paar van Liertjes kan halen en dus knappe schoenen voor een nette prijs kan halen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?
edit: Laatste tip: kijk alsjeblieft naarmerken die zich beperken tot schoenmaken. Bij modehuizen zoals Boss betaal je vaak een veelvoud voor dezelfde kwaliteit. In het lagere prijssegment is het alleen maar incashen op de merkgerichte proleet, kwaliteit en vakwerk vallen daarbij buiten de boot.
Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.quote:
nopequote:Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.
misschien welquote:Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Maar contextueel voeg je dan ook bijna niks toe met deze posts voor mij alex(meijer). Alle reacties bedankt! Het word een schoen van 150-200 euro, waarschijnlijk een klassieke zwarte van Lier/Bommel danwel een ander merk. Volgens mij kan het dan niet misgaan! Hopelijk kan ik een mooie sale vinden in de stad dan wel online.
Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Renesite het volgende:
Zou gewoon goede schoenen kopen en deze afwisselen met andere schoenen. Zo heb ik ook nog een setje quicks van 50 euro, mooi bruin en netjes, en een
setje stoffen Nikes, in zijn geheel ook donker gekleurd waardoor ook ten alle tijde goed passend.
Brogues horen niet zwart te zijn. Het meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.
Eigenlijk bedoelde ik ook oxford.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Mastroianni het volgende:
Ik zou beginnen met twéé paar van Bommels te halen in de uitverkoop. Het is een uitgave, maar het loont echt om twee paar schoenen te kopen. Als je
daarna wat budget hebt als je werkt, kun je altijd nog naar de betere schoenen overstappen.
Koop dan aub niet het rijtje merken dat Alexmeijer opdreunde, maar investeer in kwaliteit. Crockett & Jones bijv. Die maken schoenen die net iets duurder zijn dan van Bommel, maar wel van beduidend betere kwaliteit. Mocht je echt dik gaan verdienen kun je vandaar altijd
weer upgraden naar Edward Green.
Als je twee paar schoenen hebt, kun je ze afwisselen en dat komt de levensduur zéér ten goede. Het is dan ook belangrijk om een paar goede (cederhouten)
spanners te gebruiken. Dan zien je schoenen er na 3 jaar nog als nieuw uit. Mits je ze ook regelmatig poetst.
[..]
Brogues horen niet zwart te zijn. Het
meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.
Helaas dus echt onwetend, en het is een voorbeeld voor de opkomende taalverloedering in Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik weet dat je onwetend bent TS, maar onwetend schrijf je dus zonder t.
Verder succes met je schoenenjacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |