Staat nu in de OPquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:14 schreef InAeternum het volgende:
Haha nu ben ik heel nieuwsgierig waar je die voor nodig hebt
Dat vind ik te duurquote:
da's een panda.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef Frollo het volgende:
Ff iets in elkaar geknutseld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:22 schreef Frollo het volgende:
Ff iets in elkaar geknutseld.
[ afbeelding ]
oeh spiegelbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef zovty het volgende:
Ik heb snel even wat in elkaar gezet om je alvast een idee te geven.
[ afbeelding ]
Dat is Hitler niet, zijn swastika staat de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef zovty het volgende:
Ik heb snel even wat in elkaar gezet om je alvast een idee te geven.
[ afbeelding ]
Dat is zijn tweelingbroer, Günther jwtquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is Hitler niet, zijn swastika staat de verkeerde kant op.
Oh ja, die had een eigen partij, de PANDS, maar die is in de vergetelheid geraakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is zijn tweelingbroer, Günther jwt
Een raceauto met een lekkere chick en tribals op de achtergrond. Een eckte bazenachtergrondquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Doet me hieraan denken
fixedquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een kutauto met een lekkere chick en tribals op de achtergrond. Een eckte bazenachtergrond
or tussen hakjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Even de puntjes op de ï gezet.
Ja, dat typte ik nadat ik de OP had gelezen. Weet ik veel dat het zo'n afgetaaide SUV is. Het is trouwens wel echt een bazentopicquote:
eerst zelf proberen, daarna vragen of anderen het kunnen verbeterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:41 schreef Bosbeetle het volgende:
leek mij gewoon grappig om weer eens wat paint skills te ziensorry dat het overkomt als een luie actie.
goed topic trouwensquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:34 schreef Michhas het volgende:
Photoshop Honda FR-V vraagje ?
Doet me hieraan denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |