abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95314182
Ik heb deze advertentie al op marktplaats staan, nu ook nog maar even hier:

Vanwege een andere baan, met enige pijn in mijn hart te koop aangeboden:

Volkswagen Polo 1.4 44kW 99650 Km

Deze auto is in 1996 door mijn opa nieuw gekocht en sinds 2006 in mijn bezit.

De auto is technisch in goede staat en heeft een nieuwe APK tot feb. 2012
De auto heeft een lage kilometerstand, die d.m.v. onderhoudsboekjes aantoonbaar is.

Helaas is de auto twee keer slachtoffer geweest van vandalisme; beide deuren zijn een keer een beetje "opengevouwen" om in de auto te komen.
De deuren zijn weer teruggebogen en zijn op wat extra windgeruis en zichtbare schade (zie foto's) wel weer functioneel.

Verder is de lak van de motorkap voor een deel aangetast; dit zie ik overigens vaker bij deze lakkleur.

Vraagprijs: ¤ 850,- (maar een goed bod wordt zeker in overweging genomen)

Auto staat in Alkmaar.

pi_95314278
Heb je toevallig een foto van de deuren?
pi_95314869
Niet echt een close up, maar die kan ik eventueel nog wel even maken morgen.

Hier een foto die misschien een iets duidelijker beeld geeft.

En dit is aan beide kanten helaas het geval (wel waterdicht overigens en ramen kunnen ook gewoon open en dicht).
pi_95331098
Stuurbekrachtiging?
pi_95331552
Mijn excuses, inderdaad voorzien van stuurbekrachtiging.
pi_95363214
Auto er nog? Heb interesse..
[ aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, spelfouten onder voorbehoud ]
pi_95366545
Auto is nog te koop. Wel een serieus bod via marktplaats, maar vooralsnog geen reactie terug.
pi_95366862
Elektrische ramen? heb interesse!
There is no time like the present..
pi_95367343
Nee helaas geen elektrische ramen.

Wel: stuurbekrachtiging, trekhaak(+gratis twinny load), radio'tje en hoofdsteunen achter
pi_95452468
Klein schopje...

Nogmaals: prijs is vraagprijs :)
pi_95456763
Graag nog wat extra foto's van de deuren
pi_95458085
Voilà

Deur linkerkant:

Deur rechterkant:

woensdag 13 april 2011 @ 20:31:54 #13
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95460462
Is de distributieriem vervangen en hoe is hij verder motorisch en qua roest en dergelijk?

Ben wel geinteresseerd :Y
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_95461578
Hier en daar een zit wel een klein plekje roest (lak een beetje gebubbeld).
Op het APK keuringsrapport staat wel een aantekening over roest, maar dat zal zeker over een van de deuren gaan. (deur is 7 tientjes op de sloop heb ik al geinformeerd, maar geen zin in die klus).

Distributieriem is niet vervangen. VW specificeert geen vervangingsinterval van de riem bij dit type Polo. Ik heb wel hier en daar gelezen dat vervanging na 120K zeker slim is.

Motor loopt als een zonnetje, altijd eerst netjes warmgereden. Loopt keurig stationair en start altijd meteen. Ondanks de weinige kilometers die ik rij, komt de auto wel regelmatig op de snelweg.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:55:08 #15
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95462002
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Jeron het volgende:
Hier en daar een zit wel een klein plekje roest (lak een beetje gebubbeld).
Op het APK keuringsrapport staat wel een aantekening over roest, maar dat zal zeker over een van de deuren gaan. (deur is 7 tientjes op de sloop heb ik al geinformeerd, maar geen zin in die klus).

Distributieriem is niet vervangen. VW specificeert geen vervangingsinterval van de riem bij dit type Polo. Ik heb wel hier en daar gelezen dat vervanging na 120K zeker slim is.

Motor loopt als een zonnetje, altijd eerst netjes warmgereden. Loopt keurig stationair en start altijd meteen. Ondanks de weinige kilometers die ik rij, komt de auto wel regelmatig op de snelweg.
edit: voortgezet via pm :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Hanoying op 13-04-2011 21:10:51 ]
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_95464132
Auto is "gereserveerd" verkocht :) Topic kan dicht.

[ Bericht 76% gewijzigd door Jeron op 15-04-2011 15:53:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')