abonnement Unibet Coolblue
pi_95460206
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460218
Fipo *O*
pi_95460222
IPeePie had er geen zin in O-)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460252
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef PeeJie_ het volgende:
IPeePie had er geen zin in O-)
Precies, ik dacht van, ik gun het mezelf hem.
pi_95460266
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Precies, ik dacht van, ik gun het mezelf hem.
_O-
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Precies, ik dacht van, ik gun het mezelf hem.
Zullen we een gesprek met onszelf beginnen :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460366
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Zullen we een gesprek met onszelf beginnen :D
Ja, daar dacht ik net zelf ook al aan.

Great minds think alike zullen we maar zeggen :P
pi_95460392
Als we achter elkaar 12 keer posten, zou het dan ook tellen als een nieuw record?
pi_95460397
Stelletje o|O
pi_95460482
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Als we achter elkaar 12 keer posten, zou het dan ook tellen als een nieuw record?
Ik vind van wel, maar dan delen door 2 :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460504
Gaat er nog iemand naar Imagine?
Children of the night. What music they make.
pi_95460521
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Gaat er nog iemand naar Imagine?
Wat is dat? Een lingeriewinkel?
pi_95460543
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Wat is dat? Een lingeriewinkel?
Imagine: Amsterdam Fantastic Film Festival is the place for cinematic wonders in horror,sf, anime, cult, thrillers & more! Het meest fantastische festival ...
Wie niet dom is moet slim zijn!
  woensdag 13 april 2011 @ 20:32:59 #14
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95460549
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja, dan ga je dus een compleet nutteloos potje Ajax-Fc Jappen kijken :?
Dat zei ik toch niet. Ik zei all1 dat de keuze lastig is. ;)

quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ja klopt, klopt en klopt :P

Alhoewel ik Inter nog een klein kansje geef, als iedereen in topvorm is :)
Mja ik denk t niet. Al is t wel leuk om te zien hoe ze weer worden afgedroogd natuurlijk. :')
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ook gewoon zwaar nutteloos idd, ze hadden het beter meteen jong ajax - japan kunnen noemen :)
Voor het goede doel kan dat uiteraard niet. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 13 april 2011 @ 20:33:25 #15
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95460579
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef IPeePie het volgende:
Als we achter elkaar 12 keer posten, zou het dan ook tellen als een nieuw record?
:') Ik zeg nee. :+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_95460601
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:

Voor het goede doel kan dat uiteraard niet. ;)
Nee idd, want een potje jong ajax is gewoon vrij toegankelijk normaal gesproken :')
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460620
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Imagine: Amsterdam Fantastic Film Festival is the place for cinematic wonders in horror,sf, anime, cult, thrillers & more! Het meest fantastische festival ...
En ik woon in amsterdam, en weet er niks van :')
  woensdag 13 april 2011 @ 20:34:34 #18
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95460661
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Imagine: Amsterdam Fantastic Film Festival is the place for cinematic wonders in horror,sf, anime, cult, thrillers & more! Het meest fantastische festival ...
Ow dat! Ja das wel cool en zo maar ehm :

Nee natuurlijk niet. :+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_95460663
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Nee idd, want een potje jong ajax is gewoon vrij toegankelijk normaal gesproken :')
Het gaat ook om de toppers!
vijf euro om die top artiesten te zien, da's toch de beste deal die je je voor kan stellen?!
pi_95460674
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:

[..]

En ik woon in amsterdam, en weet er niks van :')
Faler :')

Van 13 tot 23 april.
Children of the night. What music they make.
pi_95460683
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:

[..]

En ik woon in amsterdam, en weet er niks van :')
Mja als je alles moet bijhouden wat er in Amsterdam gebeurt.. In Lelystad is het nog wel bij te houden :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_95460724
Ik mag trouwens lijen dat Ajax hierdoor 3 blessures oploopt en door die Jappen helemaal zoek getikt worden :P
pi_95460767
http://www.imaginefilmfestival.nl/films/primal

Lijkt me wel een leuke film :P

Maar als je naar meerdere films gaat kan dat aardig wat kosten :S
Children of the night. What music they make.
pi_95460780
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Faler :')

Van 13 tot 23 april.
Ik zie dat het van Kriterion is, dan moet het wel goed zijn!

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
Ik mag trouwens lijen dat Ajax hierdoor 3 blessures oploopt en door die Jappen helemaal zoek getikt worden :P
Dat de A1 van de mat getikt wordt zou ernstig zijn inderdaad.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:36:40 #25
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_95460802
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
Ik mag trouwens lijen dat Ajax hierdoor 3 blessures oploopt en door die Jappen helemaal zoek getikt worden :P
:') Kap eens ff zeg! :{
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')