abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:25:53 #26
17075 extreme
-wannahave-
pi_4669265
leuke (matige) grap
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_4669389
dat artis grapje

dat ga ik straks uithalen

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  donderdag 20 juni 2002 @ 11:36:29 #28
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4669404
afgezien van de standaard grappen (muis anders instellen, alle menu's in windoos grijs maken etc) was mijn beste de volgende:

ik liep stage als sys. beheerder. Op een onbewaakt ogenblik de trojan sub7 bij een gebruiker geinstallerd en de meest coole dingen met zijn pc op afstand uitgehaald....ging ie bellen: "MIJN PC DOET VREEMD, GAAT ZOMAAR NAAR P0RN0 PAGES ENZOW"...ik bij hem langsgaan en zeggen: "ik zie nix vreemds hoor"....weer terug op mijn plek weer fijn doorgaan met sarren...binnen 30 sec hing ie weer aan de lijn....dat is zo een uurtje doorgegaan en toen ben ik met tranen in mijn ogen naar hem toe gegaan om het te vertellen...

hij kon er om

donderdag 20 juni 2002 @ 11:37:10 #29
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_4669411
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 11:34 schreef mattttPUNTnl het volgende:
dat artis grapje

dat ga ik straks uithalen

bij artis krijg je een bandje...je kan beter het noorderdierenpark doen...krijg je meteen telefoniste
pi_4670211
In dezelfde catogorie als artis. Het nummer van de efteling geven en zeggen dat dhr. H.B. Gijs moet terug bellen.
  donderdag 20 juni 2002 @ 12:48:14 #31
18631 Drazic
Carpe Diem
pi_4670439
<!element geintje>
Je kunt heel makkelijk de toetsen van je toetsenbord er afhalen en die verwisselen. Heb ik een paar keer gedaan mensen die niet goed kunnen tikken krijgen dan de raarste teksten en snappen er niets van. Misschien een optie dusz.
</!element geintje>

Grz. Drazic..

Draz.
pi_4670603
Wat ik hier op me werk heb gedaan; Ik heb een collega op een hele andere groep (zekering) gezet.
Hij draait soms van die hele irritante muziek en zet het dan hard. Eerst vroeg ik altijd of het zachter kan, nu rol met me bureaustoel naar de stoppenkast (3 meter verderop) en ruk de stop eruit
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_4671651
Hmmm, sommige bedrijven maken gebruik van platic bekertjes.
Deze dingen staan dan gestapelt in een buis.
(Je pakt dan het onderste bekertje)

Nu moet je uit dat onderste bekertje de bodem eruit halen.
Of een gaatje maken aan de zij kant.

Gunmen

pi_4673606
quote:
als er geen banner wordt afgedrukt van wie de opdracht is
Dat bannersheetgedoe kun je uitzetten hoor
wonnebie mot met een andere kijk
  donderdag 20 juni 2002 @ 15:37:12 #35
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4673810
30 Ways to scare people in the Computer Lab...

1.Before anyone else is in the lab, connect each computer to different screen than the one it's set up with.

2. Ask the person next to you if they know how to tap into top-secret Pentagon files.

3. When your computer is turned off, complain to the monitor on duty that you can't get the stupid thing to work. After he/she's turned it on, wait 5 minutes,turn it off again, and repeat the process for a good half hour.

4. Log on, wait a sec, then get a frightened look on your face and scream "Oh my God! They've found me!" and bolt.

5. Type frantically, often stopping to look at the person next to you evilly.

6. Laugh uncontrollably for about 3 minutes & then suddenly stop and look suspiciously at everyone who looks at you.

7. Enter the lab, undress, and start staring at other people as if they're crazy while typing.

8. Work normally for a while. Suddenly look amazingly startled by something on the screen and crawl underneath the desk.

9. Ask around for a spare disk. Offer $5. Keep asking until someone agrees. Then, pull a disk out of your fly and say "Oops, I forgot."

10. If you're sitting in a swivel chair, spin around singing "The Lion Sleeps Tonight" whenever there is processing time required.

11. Put a straw in your mouth and put your hands in your pockets. Type by hitting the keys with the straw.

12. Start making out with the person at the terminal next to you (It helps if you know them, but this is also a great way to make new friends).

13. Light candles in a pentagram around your terminal before starting.

14. Put a straw in your mouth and put your hands in your pockets. Type by hitting the keys with the straw.

15. When you are on an IBM, and when you turn it on, ask loudly where the smiling Apple face is when you turn on one of those.

16. If you have long hair, take a typing break, look for split ends, cut them and deposit them on your neighbor's keyboard as you leave.

17. Bring some dry ice & make it look like your computer is smoking.

18. Remove your disk from the drive and hide it. Go to the lab monitor and complain that your computer ate your disk.

19. Stare at the person's next to your's screen, look really puzzled, burst out laughing, and say "You did that?" loudly. Keep laughing, grab your stuff and leave, howling as you go.

20. Come into the computer lab wearing several endangered species of flowers in your hair. Smile incessantly.Type a sentence, then laugh happily, exclaim "You''re such a marvel!!", and kis the screen. Repeat this after every sentence. As your ecstasy mounts, also hug the keyboard. Finally, hug your neighbor, then the computer assistant, and walk out.

21. Bring an small tape player with a tape of really absurd sound effects. Pretend it's the computer and look really lost.

22. Pull out a pencil. Start writing on the screen. Complain that the lead doesn't work.

23. Keep looking at invisible bugs and trying to swat them.

24. See who's online. Send a total stranger a talk request. Talk to them like you've known them all your lives. Hangup before they geta chance to figure out you're a total stranger.

25. When doing calculations, pull out an abacus and say that sometimes the old ways are best.

26. Borrow someone else's keyboard by reaching over, saying "Excuse me, mind if I borrow this for a sec?", unplugging the keyboard & taking it.

27. Print out the complete works of Shakespeare, then when its all done (two days later) say that all you wanted was one line.

28. Take the keyboard and sit under the computer. Type up your paper like this. Then go to the lab supervisor and complain about the bad working conditions.

29. Sit and stare at the screen, biting your nails noisely. After doing this for a while, spit them out at the feet of the person next to you.

30. Stare at the screen, grind your teeth, stop, look at the person next to grinding. Repeat procedure, making sure you never provoke the person enough to let them blow up, as this releases tension, and it is far more effective to let them linger.

... Maar wel leuk

donderdag 20 juni 2002 @ 18:42:41 #36
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4677100
wat ook leuk is: een computer open maken en het RAM er uit halen en dan zeggen dat hij niet werkt.
  donderdag 20 juni 2002 @ 18:59:15 #37
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_4677296
dit is meer een blunder maar het was wel grappig:
bij me vader op het werk zitten alle pc's aan een contactdoos met 7 of 12 gaten en daar zit dan een aan en uit knop op.
mijn vader wil iets wegggooien en gooit het precies op zo'knop. alle pc's uit.
was in het begin wel iriitant want je moiest alles overnieuw doen maar achteraf konden we wel lachen.
y
pi_4677353
Vragen aan een collega of hij een zak cement een minuut boven zijn hoofd kan houden....

En dan iemand anders met een stanley mes vanachter die zak kapot laten snijden....

Douchen maar

donderdag 20 juni 2002 @ 19:14:23 #39
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_4677510
Wat ook hylarisch was:

een sexlijn bellen en vlak voordat je contact hebt met de "dame" doorverbinden naar je collega

ook errrrrrg om gelachen in 't verleden

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_4677798
* het microfoontje uit de telefoon halen
* belvolume van de telefoon op 10
* sigarettenaansteker op maximaal zetten
* deurkruk (bijna) los in de deur hangen (wel aan de goede kant, dan sluit je collega zichzelf op)
psssst...tietjes kijken? klik [url=http://www.kleinetietjes.tk]hier[/url]
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:20:10 #41
521 ruby
Hell yeah!
pi_4678451
Flauwe mailtjes versturen via iemand anders zijn of haar computer.

Ik geloof dat er ooit eens een boek is uitgebracht dat heet "kantoorhumor".

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:22:34 #42
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_4678493
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 22:46 schreef Razor21 het volgende:
Haal jij weleens geintjes uit?
Een kopie maken van een deel van je stropdas, of helemaal, en die doorfaxen, opheztzelfde moment, in paniek opbellen en zeggen dat je stropdas vast zit in de fax en dat ze hem onmiddelijk stop moeten zetten!!!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:27:48 #43
521 ruby
Hell yeah!
pi_4678575
Ow ja, nog eentje. Faxen naar iemand in het kantoor. Dus gewoon het volledige nummer draaien. Als je het geluid aan hebt staan, hoor je ze dus opnemen. Aangezien de fax het een aantal keer probeert om te verzenden, hoor je dus steeds die persoon aan de andere kant van de lijn.
Regelmatig hebben wij deze jolige grap uitgehaald.
Eén keertje haalden we dit geintje ook met de "huismeester" uit en toen dacht ie dat er wat verkeerd was met de telefoonlijnen. Ik geloof dat ik hoorde dat ie KPN wou bellen. Hehe.
Flauw, maar toch grappig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:29:54 #44
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_4678608
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:27 schreef ruby het volgende:
Ow ja, nog eentje. Faxen naar iemand in het kantoor. Dus gewoon het volledige nummer draaien. Als je het geluid aan hebt staan, hoor je ze dus opnemen. Aangezien de fax het een aantal keer probeert om te verzenden, hoor je dus steeds die persoon aan de andere kant van de lijn.
Regelmatig hebben wij deze jolige grap uitgehaald.
Eén keertje haalden we dit geintje ook met de "huismeester" uit en toen dacht ie dat er wat verkeerd was met de telefoonlijnen. Ik geloof dat ik hoorde dat ie KPN wou bellen. Hehe.
Flauw, maar toch grappig.
Je kan ook een fax sturen via internet naar iemand zijn of haar mobieltje, met de meeste tel. kan je helaas geen faxen ontvangen, dus internet blijft het proberen, dit is niet meer stop te zetten, dus die persoon wordt helemaal knetter gek.......niet doen bij bekenden, maar iemand die je niet mag is wel grappig.

http://www.gratiz.nl (hier kan je gratis faxen)

Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:41:04 #45
17699 neh
Oh behave!
pi_4678794
Iedereen die je iets komt brengen of vragen om een briefje van zijn of haar afdelingshoofd vragen.
  donderdag 20 juni 2002 @ 20:52:26 #46
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_4678966
Ik schakel de telefoon op mijn werk wel eens door naar politie Beverwijk, of het gasbedrijf, leuke manier om de collega's te neppen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_4679157
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 20:52 schreef buzzer het volgende:
Ik schakel de telefoon op mijn werk wel eens door naar politie Beverwijk, of het gasbedrijf, leuke manier om de collega's te neppen
en de politie heeft nummerherkenning....
wonnebie mot met een andere kijk
  donderdag 20 juni 2002 @ 21:54:11 #48
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_4679769
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 22:50 schreef YT-Croc het volgende:
Op school dan: op alles pcs een of andere ranzige site als startpagina instellen
dat werkt bij ons niet.....
  donderdag 20 juni 2002 @ 21:59:07 #49
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_4679837
Als er programma's op staan op de PC van je collega, hier een schermplaatje van maken en instellen als achtergrond.

..... en maar klikken

pi_4680320
Als je 's ochtends de eerste bent alle wc-papier van de toiletten halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')