Turkenbakquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:17 schreef Lindstrøm. het volgende:
m3 van amenth
via via heb ik gehoord dat die te koop is
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Benelli het volgende:
Ja, want een M3 is zuinig?
Ik zou iets minder uitgeven, voor 5000 kan je ook enorm goede auto's kopen. Hou je nog wat over voor je benzine.
dan moet je een auto zoeken met schade rondomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Ik wil wel dat het een beetje een vrouwenauto is.
Haha vooral veel parkeerschadequote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef NickB het volgende:
[..]
dan moet je een auto zoeken met schade rondom
Nee klopt, ik heb die ook niet zelf uitgekozen eigenlijk. Maar ik vind golf wel enorm fijne auto's om te rijden. Heb hiervoor een golf V GTi gehad en ik denk dat het de fijnste auto is waar ik ooit in heb gereden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:22 schreef Benelli het volgende:
Tsjah, een vrouwenauto... Dat was die Golf VI GTI ook niet
Ik zat zelf te denken aan een 206 cc, maar die achterbank daarvan kun je geen achterbank noemen. En ik wil wel mijn vriendinnen kunnen inladen als we ergens heengaan.quote:
wtf! doe mij zo'n paquote:een Volkswagen VI GTI. Deze heb ik cadeau gekregen van mijn vader
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |