abonnement Unibet Coolblue
pi_98502442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:32 schreef BobW het volgende:
Interview Robin Haase: http://www.mijnvraagis.nl/2011/06/robin-haase/
Echt waar, hij heeft zelfvertrouwen, maar wat word ik knettergek van die vent. Altijd speelde ie goed maar verloor door randzaken of pech. Zure loting, de tegenstander serveerde opeens heel sterk, ik verslapte. Man man man. :r
pi_98502513
Haha hij zegt: "het Nederlands tennis wordt te kritisch benaderd op tennisforums, ROFLLLLLLLLL".
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:13:38 #178
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98503267
Ik vond vooral het stuk waar hij het had over het taalgebruik dat hij stuitend vond enorm lachwekkend.

Ik heb meneer op een trommel zien rossen terwijl hij luidkeels het Teeuwennummer "Anale seks met dode dieren" stond te blaten omdat hij even geen genoeg aandacht kreeg van de Oranjefans die op dat moment massaal naar een scherm met daarop de WK-Finale met Wit-Russisch commentaar aan het kijken waren.

Tennissend komt ie er wel, sociaal is en blijft het een apart ventje :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98503400
Haha geweldige anecdote. Begint ie over vulgair taalgebruiik, gaat ie die woorden ook even herhalen in dit interview. Ja hier kijken zeker geen 12-jarigen na. ;( Wat een hansworst.

Het is een intelligente jongen en komt volwassen over maar ondanks dat ie keurig overkomt lijkt het me een vreemde niet erg fijne vent.
pi_98503409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Echt waar, hij heeft zelfvertrouwen, maar wat word ik knettergek van die vent. Altijd speelde ie goed maar verloor door randzaken of pech. Zure loting, de tegenstander serveerde opeens heel sterk, ik verslapte. Man man man. :r
Hij verliest van Baghdatis omdat

1. Hij zijn concentratie liet verslappen in de tweede, dat is geen randzaken of pech
2. Baghdatis goed serveerde.

Dus hij levert zelfkritiek en geeft toe dat zijn tegenstander beter was. Waar zeur je nu werkelijk over :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_98503468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hij verliest van Baghdatis omdat

1. Hij zijn concentratie liet verslappen in de tweede, dat is geen randzaken of pech
2. Baghdatis goed serveerde.

Dus hij levert zelfkritiek en geeft toe dat zijn tegenstander beter was. Waar zeur je nu werkelijk over :')
Dat zeg ik: het lag nooit aan hem. Dat verslappen zei ie 3 jaar terug ook al en nu nog steeds. Verslappen is geen randzaak nee, maar zo laat ie het wel overkomen alsof dat zo is. Alsof dat een hogere macht is.
pi_98503573
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:19 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat zeg ik: het lag nooit aan hem. Dat verslappen zei ie 3 jaar terug ook al en nu nog steeds. Verslappen is geen randzaak nee, maar zo laat ie het wel overkomen alsof dat zo is. Alsof dat een hogere macht is.
Nee, dat doet hij niet. Hij zegt iets van 'ik baalde en mijn concentratie verslapte daardoor'. Hij zegt dus wel dat het aan hem lag dat hij vroeg een break achterkwam.

En als hij verliest van een betere tegenstander, wat is dan echt het probleem :') dat is sport. Je verliest omdat je tegenstander beter is, dat kun je net zo goed interpreteren als dat je zelf slechter bent. Je zoekt gewoon redenen om te kunnen zeiken.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_98503696
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:22 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, dat doet hij niet. Hij zegt iets van 'ik baalde en mijn concentratie verslapte daardoor'. Hij zegt dus wel dat het aan hem lag dat hij vroeg een break achterkwam.

En als hij verliest van een betere tegenstander, wat is dan echt het probleem :') dat is sport. Je verliest omdat je tegenstander beter is, dat kun je net zo goed interpreteren als dat je zelf slechter bent. Je zoekt gewoon redenen om te kunnen zeiken.
Voor mij is het geen probleem dat ie verliest van een betere tegenstander maar voor hemzelf kennelijk wel. Vond zn reactie beter op de vraag waarom ie vaak driesetters verliest. Hij zei: ik sla op belangrijke punten een eerste service uit, en een top 20 speler slaat een goede eerste service. Kijk dat is een reactie waar je iets mee kan.

Hij bedoelt het ongetwijfeld goed maar ik kan slecht tegen verliezende sporters die een hele uitleg hebben waarom het mis ging. Soms is het beter om gewoon te zeggen: IK HEB GEFAALD!
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:27:41 #184
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98503743
Overigens bedoelde ik het helemaal niet slecht of zo, die anekdote. Normaal gesproken had ik er wel om kunnen lachen, alleen het was de freakin' WK-finale. Tuurlijk krijg je eventjes geen aandacht. Bek dicht en kijken, Thiemo was ook gewoon gaan zitten en zat te kijken.

Wel een beetje vreemd dat hij dan zelf over dat soort dingen zich uitspreekt als "dat kan toch niet" e.d. :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:28:47 #185
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98503778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Voor mij is het geen probleem dat ie verliest van een betere tegenstander maar voor hemzelf kennelijk wel. Vond zn reactie beter op de vraag waarom ie vaak driesetters verliest. Hij zei: ik sla op belangrijke punten een eerste service uit, en een top 20 speler slaat een goede eerste service. Kijk dat is een reactie waar je iets mee kan.

Hij bedoelt het ongetwijfeld goed maar ik kan slecht tegen verliezende sporters die een hele uitleg hebben waarom het mis ging. Soms is het beter om gewoon te zeggen: IK HEB GEFAALD!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je die laatste woorden absoluut niet je bek uitkrijgt als topsporter. De gulden middenweg (Mijn opponent was gewoon beter) is dan altijd te preferen imo ..
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98503800
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens bedoelde ik het helemaal niet slecht of zo, die anekdote. Normaal gesproken had ik er wel om kunnen lachen, alleen het was de freakin' WK-finale. Tuurlijk krijg je eventjes geen aandacht. Bek dicht en kijken, Thiemo was ook gewoon gaan zitten en zat te kijken.

Wel een beetje vreemd dat hij dan zelf over dat soort dingen zich uitspreekt als "dat kan toch niet" e.d. :')
Oh ik kan er ook om lachen. Maar ik kan slecht tegen mensen die doen alsof ze roomser dan de paus zijn. Dat is het inderdaad. Deze wel opgevoede krullebol is ook wel eens een doerak.
pi_98503821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat je die laatste woorden absoluut niet je bek uitkrijgt als topsporter. De gulden middenweg (Mijn opponent was gewoon beter) is dan altijd te preferen imo ..
Snap ik, dat kunnen niet veel topsporters.
pi_98506536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Voor mij is het geen probleem dat ie verliest van een betere tegenstander maar voor hemzelf kennelijk wel.
Snap ik best, je wilt toch een keer de stap naar de wereldtop maken, blijven verliezen van hoger geplaatste spelers is dan niet leuk.

quote:
Hij bedoelt het ongetwijfeld goed maar ik kan slecht tegen verliezende sporters die een hele uitleg hebben waarom het mis ging. Soms is het beter om gewoon te zeggen: IK HEB GEFAALD!
Ik vond zijn uitleg bij Baghdatis erg beknopt, vroege game in 2e set gefaald en Baghda serveerde daarna te goed om terug te breaken. Sporters falen niet zomaar en volledig. Verliezen van een betere speler is ook niet falen natuurlijk :D als je je beste tennis speelt heb je niet gefaald. Soms kan je gewoon niet winnen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_98523343
Haase gaat lekker tegen verdasco! :)
6-3 6-4 nu eerste game derde set!
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:10:13 #190
194695 franklop
Fran knock
pi_98523367
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:09 schreef Daan2x256 het volgende:
Haase gaat lekker tegen verdasco! :)
6-3 6-4 nu eerste game derde set!
Wimbledon 2011 #9: Spelers op de baan: Haase en Verdasco *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_98523395
Kwam ik net pas achter... :) Zal daar verder gaan...
pi_99496751
Van zijn twitter begrepen dat ie aan So You Think You Can Dance gaat meedoen (of daar audities voor gedaan heeft, geen idee hoe dat gaat..)

:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_99497947
robin_haase twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 10:48:15 Goede auditie gehad voor #sytycd. Advies van @Jan_Kooijman gevolgd. Benieuwd of ik de bootcamp haal? Kijk naar het nieuwe seizoen! reageer retweet
:')
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_99498500
Dat zal toch wel een grapje zijn neem ik aan.
U MAD?
pi_99498528
Robin :').
pi_99500143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zal toch wel een grapje zijn neem ik aan.
Denk je? Ik betwijfel het.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_99500677
:')
pi_99500739
quote:
De winnaar van de show wint een Amerikaanse dansstudie naar keuze, een geldprijs en een rol in een entertainmentproductie. Maar natuurlijk ook de titel Beste danser van Nederland / de lage landen.
Klinkt niet heel logisch voor Haase om te willen.
pi_99581447
Haase speelt Bundesliga dit weekend (voor Halle) :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99587573
Neemt ie zichzelf nog serieus? :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')