abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96349383
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd op zoek naar een goed geschikt CMS systeem systeem voor mijn website.
Ik heb eerder een website gebouwd die draaide onder Joomla. Ik vindt Joomla een afschuwelijk systeem.

Hoe doen websites als Microsoft.com en Fok! het eigenlijk? Het is waanzin om voor 5 nieuwsberichten per dag alle pagina's zelf aan te maken. :) Bijvoorbeeld Wehkamp, die heeft een mooi mega drop down menu. En Microsoft, die voor elk product het website gedeelte een ander design geeft.

Ik heb dus een systeem nodig waarmee ik zelf mijn website kan bouwen en hierna kan laten draaien onder CMS. Het is de bedoeling dat ik sommige pagina's er qua uiterlijk er anders uit laat zien dan andere pagina's op de website. Ook wil ik de website gewoon onderhouden met Dreamweaver. Kan dit? Hoe ga ik dit aanpakken?

Alvast bedankt!! ;)
Perfecte openingszin: ''Mag ik wat te drinken van je?''
pi_96349504
Wordpress?
Ja, schrok je toch even he!
pi_96349619
CMS made simple. Overigens kun je altijd wel het ontwerp van je site bijhouden met DW. Maar de content lijkt me niet slim, anders slaat het gebruiken van een cms nergens op.
pi_96349700
EDIT: Ik zie het al, wordpress gaat het helemaal worden ;)

Bedankt!
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:58:18 #5
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_96350442
Wo
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef WindowsFan het volgende:
EDIT: Ik zie het al, wordpress gaat het helemaal worden ;)

Bedankt!
Wordpress is baas. :D Maar dan vervalt wel je werk met Dreamweaver, want WP kan je bijna alles intern doen. :Y
pi_96350646
Wordpress is inderdaad een stuk fijner dan joomla, ik vond dat maar irritant. Sites als fok of wehkamp hebben hun eigen CMS geschreven lijkt me. Zijn opzich ook wel goede tutorials voor te vinden als je zoekt op "PHP CMS tutorial" ofzo.
pi_96351368
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Wordpress is inderdaad een stuk fijner dan joomla, ik vond dat maar irritant. Sites als fok of wehkamp hebben hun eigen CMS geschreven lijkt me. Zijn opzich ook wel goede tutorials voor te vinden als je zoekt op "PHP CMS tutorial" ofzo.
Ahh... dus ze hebben het zelf geschreven...

Is er geen CMS waarmee ik een grote site kan opzetten zoals deze? (printscreen van mijn website in aanbouw)

Volgens mij is het niet mogelijk om dit soort website's te maken met Wordpress? Ik denk dat het heel ingewikkeld is om een extra menu te maken op een pagina...

[ Bericht 2% gewijzigd door WindowsFan op 04-05-2011 18:25:37 ]
pi_96361288
Wordpress zorgt ervoor dat nu iedereen een website kan bouwen. Eigenlijk best jammer, nu kunnen tokkies ook websites bouwen. Het plebs hoort dit niet te kunnen het is onnatuurlijk.
pi_96363629
Ik denk dat als je iets over tokkies en webdesign kan zeggen dat ze er juist wel goed in zijn. Ik zie zelf de link wel.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:53:37 #10
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_96367312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef WindowsFan het volgende:

[..]

Ahh... dus ze hebben het zelf geschreven...

Is er geen CMS waarmee ik een grote site kan opzetten zoals deze? (printscreen van mijn website in aanbouw)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Volgens mij is het niet mogelijk om dit soort website's te maken met Wordpress? Ik denk dat het heel ingewikkeld is om een extra menu te maken op een pagina...
Wordpress kan dat allemaal, je kan allemaal aparte modules/plugins downloaden voor forums, guestbooks, SEO, comments, extra pagina's e.d. Je moet je er maar goed in verdiepen. ;)

Voor je extra menu's enzo moet je in de plugin database maar zoeken op de termen, bijna alles is uit nu. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')