abonnement Unibet Coolblue
pi_95851706
pro reacties? nee tuurlijk niet. iedereen mag zijn mening uiten, maar om dan meteen over als je het bij mijn vriendje zou doen..... te beginnen vind ik nogal... uhmm raar
pi_95851729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef Loveisallaround het volgende:

[..]

oehhhh.. moet ik dit zien als een dreigement.. that's life dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en daar komt bij dat we nog niks met elkaar hebben gedaan.
En je hebt er bewust voor gekozen om het aan te wakkeren. Je spreekt niet 'per ongeluk' iets af wel? :')

Maar als hij jou blijft bellen en sms'en wil hij je blijkbaar wel. Of dat als neukertje is naast zijn vriendin of als vaste relatie is dan nog de vraag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95851746
@ zure lucht.... top dat je een leven hebt:) ik ben het met je eens dat relaties op het werk niet altijd verstandig zijn.
pi_95851798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ja, al een half jaar. Maar sinds ik weet dat ze bezet is heb ik maar geen actie meer ondernomen, toch blijven de gevoelens...
Knap dat je geen actie meer hebt ondernomen! Heb ik respect voor. Ik heb nog wel een tijdje met hem gesmst, maar ben daar mee gestopt alleen is het moeilijke dat hij nog wel contact opneemt. Hij geeft aan dat hij na zijn vakantie zijn relatie gaat verbreken.
pi_95851901
Hoe oud zijn jullie btw?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95851939
quote:
@ zure lucht.... top dat je een leven hebt:) ik ben het met je eens dat relaties op het werk niet altijd verstandig zijn.
Ja, daar ben ik blij om hoor.

Maar denk ff verder, als jij in een relatie zit met hem. En hij gaat een avond met een vriendin ff wat drinken. Gaat er dan bij jou geen lichtje branden?

Ik zou het wel hebben en dan zal in het begin van een evt. relatie het vertrouwen al zijn geschaad. Een kerel die zijn vriendin op die manier inruilt, is niet te vertrouwen wat mij betreft. :)

Als hè, het is nog niet gebeurd.
Last van zure lucht?
pi_95852038
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:47 schreef Loveisallaround het volgende:
oehhhh.. moet ik dit zien als een dreigement.. that's life dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en daar komt bij dat we nog niks met elkaar hebben gedaan.
Die dingen gebeuren niet als jij er verder niks aan gedaan had.

Hij loopt te flirten met jou terwijl hij in een relatie zit. Dan mag je er vanuit gaan dat hij dat ook bij jou gaat doen ;)
pi_95852061
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik blij om hoor.

Maar denk ff verder, als jij in een relatie zit met hem. En hij gaat een avond met een vriendin ff wat drinken. Gaat er dan bij jou geen lichtje branden?

Ik zou het wel hebben en dan zal in het begin van een evt. relatie het vertrouwen al zijn geschaad. Een kerel die zijn vriendin op die manier inruilt, is niet te vertrouwen wat mij betreft. :)

Als hè, het is nog niet gebeurd.
Hij is het anders duidelijk van plan :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95852114
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef Loveisallaround het volgende:

[..]

Knap dat je geen actie meer hebt ondernomen! Heb ik respect voor. Ik heb nog wel een tijdje met hem gesmst, maar ben daar mee gestopt alleen is het moeilijke dat hij nog wel contact opneemt. Hij geeft aan dat hij na zijn vakantie zijn relatie gaat verbreken.
Tja, ik dacht dat ik het anders alleen maar erger zou maken en dat het anders na een paar weken of een maand wel weg zou gaan.
Aan de andere kant ben ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar hoe leuk ze mij echt vind. Ze tovert altijd een lach van oor tot oor op haar gezicht als ze me ziet, maar toch zou ik ook wel willen of er wat haar betreft misschien meer in zit. Dus ik weet eigenlijk niet echt wat ik er mee aanmoet.

In jouw situatie zou ik denk ik wel duidelijk zijn over de situatie. Of hij kiest voor jou, of voor haar. Als hij niet snel zijn keuze kan maken en het een maand later nog aan is, dan is ie het niet waard.
pi_95852441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:03 schreef thenxero het volgende:

[..]

Tja, ik dacht dat ik het anders alleen maar erger zou maken en dat het anders na een paar weken of een maand wel weg zou gaan.
Aan de andere kant ben ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar hoe leuk ze mij echt vind. Ze tovert altijd een lach van oor tot oor op haar gezicht als ze me ziet, maar toch zou ik ook wel willen of er wat haar betreft misschien meer in zit. Dus ik weet eigenlijk niet echt wat ik er mee aanmoet.

In jouw situatie zou ik denk ik wel duidelijk zijn over de situatie. Of hij kiest voor jou, of voor haar. Als hij niet snel zijn keuze kan maken en het een maand later nog aan is, dan is ie het niet waard.
Heftig hoor....
Jeetje een half jaar dat is ook echt wel lang... dan vind ik persoonlijk dat je het in ieder geval moet vragen aan haar. Ja ze heeft een vriend, maar als haar relatie goed zit dan hoor je dat ook en als ze jou ook leuk vind sjaaa who knows wat er dan gebeurd...
pi_95852474
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud zijn jullie btw?
25
pi_95852516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik blij om hoor.

Maar denk ff verder, als jij in een relatie zit met hem. En hij gaat een avond met een vriendin ff wat drinken. Gaat er dan bij jou geen lichtje branden?

Ik zou het wel hebben en dan zal in het begin van een evt. relatie het vertrouwen al zijn geschaad. Een kerel die zijn vriendin op die manier inruilt, is niet te vertrouwen wat mij betreft. :)

Als hè, het is nog niet gebeurd.
Ik snap wat je zegt, maar dat zal ik niet zo snel hebben. Ook, omdat hij nu niet vreemdgaat vind ik juist veelzeggend... :)
pi_95852596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:13 schreef Loveisallaround het volgende:

[..]

Heftig hoor....
Jeetje een half jaar dat is ook echt wel lang... dan vind ik persoonlijk dat je het in ieder geval moet vragen aan haar. Ja ze heeft een vriend, maar als haar relatie goed zit dan hoor je dat ook en als ze jou ook leuk vind sjaaa who knows wat er dan gebeurd...
Tja, daar zit ik nu ook aan te denken... alleen ik zie haar nu bijna nooit meer, laat staan één op één.
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:19:23 #39
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_95852672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:40 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Heb je fatsoen? Die kerel is bezet.

Als het mijn kerel was geweest en ik kwam erachter dat je wat probeerde, dan spuug je tandjes. :(
Kansloos. Je zou echter wel je vent z'n kloten uit kunnen laten spugen.
Dat is namelijk degene die je naait in zo'n geval.
pi_95852681
Maar als je haar niet uit je hoofd kan zetten dan moet je het weten... en anders moet je haar uit je hoofd zetten... :(
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:20:40 #41
323084 disturbedmind
Socially awkward
pi_95852725
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef Loveisallaround het volgende:
Maar als je haar niet uit je hoofd kan zetten dan moet je het weten... en anders moet je haar uit je hoofd zetten... :(
Maar als je hem niet uit je hoofd kan zetten dan moet je het weten... en anders moet je hem uit je hoofd zetten... :(
Acts awkward in social situations
pi_95852733
hem is haar
pi_95852741
;)
pi_95852792
Hij wil ze oude nog niet inruilen voor dat hij weet hoe ze nieuwe rijd ;)
pi_95852813
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef Loveisallaround het volgende:
Maar als je haar niet uit je hoofd kan zetten dan moet je het weten... en anders moet je haar uit je hoofd zetten... :(
Wat moet je dan weten?

Soms lukt het ook wel om haar uit m'n hoofd te zetten, totdat ik d'r weer zie :P
pi_95852914
je moet toch weten of ze ook wat voor jou voelt?
pi_95853002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef Loveisallaround het volgende:
je moet toch weten of ze ook wat voor jou voelt?
Ben ik mee eens. Als de juiste situatie zich voordoet om haar alleen te spreken, dan zal ik hem grijpen.
pi_95853184
gewoon doen! zet hem op! :D:D
pi_95853240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef Loveisallaround het volgende:
gewoon doen! zet hem op! :D:D
Dankje voor de morele steun.

Maar eigenlijk ging dit topic over jou :)
pi_95853483
graag gedaannnnnn:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')