abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96832045
Zoals de topictitel omschrijft ben ik op zoek naar betaalbare edoch nette zwarte schoenen voor onder een antraciet pak. Heeft iemand eventueel tips? Of is het gewoon belangrijk om een paar kwaliteits- Van Bommels te kopen?

Bedankt,
O.S
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 12:24:46 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96832093
Zou gewoon goede schoenen kopen en deze afwisselen met andere schoenen. Zo heb ik ook nog een setje quicks van 50 euro, mooi bruin en netjes, en een setje stoffen Nikes, in zijn geheel ook donker gekleurd waardoor ook ten alle tijde goed passend.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 15 mei 2011 @ 12:24:51 #3
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_96832097
Ga je ze elke dag dragen of 1x per week op een feestje of op het werk?

Als je ze dagelijks draagt loont het de moeite om even een paar honderd euro er tegen aan te knallen en iets degelijks te halen. Als je de rest van de week gewoon sneakers draagt dan kan je bij de Van Haren (en dergelijke) voor rond de 20/30 euro al prima dingen halen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 15 mei 2011 @ 12:25:20 #4
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_96832115
hugo boss, louis vuitton, volgens mij heeft burberry ook een paar mooie :) en anders gucci
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_96832168
Ik heb al een kleine collectie schoenen/sneakers voor dagelijks (casual) gebruik, maar ik begin binnenkort met een bijbaantje bij een bank met een formele kledingcultuur. Dan word het inderdaad voor dagelijks gebruik :).

Bedankt voor de reacties tot dusver. :)
  Moderator zondag 15 mei 2011 @ 12:29:53 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_96832244
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:27 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Ik heb al een kleine collectie schoenen/sneakers voor dagelijks (casual) gebruik, maar ik begin binnenkort met een bijbaantje bij een bank met een formele kledingcultuur. Dan word het inderdaad voor dagelijks gebruik :).

Bedankt voor de reacties tot dusver. :)
Dan loont een goed lopende, aansluitende en stevige schoen echt! De vrij goedkope (zooi) bij een van Haren zijn daar totaal niet comfortabel genoeg voor.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 mei 2011 @ 12:34:00 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96832398
Voor goede schoenen kan je beter wel de portemonnee trekken. :Y. WIl ook niet zeggen dat je dan direct een hele hoop kwijt moet zijn, maar zo 100-200e zou ik er meestal wel vooruit trekken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 mei 2011 @ 12:36:05 #8
313962 alexmeijer
pi_96832473
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:34 schreef borisz het volgende:
Voor goede schoenen kan je beter wel de portemonnee trekken. :Y. WIl ook niet zeggen dat je dan direct een hele hoop kwijt moet zijn, maar zo 100-200e zou ik er meestal wel vooruit trekken.
100-200... dat zijn budget/instap schoenen
goede kwaliteit moet je toch echt eens naar het dubbele kijken.
kijk eens wat hugo bosses kosten
pi_96832556
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:36 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

Of je kijkt bij van Lier oid. of collecties van vorig jaar .....
  zondag 15 mei 2011 @ 12:42:28 #10
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_96832698
quote:

[..]

Voor 150 euro heb je al schoenen van goede kwaliteit. Met het draagcomfort, de levensduur en het design is dan niets meer mis. Als je merkgeil bent of binnen je sociale kring/op de werkvloer daar status aan ontleent dan heeft het wel nut om te investeren in duurdere schoenen. Maar voor de kwaliteit hoeft dat niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_96832779
Ga naar de dolcis.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 mei 2011 @ 12:44:54 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96832807
quote:

[..]

Hij wil betaalbaar ;). Ik zou dan gewoon bij de goede schoenenwinkels kijken, hebben we het niet over de scapino's, van haren, etc maar de goede schoenenwinkels. Heb je prima schoenen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96832894
Ach, het is het aloude studentenbudget! 150-200 euro lijkt me een redelijke prijs voor goede kwaliteitsschoenen. Toch maar eens een kijkje nemen bij een paar winkels, iemand aanraders voor deze prijsrange?

Bedankt voor de comments :)..
pi_96833730
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Ach, het is het aloude studentenbudget! 150-200 euro lijkt me een redelijke prijs voor goede kwaliteitsschoenen. Toch maar eens een kijkje nemen bij een paar winkels, iemand aanraders voor deze prijsrange?

Bedankt voor de comments :)..
Haal idd een paar van Liertjes, burgelijke schoenen, niks speciaals aan. Maar heb me laten vertellen dat je wel kwaliteit krijgt. En dat budget van 150-200 moet het er makkelijke mee lukken geloof ik.

bijvoorbeeld
http://www.originalvanlie(...)eklede-schoen-3684/3

oh, en van Nederlandse bodem! Steun je in elk geval de eigen economie ook nog! wat wil je nog meer.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:09:33 #15
313962 alexmeijer
pi_96833762
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:44 schreef borisz het volgende:

[..]

Hij wil betaalbaar ;). Ik zou dan gewoon bij de goede schoenenwinkels kijken, hebben we het niet over de scapino's, van haren, etc maar de goede schoenenwinkels. Heb je prima schoenen.
ik vind dat betaalbaar :) hij zei niet wat zn max budget is
pi_96833940
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:09 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ik vind dat betaalbaar :) hij zei niet wat zn max budget is
Alex je snapt zelf ook wel met de op dat hij niet op een paar LV's zit te wachten van 600 eu.
En kwaliteit zal niet beter zijn dan schoenen van bv 300 euro. Dit omdat LV niet van oorsprong een schoenen fabrikant is. (al maken ze wel hele goede schoenen en zijn ze overal wel goed in uiteraard) Dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk mooier zullen zijn, ja dat wel.

Maar voor kwaliteit hoef je niet zo zeer zo hoog te gaan.

ps, ik zou liever voor deze gaan http://www.grenson.co.uk/shop/roger-1312
ipv van Lier.
Grenson is echt meesterlijk, en de kwaliteit is geweldig.

En haal echt geen cognac kleurige van bommels voor onder je pak, tenminste als je serieus genomen wilt worden.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:16:51 #17
313962 alexmeijer
pi_96834076
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Alex je snapt zelf ook wel met de op dat hij niet op een paar LV's zit te wachten van 600 eu.
En kwaliteit zal niet beter zijn dan schoenen van bv 300 euro. Dit omdat LV niet van oorsprong een schoenen fabrikant is. (al maken ze wel hele goede schoenen en zijn ze overal wel goed in uiteraard) Dat ze hoogstwaarschijnlijk een stuk mooier zullen zijn, ja dat wel.

Maar voor kwaliteit hoef je niet zo zeer zo hoog te gaan.

ps, ik zou liever voor deze gaan http://www.grenson.co.uk/shop/roger-1312
ipv van Lier.
Grenson is echt meesterlijk, en de kwaliteit is geweldig.

En haal echt geen cognac kleurige van bommels voor onder je pak, tenminste als je serieus genomen wilt worden.
snap ik, daarom was hubo boss ook mn eerste die ik zei :)
pi_96834652
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

snap ik, daarom was hubo boss ook mn eerste die ik zei :)
Heb zelf alleen sneakers gehad van Hugo, weet niet hoe de kwaliteit is van Hugo Boss nette schoenen. Ik weet iig dat de pakken niks voor stellen.

Neway, vind het zelf ook wel leuk hoe de Grensons gemaakt worden. http://www.grenson.co.uk/shoes-made
Heb zelf dus een paar staan van 23 jaar oud! En ze zijn makkelijk te verzolen als ik het zo lees.
Dus prima investering dacht ik zo.

Als je straks bakken met geld verdien moet je gewoon bespoke John Lobb's halen!
  zondag 15 mei 2011 @ 13:34:35 #19
313962 alexmeijer
pi_96834801
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:31 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Heb zelf alleen sneakers gehad van Hugo, weet niet hoe de kwaliteit is van Hugo Boss nette schoenen. Ik weet iig dat de pakken niks voor stellen.

Neway, vind het zelf ook wel leuk hoe de Grensons gemaakt worden. http://www.grenson.co.uk/shoes-made
Heb zelf dus een paar staan van 23 jaar oud! En ze zijn makkelijk te verzolen als ik het zo lees.
Dus prima investering dacht ik zo.

Als je straks bakken met geld verdien moet je gewoon bespoke John Lobb's halen!
ik heb boss orange sneakers en ben er erg tevreden over hoor :)
pakken draag ik niet snel, maar ik heb een D&G pak die hier al een jaar ligt en nooit wordt gedragen
pi_96834841
probeer het eens bij de kringloop winkel
pi_96834911
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ik heb boss orange sneakers en ben er erg tevreden over hoor :)
pakken draag ik niet snel, maar ik heb een D&G pak die hier al een jaar ligt en nooit wordt gedragen
De Boss Orange sneakers vind ik meestal al helemaal niet te pruimen, heb dus ooit van de lijn Hugo sneakers gehad. Maar kwaliteit was/is goed.

lol @karo30! 100ste hands schoenen dragen, door iedereen verneukt. Het mooie van een schoen is dat hij uiteraard naar je eigen voet vormt.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:38:28 #22
313962 alexmeijer
pi_96834973
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:36 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

De Boss Orange sneakers vind ik meestal al helemaal niet te pruimen, heb dus ooit van de lijn Hugo sneakers gehad. Maar kwaliteit was/is goed.

lol @karo30! 100ste hands schoenen dragen, door iedereen verneukt. Het mooie van een schoen is dat hij uiteraard naar je eigen voet vormt.
hm, tot nu toe ben ik er meer tevreden dan mn laatste g-stars.

heb ook DolceGabbana sneakers maar die zijn te duur om elke dag te dragen :)
pi_96835047
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:38 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

hm, tot nu toe ben ik er meer tevreden dan mn laatste g-stars.

heb ook DolceGabbana sneakers maar die zijn te duur om elke dag te dragen :)
Lol je had het net over dat je die dure schoenen betaalbaar vond. (niet duur dus)

Heb zelf hier een paar Dolce & Gabbana sneakers staan, en niet die goedkope D&G lijn. Maar de kwaliteit is om te janken!
Maar, ze lopen wel erg lekker. En omdat ze zo snel verrot zijn heb ik er weer een paar kroegschoenen bij! yeah!

Btw, G-star :'(
  zondag 15 mei 2011 @ 13:43:14 #24
313962 alexmeijer
pi_96835167
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:40 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Lol je had het net over dat je die dure schoenen betaalbaar vond. (niet duur dus)

Heb zelf hier een paar Dolce & Gabbana sneakers staan, en niet die goedkope D&G lijn. Maar de kwaliteit is om te janken!
Maar, ze lopen wel erg lekker. En omdat ze zo snel verrot zijn heb ik er weer een paar kroegschoenen bij! yeah!

Btw, G-star :'(
klopt, simpel weg omdat je niet moet bezuinigen op nette schoenen :)

maar sneakers kun je best een 100tje of 2 op bezuinigen hoor :)
Ja, ik heb ook de dure dolcegabbana lijn :) heb ze alle 2 gehad.
Maar ik ga meestal naar de Dolce gabbana shop in roermond (als ik in nederland ben) want in stockholm zit er geen een :/

g-star vind ik niks mis mee :)

me volgende sneakers gaan trouwens louis vuitton + gucci + boss orange worden
  zondag 15 mei 2011 @ 13:44:22 #25
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96835206
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alexmeijer het volgende:
hugo boss, louis vuitton, volgens mij heeft burberry ook een paar mooie :) en anders gucci
Dit is gewoon een rijtje merken opdreunen,

TS, budgetair verantwoord kan je gaan voor Cole Haan. Waar ga je deze schoenen echt voor gebruiken: regulier gebruik, of iets studentikoos met waarschijnlijk veel gespild bier?

pi_96835311
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Dit is gewoon een rijtje merken opdreunen,

TS, budgetair verantwoord kan je gaan voor Cole Haan. Waar ga je deze schoenen echt voor gebruiken: regulier gebruik, of iets studentikoos met waarschijnlijk veel gespild bier?

[ afbeelding ]
Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.

@Alex, heb zelf LV sneakers, erg mooi leer en lopen erg lekker. Maar belangrijk vond ik dat er nergens duidelijk LV op stond. En dat is gelukt, anders is het ook zo :'(
  zondag 15 mei 2011 @ 13:50:51 #27
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96835507
Je hoort gewoonweg geen sneakers onder een pak te dragen, doe je het toch dan kan ik je garanderen dat je daarop word afgerekend bij een 'bank met formele kledingcultuur.'
  zondag 15 mei 2011 @ 13:51:23 #28
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96835533
Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?

edit: Laatste tip: kijk alsjeblieft naarmerken die zich beperken tot schoenmaken. Bij modehuizen zoals Boss betaal je vaak een veelvoud voor dezelfde kwaliteit. In het lagere prijssegment is het alleen maar incashen op de merkgerichte proleet, kwaliteit en vakwerk vallen daarbij buiten de boot.
  zondag 15 mei 2011 @ 13:56:34 #29
313962 alexmeijer
pi_96835767
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Tijdens werk zegt hij toch, dan zou ik niet de bovengenoemde schoenen dragen.

@Alex, heb zelf LV sneakers, erg mooi leer en lopen erg lekker. Maar belangrijk vond ik dat er nergens duidelijk LV op stond. En dat is gelukt, anders is het ook zo :'(
ahh :) ik even kijken of de gene die ik wil kan vinden als link

http://www.louisvuitton.com/en/flash/index.jsp?productId=YSWU1PAG
in het zwart :)

of iets met damier graphite (grijs)
  zondag 15 mei 2011 @ 14:12:49 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96836582
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef alexmeijer het volgende:
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

klopt, simpel weg omdat je niet moet bezuinigen op nette schoenen :)

maar sneakers kun je best een 100tje of 2 op bezuinigen hoor :)
Ja, ik heb ook de dure dolcegabbana lijn :) heb ze alle 2 gehad.
Maar ik ga meestal naar de Dolce gabbana shop in roermond (als ik in nederland ben) want in stockholm zit er geen een :/

g-star vind ik niks mis mee :)

me volgende sneakers gaan trouwens louis vuitton + gucci + boss orange worden

Is deze dude for real :') ?
2000 light years from home
pi_96837038
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?

edit: Laatste tip: kijk alsjeblieft naarmerken die zich beperken tot schoenmaken. Bij modehuizen zoals Boss betaal je vaak een veelvoud voor dezelfde kwaliteit. In het lagere prijssegment is het alleen maar incashen op de merkgerichte proleet, kwaliteit en vakwerk vallen daarbij buiten de boot.
Heb je mijn posts wel gelezen? Ik geef alleen antwoord op Alex m.b.t. de sneakers. En daarbij heb ik mijn twijfels over de Boss nette schoenen. En geef ook door dat hij een paar van Liertjes kan halen en dus knappe schoenen voor een nette prijs kan halen.

Ook geef ik Grensons door, wat ik persoonlijk leuker vind. En dat een stuk persoonlijker maakt dan een paar burgelijke van Liertjes.
Dit alles onder de 200 euro. Waarvan de fabrikanten pure schoenmakers zijn.

En jij zou toch beter moeten weten. ''Hij vraagt toch ook om nette schoenen voor zijn werk en niet iets om in straten te maken of scooters te jatten?'' Je weet zelf dat ook de eerder genoemde merken mooie spullen maakt, en om dat te associëren met dat volk is niet vreemd maar wel dom.
Als ik me niet vergis draag je zelf Burberry, tokkie merk. Maar het is een vintage prorsum, en waarschijnlijk mooi. Zou je het ook niet dom vinden als mensen je dan belachelijk maken omdat je Burberry draag?
  zondag 15 mei 2011 @ 14:36:16 #32
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_96837739
Ik doelde met mijn post op het latente materialisme en merkgekwijl vanalexmeijer, sorry voor het misverstand.
pi_96841325
Setje Van Bommels in de uitverkoop scoren, heb je voor onder de 150 euro een paar prima schoenen. En als je dat teveel vind naar een zaak als Van Haren, dan moet er maar een rubberen zool onder....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_96841586
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:12 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is deze dude for real :') ?
Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:48:51 #35
313962 alexmeijer
pi_96841837
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:44 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Het is inderdaad een sneu ventje dat hier enkel komt praten om te pochen met china-made merktroep.
nope :)

aangezien ik zelfs bonnetjes bewaar.
ik koop geen nep crap :)
pi_96843827
Maar contextueel voeg je dan ook bijna niks toe met deze posts voor mij alex(meijer). Alle reacties bedankt! Het word een schoen van 150-200 euro, waarschijnlijk een klassieke zwarte van Lier/Bommel danwel een ander merk. Volgens mij kan het dan niet misgaan ;)! Hopelijk kan ik een mooie sale vinden in de stad dan wel online.
  zondag 15 mei 2011 @ 16:23:30 #37
313962 alexmeijer
pi_96844034
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 16:21 schreef OntwetendeStudent het volgende:
Maar contextueel voeg je dan ook bijna niks toe met deze posts voor mij alex(meijer). Alle reacties bedankt! Het word een schoen van 150-200 euro, waarschijnlijk een klassieke zwarte van Lier/Bommel danwel een ander merk. Volgens mij kan het dan niet misgaan ;)! Hopelijk kan ik een mooie sale vinden in de stad dan wel online.
misschien wel :) want nu weet je gelijk wat andere denken over een ander merk, misschien duurder maar zoals je leest is het geen slechte keuze

soms moet je niet bezuinigen :)
pi_96851666
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:24 schreef Renesite het volgende:
Zou gewoon goede schoenen kopen en deze afwisselen met andere schoenen. Zo heb ik ook nog een setje quicks van 50 euro, mooi bruin en netjes, en een
setje stoffen Nikes, in zijn geheel ook donker gekleurd waardoor ook ten alle tijde goed passend.
Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:31:44 #39
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_96852037
Ik zou beginnen met twéé paar van Bommels te halen in de uitverkoop. Het is een uitgave, maar het loont echt om twee paar schoenen te kopen. Als je daarna wat budget hebt als je werkt, kun je altijd nog naar de betere schoenen overstappen.

Koop dan aub niet het rijtje merken dat Alexmeijer opdreunde, maar investeer in kwaliteit. Crockett & Jones bijv. Die maken schoenen die net iets duurder zijn dan van Bommel, maar wel van beduidend betere kwaliteit. Mocht je echt dik gaan verdienen kun je vandaar altijd weer upgraden naar Edward Green.

Als je twee paar schoenen hebt, kun je ze afwisselen en dat komt de levensduur zéér ten goede. Het is dan ook belangrijk om een paar goede (cederhouten) spanners te gebruiken. Dan zien je schoenen er na 3 jaar nog als nieuw uit. Mits je ze ook regelmatig poetst.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:24 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Foutheid ten top. Gewoon nette brogues met een ronde punt eronder. Zwart.
Brogues horen niet zwart te zijn. Het meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_96852734
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Mastroianni het volgende:
Ik zou beginnen met twéé paar van Bommels te halen in de uitverkoop. Het is een uitgave, maar het loont echt om twee paar schoenen te kopen. Als je
daarna wat budget hebt als je werkt, kun je altijd nog naar de betere schoenen overstappen.

Koop dan aub niet het rijtje merken dat Alexmeijer opdreunde, maar investeer in kwaliteit. Crockett & Jones bijv. Die maken schoenen die net iets duurder zijn dan van Bommel, maar wel van beduidend betere kwaliteit. Mocht je echt dik gaan verdienen kun je vandaar altijd
weer upgraden naar Edward Green.

Als je twee paar schoenen hebt, kun je ze afwisselen en dat komt de levensduur zéér ten goede. Het is dan ook belangrijk om een paar goede (cederhouten)
spanners te gebruiken. Dan zien je schoenen er na 3 jaar nog als nieuw uit. Mits je ze ook regelmatig poetst.

[..]

Brogues horen niet zwart te zijn. Het
meest neutrale dat gekocht kan worden is gewoon een zwarte cap-toe oxford.
Eigenlijk bedoelde ik ook oxford.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 19:55:06 #41
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_96853166
Ik weet dat je onwetend bent TS, maar onwetend schrijf je dus zonder t.
Verder succes met je schoenenjacht. ;)
pi_96854931
quote:
14s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:55 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Ik weet dat je onwetend bent TS, maar onwetend schrijf je dus zonder t.
Verder succes met je schoenenjacht. ;)
Helaas dus echt onwetend, en het is een voorbeeld voor de opkomende taalverloedering in Nederland.

Maargoed, het word waarschijnlijk Van Bommel danwel Van Liers. Maar ik ben ook benieuwd naar de meningen en verkrijgbaarheid van Magnanni's.
  maandag 16 mei 2011 @ 09:06:31 #43
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_96875128
Cheany
'wat niet rekt, dat scheurt'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')